😱🔞🔞🔞
#للكبار_فقط🔞🔞🔞
#الحلقه_السابعه 🔞🔞🔞🔞🔞
ركدت ريم داخل المستشفي تبحث عن رقم الغرفة التي بلغها رافت رقمها
وبعد دقائق من البحث وقع نظرها علي غرفة ابنها ركدت صوبها وهيا تهجم عليها الي الداخل
اقتربت من ابنها الذي كان نائم علي فراش المستشفي مثل الجثة "لمست وجهه وهي تبكي علي شكلة الشاحب المتعب
رفعت نظرها الي رافت الذي جالس بجواره الجهه الاخري " ابني مالو يا رافت عملت فيه ايه
رافت:ابنك بيمووت بسببك انتي يا مدام
ريم: بسببي انا يا رافت
رافت:ايوة بسببك انتي"من ساعت ما اخدته وسافرت وهو بيسئل عنك "صحته بقت في النازل
لا بياكل ولا بيشرب علي طول بيسئل عنك
يا ريم هانم "ابنك متعلق بيكي جدا متعلق بأم
متستهلش حتي الحب ده كله"بسببك خليته يبعد عنك عشان ميشربش من وساختك
ريم "بصراخ كفاية يا رافت كفاية "اه انا غلط
بس بردو بسببك "لو كنت حسستني انك جنبي ومعايا كان عمري مكنتش هدور علي كل الي اتحرمت منه معاك برة يا رافت
رافت:انتي بتبرري ايه "عمر الخيانة والوساخة ماكان ليها مبرر يا ريم هانم
ريم:طيب انا بعترف اني غلط وانت كمان غلط
ابننا ملهوش ذنب خليني اراعيه يا رافت
سافر انت وشوف شغلك وسبلي ابني اربيه
رافت:اسبهولك عشان يطلع زيك وسخ
ريم:حرام عليك يا رافت حرام "انت عارف تربيتي لأبني عامله ازاي وعارف ان هو اغلي حاجة عندي"ابني هيضيع لو بعد عن حضني
فتح عمرو عيونه بتعب وهو ينطق باسمها
ماما ماما "اقتربت بسرعة ريم صوب ابنها وهيا تبكي
يا روح قلب ماما انا جنبك يا عمرو انا اهو يا حبيبي " بوصلي يا عمرو
قام عمرو وهو ينهض بتعب "ارتمي في احضانها وهو يبكي "ماما ماما وحشتيني اوي سبتيني ليه يا ماما
ريم :وهي تنهار من البكاء "غصب عني يا حبيبي
بس خلاص مش هسيبك تاني ابدا ابدا مهما حصل مش هسيبك يا عمرو
رافت:ممكن تسيبي الولد تعبان وعايز يرتاح
ريم:لا مش هسيبه ابدا يا رافت عمرو هيفضل في حضني بعد النهاردة
عمرو:ايوة يا بابا انا مش هسيب ماما تاني
ارجوك يا بابا خليها جنبي
رافت: وهو ينظر لريم " تمام يا ريم تعالي برة نتكلم ثم غادر الغرفة ينتظرها في الخارج
ابتعدت ريم عن ابنها عمرو وهيا تبتسم ليه
حبيب قلبي هطلع اشوف بابا وهجيلك علي طول ماشي
عمرو:ماشي يا مامتي الحلوا
خرجت ريم خارج الغرفة لكي تتحدث مع رافت
ربم :خيريا رافت اتكلم عايز تقول ايه
رافت : انا طبعا يهمني صحت ابني الوحيد عشان كده انا هسبهولك وهسافر بس بشرط
ريم :شرط ايه يا رافت
رافت:تقطعي علاقتك بالواد الي اسمه جااسم ده متعرفهوش تاني يطلع من حياتك "ولو عرفت ان لسه ليكي علاقة معاه سعتها هرجع وهاخد ابني
ريم :اوعدك يا رافت ان هقطع علقتي به خالص بس ارجوك سبلي ابني اربيه
رافت:انا هحاول اصدقك المرة دي عشان بس ابني الي مرمي جوة لولاه مكنتش بصيت في وشك تاني ابدا "لو شميت خبر ان لسه في علاقة وسخة بنكم صدقيني هرجع وهاخد عمرو
ريم:بانفعال"قولتلك هبعد عنه يا رافت هبعد
هدوس علي قلبي عشان ابني يا رافت
رافت:قلبك يا ريم "ياااه هو انا كنت مغفل اوي كده "حبيتي وعملتي علاقة بالحرام كل ده وانا زي الحمار اشقي واتعب علشانكم وانتي في احضان واحد تاني
ريم"ياريتك ما شقيت ولا تعبت عشنا يا رافت
انا عارفة اني غلط "بس كان غصب عني انا صغيره يارافت انا بنت لسه مكملتش تلاتين
ااتجوزتك وانا عمري 21 سنه "كنت بحلم بحياة معاك تكون هادية وجميلة"صدمتني بواقعك
المر "اهمالك من بعد اول اسبوع في جوازنا
اسلوبك معايا كلامك افعالك كلها "كانت بتخليني اكره نفسي عمرك محسستني انك معايا وجنبي
بتحبني بتخاف عليا بتغير عليا "حياتك شغل وفلوس"مين قالك اني عايزة فلوس "انا كنت عايزه حضنك ارتاح فيه تضمني فيه وتحسسني بالامان والحب "لمسه حنينة عليا كلمة حلوا
كل ده ميسواش كنوز الدنيا كلها " للاسف
انت خليت حد تاني يحسسني بكل ده يحسسني ان انثي مرغوب فيها " انت غلط في حقي كتير
ياريت تعترف بده بينك وبين نفسك علي الاقل.
اقترب منها رافت بعيونة الغاضبة"مهما تقولي وتتكلمي يا ريم مش هتغيري الحقيقة ولا حقيقتك الوسخة "انتي وحدة خاااينة والخيانة والوساخة في دمك
ابتعدت ريم عنه وهي تبادله النظرات"مفيش فايدة فيك هتفضل زي ما انت يا رافت
ابتسم رافت بسخرية ثم تركها ليذهب لغرفة
ابنه "
طلعت ريم هاتفها الذي كان يرن منذو فترة
اغمضت عيونها بألم وهيا تقفل هاتفها
اسفة يا جاسم بس ابني اهم منك ومني ومن الدنيا كلها
.....................
ظل جاسم يدور في منزل والدته مثل المجنون
كانت تتابعة والدته وهيا تراه بهذا الغضب
يبني مالك في ايه حرام عليك الي بتعملة فينا ده كل ده عشان اختفت البنت الزباله الي انت تعرفها
جاسم:ماما لو سمحتي متكلميش علي ريم كده تاني مرة "ريم هتبقي مراتي كلها كام يوم وتخلص العدة بتعتها
اتت منال من الخارج وهي تستمع لكلام زوجها
منال:طيب يا حبيبي مش لما تلاقيها الاول
دي بقالها شهر قافله موبيلها وملهاش اي أثر
جاسم:هلاقيها يا منال وهتجوزها غصب عنك
منال: علي جثتي يحصل يا جاسم فاهم
اقترب منها جاسم وهو يقبض علي يداها بقوة
هيحصل يا منال هتجوزها يعني هتجوزها
دفعته منال بعيدا عنها وهي تصرخ في وجهه
مش هيحصل يا جاسم "تفتكر الحلوه بتاعتك لو عرفت انك مبتخلفش " وانك كدبت عليها وقلتلها انا الي مبخلفش غير بقي لما تعرف انك مش موظف زي جوزها "لا انت صاحب الشغل بتاع جوزها "ولا بقي كبيرة لما تعرف انك مدمن مخدرات "وانك كل يوم في حضن وحدة
متجوزة او غير متجوزة "تفتكر لو عرفت كل الحاجات دي هتفضل معاك
اشتعلت عيون جاسم بالغضب "انقض عليها وهو يشدها من شعرها وهو يهددها"عارفة لو كلمة واحدة من الي قلتيها دلوقتي طلعت ليها
وحياة الي خلقك وخلقني هقتلك يا منال
اقتربت منه والدته وهي تنفعل عليه بغضب
سبها يا جاسم سبها يا اخي بقي
تركها جاسم وهو ينظر لهم بتهديد "عارفين لو ريم عرفت اي كلمة من اللي قلتيها صدقيني هقضي عليكي وانتي يا ماما لو ريم عرفت انسي انك تشوفي وشي تاني "فااااااهمين
رن جرس هاتفه " رد في ثانية بعد ما رأي اسم المتصل
جاسم :عملت ايه عرفت مكانها
تمام عرفت العنوان اقفل انت سلام
اخذ جاسم محتوياته ليذهب عندها "اقتربت منه والدته بخوف"يبني فكر متخربش بيتك بأيدك
جاسم :ماما لو سمحتي دي حياتي وانا حر فيها وبعدين انا بحب ريم يا امي والله هي مش زي ما انتي فاكرة"دي احسن مليون مرة من الي وقفة قدامك "صدقيني هتحبيها
والدته:انت حر يا جاسم عا الله بس متندمش
جاسم:لا مش هندم "ياريت بقي تخلي حد يوضب الشقة الي فوق عشان هاجبها فيها
انا مش هرجع الا بيها يا ماما
منال:انت كمان عايز تخليها تقعد في وسطنا
تجاهل كلامها تمام ثم تابع كلامة مع والدته
هنكتب الكتاب ونرجع يا امي تكوني جهزتي كل حاجة ابنك عريس مش هوصيكي ثم انحني ليقبل يداها ثم غادر المنزل
...................
كانت تجلس بجوار ابنها علي طاولة الطعام
عمرو:خلاص يا مامتي مش قادر اكل تاني
ريم:لا لازم تاكل انت ضعفان اوي يا عمرو
عمرو:انا بقيت كويس والله يا مامتي انتي بقالك شهر عماله تأكليني وتشربيني وتديني في ادوية
انا زهقت يا ماما بقي "انتي مش بتخليني العب ولا بتوديني المدرسة
ريم:يا حبيبي انت تعبان محتاج رعاية وبعدين احنا مش في القاهرة لما ننزل هخليك تعمل كل حاجة يا قلب ماما
عمرو:طيب هننزل امتي انا وحشني بابا اوي
ربم:قولتلك ميت مرة بابا سافر بلد بعيدة
وخلاص مش هيعيش معانا زي الاول
عمرو:يوووه ليه بس يا ماما
ريم:حظنا بقي يا حبيبي هنعمل ايه
انا وبابا مش متفهميش عشان كده انفصلنا
بهدوء وبعدين هو كل فترة هينزل يشوفك
قطع حديثهم رن الجرس المزعج
عمرو:خليكي انتي يا ماما انا هفتح انا راجل البيت
ريم:ياختي علي احلي راجل في دنيا
ابتسم عمرو الي والدته ثم ذهب ليفتح الباب
فتح عمرو الباب "ابتسم بفرحة عندما رأي جاسم
عمرو:عمو جاسم انت هنا ازاي
انحني جاسم لمستواه "انا هنا عشان وحشتني كده يا عم عمرو تقلقني عليك كده وتغيب
عمرو:انا اسف يا عمو بس ماما هي السبب
عمرو:طيب فين ماما يا عموور
عمرو:جوة في الصالون يا عمو
جاسم وهو يحمله بين يديه "تمام يا بطل
انا وانت هندخل لماما عشان انا عايز اقعد معاك واتكلم في موضوع مهم جدا
عمرو:موضوع ايه
اتي صوت ريم من الداخل :مين الي علي باب
يا عمرو :بتعمل ايه كل ده
ابتسم جاسم بعد سمع صوتها الذي اشتاق له
دخل جاسم الي الداخل وهو يحمل عمرو
قامت ريم وهي تنظر له بصدمة"كيف عرف مكانها "لا احد يعرف مكانها نهائيا
ريم :بصرامة "انت ايه الي جابك
نظر جاسم لعمرو وهو يحمل ابتسامة
انا جيت عشان صحبي يا ريم وعشانك
جلس جاسم علي الاريكة وهو يضع عمرو علي
رجليه "بص بقي يا بطل بصراحة كده
انا جاي اطلب ايد مامتك يا عمرو
انا عايز اتجوز مامتك.......يتبع..تفاعلو لأنشر كمان جزء الليلة رح أنشر حسب تفاعلكم 😘😘😘😘
🔞🔞🔞😱
#للكبار_فقط 🔞🔞🔞
#الحلقة_الثامنه🔞🔞🔞🔞😱
جلس جاسم علي الاريكة وهو يضع عمرو علي
رجليه "بص بقي يا بطل بصراحة كده
انا جاي اطلب ايد مامتك يا عمرو
انا عايز اتجوز مامتك عشان عايز افضل معاك علي طول وتبقي ابني
ريم :بغضب "انت اتجننت يا جاسم
جاسم:لا متتجننتش يا ريم "انا جاي عايز اتجوزك عمرو:وبابا يا ماما هتتجوزي واحد غير بابا
ريم:روح علي اوضتك يا عمرو دلوقتي
عمرو:لا مش هروح انا عايز اعرف
صرخت ريم في وجهه "قولت روح علي اوضتك يلا
ركد عمرو الي غرفته وهو يبكي
غضب جاسم منها ومن صراخها في هذا الطفل
جاسم:ممكن اعرف ايه مشكلتك يا هانم
ريم:سبق وبعتلك رساله فهمتك اني مش هينفع
قبض جاسم علي يداها بقوة"هو ايه الي مش هينفع "انتي ايه حكايتك بظبظ يا ريم
ريم:وهي تتألم من قبضته "سيب ايدي والا والله هصوت والم عليك الناس
ابتعد جاسم وهو ينظر لها بصدمة"انا ياريم انا عايزة تعملي معايا كده طيب ليه
ريم:ببكاء عشان ابني ابني يا جاسم انا لو قربت منك رافت هياخد ابني تاني وهيحرمني منه
انا لما صدقت يبقي في حضني
جاسم :ومين قالك اني هخليه يخدو تاني يا ريم
اسمعيني كويس يا ريم "انا ربنا حرمني من الخلفة "حرمني من السعادة والراحة "انا عايز افتح صفحة جديدة معاكي ومع عمرو عايز تكونو عيلتي
هو ابني الي اتحرمت منه وانتي مراتي وحببتي
ريم: وهو انت فاكر اني مش نفسي في كده
يا جاسم ارجوك سبني خليني اربي ابني
اقترب جاسم وهو يحضن وجهها بين كفيه
وانا بوعدك ان ابنك هيبقي في حضنك انا هخلي رافت يتنازل عن الحضانة ليكي بس اوعديني نتجوز يا ريم
ريم:انت بتحلم يا جاسم بتحلم "رافت مستحيل هيوافق علي حاجة زي كده
جاسم:لا هيوافق مش هيبقي ليه خيار تاني صدقيني انا هخليه يتنازل بس اسمعي كلامي
خلينا نتجوز ويتلم شملنا بقي
ريم :طيب وعمرو مستحيل يتقبل الموضوع
جاسم:سيبي عمرو عليا انا يا حببتي انا هخليه يوافق انا هتقرب منه اكتر عشان يتعلق بيه
انا هعوضه عن كل حاجة "انا هبقي ابوه التاني
ريم:ماشي يا جاسم انا موافقة بس بشرط
هتلي ورقة فيها تنازل عن الحضانة
جاسم: هجبهالك بس لو حاولتي ترجعي في كلامك تاني يا ريم هتزعلي مني
ريم:مش هرجع يا جاسم "انا نفسي ابقي في حضنك ومعاك
ابتسم جاسم بفرحة ثم ضمها اليه بحب
ريم:جاسم عمرو جوة ارجوك ابعد
حمل جاسم علي نفسه وهو يبعدها عنه
ماشي يا ريم انا همشي دلوقتي "بكرة عايزك تروحي النادي ده تفسحي عمرو هناك "انا هكون هناك لازم اتقرب منه الاول صدقيني كل حاجة هتبقي تمام
ريم:حاضر يا جاسم انا همشي وراك ولما نشوف اخرتها
جاسم:اخرتها هتبقي مراتي وحلالي ان شاء الله ريم :يارب يا جاسم يارب
.....................
في صباح
اخذت ريم ابنها عمرو الي النادي "قابلها جاسم
وهو يقترب من عمرو "اهلا اهلا يا بطل
نظر عمرو الي ولدته ثم تزمر بضيق
انا عايز اروح يا ماما
ريم:ليه بس يا عمورة يا حبيبي عمو جاسم عزمني علي الغدا
عمرو:يووووه انا مش بحب الراجل ده هو السبب ان بابا مش معانا
نفخ جاسم بضيق وتبادل النظرات بين عمرو وريم
انحني لعمرو الي مستواه "مين قالك كده يا عمرو "احنا مش كنا صحاب
عمرو:بابا قالي انك وحش وشرير وانك عايز تاخد ماما وتبعدها عني
جاسم:انا "لا طبعا يا عمرو انا بحبك وبعتبرك زي ابني وبعدين انا عمري ما هاخد منك مامتك
بص يا بطل احنا هنعمل اتفاق بنا " عشان ماما تفضل معاك علي طول " انا هتجوز مامتك
وبعدين هخدك تعيش معايا انت وهي
ولو في يوم انا اخت منك مامتك يبقي اعمل انت عاوزه "انت راجل مش كده يعني تقدر تحمي
ماما مني ومن اي حد ولا لا
عمرو:ايوة طبعا اقدر محدش يقدر ياخدها مني
حملة جاسم وهو بتسم له "ايوة كده يا بطل
بقولك تيجي نلعب انا وانت وماما كورة سلة
عمرو:بس انا مش بعرف العبها
جاسم:هعلمك يا عمرو انت وماما "جاهز
نظر عمرو الي والدته التي كانت تتابعهم
هتلعبي معانا يا مامتي
ريم:لو انت عايز يا حبيبي هعلب عشانك
عمرز:اه عايز العب يا ماما
جاسم:قشطة يا بطل يلا بينا بقي ركد به جاسم الي الملعب تبعته ريم وهيا تبتسم بسعادة علي ابنها وحبيبها الذي تعشقة
......................
خرج الثلاثة من النادي "اخذ جاسم يد عمرو وهو يذهب الي محل لعب الأطفال بجوار النادي
ريم:انت مودينا فين يا جاسم
جاسم : هنشتري لعب حلوه للبطل الي كسب
عمرو:لعب ليا انا بجد يا عمو
ريم:ملهوش لزوم يا جاسم عمرو عنده لعب كتير
نزل جاسم لمستوي عمرو :قولي نفسك في اي لعبه يا عمرو قولي يا حبيبي وملكش دعوة بماما خالص متتكسفش مني "محدش بيتكسف من صاحبه وانا وانت اصحاب ولا ايه
عمرو:ايوة يا عمو اصحاب "انا نفسي في بلاستيشن بابا مرضيش يجبهولي
عمرو عيب كدة قالتها ريم بصرامة
حمل جاسم عمرو ثم نظر لريم "متزعقيش فيه تاني يا ريم فاهمة عمرو من النهاردة ابني
وتركها ليدخل الي محل لعب الاطفال
....................
وقف جاسم سيارته امام منزله الكبير
ريم:ايه ده يا جاسم بيت مين ده
جاسم:ده يا ستي بيتي بيت العيلة "دور الاول بتاع ماما وبابا الله يرحمه والدور تاني بتاع عمي الله يخربيته ودور التالت بتاعي انا والزفته الي متجوزها "اما بقي الدور الرابع "بتاعي انا وانتي يا ريم "انا جهزتلك شقة علي اكمل وجه
هتعيشي فيها انتي وعمرو عشان تبقو تحت عيني واقدر اطمن عليكي
ريم:انت مجنون يا جاسم اقعد بصفتي ايه
جاسم:مراتي يا ريم دي مش صفة كفاية
ريم:بس لسه مبقتش مراتك احنا اتفقنا
جاسم:وانا عندي وعدي "بس مستحيل اسيبك عايشه في شقة مفروسة ولوحدك "هتعيشي فوق بصفتك خطبتي يا ستي مؤقتا
ريم:لا طبعا يا جاسم انا مقدرش اعيش في وسطهم كده "مش ليا عين انا اخدتك من مراتك
جاسم:بصرامة"قولت هتعيشي هنا يعني هتعيشي هنا "هو كلها كام يوم واجبلك الورقة
ريم:بس يا جاسم
قاطعها جاسم بغضب"ريم خلاص بقي "انزلي
نزل جاسم قبلها ثم فتح لها بابها ثم اخذ منها عمرو الذي كان نائم علي صدرها "نزلت ريم وهيا تتابعة بخطوات بطيئة وخوف
ضم جاسم عمرو بين حضنه ثم مد يداه ليمسك يداها ليخفف توترها وخوفها الشديد
قابلتهم والدته التي كانت تنزل من عند عمه
نظرت بصدمة الي الفتاه والطفل الذي يحمله
مين دول يا جاسم ومين الولد الي انت شيله
جاسم:ده عمرو يا ماما ابن ريم "دي ريم الي حكتلك عنها
نظرت والدته الي ريم نظرات صاقبة ثم عادة النظر الي جاسم"طيب يا حبيبي نزل الواد من علي صدرك "كده هتتعب
جاسم:لا يا امي مفيش تعب بالعكس انا مبسوط كده ثم غمز لوالدته لكي ترحب بريم
تجاهلت والدته نظراتة وهيا تنزل من الدرج لكي تقترب منها
بلعت ريم ريقها بصعوبة ثم مدد يداها المرتعشة
ازاي حضرتك يا طنط
نظرت والدة جاسم لها بقرف ثم تجاهلت يداها المدودو وهيا تبتعد عنهم
منعت ريم دموعها من الهبوط ثم تحدثت بصرامة
جاسم لو سمحت مشيني من هنا
جاسم:لا قولت لا وبعدين انتي لسه كنتي بتقولي ان كلهم فكرين ان اختديني من الزفته
منال احنا هنتعب مع ماما شوية بس استحملي عشان خاطري انا وحياتي عندك
لانت ريم بعد الحاحه وزنه عليها "حاضر يا جاسم
فتح جاسم باب المصعد لها "اتفضلي يا حببتي
دخلت ريم الي باب المصعد وخلفها جاسم
صعد جاسم الي اخر طابق وهو عبارة عن شقة واحدة
فتح لها الباب ثم وقف وهو يبتسم "اتفضلي دخلت ريم المنزل وهي تراه بانبهار واعجاب
دخل جاسم الي غرفة صغيرة جميلة جهزها
لعمرو مخصوصا
انبهرت ريم بالغرفة الجميلة "الله يا جاسم
وضع جاسم عمرو برفق علي الفراش ثم وضع عليه الغطاء ثم قبلة من راسه
اقتربت ريم منه وهي تضع يداها علي ظهرو
كل ده لينا يا جاسم معقول الغرفة دي مجهزها عشان عمرو مخصوص
اقترب جاسم وهو يبتسم لها "ايوة يا ريم
عشانكم طبعا "انتي متعرفيش انتي وعمرو بنسبالي ايه "انتي حببتي وروحي اللي عادت ليا وهو ابني الي اتحرمت منه قبل مايجي
ريم:ربنا يخليك لينا يا جاسم
اقترب من وجه ريم ليطبع قبلة حميمة
ابتعدة ريم عنه فورا وهيا تحذره "انا قولت مش هتقرب مني الا بالحلال يا جاسم
جاسم:لا بجد حرام عليكي انتي عيزاني اصبر لحد ما منتجوز بعد كام يوم
ريم"امال عايز اعيد كل الحاجات الوسخة الي كنا بنعملها "جاسم انا عايزة ابدء صفحة نظفيه معاك ارجوك بجد حافظ علي كده
جاسم:طيب يبقي نتجوز بكره يا ريم
ريم:والله ورافت لو عرف هنعمل ايه
جاسم:يادي رافت يا بنتي متخافيش انا اقدر احميكي منه
ريم:قولت لا مفيش جواز قبل ورقة التنازل
نفخ جاسم بضيق"ماشي يا ريم لما اشوف اخرتها معاكي
اقترب منها ثم طبع قبلة سريعا علي خدها ثم ركد مثل الطفل اللي الخارج
ابتسمت ريم علي جنونه ثم اقتربت من ابنها
لكي تنام بجوارة "ربتت عليه بحنو وهي تحدثة
يارب يا عمرو جاسم يعوضك ويعوضني عن ابوك القاسي علينا "اخذته في حضنها ثم وضعت راسها عالوسادة لكي تنعم بنوم هادئ تحت السعادة المؤقته التي بدخلها ....يتبع
علشان يوصلك باقى الاجزاء
اضغط لايك ضع 20ملصقا ومتابعه لصفحتي الشخصيه
التفاعل لو زاد وعد هنزل جزء تاني اليوم
البارت التاسع والعشر من هنا
تعليقات
إرسال تعليق