القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية موعد مع القدر للكبار فقط#للكبار_فقط🔞🔞🔞 #الحلقة_الخامسة والسادسه 🔞🔞

🔞🔞

#للكبار_فقط🔞🔞🔞


#الحلقة_الخامسة🔞🔞

كانت تنكمش في نفسها وهي تبكي بجسدها العاري تحت الغطاء "تعالي شهقتها بندم

كان ينظر لها وهو يتأمل جمالها ورقتها "احس معها بالأشياء الذي فقدها مع زوجته

وضع يده يلامس شعرها بحنو " انا اسف

ارجوكي بطلي عياط وحاولي تهدي انا عارف ان الي حصل ده اكيد غلط "بس ده كان غصب عنك

انا وانتي محرومين من الحاجات الي حسيناها مع بعض

قامت ريم في وضع الجلوس وهي تضع الغطاء علي جسدها العاري " لو سمحت امشي

اقترب منها جاسم ثم وضع يده علي شعرها

يلمسه بنوعمة "انا اكيد همشي بس لازم توعديني اني هشوفك تاني

ريم:لا طبعا مستحيل اشوفك ولا الي حصل بنا يتكرر ارجوك بقي قوم امشي

ابتسم لها جاسم بغرور وهو يضع يده علي

اسفل وجهها "هشوفك تاني وانتي الي هتكلميني "ثم اقترب من اذنيها يهمس فيهم

انا عمري ما هنسي الليلة الي قضتها معاكي

 دي احلي ليلة في عمري يا اجمل انثي شفتها عيوني ""ابتعد عنها وهو يرمقها بنظراته الجريئة التي كانت تحس بها ريم لأول مره وانها فعلا انثي جميلة


ومن هنا بدئت العلاقة بينهم اولا تحت مسمي

النقص وتعويض عن حرمانهم بألاحاسيس التي يفقدنها مع ازواجهم " وشئ بشئ بدء جاسم يتعلق بها وكذالك ريم التي احبته بشدة


رجوع للوقت الحالي...


استاذ جاسم، استاذ جاسم "قلتها سكرتيرته بعد ما دلفت مكتبه

انتبه جاسم الي صوتها "خير يا رباب

رباب:رافت جه حضرتك واتكلمت معاه وفعلا زي محضرتك اتوقعت فرح اوي بالعقد

جاسم:اكيد مش كلب فلوس

"قبلي بقي يا ريم هانم

.......................

دلف رافت المنزل وهو يتطاير من الفرحة ثم ندي علي زوجته بصوت عالي "ريييم ريييم

جاءت ريم مسرعة من المطبخ "في ايه يا رافت

رافت"تعالي يا حببتي اقعدي عايز اقلك خبر حلو اوي

جلست ريم علي الاريكة وهيا تبتسم "خير يا رافت قولي خبر ايه فرحني

جلس بجوارها وهو يمسك يداها " جالي عقد عمل برة يا ريم "عقد عمل بكام سنه

ريم"عقد عمل بجد يا رافت "طيب فين وازاي

رافت. في السعودية "كلمتني سكرتيرة صاحب المصنع وعرضته عليا "بتقول في عمالة زيادة بيعوضوني يا ريم

ريم: الف مبروك يا رافت متعرفش العقد ده ازاي جه في وقته احنا لازم نبعد عن هنا ونمشي ونسافر

رافت: نبعد ونسافر ازاي مش فاهم "لا يا حببتي فهمتي غلط "العقد جيلي انا بس

ريم:منا عارفة يا حبيبي "بس انت اكيد هتخدنا معاك انا وعمرو اكيد مش هتسبني لوحدنا

رافت:لا طبعا يا ريم اخدك فين بقولك عقد عمل بكام سنه بس اخدك ازاي "انا هسافر لوحدي

قامت ريم من جنبه وهي تصرخ في وجهه

يعني ايه رافت عايز تسبنا لوحدنا انا وابنك

يا اخي اتقي الله فيا وفيه شوية هو انا كل ماقول هتتعدل "مبتتعدلش خالص

رافت: تصدقي انك انتي الي عمرك ماهتتعدلي

يا نكدية يا فقرية "اسمعي سفر هسافر لوحدي

مش عجبك اشربي من البحر "انا نازل اجيب ابنك

عن اذنك يا هانم "ثم غادر المنزل

جلست ريم وهي تضع يدها علي وجهها تبكي 

........ .................

بعد مرور يوم

اخذ رافت ابنه وزوجته وذهبو الي المصيف

كانت ريم شاردة بعيدا عنه تحاول  ان تتجنبه

كانت تفكر ماذا تفعل في حياتها القادمة هل تستمر مع رافت في هذا الوحل

ام تنفصل عنه وتبدء حياة هادئة مع حبيبها جاسم


قطع شرودها صوت رافت العالي "ها هتكلي امتي يا هانم مش هنستني حضرتك ساعة

ريم وهيا ترمقه بنظرات صالبه "كل انت

ثم رجعت بوجهها تنظر للبحر الصافي الجميل

ظلت شاردة بعض الوقت في منظر البحر

ثم لفت وجهها لكي تنظر حولها "شهقت بصدمة عندما رات جاسم بصحبة زوجته يجلس علي طاولة امامها

شبك بينهم النظرات والغيرة

اخذت هاتفها لكي تبعث له رساله ثم قامت

اوقفها رافت وهو يسئلها"رايحة فين

ريم"هكون رايحة فين  رايحه الحمام عن اذنك ثم اسرعت بعيد عنه

...............

ابتسم جاسم عندما رأي في نظرتها الغيرة وعلي رسالتها المنفعلة "

لاحظت منال زوجة جاسم

منال"هو انت جيبني عشان تبص علي الحريم قدامي وكمان مركز في الموبايل "جبتني هنا ليه

جاسم"هجيبك ليه اهو حاجة تسليني يا هانم

منال"لا يا حبيبي انا مش بسلي "روح سلي نفسك مع الناس الي تعرفها

قام جاسم وهو يرمقها بنظراته الحادة"انا هقوم من جنبك احسن اخنقك واخلص منك

ثم ابتعد عنها وهو يسرع خطواتة ليذهب لها

قامت منال تتبعة "بعد ما احست بنظراته اتجاه هذه طاولة التي كانت تجلس عليها ريم

...................

اقترب منها وهو يحضنها من الخلف"وحشتيني

ابتعد عنه ريم بعصبيه" ابعد عني

ابتعد جاسم وهو ينظر لوجهها الغاضب

ريم:انت مش هتبطل شغل العيال ده "جايب مراتك وجاي ورايا ليه يا جاسم عايز تدايقني

جاسم"وانتي ايه الي هيديقك "واحد ومراته

كتمت ريم غيظها منه " الهي تولع انت ومراتك

جاسم"بابتسامة غرور "غيرانه

ريم:وانا مالي بيك اصلا عشان اغير عليك

اخذها جاسم من خصرها يجذبها لحضنه

انا عارف انك بتموتي من جوة زيي بظبط

انا بحبك انتي وبس يا ريم انتي عارفة انتي ايه بنسبالي "ارجوكي بطلي عناد وارجعي ليا

نظرت له ريم وهي تهبط دموعها " ما انت عارف ان انا كمان بحبك يا جاسم "بعادي غصب عني انا كنت عايزة ابقي ست نظيفة ابقي ام لأبني

مش واحدة يكرهها بعدين

جاسم"والله انا عارف وحاسس بيكي بس في ايدك الحل لكل مشاكل دي

ريم: فعلا انا لازم احط حل لكل المواضيع دي

انا هطلق يا جاسم انا اخت قراري

حضن وجهها بكفيه وهو ينظر لها بفرحة "بجد

ريم:وهيا تبتسم ابتسامة خفيفة"ايوة بجد

انا هطلق منه وبعدين نتجوز بس لازم تعرف ابني مش هسيبه هيكون معايا

قاطعها جاسم"ابنك هو ابني يا مجنونة "هتبقو مسئولين مني  "هعمل المستحيل عشان اسعدكم يا ريم

ريم"بحبك اوي يا جاسم

جاسم "وهو يقترب من شفتيها "وانا بعشقك

ثم خطف شفتيها بقبلة اشتياق كبير

ابتعدت فورا ريم عنه وهي تمنع نفسها من ضعفها امامة"لا يا جاسم"مش هنا لحد ما اطلق

مش هنتكلم ولا هيحصل بنا حاجة وحتي لو اطلقت " مش هتلمسني تاني الا لما نتجوز

اخذ جاسم يداها ليطبع قبلة عليهم وهو يحمل ابتسامة فرح "حاضر يا ريم مدام دي رغبتك

انا مش هتصل ولا هضغط عليكي

"هستناكي


كانت تراقبهم وتستمع لهم بغل وحقد وغيرة علي زوجها الذي مثل الطفل ومن هذه الفتاه

ماشي يا جاسم عايز تتجوز عليا حبيبة القلب دي

وحياة امي لنتقم منك ومنها استني عليا

........................

جلست ريم بجوار زوجها في الشاليه امام البحر..

ريم .رافت انا كنت عايزه اتكلم معاك في موضوع مهم

رافت:اتفضلي اتكلمي موضوع ايه

ريم:بص يا رافت انا حاولت كتير اعيش معاك واكمل بس بجد مش قادرة انا تعبت منك ومن اهمالك ليا "اهمالك ده خلاني واحدة تانية معرفهاش "الاحسن ليا وليك ننفصل بهدوء

رافت:والله لو عليا انا لا عايز اعيش معاكي ولا مع خلقتك دي انا كمان زهقت من الدلع الي ملهوش حد "بس مقدرش ابعد عنك عشان ابني

ريم:يا اخي فكر فيا شوية بقي "اسمع يا رافت لا انا وابنك او السفر بتاعك اختار

رافت"لا طبعا السفر انتي هتقارني نفسك بيه

ريم:يبقي طلقني وابني معايا وانت اعمل الي انت عاوزه بعد كده

قام رافت وهو يصرخ في وجهها"قولت مفيش طلاق هتعيشي غصب عنك وانا هسافر لو مش عجبك اشربي من البحر ثم ابتعد عنها وهو يغادر الشاليه بعصبية

زفرت ريم بضيق كانت تعلم  ان هذا سيكون رد فعلة

اخذت هاتفها لكي تفتح رسالته

يووووه بقي يا جاسم انت وعدتني انك  مش هتكلمني  غيرلما اخلص  موضوع الطلاق قلتها ريم بعد ما نظرت الي رساله جاسم"

قامت ريم تتجه الي غرفته بعد ما طلب منها في رساله المجئ علي وجه السرعة

.....................

اقتربت منال من رافت الذي كان شارد امام البحر 

منال"استاذ رافت مش كده

رافت"وهو ينتبه لها"اه خير

منال:الصراحة يا استاذ رافت انا جاية اقلك كلمتين هيصدموك في زوجتك المصون

رافت"مراتي ريم "انا مش فاهم حاجة

منال:انا هفهمك "مرات حضرتك بتخونك مع جوزي بقالها كام سنه يا استاذ رافت

قام رافت بانفعال ثم قبض علي يداها بقوة

انتي مجنونة يا بت انتي

نفضت منال يداها منه بعصبيه"لا مش مجنونة مراتك بتخووونك ولو مش مصدقني تعالي معايا شوف بعينك وهي في حضنه

........................

دلفت ريم الي غرفة جاسم بعد ما طلب منها في رسالته "بحثت عنه في انحاء الغرفة "جاااسم

اتي جاسم من المرحاض وهو يضع المنشفة حول خصره "ابتسم عندما وقع نظره عليها

ريم"كمان بتاخد حمام "انت مش هتبطل شغل العيال ده يا جاسم اتفقنا علي ايه

جاسم"وهو يقترب منها"في ايه بس مالك

ريم"هو ايه الي مالي انت مش وعدتني انك هتبعد لحد مااخلص موضوعي "ممكن اعرف بعتلي رساله ليه

جاسم بصدمة"انا بعتلك رساله "محصلش

فتحت ريم هاتفها لتريه رسالته

جاسم"انا مببعتش حاجة يا ريم

الي بعت رساله مش انا ............... ....ﻳﺘﺒﻊ ﻓﻤﺎ ﺯﺍﻝ ﻟﻠﻘﺼﺔ ﺃﺣﺪﺍﺙ

انتظروا الجزء القادم بعد تفاعل سوف نعرض لكم جزء حسب التفاعل


🔞🔞😱

#للكبار_فقط🔞🔞😱


#الحلقة_السادسة🔞🔞🔞

جاسم بصدمة"انا بعتلك رساله "محصلش

فتحت ريم هاتفها لتراه رسالته

جاسم"انا مببعتش حاجة يا ريم الي بعت الرساله مش انا

ريم:بانفعال يعني ايه مش انت هيكون عفريتك

جاسم :اهدي يا ريم استني هشوف موبيلي

اقترب جاسم من هاتفه ليري هذه رساله

وبالفعل قرا جاسم الرساله التي اتبعتت من هاتفه لهاتف ريم

ريم:صدقت بقي يا استاذ جاسم "ممكن افهم مين الي بعت رساله "في حد يعرف حاجة عن موضوعنا يا جاسم "انا خايفة

اقترب منها جاسم ثم مسك يداها ليحسسها بالاطمئنان "متخفيش يا حببتي طول منا جمبك متخفيش يا ريم "انا هعرف مين الي بعت الرسالة دي

ريم : ربنا يستر انا حاسة بمصيبة هتيجي

اخذها جاسم ليضمها لحضنه "قولتلك متخافيش

ضمته ريم وهيا تضع راسها علي صدره العاري

لما بكون جنبك يا جاسم بنسي الدنيا كلها

بحس بالامان والحب والحنية الي اتفقدها مع رافت "

ابعدها بلطف عنه لينظر لعيناها "وانا هفضل امانك وحمايتك يا زوجتي المستقبلية

ريم :طيب انا همشي دلوقتي ولو في جديد كلمني وانا هحاول انهي مع رافت جوازنا بأسرع وقت

جاسم:طيب مفيش تصبيرة حتي قبل ماتمشي

ريم:جاسم احنا اتفقنا علي ايه

اخذها جاسم من خصرها ليقربها لحضنه

قولت هبعد بس مش قادر وانتي بين ايدي كده

وضع يداه ليحضن وجها "وحشتيني اوي

ريم:جاسم ارجوك بلاش خليني امشي

جاسم:متخافيش انا عند وعدي "انا بس عايز

ادوق الشفايف الي جننتي دي "قارب بوجه

ليأخذ شفتيها بقبلة بين شفتاه

بدلته ريم قبلة بشغف واشتياق


وفي هذه لحظة هجم رافت علي الغرفة ومعه منال زوجة جاسم

فورا ابتعدت ريم بزعر وخوف بعد ما رات زوجها امامها بعيونة المليئة بالشر والغضب

رافت:مكنتش اتصور انك رخيصة وكلبة كده

بلعت ريم ريقها بصعوبة وضربات قلبها تزداد

بخوف "رافت انا بس

اقترب منها رافت بانفعال "بس ايه يا بنت.. آ

رفع يده ليضربها بقلم ""امسك يده جاسم وهو يدفعة بعيد عنها ""قام رافت وهو يهجم علي جاسم بكل غضب "اوقفه جاسم الذي نال عليه بضرباته القوية " وكان الاثنين يهجمون علي بعض بكل غضب

ابتعدت ريم وهيا تضع يداها علي وجها بخوف

ابتعد جاسم عن رافت بعد ما نال ضرباته به بكل قوة " حاول رافت النهوض وهو ينظر لهم بغضب جامح " من النهاردة ملكيش وجود في حياتي انا وابنك "انتي بالنسبه لعمرو موتي يا ريم موتي مستحيل اخليكي تشوفيه تاني

يا خاااااينة "انتي طااااااااالق يا ريم طاااالق

اقتربت منه ريم و هي تمسك يداه بتوسل

ارجوك يا رافت ابني ملهوش دعوة "ابني يا رافت ارجوك ابعده عن اي مشكلة انت عارف اني مقدرش استغني عنه

دفعها رافت عنه بكل قوة وهو يرميها علي الارض "ثم صرخ في وجهها " مش هتشوفيه تاني ريم علي جثتي لو خليتك تشوفيه تاني

رمقها بنظراته الحادة "ثم غادر الغرفة


انفجرت من البكاء وهي جالسة عالارض تصرخ

بنهيار "اقترب جاسم لينحني لمستواها

اهدي يا ريم اهدي "متخافيش انا مش هسمحله ياخد عمرو منك ارجوكي اهدي يا حبيبتي


 منال.اموت في حنيتك يا جاسم "من امتي الح

نيه دي

قام جاسم وهو يقترب منها ثم قبض علي يداها بقوة" كل ده بسببك انتي يا بومبة يا وش الفقر

من ساعة مدخلتي حياتي وهي في النازل

منال:انهي حياة يا جاسم حياتك الوسخة مع البنت الزباله الي شبهك

جاسم:اخرسي خالص مش عايز اسمع صوتك

منال:لا يا حبيبي هتسمع يا جاسم وهفضحك زي مفضحتها قدام جوزها

جاسم:اعلي ما في خيلك يا منال اعمليه "انا مبتهدش وميفرقش معايا حاجة وخلي في علمك

انا هتجوز الي قدامك دي والي هي دفرها احسن منك مليون مرة

صرخت منال في وجهه "مستحيل يحصل مستحيل

انت فاكر اني ممكن اسمحلك انك تتجوز عليا

انا كنت خليت بابا

قاطعها جاسم بغضب" هتجوزها يا منال غصب عنك وعن ابوكي وعن اي حد هيقف قدامي

والله عجبك اتفضلي معايا علي كده ماشي

مش عجبك يبقي احسن هطلقك وتختفي من حياتي منال نهائي فاهمة ثم ابتعد عنها

لينظر لريم الذي كانت تضع راسها علي الارض

تبكي بحرقة "اقترب منها وهو يلمس عليها بحنو

ريم بصيلي ارجوكي "قولتلك مش هيقدر يعمل كده مستحيل يلمس منك شعره ولا هخليه يبعد عمرو عنك

رفعت ريم وجها وهيا تبكي " عايزة  ابني

يا جاسم عايزة ابني ارجوك

جاسم :وهو يحضن وجهها بيداه " وعد مني هرجعولك لحضنك ونعيش كلنا مع بعض انا وانتي وهو يا ريم ونفتح صفحة جديدة

...........................

هجم رافت علي غرفته في فندق ثم اقترب من ابنه عمرو "يصرخ في وجهه "قوم يلا عشان نمشي من هنا بسرعة

عمرو:فين ماما يا بابا هنمشي من غيرها

رافت :من النهاردة مفيش امك في حياتنا

امك ماتت بالنسبلنا فاااااهم ماتت

عمرو:لا انا مش همشي من غير ماما

ضربه رافت بالقلم ثم امسكه من ملابسه "بقولك مفيش امك تاني فاهم امك متجبش سيرتها تاني يلا عشان نغور من هنا

وبالفعل اخذ رافت عمرو وغادر به المكان

وهو يتوعد داخلة لريم وجاسم

....................

مر ايام عديدة علي ريم وهيا تحبس نفسها في غرفتها في شقة جاسم الذي اجرها لها

اقترب منها جاسم "هتفضلي كده كتير انتي لا بتكلي ولا بتشربي يا ريم "حرام عليكي توجعي قلبي عليكي بشكل ده

ريم:بوجها الشاحب وعيونها الحزينة " وعتني

انك هتجبلي ابني وفات اكتر من شهر وانا مش عارفة رافت وابني اختفو فين يا جاسم

جاسم:قولتلك انه سافر واخد عمرو معاه "عايز بس وقت عشان اعرف اخليه يتنازل عن ابنك ليكي بس لازم تبقي قوية شويه

ريم:مش هبقي زفت يا جاسم الا لما ابني يبقي في حضني "قطع حديثهم صوت رنين هاتف ريم

اخذته ريم وهي تنظر باستغراب للرقم الغريب

جاسم:مين الي بيتصل بيكي

ريم:معرفش رقم غريب "هشوف مين يمكن عمرو ابني يا جاسم

ردد ريم بالهفة ودخلها احساس كبير ان هو

صدمت عندما سمعت صوت زوجها "رافت

نظر جاسم لها بعد اخر كلمة قالتها


رافت:ايوة رافت يا ريم

رافت:انت فين يا رافت فييين ابني ارجوك خليني اسمع صوته يا رافت وحيات اغلي حاجة عندك رافت

رافت:مش هينفع تسمعي صوته دلوقتي

ريم:ليه رافت ابني فين وانت فييين

رافت:انا لسه راجع مصر يا ريم "عايزك تجيلي

ريم:بجد في مصر طيب اجييلك فين

رافت:في المستشفي يا ريم

خفت قلب ريم بخوف علي ابنها"مستشفي


رافت:عمرو بيموت يا ريم .... .....ﻳﺘﺒﻊ ﻓﻤﺎ ﺯﺍﻝ ﻟﻠﻘﺼﺔ ﺃﺣﺪﺍﺙ

انتظروا الجزء القادم بعد تفاعل سوف نعرض لكم جزء حسب التفاعل

انتظروا السابعه والثامنه الساعه 12:30ان شاء الله 

 البارت السابع والثامن من هنا 

تعليقات

التنقل السريع