القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

انتي واحدة خاينة وكداااابة . /لا والله انا مش كدابة والله ماخونتكش مخونتكش 💔💔البارت الاول في موسوعة القصص والروايات


القصه الجديده


-انتي واحدة خاينة وكداااابة .

/لا والله انا مش كدابة والله ماخونتكش مخونتكش 💔💔

-ضربها بالقلم : اخرصيييييييييييييي انا قرفان منك اصلا يحلا!!! انتي واحدة زبالة مترتبتيش ورخيصة امشيييييييييي اطلعي براااااااااا.

شدها من شعرها ورماها برا هي وشنطة هدومها بفستان فرحها.

حلا: والله ما عملت حاجه اخوك اللي عملها غصب عني اغتصبني يعصااااااام 💔💔💔💔💔💔.

ضربها تاني : اخرصيييييييييييييي مش عايزة اسمع سيرة اخويا ع لسانك دا عملك ايه ليه بتلزقي عملتك السودة ف اخويا!!

استوووووب

حلا ببنت ف العشرينات جميلة جداا كل اللي يشوفها يتفتن بيهاا..

عصام واحد ف اواخر العشرينات وحلو وكيوت كدا♥️ وأخوه عاصم ايوة عاصم اصل هما توأم فسموهم عااصم وعصام وعاصم كان مهووس بحلا من هما صغيرين اصل عصام وعاصم وحلا كانوا صحاب اوي ف ابتدائي وإعدادي ثانوي كانوا امهاتهم صحاب حب عصام وحلا كان كبير بس عاصم كان بيحقد عليهم وكان بيتحرش ب حلا وحلا كانت خجولة اوي معرفتش تقول واكتفت بالانهيار والكتمان .

نرجع تاني

حلا قعدت تبكي بحرقة كبيرة اوي ورجعت ع بيت اهلها لا حول ليها. ولا قوة 

ام حلا: ايوة ايوة مين اللي بيخبط الساعة دي .

حلا : انا حلا يماما 

الاب والام حلا؟!!!!!!!!!

اندهش الكل ازاي ترجع ف وقت زي دا يوم فرحها !!!حلا بنتهم الوحيدة ومعندهاش اخوات.

الاب :اي اللي حصل يبنتي اي اللي جابك ومالك معيطة ليه!!

عصام يبابا عصام.

الام: ماله عصام يحلا!!

حكتلهم اللي حصل وعن اغتصاب عاصم ليها ودهشة الاب والام الكبيرة وغضبهم.

سيبك من. عصام الزفت دلوقتي عاصم عمل فيكي كدا!! امتي وازاي!!

بدأت حلا تحكيلهم.

فلاش باك .

قبل فرح حلا وعصام لأسبوعين

عاصمم اتصل بحلا.

الو عايز اي حيوان خلاص فرحنا انا واخوك بعد اسبوعين انساااااااااانيييييييي سبني بقي دانت مريض.

عاصم: حلا تعالي بسرعه عصام بيموت ومحتاجلك!!

قفلت حلا التلفون وقامت وهي مخضوضة ودموعها ع خدها ولبست خمارها ودريسها ونزلت.

عاصم: حلو اوي كدا 😂♥️

ف ليلة ممطرة مع اصوات الرعد والبرق ركضت حلا ووصلت الي بيت عصام وعاصم وفتحلها عاصم الباب 

عاصم: خشي بسرعةةةةةةةةةة!!!

دخلت حلا اوضة عصام بس ايدا ثواني مش موجود!!

لقيت حلا عاصم وراها فجأة وقفل الباب بالمفتاح .

حلا بخوف وقلق شديد لا يمكن تصوره: ف ف ف فين عصام ؟!!!

عاصم: عند امك يحبيتي دلوقتي انتي تخصيني وع جثتي جوازك من عصام وابقي قابليني لو كمل جوازك منه ساعة واحدة بس. 

حلا: حرام عليك بالله سيبني بالله عليك وحيات اغلي حاجه عندك!!💔💔💔💔💔💔💔💔

عاصم: انتي اغلي حاجه عندي ي وردتي وقلع تشيرته

حلا من الخوف أغمي عليها وعاصم استغل دا.

تاني يوم حلا صحيت لقت البيت فاضي وهدومها متقطعة وافتكرت اللي حصل امبارح وقعدت تصرخخ وتعيط بحرقة وعرفت أن حياتها ادمرت وقررت تنسي وتتجوز عصام يمكن هو دا اللي يصدقها ويعوضها عن اللي حصل ولما روحت وسألها امها وأبوها كنتي فين قالت كنت عند واحدة صاحبتي.

باك.

الام حضنت بنتها وعيطت بحرقة والاب فجأة أغمي علييه 

حلا : باباااااااا

ودوه المستشفي.

الام : اي يدكتور ماله 

الدكتور: لا متخافيش دا جاتله جلطة بس ربنا سترها معاه.

حلا: الحمدلله ياااااارب

دخلوله ولقوه غضبان وبيفور.

يبابا اهدي كدا غلط ع صحتك.

الاب: ليه  مقولتلناش كدا من الاول يبنتي؟

حلا بدموع: كنت خائفة يبابا ومككسوفة من نفسي مكنتش هعرف اقول حاجه زي دي💔💔💔💔

الاب : كان لازم تقوليلنا عشان نحميكي أما وريتك يعاصم الكلب هقتلك واشرب من دمك.

الام: كدا غلط يحاج والله هتودي نفسك السجن بسبب عيل مميساويش تعريفة تعريفة؟ احنا نشتكي عليه ونحبسه ونبهدلو

الاب: عشان خاطركوا بس مش هودي نفسي ف داهية عشان متقعدوش منغير راجل .

أما عند عصام

قعد يعيط بحرقة ومش مصدق هي دي البنت اللي حبها اكتر من اي حاجه ف الدنيا.

عصام اتصل بأمه وأبوه وأخوه عشان يجولوا

الام : اي يبني مالك؟ 

حلا يماما طلعت زبالة وحكالهم اللي حصل .

عاصم ضحك بشر ونزل دموع تماسيح:معلش يحبيبي ربنا يعوضك أن شاءالله هما اصلي الطيبين كدا دايما يقعوا مع ولاد الحرام

عصام حضنه وقاله: انا اسف ي خويا أن بت ولا تسوي زي دي حطت تعليم الاتهام البشع دا💔💔💔

عاصم : لا متعتذرش انت اخويا ولازم استحملك😑

 الام : انا هجوزك ست ستها كلبة الشوارع دي احمد ربنا يبني كشفها ع حقيقتها.

نسيت اقولكم عاصم وكيل نيابة وليه علاقاته الكبيرة أوي 

عصام عنده شركة أسسها بمجهوده سنين ونجحت .

تاني يوم حلا وأبوها وامها نزلوا يعملوا محضر 

الضابط؛ يحاجه انتي متأكدة من اللي بتقوليه دا وكيل نيابة عارفة يعني ايه؟

ام حلا: اه يبني حتي اسئل بنتي.

حلا اه والله العظيم.

الضابط: فيه دليل ع كدا!؟

حلا: المفروض يكون كلامي دليل.

الضابط اسف مش هقدر اعمل حاجه مع السلامه.

مشيوا وهما دمعتهم ع خدهم وحلا كانت متوقعة كدا عشان علاقاته الكتيرة

حلا روحت وعيطت اوي وفجأة موبايلها بيرن

عاصم : اي ي قلبي.

حلا: عايز اي يواطي حرام عليك بقي سيبني فحالي انا هموت نفسي انا تعبت انا بكرهك بكرهك.

عاصم : طالعة منك زي السكر يقلبي المهم بقي كدا تشتكي ع عصومي حبيبك؟

حلا : حبيبي ف عينك يكلب الشوارع اه اشتكيت عليك وهيحبسوك أن شاء الله .

عاصم: هههههههه خلي القسم ينفعك بس بقولك هتجوزك يعيني هتجوزك برضاكي أو غصب عنك ها هنتجوز امتي؟

قفلت حلا ف وشه وبدأت تنهار وقامت صلت الضهر ودعت ربنا أنه يخلصها منه.

اما عصام فكان جسد بلا روح وكان مبيعملش حاجه غير أنه يأكل ف اوضته وبس.

بعد 3 شهور

عصام : صباح النور يماما 

امه : صباح النور يحبيب ماما احطلك الفطار؟

عصام : اه يا ماما وياريت دوريلي ع عروسة كمان.

بجد!!

اه ي ماما

جريت الام بفرحة تقول لابوه وهو فاكر بجوازه هينسي حلا.

عاصم كان مش سايب حلا طول الست شهور وكانت بتدعي ربنا يسكت بقي ويحل عنها وكان املها ف ربنا كبير بس كانت منهارة عشان خسرت حب عمرها .

حلا صحيت ف يوم كانت تعبانه جدا ورجعت واغمي عليها  وودوها المستشفي .

الام بدموع: ها يدكتور بنتي مالها ؟

الدكتور: مبروك المدام حامل.

الاب والام ايييييييييييييييه!!!!!!!!!!!!

يتبع .....

البارت الثاني من هنا 

تعليقات

التنقل السريع