القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية خلفة مجانين البارت 15_16بقلم إسماء حبيب في موسوعة القصص والروايات


#الحلقه_15_16💥💥.خلفة مجانين 


نرمين ،،،، اللعبه صعبه اوي يا خ.... ، حااااااااسااااااااااااب .


وكانت عربيه نقل كبيره جايه نحيتهم بسرعه

وعربيه الراجل التاني وراه وراح مغير لاتجاه علشان ميتأذيش.

خالد بسرعه راح مغير لاتجاه وكان فاضر حجات بسيطه ويروح فيها .


صاحب العربيه الكبيره،،،، الفراملللل ، ينهااار مش معدييي.


العربيه الكبيره دخلت في العربيه الي كانت مشيه وراه والعربيتين انقلبوا والطريق وقف.


نرمين في حاله زهول ،،،،، خالد ه هو احنا كنا هنموت .


خالد وهو بطلع من العربيه  ،،،، اهدي يا نرميين بس .


الناس بتبعد عن العربيتين لان هيحصل انفجار بسبب تسرب بنزين والدخانه عليت وخالد شاف  صاحب العربيه الكبيره.


خالد بسرعه ،،،، يا جماعه ده عااايش ، لازم نساعدوااا.


واحد من رجال المطافي ،،،، انتي عايز تتخد انتي اتهبلت ابعد عن هناااا.


خالد ،،،، حرام ده بتحرك ، وسعوووا كدا .


خالد دخل وواحد دخل معاه .


نرمين بتعيط ،،،،، يااااارب ياااارب حاااااسب يا خالد بالله عليييك .


خالد ،،،، هااات ايدك بسرعه .


الراجل ،،،، م مش قادر.


خالد نزله بسرعه ،،،،، معلش حااااااول يلااا .


الراجل بتاع لإسعاف التاني حولوا يطلعوا بسرعه .


وفي نص الطريق العربيه انفجرت كليااا .


نرمين ،،،،، خاااااااااااالد .


كانت المطافي شغاله وخمس اسعافيين شيلين خالد وسواق العربيه..


نرمين ،،،، هو خاالد ماله هووووو  ساااكت ليى ، ردووو عليا.


راجل من بتوع لإسعاف ،،،، اهدي يا استاذه ، ده مش اتأذه هو اتخبط بس ، إنما أتاني ، ربنا يقدرنا ونعرف نوصله بسرعه المستشفي في الطريق الوقف ده.


نرمين ،،،، طب خدوني معاه  بالله عليكوااا .


راجل لإسعاف ،،،، تعالي اركبي.


طول الطريق كانت نرمين بتتدعي أن خالد يكون بخير .

نزلوا ودخلوا بسرعه والدكاتره دخلوا مع سواق لان حالته كانت صعبه .


نرمين قدام اوضه خالد ،،،، يا رب يااااارب استرها يااارب.


ممرضه راحت ناحيه نرمين وكانت طلعه من اوضه السواق ،،،، انتي نرمين .


نرمين بسرعه ،،، انا عايزه خالد هو كويس .


الممرضه ،،،، ممكن تيجي بس للمريض ده عيزك ضروري .


نرمين بحزن ،،، طيب .


دخلت نرمين وكان السواق بيتنفس بالعافيه ،،،، ا انت ي نرم ين .


نرمين ،،،،، اه انا .


السواق ،،،، س سمح يني ، ا نا كنت باخد أو مري م نها .


نرمين ،،،، هي مين !


السواق ،،،، ه هايدي ال حدا د ، هي ع يزه تكون تك ، خلي با لك من ن فسك ، وس محي ني ، بس في سر لا زم تعرفيه ، ها يد ي ش غا................


النبض وقف والجهاز سفر أعلن وفات السواق .


نرمين ،،،،، كمل اييييي ، يااااارب يااااااااارب هي بتعمل كدااااا ليى.


الممرضه غطت وش السواق ، ونرمين طلعت وكانت بتعيط ، ولما خالد فاق دخلتله ،،،، خالد .


خالد بأبتسامه هادئه ،،،،، نعم يا قلبي الحمد الله ربنا وقف معانه .


نرمين ،،،، السواق مات .


خالد بحزن ،،،، لا إله إلا الله ، إن لله وإن إليه راجعون .


نرمين ،،،،، مات ومات معاه سر مش هين يا خالد .


خالد ،،،، هو في اي يانرمين !


نرمين ،،،،، هايدي يا خالد هي الي كانت مديره الحادثه علشان تخلص مني انا بالذات ، بس وعهد الله منا سكته ، وهعرف كل حاااجه ، ان ما خلتها تعرف أن الله حق مبقاش نرمين ، هو ده وشها التاني ، بس انا بقي هويها وش نرمين التاني هيعمل اي ، ومفيش غيره الي هعرف منه كل حاجه .


خالد بصدمه ،،،، يا نهار ازرق يعني هي السبب في الحادثه ، منها الله ، بس سر اي ومين ده ، انا مش فاهم حاجه !


نرمين ،،،، لما تخرج هفهمك كل حاجه .


في مكان تاني عند هايدي .....👹.


هايدي بغضب ،،،،، لييييي كدااااا ، ااااااااع يا نرمين الزفت نفدت المره دي كمان بس ازاااااااي ، دنا مظبطه كل حاجه .


.......،،، ركزي في المهم علشااااان الكبير هيزعللل ، مش تسيبي الراس وتبصي للرجلين يا هايدي .


هايدي ،،،،، اسكت انتي كمان متعصبنيش .


..........،،،، انتي حره ، بس بالطريقه دي هتتأزي من الكبير يا هايدي ، ولحظي انك خسرتي فلوس كتير اوي ، وهتشحتي لو منفزتيش الي اطلب منك .


هايدي ،،،،، اااه عرفه ، اخلص بس الي ورايه وبعدين افضالك يا نرمين ، نهيتك علي ايدي .


......في بيت نرمين .....


خالد متسطح علي السرير وأحمد جمبه ونرمين قعده علي الكرسي وسكته خالص ...


احمد ،،،، خالد هي نرمين مالها ، البت قعده سكته يكنش ملبوسه ههههه.


خالد ،،،، اسكت اصل انا حاسس انها عايزه تضربني مش عارف لي هههه ، يكنش انا الي كنت مضبر الحادثه .


احمد ،،،، والله معاك حق ، ا....


نرمين ،،،، احمد تعامله عيزاك .


احمد مسك دراع خالد ،،،،، لاااااء انا برئ والله العظيم .


نرمين ،،،،، في اي ياض تعاله عيزاك .


احمد ،،،، نحم يا اخشي.


نرمين ،،،، فاكر المحامي الي كنا رحناله ، انا وانتي !!


احمد ،،،،، اه ماله معملش الدايت ولا اي ههههههه. 


نرمين ،،،،، احمااااااااا.


احمد ،،،،، نهار ازرق ، انتي مييين يا ولياااا.


خالد ضحك وهو علي السرير ،،،،، ههههههه هو انتم بتقولوا اي سمعوني .


نرمين قربت من خالد ،،،، المحامي يا خالد هو الي هتعرف منه كل حاجه ، فاكر يا احمد لما رحمه وهددناه كان بيقول والله انا ما ليا دعوه ، اكيد هو يعرف حاجه ومخبي علينا ، انا حسه أن هايدي وراها مصيبه .


احمد ،،،،، الله صح ، بس انتي بتفكري في اي .


نرمين ،،،،، بفكر نعمله كابسه زي الي عملناهالوا.


احمد ،،،،، كابسه باللحمه المفرومه ولا بالسدوء.!


نرمين ،،،،، احمااااااااا.


احمد ،،،،، يا ساتر خلاااص ، نعمله كابسه بالفراخ .


نرمين زقته ووقعته من علي السرير.


احمد ،،،، منك للي كلت دراع جوزها يا شيخه .


خالد حدفه بالمخده ،،،،، وانا ايش دخل دراعي يا مفتري بالموضوع ،.... انتي يا حببتي اعملي الي انتي عايزاه .


نرمين ،،،، بالليل لازم نتحرك معايه يا كزوزه .


احمد ،،،،، معاكي يا ريس تفاحه ، استبينه نيهااااهااااهااااااا.


خالد ،،،، اي الضحكه المتخلفه دي .


نرمين 🤨 ،،،،، لا دي ضحكه لاشرار عندك مانع ، ولا عندك مااانع .


خالد ،،،، لاء طبعا معنديش هو انا اقدر ، اخاف اعترض تكلي دراعي ههههه 😅.


نرمين ،،،،، بس انا المره دي مجهزاله خطه انما اي لوز اللوز .


خالد ،،،،، انا كدا خفت علي المحامي .


... الساعه ٨ باليل ....


المحامي دخل المكتب عادي لقاه مضلم ،،،، اي ده هي مروه مجتش ولا اي !


ليه بفتح النور ولقي حد حاطط السكينه علي رقبته ،،،،، اااااععععت مييين في اييي .


نرمين طلعتله وهي مسكه عصايه وبتلعب فيها ،،،،، ازيك يا ابو كرش ، كدا مش قولتلك تخس .


المحامي ،،،، انتي ، مش انا عملت كل الي قولتي عليه ، عايزه مني اي تاااني بقي .


نرمين ،،،،، هي هايدي بتشتغل اي يا كرومبوا ، هتحور قول علي نفسك يا رحمان يا رحيم .


المحامي ،،،، انا مليش دعوووه ابعدو عني .


احمد عور المحامي حته بسيطه علشان يعترف .


المحامي ،،،، ااااه خلاص خلااص هقول .


نرمين ،،،، ناس مبتجيش غير بالعين البني انننطق ، يكشي نستفيد .


المحامي ،،،، غسيل أموال ، وبتخطف بنات وتهربهم لواحد بره مصر .


احمد ونرمين انصدموا ،،،، بتقووول ايييي !


المحامي ،،،، ابعدوا عنيى.


نرمين قربت منه بصدمه ،،،، هي بتخطف بنات لييييي ، انننطق .


المحامي ،،،، بتوديهم لواحد بره مصر قولت انا ايش عرفنيييي بقي ، ابعدوا عني .


نرمين ،،،، وانتي كنت معاها !


المحامي ،،،، انا كنت اداه بس مش اكتر ، وبعدين مش اختواو كل حاجه سبونييي .


احمد بعد عنه و الشرطه طلعت فجأه والمحامي أنصدم صدمه عمره .


الشرطي ،،، هو ده العدل ولامانه يا محامي يا محترم ، خدوووه .


نرمين ،،،، يا حضره الباشا ، هو انتوا كدا هتعملوا اي !


خالد ،،،، نرمين ، كدا كفايه ملناش دعوه الشرطه هتهتم بكل حاجه .


نرمين ،،،،، لاااء انا عايزه اخد بتاري منها يا خالد .


احمد ،،،،، ما تسكتي انتي ، مش خلاص الشرطه عرفت !


نرمين ،،،، انا مع حضره الباشا ولو اطريت اني اسافر هسافر 


خالد ،،،، نرمين انتي اتجننتي .


نرمين ،،،،، خالد ممكن تسبني برحتي شويه ، هي عملت معايه كتير ، وانا لازم ارد الجميل ، ممكن توافق يا حضره الباشا .


الشرطي ،،،، امممم مش عارف بس شكلك مش نويلها علي خير .


نرمين ،،،، دناااا بعزها عز والله محد يعرفه ، بس وافق انتي بس إلاهي اشوفك عريس يارب .


الشرطي ،،،،ههههههه ماشي بس علشان ده يحصل لازم موفقه انك تدخلي المعسكر وتدربي كمان ، وغير كدا رئيس الفرقه يكون موافق .


خالد ،،،، خلاص يا نرمين ، ادام مصره ، انا معاكي .


نرمين ،،،، بيجاااد يا خلوووودي ، اييوه كدا والله لربيكي يا هايدي الكلب .


الشرطي ،،،،، بس لازم الرئيس العام يوافق .


نرمين ،،،، سبها علي الله ، وهو هيوافق .


خالد ،،،، طب ممكن نوصله ازاي !


الشرطي ،،،، تعالوا معايه.


وصلوا قسم الشرطه وطلبوا الرئيس العام ودخلوا ...


نرمين وخالد ،،،، السلاام عليكم .


رئيس العام للفرقه ،،،، وعليكم السلام ، اتفضلوا .


خالد ،،،، يا باشا هو احنا حبين نشارك في المهمه الي بلغنه حضرتك بيها .


نرمين ،،،، ايوه يا حضره الباشا .


الرئيس العام ،،،،، بس دي حاجه خطيره جدا غير انكم اصلا غير مؤهلين!


خالد ،،،، احنا بنتعلم بسرعه والشرطي قال إن في معسكر ممكن ندرب فيه ، واكيد مش هنقصر .


نرمين ،،،، ايوه يا حضره الباشا .


الرئيس العام ،،،،، بس انا بخلي مسأوليتي لو انتم حصلكم حاجه !؟


خالد ،،،،، تمام ، يعني حضرتك موافق !


الرئيس العام ،،،،، أمضوا إقرار لاول وبعدها هوافق علي كل حاجه .


نرمين ،،،، ربنا يخليك للشرطه والشعب يا حضره الباشا .


نرمين وخالد مضوا اقرار فعلا .


خالد ،،، ممكن نعرف هنحضر امتي !؟


الرئيس العام ،،،، هنتصل عليكم ونبلغكم بكل حاجه .


شكره خالد وطلعوا ،،،، اظن كدا فرحانه ، واهو نموت سوه ههههه .


نرمين ،،،،، لا يا خالد ، انتي بس الي هتموت وانا مالي انا صغنتوته ومسمسمه وفي ريعان شبابي ههههه ، انتي هتموت اكيد وانتي بدافع عني زي إلافلام صح ، وبعدين كفايه اني همسك مسدس ياااااسلاااام .


خالد ،،،، انا مني لله علشان بسمع كلامك اصلا .


نرمين ،،،،، كدا يا ابن ام خااالد ، طيب يلا بينا نروح بابا عامل كوفته 🤤.


خالد ،،،، يلا ، علشان انا فعلا جعان .


روحوا ولما والد نرمين عرف كان معترض علي الفكره بس نرمين اقنعته كا العاده .


خالد ،،،، متخفش يا عمي انا هكون معاها ، ثواني بس كدا الظابط بيرن ،،، السلام عليكم ...... ، اه تمام .....، تمام ماشي سلام .


نرمين بلهفه ،،،، قال ايييي .


خالد ،،،، دا احنا هنسافر ايطاليا .


نرمين ،،،، يسلاااام يسلاااااام لووووولوووولويي.


خالد 🙂 ،،،، فرحانه علي اي ، مش لما نروح المعسكر وندرب ونشوف هننفع نسافر ولا لاء .


نرمين ،،،، اكيد طبعاً هننفع دنا نرمين الي مفيش مني اتنين ، بس المهم اني هساااافر ، اه ثواني هما هيأكلونه اي هناك !


خالد ،،،، انتي بتفكري في لاكل ، ياااااا شللل .


نرمين ،،،،، منا مش هاكل لحمه نيه وعضم وكدا انا سناني تتكسر علشان صغنونه شووف 😁.


خالد ،،،،، يااارب انا مش معترض اني اموت ، بس بلاش اموت مشلول.


#اللهم_صلي_علي_النبي_محمد⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦.


انتظروااا نرمين في المعسكر 😂...!


#Asmaa_Habib✍️✍️.



#الحلقه_16💥💥


نرمين ،،،،، منا مش هاكل لحمه نيه وعضم وكدا ، انا سناني تتكسر علشان صغنونه شووف 😁.


خالد ،،،،، يااارب انا مش معترض اني اموت ، بس بلاش اموت مشلول.


نرمين ،،،، أن شاء الله ، يلا نام هنا النهارده علشان نروح الصبح سوه ، علشان منتأخرش ، اصل انا عرفاك..


خالد ومسك نرمين من افاها ،،،، عرفاااني اي بقي !


نرمين ،،،، اوعي تفهمني غلط يا خلوودي ، دنا اقصد علشان المشوار وكده ، اي يا ابن ام خالد هتضرب اضضضرب يخويه اااه علشان انا غلبانه ومليش ام تدافع عندي🥺.


خالد سبها ودخل اوضه احمد علشان ميتهورش .


احمد ،،،، هو جوزك هينام معايه في أوضتي ولا ايه .


نرمين ،،،، اه ومالك متوتر كدا لي ، اوعي ياض تكون جايب نسوان 😑.


احمد ،،،، اسكتي هتلبسيني مصيبه ، لاء يختي بس المشكله اني مكلتش كفته وتقلت في محشي الكرونب🥺.


نرمين ،،،،، هههههههاااااعااااههههههههه.


احمد ،،،،، بتضحكي عي اي يا رزله هانم .


نرمين ،،،، ههيهههه نام في الصاله ، خالد مش هيستحمل قنابل زريه ، كفايه الي هيشوفه بكره .


احمد ،،،، ماشي يختي ، اشوف فيكي يوم انتي وجوزك .


في صباح يوم جديد ...


نرمين ،،،، يا خاااالد يا ابن ام خالد قوم ، ياااراجل كفايه نوووووم اي وانا الي بقول انتي الي هتبقي تصحيني اصلي !


خالد ،،،، نرررمين ، سبيني انام شويه من غير صداع ممكن بعد اذنك.


نرمين ،،،، خالد الساعه 8 ، فاضل ساعه وحده ولازم نكون هناااك.


خالد قام بسرعه وصلي والصبح وطلع لقاهم بفطروا .


خالد ،،،، يلا يا نرمين مفيش وقت.


نرمين ،،،،، ههههه ضحكت عليك الساعه 7 أصلاً هااااهاااهاااي.


خالد 🙂.


احمد ،،،، تعاله أفطر اتمسمرت لي كدا !


خالد ،،،، نفسي اتسدت والله ، انا هنزل اجهز بالعربيه عبال متخلصوا.


ابو نرمين ،،،، طب معلش علشان خطري تعاله أفطر سيبك منهم ، تعاااله بقي .


خالد بتنهيده ،،،، علشان خاطرك بس يا عمي .


بعد ما خلصوا نرمين نزلت مع خالد وهي بتعمل حرقات أشبه بالنينجي وبتغني هههه ،،، ياااااهوووو نيهااااا ، اوعي يا خالد ، شفنت الحركات ، يسلام علي تكات وحركاتك يا نرمين يااااسلااام.


خالد ،،،، هههه ايوه تنفعي مهرج في السرك العالمي لبطوله الهبل .


نرمين ،،،، خاااالد ، اسكت علشان انتي متعرفش قدراتي ، مسم عليا وانا شبه النينجا يااااااهوو... اعععع.


خالد مسك نرمين قبل متقع من علي السلم وهي بتتفطط ،،،، مقولت بلاااااش ولا انتي شكلك نويه تتكسري ، بلا نينجا ، انتي اخرك تأوري محشي بتنجان.


نرمين 😌 ،،،، انا مكنتش هتألب علي السلم علي فكره توء توء ، تلاقي بس الست ام خميس مسحه السلم بالصابون مش اكتر .


خالد ،،،، طب قدامي يختي قدااامي .


نرمين ،،،، طب متزوأش طيب ، جاك شكه في صوابع أديك يا ابن ام خااالد .


طبعاً كل العاده خالد سكت وركبوا العربيه ونرمين مصدعه خالد بلاغاني الي بتغنيها ....


نرمين ،،،، هكوووونا مطااااطا حكمه نغمها لذيذ ، هكوونااا مطاااطااا ارميي الماضي الي يغييييظ.


خالد ،،،، بس يا نرمين همووت من الصداااع ، يلا انزلي .


نرمين ،،،، دا انا صوتي جوهره حتي شوف ،.. انسااااا والمستقبل ادي كل التركييييز .


خالد ،،،، باااااس عرفت انك جوهره خلاااص ، يلا ندخل .


دخلوا والرئيس العام بدأ يتكلم معاهم في كل التفاصيل قبل ما يطلعوا علي المعسكر ،،، طبعا لاستاذه نرمين ، هتبقي تحد تدريب الكابتن نورهان .


الكابتن نورهان بأبتسامه عمليه ،،،، اهلا وسهلا استاذه نرمين .


نرمين بأبتسامه ،،، اهلا .


الرئيس العام ،،،، وانتي يا استاذ خالد هيتم تدريبك مع النص التاني من الفريق ، وهيتولي امرك الكابتن ماجد .


الكابتن ماجد ،،، اهلا بيك .


خالد ،،، اهلا يا كابتن .


الرئيس العام ،،،، طبعا انتم عارفين لأسبوعين دول لو مش في مهاره ظهرت منقدرش نسفركم للاسف .


خالد ،،،، تمام يا فندم .


الرئيس العام ،،،، تقدروا تتفضلوا مع الكباتن .


تم تجهيز خالد ونرمين وطلعوا علي المعاسكر ، كان الفريق الي طالع منقسم لفرقه نسائيه بقياده كابتن نورهان ، وفرقه رجالي بقياده الكابتن ماجد .


نرمين 🥺 ،،، خالد هتوحشني يا خلووودي ، خلي بالك من نفسك ماشي وأوعي تتعور ، لحسن تاخد حقنه ماشي .


خالد ،،،، اتعور 🙂 ، بس انتي الي خدي بالك من نفسك ، وبعدين دا مفيش فرق بنا لو حبيت اشوفك هنديلك بس يعني دنتوا هتكونوا الناحيه التانيه .


نرمين ،،،، طيب خلاص ، انا مشيه وربنا يستر اصل مفيش شمسيه هنا والجو حر .


خالد ،،،، طيب انا ماشي ، سلام .


نرمين ،،، خالد.


خالد ،،، نعم .


نرمين ،،، مفيش بجرب صوتي 😁.


خالد وطه علي لأرض علشان يجيب حاجه يزقلها بيها ، ونرمين جريت راحت هناك مع الكابتن بتاعتها .


بعد ما الكابتن وضحت التفاصيل واول حاجه لازم نرمين تتقنها وهو التنشين بالمسدس .


الكابتن نورهان ،،،،، ها جاهزه يا نرمين .


نرمين ومركزه علي خشبه مصممه علي هيأت انسان وثبته مبتتحركش ،،،، جاهزه اهو .


الكابتن نورهان ،،،، اضراااب .


نرمين سابت المسدس وجامت تجري علي الخشبه علشان تضربها .


الكابتن نورهان ،،،،، ههههههه بتعملي اي بس !


نرمين ،،،، مش قولتي اضرب ، دا انا هكسره مش شايفه عضلاتي ، دنا كنت بمسك اخويه بأيد المقشه انزل عليه ضرب ضرب لحد ميصوت ويلم الناس ، دنا مفترسه 😌.


الكابتن نورهان ،،،، يا نرمين احنا مش في البيت ، احنا في معسكر ، ومش بنستعمل مقشه ، بنستعمل مسدس ، انتي لازم تضربي النار.


نرمين ،،،، بس كدا انا هتلسوع ازاي اضرب النار يعني !


الكابتن بشلل ،،،، يااا نرمين ركزي ، انتي بتضربي بطلاقات المسدس ولازم تصوبي علي الهدف الي هو ده ، فهمتي .


نرمين ،،،، ااااهاااااا ، فهمت ماشي ، استني دنا هعجبك اوي.


نرمين بدأت تصوب ونجحت في أول رميه ،،،، يييس شفتي ، جبتها في القفص الصدري طيرت كل العصافير الي فيه .


الكابتن نورهان ،،،، برافوا بجد ، دلوقتي الهدف هيتحرك .


نرمين ،،،، هيهرب يعني ولازم اعكشوا !


الكابتن ،،،،، لاااء ، هيتهز يعني وانتي هتصوبي عليه .


نرمين ،،،، حاضر .


بدأ اللوح يتحرك ونرمين بتحاول واول مرتين منجحتش ، بس التلته نجحت .


الكابتن ،،،، هو ادائك حلو بس محتاج تدريب وهظبطك ، تعالي .


نرمين ،،،، هنروح فين !


الكابتن ،،،، لازم نعمل اختبار سرعه .


نرمين ،،، طيب ، بس ازاي ده !


الكابتن ،،، لازم تلفي المدمار ده خمس مرات ، ونحسب سرعتك .


نرمين ،،،، بتقولي اي يا وليااااا ، الدنيا حر ، بالليل بالليل .


الكابتن نورهان ،،،، نرررمين ، انا اسمي كابتن ماشي ، ولازم تنفذي كل الي بقوله فهمه ، وإلي مش هنقبل سفرك معانه .


نرمين بغيظ ،،،، خلاص ماشي .


نرمين بدأت تلف اول لفتين وقفت ،،،، انا تعبببت خلاص كدا بكره نكمل .


الكابتن بخبث ،،،، رااااعد .


نرمين ،،،، رعد مي... ، اعععععع كلللللب .


نرمين كانت بتجري بسرعه وخيفه موت من الكلب ،،،، منك الله يا كاببببتن الزفت ، ااااااعااااه هش هش يا رعوود يا قلبي ابعااااااد ، يلهوااااااااي ، يااااوليااااا وقفيه هيعضنيييي ، اشوف فيكي يوم اسود يا هااايدي والله لطلع عليكي كل الي بيحصل فيااااااععععااا ، ما قولت هشش بقي ، ياااا ست الكل قللليلووو يقف تعاااابت .


بعد ما نرمين لفت عشر دورات الكابتن وقفت رعد .


نرمين وترمت علي لأرض بتعب ،،،، ياني يما ، شفتي بنتك بتعمل فيها اي ، يااااقوم شرشبيل لاعور تعالوا شيلوا الدبيحه ديييي مش قدره اقف .


الكابتن بضحك ووقفت قدمها ،،،، منا قولتلك اسمعي كلامي بالزوق .


نرمين ،،،، لي بتعملي فيا كدا لييي حرام عليكي يا شيخه دنا لوحدي بتخلي الكلب ابن الكلبه يستفرد بيا كدا ، افرضي عضني مثلاً مثلاً يعني .


الكابتن ،،،، عادي كنتي هتخدي اربع حقن بس وهتخفي بسرعه  ، يلي علي التمرين الي بعده .


نرمين فتحت عينيها جامد ،،،، الي اييي يختي ، لا بجد انا مفياش اعصاب .


الكابتن نورهان ،،،، راااعد .


نرمين قامت بسرعه ،،، تمااام يا كابتن ، اي التمرين الي بعده .


الكابتن نورهان 😏 ،،، تعالي معايه.


نرمين في سرها ،،،، اااعععاااه لو بس الكلب ده مش موجود كنت جبتك من شعرك وربنا ، انااا نرمين الي مفيش مني اتنين يتعمل فيا كدااا ، ماشي .


أما عند خالد فكان ممتاز جدا في لأداء بتاعه وشغال تمام مع الكابتن ماجد .


في حوالي الساعه 8 ...


الكابتن نورهان وكبتن ماجد وخالد ونرمين قعدوا علي كراسي ....


كابتن نورهان ،،،، نرمين ادئها كان كويس نوعاً ما واكيد هيتحسن خلال لأسبوعين دول .


كابتن ماجد ،،، وخالد تمام اوي اظن هو جاهز اصلا .


وحده من فريق كابتن نورهان جاي بتجري نحيتهم ،،،، الحقي يا كابتن حريييقه في صاله النوم .


خالد بشك وبص لنرمين الي استخبت وري كابتن نورهان .


خالد ،،،، نرررررمييين.


نرمين وطلعت رسها من وري الكابتن 😇،،، نحم يا خالد ، انتي  بتناديني !


#اللهم_صلي_علي_سيدنا_محمد⁦❤️⁩⁦❤️⁩.


المصيبه دي عملت اي هههه هتعرف الحلقه الجايه اكيد 😁.


#Asmaa_Habib✍️.

البارت 17من هنا



 

تعليقات

التنقل السريع