القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية (المومس) البارت 16_17_18_19_20 بقلم ابو السلاطين في موسوعة القصص والروايات



🌹البارت السادس عشر 🌹

بقلم ✍️ سلطان زماني 


اخدته وانا عريانه ودخلنا الحمام وقلعته 


هدومه وقولتله وحشتني اوي ياولا 


فضلنا نلعب ونهزر تحت الدش وخرجنا أنا وهو عريانين 


ودخلنا الاوضة قالي أنتي اخدتي رقمي ومرنتيش عليا وزعلان .


.قولتله أنا اصلا ماشية من عندها اتخض 


وقالي يعني انا مش هشوفك تاني 


قولتله انت بخيل اوي ومش بتقدرني قالي كل ده وبخيل 


راح جاب البنطلون وطلع منه 200 جنيه وكمان دي حتة حشيش اهي


 هنشرب منها سيجارتين وخدي الباقي وانا هبقا اجيب


 قولتله قشطا

 بس تتعامل معايا براحه انت بهدلتني المره الي فاتت


 اندهش وعجبه الكلام اوي وقالي بجد قولتله ده انت خطير 


وخلص وارتاح ..  ورنيت عليه وسجل رقمي وانا كنت 


مسجله زبون قالي ايه زبون دي وضحك وقالي اسمي امير 


ونزل بعد ما مشيو خالتي دخلت عليا قالتلي عملتي معاهم ايه


 ادتها ٢٠٠ جنيه قالتلي وانتي مش هتاخدي حاجه قولتلها لا مش عايزة


 أنا هخرج بكره الصبح وهرجع ع العصر كده


 قالتلي هتروحي فين قولتلها هنخرج أنا واحمد شوية لو سيد كلمني أنا مش هرد 


ولو اتصل عليكي انتي هتقوليله ايه 


قالتلي هقوله انك عندي بس نايمه قولتلها حبيبتي


 وقعدنا نضحك دخلت لفيت كمان سيجارة وكلمت احمد فون 


احمد ..كده ياحبيبي مترديش عليا 


حبيبه ..انت من وقت ما سبتني يا احمد وانا منهاره وخايفه 


اوي معرفش ازاي ده حصل وازاي اسلملك نفسي كده


احمد ..والله ياحبيبي أنا ولا اكني كنت فاقد الوعي


 أنا مطلعتش الشغل وكلمت  أمي وابويا واخواتي تاني


 وابويا وامي حلفو عليا انهم مش هيعرفوني تاني لو فتحت معاهم الموضوع ده


 كلمت اختي الكبيرة  وجوزها يكلمومهم تاني يارب يوفقو وينسو الي سيد عمله معاهم


 ياحبيبه أنا مش عايز اخسرك ولا اخسرهم أنا هتجنن 


حبيبه .. أنا مرضاش انك تخسر اهلك علشاني يا احمد أنا 


عارفه اني بختي وحظي قليل في الدنيا 


احمد ..حبيبه انا مش قادر ابعد عنك أنا هحاول معاهم تاني وكلم عمامي وعماتي والعائلة كلها 


حبيبه ..فضلنا نتكلم وقفلنا مع بعض 


وقعدت اقول لنفسي بلاش تشيليه الذنب ومتخلهوش يخسر أهله علشانك


 انتي عارفه أنه مش نصيبك من الاول انتي بس خوفك من سيد


 أنه كان عايز يعمل معاكي كده اكتر من مره وانتي تمنعيه 


وخصوصا كمان بعد ما عرف انك بتحبي شاب من سنك وعايزه تتجوزيه


 وانتي الي كان نفسك أنه هو الي يعمل كده فضلت اتكلم مع نفسي


  وافتكر احمد وكل كلامه ونظرته والاحساس الي حسيته وانا معه لحد ما رحت في النوم 


قمت الصبح لقيت طارق متصل كتييييير اوي اتصلت بيه 


علشان اتاكد علي ميعادنا ولا حصل حاجه أو مشغول 


طارق ..كل ده نوم يا حبيبي صباح الفل 


حبيبه ..صباح النور ياحبيبي أنا لسه صاحيه من دقايق


طارق ..صباح الفل يا عروستي انتي ياحبيبي عملتي فيا ايه 


حبيبه ..عملت ايه يا طروقه 


طارق... الله حلوه طروقه دي منك يا حبيبه 


حبيبه ..انا هاخد شاور وهنزل اهو اجيلك


طارق..ماشي حبيبتي ع مهلك متفطريش أحنا هنفطر مع بعض 


حبيبه ..قولتله ماشي هكلمك لما اقرب اوصل 


طارق .ماشي حبيبي خدي بالك من نفسك 


وصلت عند طارق اول ما شفتي ولا اكني بنته ورجعه من السفر بعد غياب سنين


  حضني اووووي وفضل في حضني يجي ٣ دقايق ويقولي 


وحشتيني اوي اوي يا حبيبه قولتله وانت كمان ياطروقه  


قالي تعالي بقا شوفي أنا محضرلك ايه


  رحت شفت السفرة مليانه اكل قولتله كل ده


 قالي والله قليل عليكي قعدنا كلنا وبقا ياكلني في بوقي 


ويتحايل عليا اكل 


خلصنا وقعدنا يحكي عن شغله وعن ابنه وعن المشاريع الي 


داخل فيها وعمال يشرب وعزم عليا قولتله لا مش بشرب أنا 


عايزة حشيش قالي بتكلمي جد قولتله قبل كده شربت شوية 


صغيرين مع صحبتي قالي حبيبي هبعت اجبلك حالا واتصل بالسواق بتاعه 


وفعلا أقل من نص ساعة جاب الحشيش والبفره 


و مثلت عليه اني مش بعرف الف واني شفت صحبتي وهي بتلفها 


وشربت سيجاره وبقيت عماله اضحك زاي الهبله وهو كمان 


بيضحك علي ضحكي ومبسوط اني فرحانه 


قالي بتعرفي ترقصي قولتله طبعا قعدت ارقص وخلصت 


وقولتله عايز ادخل الحمام قالي تعالي بقا ادخلك حمامي انا 


سيبك من ده دخلت اتوهمت من شكل الحمام والبانيو وكمية 


الشمبوهات والبلسم وكريمات الشعر والوشن والشور فضلت 


قعدة مش عايزة اطلع خبط قولتله ثواني طالعه اهو دخل 


عليا ولما لاقني مكسوفة خرج طلعت


 ودخلت عليه بالبشكير لفه ع جسمي قالي شكل الحمام عبجك قولتله تحفه

.

 تحفه يا طروقه قالي مش يلا بقا علشان أنا استويت 


علي الاخر قولتله يالا ياقلبي  وقلع الروب وحضني وانا قربت عليه 


وبوسته من شفايفه والبشكر وقع ووو.

يتبع 

بقلم ✍️#سلطان_زماني

40كومنت 5شير  في 5جروبات واستلم البارت السابع عشر حالا علي الخاص انطلقوا 🏃




🌹البارت السابع عشر 🌹

بقلم #سلطان_زماني

قلع الروب وحضني وانا قربت عليه وبوسته من شفايفه والبشكر  وقع 


قالي أنا أدمنتك يا حبيبه انتي رجعتيني 20سنة لورا


 قولتله بمياصه ودلع قولت الكلام ده لكام وحده قبلي 


قالي أنا قبلك مكنتش عايش ياحبيبه وعمل معايا كدا وخلص 


ودخلت اخدت شاور في الحمام بتاعه ولبست 


وقولتله أنا ممكن معرفش اشوفك الفترة الي الجايه 


 صدقني غصب عني ..غضب وزعل وقالي ليه ياحبيبه .


.قولتله أنا مرضتش اقولك من اول ما جيت علشان متزعلش


 ..قالي خلاص حبيبي قولي ليه مش هعرف اشوفك


 قولتله مشاكل عندي في البيت وقمت حضنته وعيطت اوي 


قالي ممكن تهدي وتحكيلي قولتله بعدين هتعرف كل حاجه 


أنا همشي بقا علشان متاخرش


 قالي ياحبيبه انتي قلقتيني اوي ممكن طيب تحكيلي في الموبيل لما تروحي وتكوني لوحدك 


قولتله حاضر


 بسني وقالي خدي بالك من نفسك 


مشيت ومستغربه اوي هو ليه محسبنيش


 ومدايقه اوي لقيته بيتصل قولت هيقولي أنه نسي يديني فلوس


 لقيته بيطمن عليه وبيقولي ممكن اول ما تروحي تطمنيني 


عنك حتي لو برسالة ع الواتس


 قولتله حاضر وقفلنا ركبت التأكس ووصلت عند خالتي بفتح 


الشنطة علشان احاسب التأكس لقيت فلوس  حسبت التأكس ومشي


 وبعدهم لقتهم1000جنيه مصدقتش خبتهم وطلعت قعدت 


مع خالتي شوية وخدت بعضي ورحت عند سيد


دخلت الشارع والله ولا اكني ماشية في جنازة


 أو محكوم عليا بالاعدام ورايحه انفذ الحكم 


بصيت ع البيت من تحت وافتكرت سيد وقلة ذوقة 


لما أهل احمد كانو عندنا 


طلعت اختي اول ما شفتني حضنتني اوووووي


 وقعدت جمبي مش راضية تقوم وامي بقرف انتي شرفتي 


ما كنتي عيشتي هناك 


فضلت سكته دخل سيد قالي حمد لله علي السلامة 


وقالي ل امي جهزيلي اكل ووقف يبص عليا وانا خدت اختي. 


ودخلت الاوضة  كنت جيبلها حاجات من تحت طلعتها وفرحت بيها اوي 


سيد قال ل امي أنا هدخل اشوف البت دي ناويه ع ايه 


ودخلي وقال ل اختي اطلعي اقعدي مع امك شوية 


واختي طلعت اول ما قفلت الباب هجم عليا زقيته بعيد عني 


قولتله في ايه مالك انت اتجننت


قالي ملهووووف اوي يا حبيبه جبت جااز منك يابت 


قولتله مش كده يا سيد انت لازم تغير اسلوبك وطريقتك الهماجيه دي قالي نغيرها حاضر


 قولتله هتعمل ايه في الي قاعدة برا دي


  قالي أنا قرفت منها وقعدالي بروح أمها وتعبانه 


مبقتش حمل شغل


 قولتله شفلك صرفه أنا مش هخليك تلمسني الا لما تشوف 


حل.. أنا مش هستني لما تشوفني معاك وتفضحني


 أنا مش ناقصة قالي وطي صوتك لتسمعنا حاضر يا حبيبه 


وبسني وحضني وقعد يلعب في جسمي وانا لبسه كده سبته 


وبعدين قولتله يلا بقا علشان متشكش فينا 


وطلع قعدو شوية برا 


وانا كلمت طارق وشكرته ع الفلوس وقالي انتي متعرفيش انتي عندي ايه يا حبيبه 


قولتله وانت كمان قالي بعتلك اغنيه ع الواتس ابقي اسمعيها 


كنت بسمعها وعجبتني بعتهالك كل كلمة فيها عنك ياحبيبه 


قولتله ربنا يخليك ليا ياطروقة وميحرمنيش منك وانا بكلمه 


سمعت صوت زعيق سيد وامي بتصوت وطارق خد باله 


قولتله هكلمك تاني قالي حبيبه باله عليكي طمنيني قولتله 


حاضر سلام 

سمعت سيد مبهدل امي وقالها لو منزلتيش الشغل بكرا هولع 


فيكي وسمعه امي بتتحسبن عليه وتقوله منك لله فتحت باب 


الاوضه  امي اول ما شفتني قالتلي نورتي يابوز الغراب 


بركاتك حلت علينا والله كنت مرتاحين من غيرك وفضلت 


تدعي عليا وعلي ابويا وع اخواتي وسيد طلع بالحزام 


و يضرب بيه امي ع ضهرها أنا جربت والضربه 


جت فيا وسيد زقني وعايز يضرب امي  انا  غصب عني 


لقتني بدافع عنها وسيد دخل الاوضه وامي جت نامت معانا 


في الاوضه اول ما امي راحت في النوم خالص اتسحبت 


وطلعت لقيت سيد قاعد ف الصالة قام جري عليا قالي ايه 


اتاخرتي كده ليه قولتله هي لسه نايمه دلوقتي قالي قطيعه 


تقطعها بقالها اكتر من 10 ايام قعدالي لنا جبتلي الفقر


 لقيت في ايده سجارة  حشيش خدتها ودخلت جبت علبة 


السجائر بتاعتي قالي بتشربي ميرت اصفر ياحبيبه 


ده احنا عشتنا ارتاحت قولتله واعمل حسابك انك كل يوم هتجبلي علبه


 قالي طلباتك مجابه هو أنا عندي كام حبيبه قعد لف وكل 


شوية يحضن ويلعب في صدري بس خايف امي تيجي ع 


غفلة قولتله حسك عينك تضربها تاني انا بخاف منك لما تعمل 


كده ياسيد قالي امك مش بتتعدل ولا بتسمع الكلام الا لما 


بتاخد علي دماغها قولتله شوف اي طريقه غير الضرب قالي 


احنا كده كده هنخلع أنا وانتي ونسبهالهم قولتله لما اطمن ع 


نفسي وعلي مستقبلي معاك الاول قالي يعني ايه مش فاهم


قولتله أنا مش هتجوزك في شقة ايجار وفي الاخر تسبني 


زاي سبت امي كده 


قالي وانتي بتشبهي نفسك بيها انتي 


حاجه وهي حاجه قولتله اوعي تكون فاكر اني هشتغلك زيها 


واجي ارمي في حجرك زيها قالي لا ياحبيبه بس انا هشتغل 


ايه انا معايا فلوس في البنك بيطلعولي فائدة ٣٠٠٠ جنيه في 


الشهر نعيش بيهم لحد ما القي ميكروباص اوي تاكس اشتريه 


واشغل ناس عليه قولتله وليه انت متشتغلش قالي أنا 


الحاجه الوحيدة الي اشتغلتها كنت ببيع حشيش وكسبت منه 


بس مينفعش ارجع اشتغل خلاص قولتله ليه 


قالي كبرت بقا ع السجن ولو دخلته تاني هموت


 قولتله أنا نفسي يبقا معاك عربية ملاكي نخرج بيها وشقة تمليك قالي ب اسمك وبيتريق صح 


 قولتله لا مش ب اسمي بس عايزة اعيش معاك في مستوي 


غير ده وتنسيني بقا ايام الفقر والعذاب والبهدلة دي .


الكلام عجبه ودخل دماغه اوي قالي بقولك ايه 


قولتله قول عايزك يابت وهيجان ع الاخر هموت وقرب وليه هيقلعني العباية.....

يتبع  بقلم ✍️ سلطان زماني 

#ملحوظة_مهمة_جدا  40كومنت و5مشاركات ل5مجموعات واستلم الثامن عشر حالا ع الخاص قبل اي حد التفاعل يكون ع الصفحة مش في الجروب 🌹تحياتي ليكم



🌹البارت الثامن عشر 🌹

بقلم ✍️ سلطان زماني   5مشاركات ل5جروبات واستلم ال19فورا

قالي عايزك يابت وهيجان ع الاخر هموت وقرب ولسه هيقلعني العباية 


سمعنا صوت غوايش امي جريت ع المطبخ وفتحت التلاجة 


وسيد عمل نفسه نايم ع الكنبه وامي طلعت قالتلي بتعملي ايه يابت

 قولتلها بعمل سندوتش ودخلت الحمام وطلعت قعدت تراضي وتستسمح سيد


 واتفقت معه أنها هتنزل الشغل وفعلا بقت تنزل الشغل 


وبتجيب فلوس قليلة اوي 


والي بتجيبو امي مش بيكفي حشيش وسجاير ليه وليا ده 


غير طلباتي أنا 


ده كمان غير الفلوس الي بطلعها منه ختها حجه واتخانقنا 


معه وقولتله هروح لخالتي


 أنا شاكك في خالتك دي ومفيش نزول وكمان التليفون 


مفيش  وقلب في شنطتي اخد كل حاجه منها


 قولتله جدع أنا عايزاك بقا تحرسني ال٢٤ ساعة 


وافتكر اني قولتلك اني المرة الجاية مش هتشوفني تاني ياسيد


 قالي هجيبك لو رحتي فين يا حبيبه قولتله أناقدامك اهو 


بدال ما تدور عليا وتتعب نفسك اهو أنا قدامك  اقتلني لو راجل  


 ودخلت الاوضة بتاعتي امي رجعت من الشغل 


قولتلها عايزة ١٠٠جنيه قالتي منين ما انتي بتطفحي ونايمه وكل حاجه ببلاش


 عايزها تعملي بيها ايه روحي لخالتك تديكي ما انتو حبايب وسركم مع بعض 


 وسيد بقا مانع عني كل حاجه سبتهم وهما نايمين


 وسيد كان في الأوضه بتعته ولسه هفتح الباب ولقيت الي 


جايبني من الطرحه الي لبسها وقالي عايزة تسبيني يابنت الكلب


 انتي بتعملي فيا كده ليه يابت متخلنيش اذيكي بجد 


أنا حايش نفسي عنك بالعافيه


 بصتله بقرف وبغل قولتله ماشي ياسيد 


وسبته ودخلت قعدت ابص ل اختي وامي الي نايمه ولا حسه 


بحاجه واكلمها واقولها انتي سبب كل الخراب الي انا فيه


 أنا بكرهك وبلعن اليوم الي خلفتيني فيه الصبح صحيت 


اختي راحت تفتح الباب لقته مقفول بالمفتاح صحو سيد 


وامي سالته قافل الباب ليه قالها ملكيش دعوه يأمره


 واختي نزلت جابت فطار وانا مردتش اكل وقاعدة في 


اوضتي 


شوية وامي نزلت وهو دخلي قالي اعمليلي شاي 


قولتله مش عاملة حاجه 


نزل اختي تحت ودخلي اداني سيجارة قولتله مش عايزة 


قالي انتي يابت مش هتتعدلي بقا 


قولتله عيبك انك فاكر اني كل الحريم زاي امي أنا مش هاجي بالطريقة دي 


وصدقني حتي لو معرفتش اهرب هنتحر ياسيد هقطع شرايين ايدي قالي لا متقدريش تعملي كده


 قمت نطيت من ع السرير وبالقصي سرعة طلعت من الاوضه 


ودخلت المطبخ بدور في درج المعالق والسكاكين ولقيته 


هجم عليا قالي انتي بتعملي ايه


 وحسه بيه جسمه كله بيترعش من الخضه والخوف عليا 


قالي انتي فاكره انك كده هتموتي نفسك انتي هتموتيني أنا ياحبيبه


 قولتله أنا قرفت وزهقت منك انت عايز مني ايه


 قالي عايزك قولتله وانا مش عايزاك وطول ما انت كده عمري ماهعوزك 


قالي ياحبيبي اعقلي قولتله انت ملكش كلمة 


وانا غبيه وهبله اني صدقت واحد ذيك


 قالي ياحبيبه امك هتفضح الدنيا لو اختفينا أنا وانتي مع بعض


 كل الدنيا هتقول انك طفشتي معايا وهيقولو اني طلق امها 


وهرب مع بنتها 


قولتله ومقولتليش كده ليه من الاول


 قالي أنا لما قعدت مع نفسي وحسبتها لقيت أنه مينفعش 


..ياحبيبه أنا لولا انتي أنا كان زماني طلقت امك من زمان .


امك خلاص راحت عليه حتي الفلوس الي كانت مصبراني عليه قلت


 .ياحبيبه أنتي خلتيني قرفان من امك ومن اي ست خلتيني مش عايز غيرك انتي وبس


 قولتله أنا العيشه دي مش هتنفع معايا كنت سبتني مع احمد 


قالي أنه هيسافر الكويت وهيعمل فلوس علشان بعيشني الحياة الي نفسي اعيشها


 قالي متجبليش سيرة سواق التوكتك ده تاني اوعي يابت تكوني لسه بتكلميه 


قالي أنا رحت امبارح البنك سحبت 5000جنيه خدي 


1000اهو انزلي شبرقي نفسك بس متصرفهمش كلهم بس 


سيبي الموبايلات بتعتك معايا قولتله ما أنا كنت ههرب 


امبارح من غير اي حاجه  سكت شوية 


وقالي ياحبيبه متعمليش فيه كده


 قولتله خد فلوسك مش عايزاها قالي طب اصبري


 دخل جاب كل حاجه وقالي حقك عليا 


قولتله ياسيد انت قولتلي انك هتتشغل وهتعمل فلوس 


وهنهرب قالي والله بس انا مستعيب انزل في السن ده ابيع 


مخدرات زاي زمان لو حصلي حاجه محدش هيجري عليا 


ولا هيسال واليوم في السجن بسنة ياحبيبه ..


قولتله متقولش كده انا مقدرش اتحمل بعدك يوم 


وبعد الشر لو حصل حاجه  أنا هقلب الدنيا عليها واطيها


 لحد ما اخرجك معقول تكون بتعمل كده علشاني وابيعك 


صدق كلامي وابتسم وقالي طب مدام بتحبيني وبتخافي عليا مش بتقوليلي ليه 


قولتله علشان مش عاجبني كلامهم عنك ببقا عايزة اكلهم بسناني 


قالي هما مين دول قولتله خلاص بقا


 قالي لا والله ل تقولي مين دول وبيقولو ايه


 قولتله بيقولو انك عايش ع عرق النسوان ومش راجل 


 بس انا شيفاك سيد الرجالة كلهم


 قالي ولاد الكلب اكيد دول امك وخالتك 


قولتله هات سيجارة بقا وادخل خد دش حلو كده


 قالي يافرج الله اخيرا رضيتي عني 


قولتله علشان خاطري مترجعش في كلامك تاني بقا 


ومتزعلنيش منك قالي خلاص بس عايزين نظبطها مع بعض


والأهم من كل ده امك متحسش باي حاجه اخدت منه 


الموبيل شحنته وفضلت الف حشيش كنت هتجنن علي 


سيجارة طلع وانا دخلت اخدت شاور وطلعت


 لقيته قفل الباب بالمفتاح وشربنا سيجارتين ودخلنا الاوضة 


قولتله وحشتني ياسيد كل حته في جسمي مشتاقه ليك 


لقيته زاي المجنون بيبوسني في كل حته في جسمي وبيكلها ووو يتبع

بقلم ✍️#سلطان_زماني

40كومنت و5مشاركات في 5جروبات واستلم ال19 ع الخاص..وبنسبة للناس الي مش بتتفاعل هيتحذفو من الصفحة ومش هتوصلهم الأجزاء الاخيرة


🌹البارت التاسع عشر 🌹

بقلم ✍️ #سلطان_زماني

سيد خلص معايا واتفق معايا أنه هيكلم التاجر الي كان 


بيشتري منه وأنه هيرجع تاني يتاجر علشان نعمل فلوس 


علشان يحققلي كل الي نفسي فيه ونعيش لوحدنا وجت في 


دماغي فكرة اني أقوله اني عندي البريوت وفعلا لما قولتله 


اني رايحه عند خالتي وافق ع طول 


و رحت لخالتي علشان اقابل طارق 


بصرف النظر من الفلوس الي كنت باخدها منه وانه بنسبالي 


في الاول والاخر زبون بس


 كنت بحس جوه حضنه أنه ابويا خوفه عليا واهتمامه وذوقه وكرمه كانو بيبهروني 


 المهم رحت لخالتي  اول ما شافتني قالتلي قفله موبايلك ليه 


العيال دول هيموتو عليكي وقفتي حالي ياحبيبه 


قولتلها هو ده كل الي همك ..


سيد ياختي كان حبسني واختك ولا حسه بحاجه النهارده الي عرفت اخلع منهم


 قالتلي هكلمهم بقا أنا قعدة مقشفره ع الاخر طلعت 200 


جنيه قولتلها خديهم بس انزلي هاتيلي علبه سجائر ميرت اصفر 


لبست بسرعة ونزلت وفتحت النت ودخلت الواتس اب 


اتخضيت من كمية المحادثات الي بعتها طارق واستغربت من 


احمد بعتلي مساء الخير بس ومن بدري


 قريت طارق بعتلي بيقولي كان ممكن تقولي اني مش عجبك أو محبتنيش


 أو انك مش عايزه تعرفيني تاني ليه تكدبي عليا وتقولي اني عندك مشاكل


 أنا كنت حاسس اني دي اخر مره هشوفك فيها يارتني ما 


عرفتك ده انا كنت ناوي اعوضك عن كل حاجه وحشه شفتيها 


عمالة اقراء ومستغربه 


وصله اني استلمت الرسائل بعتلي قالي حمدالله علي السلامة 


قولتله الله يسلمك قالي انتي كويسة ياحبيبه قولتله 


كنت كويسة بعد ما قريت كلامك ده لا ..


قالي أنا كنت هتجنن التفكير ياحبيبه تعبني ليه تقلقيني عليكي كده


 انا لو عارف انك مبسوطة وسعيدة مش هكون قلقان كده قولتله ممكن اقولك حاجه وتصدقني


 قالي ممكن 


قولتله انت اطيب واحن وارق حد أنا عرفته في حياتي 


سكت شوية وقالي طيب ليه بقا تقلقي عليكي اطيب واحن وارق حد في حياتك


 انتي مش عارفه ياحبببه انتي ايه عندي قولتله عارفه وحقك 


عليا متزعلش بس


 انا والله كان عندي مشاكل ومشاكل كبيره اوي ربنا الي يعلم بقا .


قالي احكيلي حبيبي فضفضي خرجي كل الوجع واي هم 


جواكي قولتله علشان خاطري مش عايزة احكي ولا افتكرها 


قالي ايه رايك بقا تيجي معايا النادي وبالمرة نخرج نشم هواء 


قولتله ياريت قالي طب يلا البسي وقوليلي انتي فين ونتقابل


 وصفتله صيدلية جمب بيت خالتي وفعلا نزلت لقيت عربيته وهم  جميلة اوي والسواق 


فتحت الباب الي وراء وركبت جمبه وسلمت عليه وفضل ماسك ايدي ولا اكني خايف اهرب 


ومداريها علشان السواق ميشفناش 


وصلنا النادي ونزلنا وانا في زهول من الي بشوفه لبس الناس 


وشكلهم وطريقتهم واسلوبهم غير المنطقة الزبالة الي عايشة فيها


قالي ياحبيبي مش قادر اوصفلك السعادة الي انا فيه لمجرد 


إني ماشية جمبي علشان خاطري متبعديش تاني 


حبيبه ..قولتلك ظروف بقا ياطارق والله غصب عني 


طارق ..خلاص ياحبيبتي أنا مش عايزك تضايقي تعالي نروح 


المطعم ده بيعمل كباب وكفته حكاية 


حبيبه ..لا مش جعانه ياحبيبي 


طارق ..علشان خاطري أنا كمان مكنتش جعان بس لما شفتك فتحتي نفسي عن الأكل والحياة وكل حاجه


حبيبه ..ماشي ياطروقه دخلنا وأكلنا وانا مكسوفه من منظر 


الناس وطريقة اكلهم وهو خد باله قالي خدي رحتك مش 


لازم تأكلي بالشوكة والكسينة وخلصنا اكل وطلعنا قعدنا في 


ملعب الجولف وانا كل ده في زهول 


بقوله بكام الاشتراك هنا قالي ياحبيبتي النادي ده بتاع واحد 


صديق ليا من زمان مش بدفع فلوس بس هو تقريبا 200الف 


واحنا قاعدين جاله تليفون من واحد وبيقوله مبروك علي 


الترقيه يا سيادة العميد وفضله يهزرو مع بعض ويحكو كتير 


ولما شفني زهقت قفل بسرعة معه قولتله عايزة اروح علشان 


الوقت اتاخر قالي يلا ياروحي واتمشينا لحد العربية برا وقبل 


ما نوصل الجراج طلع من جيبه فلوس وقعد يعد وقالي خدي 


دول خليهم معاكي قولتله لا مش عايزة وبعدين احنا معملناش حاجه 


بصلي بغضب وقرب عليا قالي اكيد لو كنت عايز حاجه 


مكنتش قبلتك هنا 


.أنا قبلتك هنا علشان كان نفسي تحكيلي 


الي وجعك كان نفسي اسمعك وتفضفضي  بس انا هسيبك 


برحتك لما تحبي تحكي أنا موجود في أي وقت ياحبيبتي 


حبيبه..أنا عايزة احضنك مليش دعوة 🥺


طارق ..وايه الي منعك يا قلبي


حبيبه ..خايفه الناس ووضعك وكده 


طارق قرب عليا وحضني وبسني قالي احنا في الجراج 


ياحبيبه يعني لو اغتصبتك محدش هيحس بيكي 


قولتله ياريت ..


قعد يضحك وقالي خدي بقا خليهم معاكي 


اخدتهم وروحنا 


طلعت لقيت خالتي قعدة علي نار وعماله تسالني كنتي فين 


قولتلها مع احمد بقولك ايه انا دماغي مقلوبه ومش حمل اسالة وكلام قالتلي طب اخر سؤال طيب ده انا خالتك حبيبتك


قولتلها قولي قالتلي اقول ايه ل امير وصاحبه


 قولتلها انتي عايزة ايه قالتلي بقولك الحالة زفت ومدفعتش الايجار 


قولتلها خليهم يجو بس بليل خالص بقا ودخلت نمت يدوب 


ساعتين وامير وصاحبه شرفو وامير دخل الاول وبصلي 


نظرة عتاب وعايز يحكي ويرغي قولتله خد بالك هتخبط علينا لو اتاخرت أنجز وقفشت منه 200 جنيه


 ودخل صحبه بعدها قالي أنا عايز اخد دش معاكي زاي أمير قولتله ده دفع سعتها 400 قالي


 والله مش معايا غير ال300جنيه دول ومعايا 5 دولار 


قولتله هاتهم ودخلنا الحمام فتحنا الدش وفضلنا نلعب تحت 


الميه وخرجنا دخلنا الاوضة و... 

يتبع بقلم ✍️ سلطان زماني 

النهاية قربت جدا تفاعل بقا وانا قاعد متابع التعليقات كلها والنهاية مش هتوصل غير لاكتر ناس اتفاعلو وعملو شير للقصة



🌹البارت العشرين 🌹

بقلم ✍️ سلطان زماني 

بعد ما امير وصاحبه مشيو خالتي قعدت  معايا اتكلمنا شوية وادتها 400 جنيه 


وقولتلها هننزل بكرا نروح تشتري حاجات ل اختي علا ونروح نزورها .


.وأحمد سمع كلام أهله وبقا يبعد عني وحده وحده وكلامه قل اوي 


ولما طلب يشوفني كان كل الي همه أنه ينام معايا 


وقالي أنه في شقة بتاعة  واحد صحبه فاضيه وانا قولتله 


اني عندي مشاكل ومش هينفع نتقابل ومن بعدها مسالش تاني 


عده اسبوع تقريبا ولما روحت لسيد اول ما دخلت الشقة 


كانت أمي في الشغل ووخده اختي معها


سيد قالي عملك مفاجأة ياروح الروح


 قولتله قول


 قالي الاول ندلع علشان انتي وحشاني وبعدين بقا ندخل ع المفاجأة 


قولتله ماشي ولف سيجارتين بقوله الحشيشة دي حلوه اوي وريحتها جميلة


 قال هو ده التوب حشيش درجة اولي 


خلصنا دلع وارتاح سيد وقام شال مرتبة السرير والملل 


وطلع من تحت السرير 4كراتين مقفولين قولتله اي ده


 فتح فيهم  وحده وحده  قالي الكرتونه من دول ب٧٥ الف 


دفعت 200 الف وعليا 100الف قولتله وع كده مكسبهم كام دول


 قالي كتير ياحبيبه المهم امك متعرفش حاجه 


وعايزين نجمع فلوس الراجل الاول وبعدين الم فلوسي أنا واحطها تاني في البنك


 قولتله ماشي قالي الي هبيع بيه هاجي ادهولك


 وفعلا سيد بقا ينزل كل يوم الساعة ٣ العصر ويطع ١٠ أو ١١ وبيشيل الفلوس معايا 


قولتله بعد يومين كده انا عايز اروح اجيب هدومي من عند 


خالتي علشان مش هروحلها تاني خلاص


  قالي أنا هجبهملك


 قولتله خليك انت ف شغلك ياحبيبي وانا مش هتاخر

💥النهاية هتنزل في جروبي فقط لاينك الجروب اهو👇


https://facebook.com/groups/1142762189494179/


 نزلت ورحت لطارق ع طول اول ما شفتي خدني بالحضن 


وانا استخبيت جوه حضنه ومثلت اني جسمي بيترعش وفضلت ابكي


 اتخض  وبعصبيه قالي مالك في ايه حد عملك حاجه ..


.حبيبه مالك مسحلي دموعي ب ايده وقالي ممكن تهدي وتقوليلي في ايه 


قولتله بعد ما مشيت من عندك روحت البيت ملقتش امي هناك ولا اختي لقيت جوز امي 


قالي جوز امك قولتله اه


 قالي مش مهم كملي كملي قولتله معرفش كان ماله ضربني 


ياطارق وقعد يقلعني هدومي ويقطعها وعمل معايا زاي ما 


عمل مع اختي علا الكبيرة وكان حبسني ودلوقتي بس الي 


عرفت اسيبه وانزل 


عمل ايه معاكي ومع اختك قولتله اغتصبني وعمل كده مع 


اختي قبل كده وجوزها واحد قريبه مبهدلها والدور عليا 


ياطارق وبكيت جامد


قالي اهدي اهدي علشان افهم هو شغال ايه الرجال ده 


قولتله  سيد بيبع حشيش وكان بيكدب علينا لحد ما لقيت 


الحشيش  بعيني تحت السرير قالي وازاي امك تتجوز حد 


زاي ده وفين باباكي يا حبيبه 


قولتله معرفش حاجه أنا لما كبرت كنت بشوف ده وبقوله 


يابابا وطول عمره بيضرب فينا أنا وأخواتي وامي 


أنا هروح ابلغ عنه قالي انتي تدخلي تغسلي وشك وتعمليلك 


حاجه تشربيها واهدي خالص وانا هتصرف سمعت كلامه وانا 


في المطبخ سمعه بيتكلم في التليفون بقول اني دي بنت


الست الي كانت بتشتغل عندي وقعد يتكلم معه شوية وكلم السواق بتاعه ورحنا مدرية الأمن

 ووو.يتبع 

البارت 21والأخير من هنا 



تعليقات

التنقل السريع