القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية غلطة عمري البارت (23)✍️ سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات


البارت (23)✍️ سلطان زماني

 

مريم ..ايه يا واد لحقت اوحشك+


مدحت ..وحش أما يلهفك أنا بكلمك بخصوص محمود


مريم...طب ياعم براحه متزقش عرفت منه  ايه الكلب ده


مدحت ..يابت احترمي نفسك ولمي لسانك في وحده تقول


علي جوزها كده


مريم..جوز مين هههههههههههه خليني ساكته احسن


مدحت ..اي مبيعرفش زاي جوزك الاولاني


مريم ..لا الشهادة لله بيعرف بس قديم اوي عايز يتعمله


تحديث  ههههههههه


مدحت ..اه ياسافلة انتي نصيبه هههههههههه المهم ياستي هو


جيه الشغل وعزمته علي الفطار وفضلت انكش فيه واقلب


فيه لحد ماقالي أنه لسه بيحبك وعايزك ولا يمكن يطلقك


مريم ..دي وقعة ايه السودة دي


بقولك يا مدحت ياقلبي

مدحت.. قولي يامريم ياكرشي


مريم ..هههههههه  كان لابس ايه ولما كان ببكلمك خايف ولا


ببحكي عادي كده


مدحت ..مكنش علي بعضه متوتر سيكه  بس هو لسه بيحبك


وعايزك


مريم ..مجبلكش سيرة عن أهله ولا زينب


مدحت..لا مطولناش في الكلام احنا فطرنا وطلع شرب


سيجارة برا طلعت ووقفت اشرب سيجارة معه


وبقوله اي اخبار العروسة الجديدة


قالي الحمد لله وهو زعلان كده قولتله ليه بتقولها من غير


نفس كده قالي والله زعلانين مع بعض شوية قولتله ماتطلقها


ياعم وتفكك من الجوازة دي قالي بقا أنه بيحبك وعايزك


وكده


مريم ..عارف يامدحت أنا ميملاش عيني ولا قلبي غيرك انت


مدحت ..بجد بتحبيني يامريم


مريم ..بحبك بس


ده انا بتمناك ده انا كنت وانا نايمه معه بتخيلك انت


بس الي بعدت عني ونفضتلي ورحت للبنات


الصايعه الي تعرفهم ياابو عين زايغة


مدحت ..يخربيت كلامك الي بيهيج


مريم ..كلامي بس ياواد الي ببهيج يعني مفيش حاجه تانيه


مدحت ..لا بصراحه حاجات مش حاجه وحده


ده انتي صاروخ والي يشوفه يدوخ


علشان بيضرب في النفوخ


مريم ..بموت في دلعك وكلامك ده نفسي اخلف منك عيل


شبهك ياقلبي


مدحت ..ما انتي عارفه اني عندي عقده من موضوع الجواز


ده  يامريومتي


مريم ..ياواد أنا هحل وافك العقدة دي واظبطك هههههههه


مدحت ..هقفل دلوقتي وابقي اكلمك بعد شوية


يانهار ازرق  هو في ناس بالوساخه والجبروت والبجاحه دي


الكلبة الخاينة ولا فارق معها انها هتطلق ولا أنها خربت بيتي


وانا مش في دماغها اصلا ومقضيها ..دي بتقوله نفس الكلام


الي كانت بتقوله ليا والله لو كان الف حد حكالي مكنتش


هصدقهم فضلت اعيد في المكالمة هي ضحكتها وصوتها


اه يافاجرة يابنت الحرام


مدحت كلمني قالي ايه الاخبار


_ اخبار ايه وزفت ايه يا اخي


مدحت . ياحبيب اخوك احنا قولنا ايه خليك بااارد متعصبش


اخد الحق حرفه


_ يابني أنا صدمني اني معقول في الدنيا في بني ادمين كده


ملهمش عزيز ولا غالي ولا بيصونو العيش والملح


مدحت ..مش بقولك انك مصعتش ولا شفت يامحمود الدنيا


مليانه بلاوي والي يعيش ياما يشوف



_ أي رايك نجيبها الشقة عندك ونصورها واهددها اني


افضحها مقابل أنها تتنازل عن حقوقها وتسبني في حالي

مدحت . . ههههههههههه طب ولو فرضنا قالتلك افضحني كده


هتفضح أنا معها. وممكن تقول اني متفق معاك وتطلع نفسها


ضحية ومظلومه بنت المره


_ أنا احترت معها بنت الكلب دي


مدحت ..كلمها بس وشوف دنيتها ايه


هنام أنا علشان عندي شغل الصبح تصبح علي خير


_ وانت من اهل الخير 


دخلت الواتس اب لقتها شالت البلوك ومتصل الان بعتلها قولتلها


_ حقك عليا ياقلبي انا عرفت غلطتي وعمري ما همد ايدي


عليكي تاني


مريم .. يارب كانت تتقطع قبل ما تتمد عليا يامريض اتقل


بس عليا أروق وافضالك واشحطتك في المحاكم ياحرامي



_ حرامي أنا حرامي ياريمو


مريم . اه مش بعت عفشي الي مكتوب في القايمة هو انت


فاكر اني شوية الكراكيب المستعملة دي أنا هاخدها هههههههه


_ وتخديها ليه احنا هنرجع نعيش سوء ياحبيبي وانا اوعدك


اني مش هعمل مشاكل تاني مهما حصل

مريم ..ليه هو انت فكرني الهبلة بتاعة زمان الي رضيت بيك


بشوية الكراكيب المعفنه دي


_ انتي الي قولتي أننا نجيب مستعمل وانتي الي اختارتي كل


حاجه


مريم ..اتاريني كنت برخص نفسي زاي ما امي قالتلي عايزني


ارجع اكتبلي الشقة الي قاعدة فيها المحروسة بتعتك ب


اسمي


_ دي شقة عيالي مش شقتي علشان اكتبهالك


مريم ..لا ياشيخ عرفت بقا انك مش بتحبني انت عايز


جسمي بس عايز وحده تنام معها كل ليله وترميها


_ لا ياحبيتي أنا بجد بحبك وعايزك ومليش غيرك


مريم ..مش بالكلام ياروحي انا عايزه فعل



_ ابويا بيكتب لكل واحد ورثه عارفه حقي هيطلع قد ايه


مريم ..قد ايه ياحوده


_ 4 شقق الشقة متقلش عن 650 الف  ده غير نصيبي في


المحل وبيتنا القديم والأرض الي شريك فيها مع عمي


مريم ..صمت طويل  ..وهو هيوزع عليكم الورث وهو عايش


_ هو عايز يقسم وهو عايش علشان خايف اني بعد الشر لما


بموت نختلف أنا وأخواتي+


مريم ..طبعا خليت شقتي خرابة ياحوده


_ ياروح قلبي انا انضفهالك واكنسهالك وامسحهالك كمان هو


أنا عندي كام ريمو


مريم. ..وحشتك قد ايه ياحوده ؟


يتبع

البارت 24_25بعد قليل 


تعليقات

التنقل السريع