القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية غلطة عمري 💥البارت السادس والعشرين 💥بقلم ✍️ سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات

💥البارت السادس والعشرين 💥

بقلم ✍️ سلطان زماني


رحت اشتريت عصير والحاجات إلي بتحبها مريم وطلعت 


علي البيت لقتها هلكانه خلصانه من شغل البيت اول ما 


شفتني 


مريم...الشقة هدت حيلي 


_ بس الله ينور ايه الجمال ده عيني عليكي بارده


مريم ..كنت فين ياحبيبي 


_ ابويا كلمني رحت قعدت معه شوية ومع اخواتي 


مريم ..وعملت ايه هناك ياروح قلبي ..انت عمرك ما حكتلي 


ولا جبتلي سيرة عنهم هو انت ليك مين غيري تحكيله


_ مليش حد الا انتي حتي ..النهارده اتخانقت معاهم 


مريم ..ليه كده بس يامحمود وده وقته  


_بسبب اني عايزني ارجع زينب وانا قولتلهم اني بحب مراتي 


وعايز اكمل حياتي معها هي بس..مش زينب هي الي طلبت 


الطلاق ولا انا الي اقتريت عليها وطلقتها بمزاجي 


مريم ..اه هي الي خربت بتها ب أيدها ...تلاقيها لما عرفت 


انك هتاخد حقك قالت ترجعلك علشان تضمن حق عيالها 


مفكرتش فيا لو مت لا جرالك حاجه هما هيعملو فيا ايه بعد 


الشر عليك طبعا ياقلبي 😭

بقلم ✍️ سلطان زماني 


_ ولا حد يقدر يعملك حاجه اخد بس الاوراق والعقود 


واكتبلك شقة واحطلك مبلغ محترم في البنك ب اسمك 


يجبلك عائد شعري كل شهر تعيشي منه يا اما تتجدعني بقا 


وتخلفيلي حتة عيل منك يا ريمو 


مريم .. حاضر هتجدعن أنا بصراحه بسبب المشاكل الي كانت 


بنا كتير كنت خايفه اخلف منك علشان حياتنا مكنتش 


مستقره ومتوترة وقلقانه اخلف واعيش نفي المأساة الي 


عشتها مع ابني وابوه علشان كده كنت باخد حبوب من الحمل  


انت عارف أبوه ببدفع كام نفقة ل ابنه


_ كام 


مريم ..300 جنيه وبحكم محكمة طب دول بجيبو ايه في 


الزمن الي احنا فيه 


_ قليلين اوي ليه هو بيشتغل ايه 


مريم . مهندس تكيف وتبريد 


_ دول ببكسبو كويس الجماعة دول 


مريم ..محامي طلعله شهادة فقر وغير بطاقته خلها بدون 


عمل والقاضي حكم بكده وهو اتجوز وعاش حياته ومش 


ببسال فيه 


_ الي زاي طليقك ده ربنا مش هببارك لا في ماله ولا صحته 


مريم ..منه لله بقا ربنا ينتقم منه 

بقلم ✍️ سلطان زماني


_انتي اتعشيتي ياقلبي ولا 


مريم ..لا كنت مستنياك ياحوده قولتي هقوم اهو اجهز العشا


اتعشينا ودخلت اخدت شاور قولتلها انتي تعبانه حبيبتي 


وهلكانه خليها بكره عادي قالتلي الليلة الليلة ياعمده 


وضحكت انت ياروح قلبي هترمي البذرة النهارده في الأرض 


واستلم بقا مني بقا الواد بعد 9شهور فضلت تهزر ووتهيجني 


وتبوسني وتحضني وتقولي ما تيجي احميك زاي امبارح 


قولتلها يلا ودخلنا واحنا خارجين 


قولتلها أنا ريقي ناشف اوي 


سبتني وجريت ع التلاجة قولتلها رايحه فين قالتلي بجبلك 


مايه تشرب قولتلها في شيكولاته وعصير  أنا جايبهم ادخلي 


انتي شغلي التكيف والمبه السهاري وانا هجبهم واجيلك مش 


في تلج قالتلي اه هتلاقي اتاكدت أنها دخلت وانا رحت جري 


ع الحمام  جبت المنوم من جيب البنطلون الي كنت لبسه 


وطلعت طلعت مكعبات التلج وحطيته بالمنوم وقلبتها 


ودخلت فضلت تأكل في الشكولاته وتبوسني وتسيح 


الشكولاته علي شفايفي وتكلها لحد ما لقتها قايمه وبقولها 


رايحه فين قالتلي هشرب  قولتلها ما العصير اهو ياحبيبي 


وشربت وانا شربت بتاعتي وفضلت تبوسني وابوسها ونامت 


علي ضهرها وانا فوق منها وشايفها مدروخه وبتلعب ب أيدها 

                      بقلم ✍️  #سلطان_زماني

في عنيها فضلت جنبها لحد ما عنيها غمضت وسكتت خالص 


وطلعت شغلت التليفزيون وعليت الصوت علي الاخر  وولعت 


نور الشقة كله  وازعق وهي ولا هنا مسكت شنطتها قلبتها 


كلها علي الارض طلعت منها كل حاجه وركنتها علي الطرببزة 


ورحت جبت موببلها وقربت عليها ومسكت ايديها ولا اكنها ميته 


قربت صبعها من البصمة والموبيل فتح وقعدت جنبها 


علي السرير قولت اشوف الموبيل نفسه في ايه وافتش فيه 


قبل البرنامج لقيت عندها ايمو وفايبر وعندها اتنين واتس اب  


فتحت الواتس اب التاني لقيتها بتحكي مع 3 رجالة في منهم  


رقم دولي .. ووحده ست أنا معرفش مين فتحت المحادثه 


الي بنها وبين الست دي لقتها مرات بودي ابن خالها واي 


الصور العريانه الي بعتهالها دي  وفيديو ليها وهي بتقول فيها 


حبيبي يا سمير أنا بحبك ونفسي فيك اوي ياسمير  وبتلعب 


في جسمها خرجت ودخلت المحادثات التانية ولقيت سمير 


ده ولما طلعت بالمحادثة فوق لقيته بعتلها فلوس وهي كمان 


بعتاله صور وكانت بتكلمه كاميرا  مقابل الفلوس وأنها لما 


حست أنه زهق منها وهيهرب كلمته وبعتتله صور وفيديوهات  


مرات بودي 


 عمال اقول في عقلي دي احلوت اوي  فضلت 


اقراء باقي المحادثات من كتر فجرها كنت عايز اجيب سكنية 


واقتلها الكلبة 


يتبع  

البارت 27 من هنا
 

تعليقات

4 تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع