القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية غلطة عمري البارت ال27 بقلم ✍️ سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات



البارت ال27 بقلم ✍️ سلطان زماني 


دخلت الايمو لقيت سمير ده خربها ومتفق معها أنه أول ما 


يرجع من الكويت هيقابلها هي. مرات بودي  وينام معاهم هما 


الاتنين  


وهيجبلهم هداية كتير رجعت بالمحادثة بتعتها مع مرات .


بودي وشوفت الوسخه وهي بتحكي عني وبتقول عني اني 


مش راجل واني مجيش حاجه جنب صلاح


 نزلت البرنامج 


وطلعت اولع سيجارة شفت صور لمرات بودي وفيديوهات 


ليهم هما الاتنين وهما كاتبين علي جسمهم بحبك ياسمير 


وبعشقك ياسمورتي بالقلم الروج وصور لحولات بعتها سمير 


ل  ام مريم ومريم   وصور لسمير عريان 


 راجل عجوز اوي وهما بيستغلوه


                         بقلم ✍️ سلطان زماني

 من كتر الحاجات الي لقتها ومش عارف ابعت ايه ولا ايه 


دخلت علي اليوتيوب وكتبت ازاي احذف البصمة 


ولقيت فيديو 8 دقايق عرفت منه اني ممكن 


اعمل بصمة بديلة دخلت عملت الخطوات زاي ما في الفيديو 


وقفلت الموبيل  فتحته ببصمتي قلعتها الغوايش والسلسة 


واخدت فلوسها كلها وكتبتلها علي مرايا التسريحه انتي طالق 


ياشمال..


 واخدت بعضي ورحت عند ابويا لقيتها الصبح الساعة


10 بتتصل من رقم امها وبتقولي وحياة امك ياحرامي يا ابن  


الكلب ل اربيك أنا تحطلي منوم وتسرقني 


_ أنا  نزلت اصلي الفجر واتصلو بيا قالولي ابوك تعبان رحت 


اطمن عليه 


في ايه يا مريم مالك 

              

                      بقلم 💥 سلطان زماني 💥


مريم...انت هتستعبط يلا طب وحياة امك لحبسك يا محمود 


وهروح اعملك محضر والي خلق الخلق لربيك وهرفدك من 


شغلك لما يعرفو أنهم مشغالين واحد حرامي ذيك وكفايا 


السمعه الي هتطلع عليك 


_ لحد دلوقتي مقولتيش اي الي حصل 


مريم ..الي حصل اني انت حد وسخ وحقير ومريض سرقت 


فلوسي 


_جبتيها منين فلوسك دي يامريم 


مريم . جبتها من مطرح ما جبتها اعتبرني كنت بنام مع رجالة  


وباخد منهم فلوس انت مال امك 


_ واعتبرك  ليه ما هي دي الحقيقة 


مريم ..حقيقة ايه يا وسخ يا ديوث ياعره الرجالة ما هو انت 


لو راجل مكنتش تقولي عليا كده 


_ سيبك من الي فات ده كنت راجل بس اهبل طيب بصدق 


وبثق في كل الناس عمري ما كنت اتخيل أو اتصور اني في 


ناس جبروت وظالمين ومش بيخافو ربنا كده ايه الي عملته 


فيكي علشان تعملي فيا كده ده انا كدبت كل الناس وصدقتك 


فاكره يامريم لما تفيتي في وشي طب فاكره كام مره اتريقتي 


عليا فيها انتي وخالك وامك وبودي الاهطل 


مريم ..مفيش اهطل ولا رمه غيرك 

                      

                        بقلم ✍️ سلطان زماني


_ كنت اهطل مكدبش عليكي دي حقيقة لاكن دلوقتي أرجل 


واعقل من بلدك..والدليل اني هزلك زل انتي وامك 


مشفتهوش في حياتك هتوبك يا مريم هكرهك في صنف 


الرجالة كله


مريم ..لا انت ولا عيلتك تعرف تعمل حاجه ولو دكر وراجل فرجني 


_ أنا عمال اتفرج فعلا من ساعة ما نمتي يخربيت ام جمال 


جسم مرات الاهطل بودي لا .....ياخراشي علي الحلاوه مش 


انتي   الي قد نفق شبرا 


مريم ..انت بتخرف بتقول ايه يامحمود 


_ محمود ايه بقا قولي عره الرجالة ومريض والحاجات دي 


 مريم ..انت فتحت موبيلي الحاجات دي من قبل ما اعرفك 


ربنا يعلم اني من ساعة ما عرفتك وانا مكلمتش سمير ده 


تاني  محمود محمود انت ساكت ليه 


_ كنت بشوف التاريخ يافاجرة وبشوف كمان صلاح الي 


ميجيش جنبي حاجه  هو انتي في حاجه اصلا تحوق مع 


امك ده  انتي عايزة مدفع رمضان 😂😂😂


يتبع 💥 ملحوظة هامة باقي القصة مش هتوصل غير للمتابعين صفحتي فقط ♥️👑✍️ 

البارت 28من هنا


تعليقات

التنقل السريع