القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية خلفة مجانين البارت الخامس والسادس بقلم اسماء حبيب في موسوعة القصص والروايات



#الحلقه_الخامس🥳🥳🥳 .

القصه. التفاعل عليها. وحش. لو فضل. كده مش. هكملها اشطه 🙄


ابو نرمين كان طالعلها يجبها من شعرها ، قفلت هي الباب بسرعه .


ابو نرمين ،،،،، عليه العوض ، خلاص لازم اعمل كدا .

نزل تحت العماره وطلب تاكس ووداه عياده دكتور امراض نفسيه ⁦🤷🏼‍♂️⁩.


ابو نرمين ،،، لو سمحت الدكتور فاضي دلوقتي !


السكرتير ،،، اخر حاله جوه استني حضرتك ،، خلاص طلعت اتفضل .


دخل أبو نرمين ،،، السلام عليكم ازيك يا شاكر .


الدكتور ،،،، حبيب قلبيييي ازيك يا هادي . 


ابو نرمين ،،،،، يا اخي اسكت معدش فيها هادي ، دنا بشد فشعري من جوز المجانين الي في البيت ، تعببببت يا اخي ، وحده ناقص نجبلها دااااداه ، وواحد بيحبلي في معزه .


الدكتور ،،،، هو احمد لسه متعلق بالمعزه ههههه ، طب جوزهالوا يا اخي هههههه.


ابوا نرمين ،،،، شااااكر مش انتي كمان علياااا ، بقولك علي أخري !


الدكتور ،،،، منتي السبب يا هادي ، حبستك ليهم وخوفك الزايد عليهم وهما اصغار بعد وفاه ولدتهم ، وحرمانك أنهم يعيشوا طفولتهم ، أثرت عليهم .


ابو نرمين ،،،، كنت خايف والله عليهم يا شاكر ، طب اي العمل ، العيال دمغهم خرمت !


الدكتور ،،،، اتجوز يا هادي ، وهات لهم ام تعوضهم من الحرمان ، أو حاول تخرجهم كتير واطلع معاهم .


ابو نرمين ،،،،، ههههههه اتجوز ، طب واي ذنب الوليه  الغلابانه أنها تيجي يجبولها الشلل ، لا خلينا في الحل التاني ، أخرجهم بس !!


الدكتور ،،، خرجهم و حببهم في الحاجه الي بحبوها ، بص انتا لازم تمشي معاهم وحده وحده ، وحل ابنك أنه يتجوز يا هادي علشان ينسي المعزه الي هو حاسس انها معاه علي طول ، أما بنتك لازم لازم تخليها تخطلت بالناس مش من البيت أو مع جوزها بس يا هادي ، وتخرجهم كتير علشان يشوفوا الناس وطريقه تعاملهم ، خلاص بتنك اكيد هتبقي ام في يوم من لايام .


ابو نرمين ،،،،، خلاص ماشي ، بس اعمل اي برضوا !


الدكتور ،،،، انا هقولك تعمل اي !


.... في البنك عند خالد .....


خالد دخل المكتب لقي هايدي قعده عليه ،،،، انتي اي الي مقعدك هنااا ، مش قولتلك مش عايز اشوف وشك هنا !


هايدي قامت وراحت وقفه قدامه ،،،، انتي نسيت انا وانتي شركه علي الكرسي ده ولا اي يا بيبي.


خالد وتعصب فجأه ،،،،، بسسسس ، اطلعي بره وانتي عرفه كويس أن انا نهيت الشراكه دي .


هايدي طلعت ورقه من شنطتها ،،،، شوف كدا .


خالد خد الورقه منها ورماه علي لأرض ،،،،، مش هشوف حاجه ، خديه وطلعي بره ، ولا دي نصبايه جديده !


هايدي ،،،، ههههههه يا حبيبي الورق الي انتي مضيت عليه كان مزيف ، ودا بقي لاصلي ، يعني الشراكه منتهتش ، الورق عندك اهو علشان تتأكد ، باااااي ، اشوفك بكره.


هايدي مشيت وخالد قعد علي كرسي وحط أيده علي رأسه  بتعب ،،،، ياااربي ازاي اتغفلت التغفيله دي ، واي العمل !


.......في العياده .....


صلاح،،،،،، هههههه والله انا صعبان عليا ابوك ههههه ، تستاهل أنه طردك .


احمد ،،،،، يعني اسيب مرمر لمين يعني هااا ، وبعدين انتي مالك ، هات المفاتيح وهبات انا هنا .


صلاح ،،،،، يلهوي هتبات انتي ومرمر لوحدكم ، كدا الشطان هيبقي ثالثكم يا أخي اتقي الله دي وليه برضوا  ، هههههههه.


احمد ،،،، تصدق انك عيل غلس وتبت ، انا غلطان اني بكامك اصلا ، امشي جاك مشش في ركبك ..


ابوه دخل من عليه ،،،، يلا ياض بطل عبط يلا نروح هتبات فين .


احمد ،،،، بابا انتي جيت ! ، وبعدين انا زعلان منك بتطردني كدا ، مفكرتي فياااا ، ولا هنام فين وزاااي كدا يا بابا لاء مش راجع البيت .


ابوه ،،،،، ولااااااااه .


احمد ،،،، حاضر يا بابا هجيب المفاتيح وجاي .


صلاح وكاتم بأيده الضحك.


احمد بغيظ ،،،،، بتضحك ، ماشي مااااشي يارب وانتي بتدي الحمار الحقنه يرفصك رفصه توديك مطروح.


صلاح ،،،، ههههههههههه ، ربنا معاك يا عم هادي ، هو انتي مستحمله ازاي ده هههههههه.


ابوه ،،،،، قول يااارب .


صلاح ،،،،، يااارب .


احمد ،،،، يطلعلك ضب ههههههه ، كااابسيه.


ابوه ،،،،، يلا يا عبيط ، شغل العربيه خلينا نروح علشان اختك لوحدها .


.......في البيت......


نرمين قعده بتسمع مسرحيه زي عوايدها ،،،،، اععععههههههههههههه ، صورصااار حبناااا ، عسل يا سمير يا غانم انتي يخروم بيتك .


دخل احمد هو وأبوه ....


احمد ،،،، بتسمعي المسرحيه من غيري يا خينه ، وكمان بتكلي فشاار 😑.


نرمين ،،،،،  احمدوووز ، تعاله هي قربت تخلص ، ابو احمد معلش هتعبك يا حج هتلي مصصتين من الدولاب ، في الرف لاخير .


ابوهم ،،،،، ماشي بس هنخرج النهارده بعد ما المسرحيه تخلص.


نرمين وأحمد بصوا لبعض ، نرمين ،،،،، بابا هو انتي تعباان !


ابوهم ،،،، لاء مش تعبان ، يعني مش عايزين ، خلاااص انا غلطان .


احمد ونرمين جربوا عليه ،،،،، لااااااء عيزين .


نرمين ،،،،، عاااش ابوااا احمد عاش حبينا  .


احمد ،،،، عاااش ابو احمد عاااش ناصر الحق والمظلومينن .


نرمين ،،،،  عيش حريه عداله اجتماعيه ، تحياااا مصر لووولووولووولييييي.


ابوهم ،،،،، هههههه خلاااص خلااص احنا مش في الميدان خلصوا واندهوني .


احمد ونرمين ،،،، ماشي .


ابوهم دخل لاوضه بتعته وهما قعدوا يكملوا المسرحيه .


نرمين 😑،،،، احمد تفتكر بابا عايز يخرجنا بجد ، ولا اي اصلي شكي فيه ياحمد .


احمد 😑،،،، والله وانا شاكك فيه انا كمان ، يكشي عايز يعمل عمله مش ولابد كدا .


نرمين😑 ،،،، ممكن ، خلاص نبقي نقرره ، بس واحنا طلعين احسن ليرجع في كلامه ، انا اما صدقت هيخرجنا نتفسح.


بعد ساعه كانوا جهزوا ونزلين علي السلم ...


ابوهم ،،،،، اي منك ليها مكلبشني كدا لي هو انتم مسكين حرامي .


نرمين وهي مسكه دراعه ،،،،، لاء مش حرامي ، بس هو حرام امسكك يعني هاااا ولا انتي مخبي علينا حاجه .


احمد وهو ماسك دراعه التاني ،،،،، لاااء يا نرمين متقوليش كدا ، دا ابونا برضووو اكيد عامل عمله ، قصدي مش عامل عمله .


ابوهم ،،،،، طب وسع منك ليها ، ياااباااي.


ركبوا العربيه بتاعت احمد وتحرك بيها..


ابوهم ،،، بقولكم اي رئيكم ناخد خالد معانه .


نرمين ،،،،، طيب مع أنه بصراحه بيبوظ الخروجات ، اسألوني انا عرفااه.


احمد ،،،، هو برضوااا ولا انتي ، دنتي بتبقي عمله زي نتايه العنكبوت بتتفططي من هنا لهنااا ، لا هنجيب خالد معانه .


نرمين 😑😤.


وصلوا قدام البنك ودخلوا .


حنان ،،،، نرمييين ، اي يا بنتي رحتي فين ، شكل مستر خالد ظبطك !


نرمين ،،، لا ، عمل معايه القلاشه بس .


احمد ،،،، هدنك هنا يا نرمين ولا استناكي بره .


حنان ،،،، اهلا هو انتي الدكتور احمد اخوا نرمين !


احمد ،،،، اه انا الدكتور أحمد 😎.


نرمين ،،،، مش تتفشخر اوي ، اومال لو مكنتش دكتور بهايم يعني .


حنان ،،،، واي يعني يا نرمين ، بس هو برضوا يبقي دكتور !


احمد ،،،، ربنا يخليكي يا ..هو انتي اسمك اي !


حنان ،،،، اسمي حنان ، واختك بتناديني حناوي ههههه اسم الشهره بقي !


احمد ،،،، اهلا يا حنان ، تشرفت بمعرفتك.


حنان ،،،، انا الي ازدت شرف يا دكتور احمد.


نرمين ،،،، اي السهوكه دي ، اجبلكم اتنين لمون .


خالد ،،، يلا يا نرمين .


نرمين ،،، يلا جايه اهو ، وانتي تعالي ورايه يا مسهوك.


خرجوا كلهم وركبوا العربيه وراحوا قعدوا في مطعم حلويات ....


ابو نرمين ،،،، مالك يا خالد شكلك مش مطمني .


خالد ،،،، بصراحه يا عمي كدا حصلت كارثه .


نرمين  ،،،، كارثه حبنااااه.


خالد ،،،، نرمين ، لو مسكتيش هديكي بالجذمه .


نرمين ،،،، جذمه حبنااااه.


احمد بجديه ،،،،، بس يا نرمين ، خالد بقول في مشاكل ، خلينا نسمعوا بقي !


ابوه فرح أنه اتكلم جد شويه ،،،، شاطر ياحمد ، قول يا خالد في اي !


خالد حكا ليهم الي حصل وهايدي قالت اي ،،،، وطلع فعلا الورق مظبوط .!


نرمين بغضب ،،،، انا كنت عرفه ، تحت شعرها ده دماغ عيزه الحرق ، بس والله منا سكته دنا نرمين يعني الي مفيش منها تنين ، انا هقولك يا خالد هتعمل اي !


خالد ،،،، ههههه يعني انتي الي هتحلي الموضوع يا فلحوسه هانم.


نرمين ،،، وخليهالك هي الي تيجي عند رجليك وتقولك بالله الغي الشراكه .


خالد ،،، امممم طب قولي الخطه .


نرمين بصوت ابوها بنص عين .


ابوها ،،،، في اي بتبصيلي كدا لي !


نرمين ،،،، هو انتي مش بتقولي شاطره لي زي احمد ، ولا هو علشان دكتور بهايم يعني .


ابوها ،،،، خلاص يا نرمين برااافو عليكي ، بس يلا أي هي الخطه .


نرمين ،،، ضموا كدا ايوه ،،، بصوا يا رجاله الخط.... ، ااااععع درسي درسي وجعنيييي.


احمد ،،،، وهو ده وقت درسك يوجعك فيه ، مهوا بسبب الحلويات والمصاصااات.


نرمين شدت احمد من قميصه وبرقت جامد ،،،، درسي يوجعني يلاااااااه .


خالد بخضه ،،،، طيب يلا تعالي هنوديكي للدكتور .


خرجوا وركبوا العربيه ....


نرمين بخوف ،،،، هي الدكتوره هتديني حقنه من الي بتعمل فسسس دي صح .


خالد ،،،، مش تخافي هي بتحط مخدر هيروح الوجع .


نرمين ،،، انا خايفه يا خالد اوي ، الحقنه كبيره قد صابع خالتك ام طاها.


خالد بتنهيده ،،،، نرمين خلاص مش تخافي .


وصلوا العياده ونرمين ميته من الرعب ، خالد ملا اسمها وقعدوا ومن سوء الحظ بالنسبه ليها أن مكنش فيه حد في العياده وهي الي عليها الدور .


نرمين ،،،، اعععهااااء ، سمعين الواد بيصوت جوه ، لاء خلاص مش عايزه ادخل روحوني .


ابوها ،،،، خلاص يا نرمين  بقي ، مش انتي شاطره وقدها .


نرمين ،،، ايوه ايوه خلاص انا هدخل لوحدي .


خالد ،،،، متأكده من دي ههههههه.


نرمين ،،،، ملكش دعوه انتي يا خالد يا ابن ام خالد ، هوريك .


طبعاً الطفل طلع ودخلت نرمين لوحدها فعلا .


الدكتوره ،،،، تعالي يا انسه اقعدي ، ورفعي النقاب ووريني اي بوجعك .


نرمين قعدت وبتبص علي الأدوات برعب وبذات الحقنه .


الدكتوره ،،،، ها اسمك اي !


نرمين بتوتر ،،، ن نرمين .


الدكتور ،،، ومالك خيفه لي ، انا هحط مخدر مش هتحسي بحاجه .


نرمين ،،، ل لااا لاااء مش خايفه خالص .


الدكتوره بأبتسامه ،،، ماشي يا جميل .


الدكتوره ،،، افتحي بوئك.


نرمين وفتحت عنيها جامد ،،،، هتعملي اي !


الدكتوره ،،،، هحط بنج موضعي علشان مش تحسي بوجع ، يلا افتحي .


في الخارج ....


ابو نرمين ،،،، لا باين نرمين بتتكلم جد .


خالد ،،، اه والله شكل ك.....


نرمين ،،،، لااااااععععععااااااء .


احمد ،،،، ههههه يلا بسرعه ندخل نلحقها لتقتل الدكتوره .


دخلوا لقوا نرمين مسكه مشرط ،،،، كدااابه لو قربتي الحقنه دي مني هموتك.


الدكتوره ،،،، اهدي يا مجنونه ، والله ما هتحسي بحاجه .


خالد مسك المشرط من نرمين ،،،، انتي اتجننتي يا نرمين !


نرمين بعيتط ،،،،، روحني يا خاالد بالله عليك هتديني حقنه ، انتي بتحبني صح هتروحني .


خالد ،،،، تعالي ، بس كدا ايوه اقعده هنا  ، يلااااااااا.


احمد مسك نرمين من أيدها التانيه ، وأبوها مسكها من رجليها ....


نرمين بزعيق ،،،، يا غدريييين ،اععععهااااااااااء.


احمد ،،،، اهدي يا نرمين اي الصحه دي كلها ، يا بنتي لو بتولدي  مهتعمليش كدا !


الدكتوره قربت الحقنه بسرعه....


نرمين بغضب وفتحت عنيها جامد ،،،،، عظيم بيمين لو ادتيني الحقنه لعمل منك شبشب مقطوع .


#اللهم_صلي_علي_سيدنا_محمد⁦❤️⁩⁦❤️⁩.


😂😂 ياااتري اي الي هيحصل في الحلقه الجايه !


#Asmaa_Habib⁦✍️⁩⁦✍️



#الحلقه_السادسه🥳🥳🥳


نرمين بغضب وفتحت عنيها جامد ،،،،، عظيم بيمين لو ادتيني الحقنه لعمل منك شبشب مقطوع .


ابو نرمين ،،،،، نرمين مش انتي شاطره ، يلا بقي خلينا نخلص .


نرمين ،،،، اهااااااء لاء بالله عليكم سبوني اروح ، بتعملوا معايه كدا لي سبوووني يا مفتريين يلي مش فقلبكم رحمه ولا انسانيه ، هو علشان مليش ام بتعملوا فيا كدا ، ومش وخده الحقنه .


خالد ساب ايد نرمين ،،،، طيب انا هسيبك ايدك اهو ، بس تعرفي انك جبانه ، اه جبااانه وكمان هايدي احسن منك ، انسانه عندها عقل والله مش عيله ومجنونه .


نرمين بزعيق وبتعبط ،،،،، هي احسننن مني ، طيب يا خااالد يا ابن ام خالد ، سبني ورحلها منا عرفه انك بتحبها اصلااااً ، واقف لييي ، وانتي يا دكتوره انتي يلا اديني الحقنه يلاااا علشان يعرف اني احسن منهاااا ، امشي من وشي بقي مش عايزه اشووفك.


الدكتوره بتعب ،،،، طيب افتحي بوأك. 


نرمين ،،، ا استني ، احمد هات ايدك .


احمد ،،،، يلهوي هتعضيني ولا اي !


نرمين شدت أيده وحطتها علي عنيها لأنها بتخاف من منظر الحقن.


الدكتوره ،،،، يلا يا ستي قومي اقعدي ربع ساعه وتعالي علشان نكمل .


نرمين شالت ايد اخوها بسرعه ،،،،، اي ده انا اختهااااا !!


الدكتوره ،،،،، اه اختيها ، حسيتي بحاجه بقي !


نرمين قامت وباستها من خدها ،،،،، دا انتي دكتوره سكر ، هاجي اكشف عندك كل يوم ، يلا يا بابا .


خرجت نرمين بعد ما ظبطت النقاب .


خالد ،،،، شفتي مش حسيتي ازاي !


نرمين بغضب ،،،،، مش تكلمني خالص مالص ، يلا يا بتاع هايدي ، بابا مش تكلمه انتي كمان شوف قالي اي جوه ، والله ما قيلااالك الخطه .


خالد ،،،، والله انتي عصبتيني ، وقولت كدا علشان تخدي الحقنه ، بدل ما كنتي عمله زي الطور لأحول كدا .


نرمين ،،،،، احمد هو شتمني صح !


احمد ،،،، لا يا حببتي شتمك بس !


نرمين ،،،،، إذا كان كدا ماشي ، بص بقي يا خالد مش تكلمني لمده ساعه علشان انا زعلانه جامد منك يا بتاع هايدي .


خالد ،،،،، هو انا اقدر اكون بتاع حد غيرك يا نرمين .


نرمين دارت وشها الناحيه التانيه ،،،، متكلمنيش.


خالد ،،،، طيب .


احمد وأبوه 🙂🙂


بعد مرور ربع ساعه جت نرمين علشان تدخل للدكتوره وهما دخلين معاها بس هي وقفتهم ،،،،، لاء خلاص هو انا عيله ولا اي ، انا دخله لوحدي دنا نرمين الي مش في مني اتنين استنوا وهتشوفوا .


دخلت نرمين بغرور ، وقعدت علشان الدكتوره تكمل وحطه رجل علي رجل ،،،، يلا يا دكتوره ، بس بسرعه مش تزهقيني  .


الدكتوره ،،،،، هههههه ، كانت فين نرمين الي بتصوت من شويه ، ماشي يا جميل يلا .


بدأت الدكتوره تمسح علي سنانها بقطنه و جابت أدات السنفره الي بتستخدمها لحشو الدرس ..


في الخارج ....


احمد ،،،،، ياااه دنا فرهدت وانا كنت ماسكها وكويس ياخالد والله انك قولتلها كدا .


خالد ،،،، اسكت منتي مش عارف انا اي الي هيحصلي من وري الكلمتين دول ، يارب تنسي بس الي قولته لتخليني شبه البيضه الحايضه ، انا عارفها اسألني.


ابوها ،،،،، معلش يا خالد هي قلبها طيب حاول تراضيها بكلمتين بس وهي هتنسي اصلا اي الي حصل ، بنتي وانا عارفها عدوت نفسها ههههههه .


خرجت نرمين ،،، يلاااا.


خالد ،،،، ها عملتي اي .


نرمين راحت وقفت جمب باباها ومش كلمت خالد ،،، بابا الدكتوره بتقول اشربي عصير وكولي ذبادي ، هتلي ذبادي بالفروله علشان مش بحب بالحليب ، ويلا نروح علشان في واحد كدا عيزه انزل عليه ضرب بعصايه المقشه ، اجيبه نصين زي الفسيخه كدا .


احمد ،،،،،  ابسط يا عم ، بقيت خالد فسيخه ههههههه .


ابو نرمين ،،،، يلااا يلااا خلونا نمشي .


كانوا مشيين بالعربيه ، خالد بيبص لنرمين ونرمين بتبصله بعند .


خالد ،،،،،، يوووه بقي خلاص يا نرمين والله مش كنت اقصد بقي .


نرمين بدموع ،،،،، بسسس يا خالد انا عرفه انك اصلا شايفني هبله مش كداااا ، هي احسن مني صح ، ام زغلول الجربااانه دي والله لموتها هه بس ، ووسع ايدك كدا انا مخصماك ، ومش تكلمني بقي .


خالد ،،،،، طب والله بحبك ، اعمل اي علشان تصدقي .


نرمين ،،،، نط من العربيه.


خالد ،،، علي أساس لما اموت ، هتحبي فيا وانا في المقابر ، ونخلف قرص لارافه صح .


احمد ،،،، ما خلاص يا بت في اي ، مكنش كلمتين قلهم يعني دنتي عيله اوي.


نرمين ،،، خالد هو احمد  غلط فيا صح !


خالد ،،،، لاء زعقلك بس !


نرمين ،،،، إذا كان كدا ماشي .


خالد ،،،،، طب خلاص سامحتيني .!


نرمين ،،،،، امممم ماشي بس وربنا لو قولت هايدي تاني هموتك .


خالد ،،،، حبيبتي والله كنت عارف قلبك طيب وهتسمحيني ، وربنا يبعد بيني وبين زرزورك لما يطلع .


ابو نرمين ،،، تحبوا نقعد شويه علي البحر ولا نروح !


احمد ،،،، خلينا نقعد شويه ، ولا اي يا نرمين !


نرمين ،،،، اي رئيك يا خلللودي ، نقعد ولا نروح .


احمد ،،،، يلهوي يلهوي نرمين بتتسهوك ، مش معقول ، جعفر بقي بيتسهوك يا ناااس .


خالد ،،،،، اسكووووت ، انا اما صدقت جعفر اقصد نرمين تتسهوك ، يلا يا قلبي وماله نطلع نقف شويه .


نرمين بتبص وبطلعلوا لسنها 😛


احمد ،،،، 😑.


نزلوا ووقفوا كلهم وكانت نرمين بتبص للبحر ، بس لفت انتبها واحد ومراته سنده عليه وهما قعدين ،،،، خالد .


خالد ،،،، ايوه يا نرمين !


نرمين ،،،،، عايزه اعمل زي الناس دي ، اشمعنا احنا مش بنعمل زيهم 🥺 .


خالد مسك ايد نرمين ونرمين سندت رسها عليه ،،،، ههههه عملت زي الوليه دي يسس ، استني اشوف هيعملوا اي واجي اقولك تاني .


خالد ،،،، ههههه ، انا هقولك يا ستي ومش تبصي علي حد علشان دي خصوصيات الناس ماشي .


نرمين ،،،، طيب قول قول .


خالد حضن نرمين بحب وكانت نرمين سندت رسها علي صدره ،،،، بيعملوا كدا بس .


نرمين ،،،، يعني هما الناس المتجوزين دول كلهم بيعملوا كدا !


خالد ،،، اه بيعملوا كدا .


نرمين ،،،، يعني كلهم مش محترمين كدا اممم طيب .


خالد 😶 ،،،، مش محترمين ، نرمين امال هما لي يعني متجوزين ، مش علشان يكونوا براحتهم .


نرمين ،،،، طيب .


احمد ،،،،، لااااااااااععععععااااء نرمين ، التااار ولا العااار.


نرمين ،،،، احمد متفهمش غلط والله خالد هو الي قلي كدا علشان احنا متجوزين .


ابو نرمين ،،،، عادي يا حببتي ، سيبك من اخوكي دا اهبل خلي مرمر تنفعه ، إلي بصحيح يا نرمين كنتي بتقولي عندك خطه علشان نعرف ننهي الشراكه أي هي !


نرمين ،، بصوا بقي انا بفكر اعمل  ^***************^ ها  اي رئيكم .


خالد بصدمه ،،،، نرمين ، اي ده هو دا انتي !!


نرمين ،،،، لا  دا عفريتي الي لابسني ،  اوعااا العفريت .


ابوها ،،، لا بجد يا نرمين انا تنصدمت بجد .


نرمين 😎،،،، اي خدمه ان شالله بس يطمر ويخليني اكلم سوكه ، وحشني اوي يا خالد .


خالد ،،،، يلا نروح يا جماعه .


.... في البيت....


نرمين قعده في اوضتها بتلعب في الموبيل ، والباب خبط .


نرمين ،،، ميننن علي الباااااب .


احمد  وبيغني ،،، انا البوااااب .


نرمين ،،،، عايز ايييي.


احمد ،،، بكوووو الوااان .


نرمين ،،، لونواااا اي .


احمد ،،، احمر.


نرمين ،،،، معندناااش 


احمد ،،،، طب وردي .


نرمين ،،،، امممم بحب الوردي  ، عندنا ادخل .


احمد فط علي السرير ،،،، نرمين ، بقولك اي ، هي صحبتك حنان دي متجوزه .


نرمين 😑،،،، لي بتسأل !


احمد ،،،، اصل هي طيبه بس وانا كنت عايز اعرف اييي ، بتبصي كدا لي !


نرمين ،،،، مش هقولك .


احمد ومسكها من افاها ،،،، هااااا .


نرمين ،،،، لن أعترف ، ولو حتي حطيت السكينه علي رقبتي يا حنفي مش هعترف .


احمد ،،، بقي كدااااا يا فوووزيه طاااايب روحي يا  فوزيه و انتي طالق  .


نرمين ،،،، يااالهوتاااي طلقني .


احمد ،،،، هههه ، بجد يا نرمين بقي ، هي متجوزه !


نرمين ،،،، هي مرتبطه .


احمد ،،،، بجد !


نرمين ،،،، هو انا اعرف دنا بسألك .!؟


احمد وبجري وري نرمين في لاوضه ،،،، نرمييييييين .


نرمين ،،،،  يالهووواي ألحقني يا ابوا احماااااد ، عفريت المعزه طلع علي احمد ، بركاااتك يا مرررررمرررر .


#اللهم_صلي_وسلم_علي_النبي_محمد😍


وهنا نقول اللعب هيبتدي ،  اي خطه نرمين دي وياتري هتعمل اي في هايدي 🤯.


#خلفه_مجانين🤪.

انا غيرت غلاف القصه يمكن تفك نحس ويبقى عليها تفاعل 


#Asmaa_Habib⁦✍️⁩


البارت السابع والثامن من هنا  




 

تعليقات

التنقل السريع