القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية في بيتي راجل ابله البارت العاشر بقلم فاطمة وميمي في موسوعة القصص والروايات مع البرنس محمد السبكي قصص وروايات كامله

#العاشر
لو سمحت حضرتك انا جايه ابلغ عن جوزي المختفي  ناس جم خدوه وهو مع صاحبه وده صاحبه 

الظابط _انت صاحبه 

محمد _اه يافندم 

الظابط _شفت الناس الي خدته 

محمد بتوتر ش شفتهم يافندم 

الظابط _يعنى تقدر تحددلي بالظبط هما مين 

محمد _اكيد طبعا انا اطلعهم من وسط الف 

الظابط _جوز حضرتك يافندم مختفي من قد ايه 

ندي _من ساعه كده 

الظابط _طب حيل كده احنا منقدرش نعمل حاجه الا لما يعدي اربعه وعشرين ساعه 

ندي _ليه يافندم قد عملوه حاجه 

الظابط _ده القانون ياانسه   

محمد _اهدي ياندي احنا منقدرش نعمل حاجه 

الظابط _هو اسمه ايه جوز حضرتك 

ندي _عمرو سعيد انت اكيد تعرفه 

الظابط _المعتدي عليه عمرو سعيد الساكن فى حي الزقازيق عماره خمسة شقه اربعه رقم التليفون خمسه خمسه اربعه  

ندي _هو يافندم  

الظابط _لا معرفوش تعالا ياعادل وصل البشوات لباب القسم اتفضلوا 

ندي _يعنى ايه ميعرفوش ده عارف عنه كل حاجه 

محمد _اهدي ياندي عشان مندخلش الحجز بسببك عمرو ميتخفش عليه اكيد كويس 

ندي _ميتخفش عليه ايه ده بيعملها علي نفسه 

محمد _قولتي حاجه 

ندي _ها لا ولا حاجه

عمرو _انا عاوزه افهم انا بعمل ايه هنا ومغمين عيني ليه 

_هش اسكت مش عاوزه اسمع صوتك 

عمرو _طب رابطين ايدي كده ليه مانا جاي معاكم باءرادتي

_مقولنا اسكت هتسكت ولا نقتلك 

عمرو بغضب حاضر هسكت صبرا عليا بس حاضر 

بعد ساعه 

_بصوت رقيق انثوي عمرو نورت 

عمرو بصدمه والتفت وراه مين ايات 

_اه آيات عجبتك المفاجأة مش كده قولتلك هنتقابل هنتقابل   وانتوا يازباله رابطينه كده ليه قولتلكم تعملوه معاملة الملوك  حسابكم معايا بعدين  فكيته معلش ياعمرو انا اسفه دي غلطتي انا امسحها فيا

عمرو بصدمه انا مش فاهم حاجه  انت خاطفاني كده ليه وليه تخطفيني اساس  

ايات _وحشتيني قولت اشوفك ايه مشوفكش ولا انت بقي موحشكش ايام زمان 

عمرو _انا سمعت كتير وقليل عن ناس بتتخطف لكن اول مره فى حياتى اشوف ست بتخطف راجل انطقي ياايات جايباني هنا ليه وعاوزه ايه مني

ايات _تطلق مراتك وتتجوزني هنا حالا 

عمرو بسخريه  هو مش انا برضو الي سبتيني من زمان 

ايات _ورجعت حبيتك فيها ايه 

عمرو _لا انتي من ساعت ماعرفتي اني اتجوزت وانتي هتطقي مكنتش متخيله اني اسيبك واتجوز غيرك 

ايات _بلانا كدب علي بعض انت اتجوزت ندي عشان توصل لمعلومات عن العصابه وانا بقي هديك المعلومات دي بس بشرط 

عمرو _شرط ايه 

ايات _تجيب مراتك هنا حالا وتطلقها 

عمرو _ولو قلت لا 

ايات _هتخسر ياعمرو وكتير اوى 

عمرو _وانا ايش عرفني اني انتي صادقه 

ايات _الي يخليني اجيب رجاله واخطفك  ميخلنيش اقدر اعرف انا صحفي ياعمرو في الاخر زي بس الفرق بيني وبينك اني عندي عقل

عمرو _قصدك بتبيعي نفسك 

ايات_ده اسمه ذكاء المهم قولت ايه 

عمرو بتفكير لا 

ايات _يبقي هقتلها 

عمرو بخوف خلاص خلاص موافق

ايات _رن عليها وخليها تيجي هنا

عمرو _الو ياندي 

ندي _ايوا ياعمرو  خوفتنى عليك اوى انت كويس  

عمرو _اه كويس الحمدلله 

ندي _انت فين علشان نجيلك 

عمرو _انا........ 

ندي بلهفه دخلت المكان عمرو عمرو انت كويس 

ايات للرجاله بصوت هامس اقتلوها 

عمرو بحزن  ندي انتي..... بصريخ نداااااااي

#يتبع  
في بيتي رجل ابله  

اتفاعلو بعشر تعليقات ولايك وتفاعل كتير
البارت الحادي عشر بعد قليل 


تعليقات

التنقل السريع