الجزء الثاني
#غدر_بي_صديق_زوجي
كنت برفع معاه المطبخ عشن يوصل للكسر الموجود في الماصورة
الا غرقت الشقه كلها مية
واكتشفت نظراته لي نظرات غريبه
وبدأ يتعمد يقرب مني ويحتك بيا بحجة انه مش يقصد
بس انا حسيته قاصد
اتعصبت عليه انت مش ناوي تتصل عالسباك والا ايه اخلص اتصرف المية خربت الدنيا يابني انت
قالي مفيش زفت سباك شغال اليوم عطله انا هحاول انزل اابحث عن القفل العمومي للبيت كله. تحت
وفعلا نزل وبعد شويه الميه اتقفلت عرفت انه قفل المية من تحت
قومت امسح الشقه وبعدين افتكرت انه مش طلع تاني يطمن حتي يشوف المية وقفت والا لا
قؤلت يبقي هو اكيد حس اني فهمت قصدة ومشي من برة برة احسن
وخلصت الشقه مسح وقعدت شويه قدام التلفزيون واتفاجئت به يتصل عليا ويعتزر
بيقؤلي انا فعلا اسف بس غصب عني انتي جاذبيتك شدتني واول مرة احس بكدا من تجاهك خاصه انك زوجة أقرب صديق لي وانتي بمسابة اختي بس غصب عني واتمني متاخديش موقف مني وبلاش جوزك يعرف ولازم تعزريني فأنا اعزب
قؤلت له خلاص حصل خير انت اخويا بس ايه جاذبيتي شدتك دي انت شايفني ايه يابني دانت خطيبتك أجمل مني مليون مرة اعقل كدا فالكلام
قالي لا فعلا انتي فيكي حاجة شدتني اوي مش عارف ايه هي
قؤلته خلاص انسي انسي وغير الموضوع ده عشن مندخلش في الغلط بالكلام
وضحكت معاه عشن يغير الموضوع
وبالليل انا اتصلت عليه وقولت له طيب ممكن بقي تشوف السباك الصبح عشن كدا انت قفلت الميه عالبيت كله..
قالي خلاص الصبح بشوف سباك ابعته
قؤلت لا تجي معاه تبعته ازاي وجوزي مش هنا لازم تجي معاه
قالي خلاص الصبح اوك
.
وتاني يوم فعلا جه وجاب معاه السباك صلح العطل الا بالمطبخ
وجهزت ليهم فطار. فطرو. مع بعض
ومشي السباك واحمد بيقؤلي انا همشي بقا وان احتاجتي شئ تاني اتصلي
قؤلت لا تمشي ايه المطبخ ده لازم يرجع مكانة وانا لوحدي مش هعرف استني استني
قالي طيب لسه مكان الكسر فيه اسمنت أخضر عالاقل لازم ساعتين وترجعي المطبخ تاني ايه رايك بروح مشوار عالسريع كدا وابقي اجي نرجعة يكون مكان الكسر اتظبط
قؤلته له ماشي بس بلاش تتأخر عشن امسح قبل اليل
قالي اوك
وفعلا خرج ورجع متأخر بعد العشاء لقيتة بيخبط عالباب
ويقؤلي معلش انا حصل ظروف مع واحد صحبي واتاخرت عليكي فقؤلت وانا معدي اجي اقلك اني الصباح اجيلك نرجع المطبخ
قؤلت لا هو هنفضل كدا المطبخ بقي زباله ياعم للصبح تعال مش ياخد دقيقه ارفع معي نعلقه مكانه وامشي انا كدا كدا سهرانه شويه لسه وهنظف بالمرة تعال
قالي يلا
ودخلنا المطبخ فعلا رفعناه وركب مكانه وبعد ما خلصت الولاد صحو وقعدو يبكو احمد راح يلعبهم قؤلته اويوة بقي وبضحك معاه انت متمشيش الا اما انظف الشقه بقي اقعد للعيال دي لحد ما اخلص ضحك وقالي انتي رايقه اقعد ايه بس
قؤلته والله جد العيال بيحبوك انك بتناغش فيهم وانا كلها نص ساعه واخلص
قالي طيب يارب نخلص بنص ساعه ومنقعدش للصبح
قؤلته لا متخافش هي نص ساعة
وبدأت أمسح المطبخ واظبط الشقة وهو بيلعب العيال لحد العيال بدأت تنام جنبه وهما قاعدين
وانا دخلت انزل شنطه فيها حجات من فوق الدولاب محتاجها للمطبخ
الدولاب عالي قؤلت لا أحمد تعالي هاتي الشنطه دي انت طويل
وفعلا جه بس عشن يطولها لازم يقف علي حاجه عالية
حط الكومدينو وقف عليه وانا واقفه وراه لحد ما جابها وبمسكها معاه ايده جت علي ايدي وبدأ يبصلي وعايز يقؤلي حاجة بس خايف روحت خاطفه ايدي وقولتله خلاص تقدر تمشي بقي شكلك عايز تنام انا اخرتك
قالي اوك وراح لافف وشه همشي واتفاجئ به يقفل باب غرفه النوم و.....بدا يتهجم عليا حتي اغم عليا واطاح بي علي السرير وقام باغتصابي.....
انتهت
المفيد بقي من كل القصص دي
هو انك انتي كانثي لاتؤمني بوجود اي شخص غريب عن محارمك في غياب زوجك
وانت كرجل المفروض انك بلاش تكون بالثقة دي كلها مع اصحابك وتؤمن بدخولهم بيتك سواء متزوجين او لا احنا في زمن الفتن
ياعزيزي
يتبع
تعليقات
إرسال تعليق