القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية رغبة محرمه للكبار فقط من الجزء الأول إلى الجزء الخامس بقلم ساره احمد في موسوعة القصص والروايات

رغبة محرمة

الاول

يدخل عمر غرفة اختي دون استأذان


وتجسس عليها و

هي في الحمام 

تستحمه اصل غرفتها


بها حمام منفصل اصلها مدلعه


ويبص عليها من فتحت مفتاح الباب 


ويتصبب عرقا وفجأة!تفتح اسراء الباب


تفزع اسراء عمر انت بتعمل ايه هنا


ومالك كده  مدهول علي نفسك..


وعينك زيخة ووشك اصفر فيه حاجة


يرتبك عمر لا اصل ..اصل.


اسراء اصل ايه


عمر:اصل كنت محتاج فلوس وجيت استلف منك 


تحس اسراء من بصات عمر ان في حاجة تانية


اسراء بحذر شديد:طب امشي دلوقتي عشان البس عشان مينفعش اتن بلفوطة عليه كده


عمر لا خليكي زي ما انتي انا مش قادر اتحمل اكتر من.


اسراء بخوف شديد هو بابا وماما فين؟


عمر:بعين شطيان يبتسم محدش هنا وانتي هتكوني لي


اسراء:عمر فوق انا اختك انت مجنون


فوق بقي وجرت


عمر:هتروحي مني فين وجري وراها وشد الفوطه


بكت اسراء ارجوك يا عمر سبيني استر نفسي وشدت غطي السفرة ولفته حولين نفسها 


يقف عمر وينظر لها بجنون لا مش سيبك تتجوزي الغبي


فادي بتاعك ده انتي بتعتي انا


وهجم عليها ودفعها علي الاريكة وحاول يقبلها


بس هي قومته وبعزم ما فيها زقته فسقط علي

الارض وو..

لو عيزين اكمل علقوا 20ملصق



رغبة محرمة

#سارة _احمد


2

عبر وعظة


وبصلها عمر والشاطين الدنيا مرسومة علي وشه لدرجة


ان ملامحه تلاشت

من الغضب والرغبة المجنونة.!


واسراء الخوف تملك منها والدموع تناهمر مثل امطار..


وبتوسولات ورجا اتركني يا عمر بلاش جنان!


قام عمر بغضب وكان بينهم خطوات


انا مستحيل اسيبك وكاد ان يمسكها 


وجرت اسراء علي المطبخ ومسكت سكين .،


ويدها ترتعش جري عمر ورها وضحك بستهزي عيزي


تقتلني اتحادكي انك تعميلها.؟


اقترب منها عمر ومسك يدها وصوبها نحوه يلا اقتيلني


بصتله وارتعشت يدها وسقطت السكين علي الارض


وسقطت جالسة علي الارض وارنهارت في البكاء وقتها فقط افاق عمر من


جنونه واقترب منها بدمير سليم وضمها لصدره انكمشت منه وابتعدت


عنه ابتسم عمر وعاد لصوابه لا تخافي وذهب وجاب روب وغطها به،


ادركت اسراء انه عاد عمر الذي تعرفه


عمر بنظرةحب صافي الا عملته ده له تفسيره وفي اسرار انتي ماتعرفهش مع الوقت هتعرفيها


وماشي عمر وساب اسراء في حيرة وتفكير ايه هي الاسرار ده وايه سر جنونه


دي مش صفاته عمر شخصية عاقله هادئه مؤمن يشهد له الجميع بحسن


الخلق وشخص ناجح في عمله فهو دكتور


في المساء تجمعت الاسرة

وو..


لوعيزين اكمل علقوا 20ملصق



#سارة_احمد

الثالث

علي العشاء اسامة وعبير ابوهما 

قد وصلوا من السفر 


وعمر لحد دلوقتي مارجعش البيت ..


اسامة يلاحظ الشرود علي اسراء اصلها كانت بتعلب في


صحنها بلشوكه ومش بتأكول.!


كانت شارده في الا حصل والا قاله عمر وما هي تلك الاسرار؟


اسامة بفضول اسراء انتي سرحانة في مين اسراء؟


ها وخبط بشوكة علي صحنها..


اسراء:بصوت مهموم ها حضرتك بتكلمني؟


ينشغل باله من نبرة صوتها وينهض ويذهب لها ويضمها مالك يا نور قلبي!

تمنع اسراء دموعها  لا مفيش حاجة انا بس مخنوقة شوية


تطلع عبير بعد صلاة العشاء

ايه انتوا اتعشتوا من غيري!


تختفي ابتسمتها لم شافت اسراء بهذا الحاله..


وتجري عليها بلهفة مالك يا قلب امك


ويرن الجرس فتفتح اسراء بصوت مخنوق اهلا فادي


يتخض فادي عليها فادي خطيبها


مالك يا حبي؟

وساب الباب مفتوح  وكان عمر واقف


وشافه حط ايده علي كتفها وسمعه بيقول كده و


شياطين الدنيا لبسته والغضب ارتسم علي وشه


وبنرفزة دخل وشال ايده من عليها ووقف بينهما


ونظرات التحدي كانت قوية مش قولتك متلمسهاش 


اتنرفزة اسراء وقالته انت مالك ده خطيبي زعل عمر ورمي باقت الورد والا كانت معاه ودخل اوضته دخلت اسراء وراه عمر بنرفزة انتي مش اختي

انتي..



#سارة_احمد

4


انتي..مش اختي

افهمني انا بحبك 


حب جنوني ولازم اجوزك نزلت تلك


الكلمات علي اسراء صواعق ونار من جهنم ..والصمت هو السائد منها


اقترب منها عمر والدموع في عينه انهار انا بحبك،


ووقف امامها بوش يبوح باسرار قلبه العميق ولا


يفصلهم الا خطوات الذهول! والصطدمة علي وش اسراء يعبر عن حالها


مسكها عمر من كتفها ونظر لها بعين منديه


بدمع مليانه بلحب والشوق والجنون الهادي


افاقت اسراء وصرخت فيه فوق بقي من جنانك انا اختك


يا غبي؟

وصفعته علي وجه..جن عمر وصرخ فيها انت مش اختي


والله ما اختي مش مصدقني شدها من ايدها


وبنرفزة يلا اسألهم انا مين وانتي مين؟

يلا.. دموع اسراء وكسرت قلبها كبيرة والقلق والانزعاج ظاهر علي وشوش


اسامة وعبير وفادي مش فاهم حاجة ودهشة علي وشه 


علامة استفهام؟


فادي بفضول ايه الا بيحصل هنا بظبط؟


ينظر له عمر بعين شيطان وانت مال اهلك امشي دلوقتي من هنا..بره يلا بره


يتنرفزة فادي ويقف امام عمر وبنظرة تحدي يمسك يد اسراء


ويضمها لي صدره وريني بقي هتعمل ايه شخص غبي؟


يفقد عمر السيطرة علي نفسه ويعطيه بوكس في وجه


يسقطه ارضا الكل في صمت من هول الصدمة

التي.،


علقوا 20ملصق لو عيزين اكمل



#سارة_احمد

5


فجرها عمر..

اسراء بصوت مكسور 

ودموع نهور.

كفاية بقي انتوا عزين مني ايه؟


من فضلك يا فادي عشان خاطري امشي

دلوقتي ارجوك


يستجيب فادي لتوسل اسراء ..


وهو خارج بص لعمر يتحدي ومسكه من قميصه انت..


مش هتمنع الجوزه ده

انسي اسراء لي انا سلام يا..دوك


وخرج عمر بنرفزة يبن..الا


اسراء تمسكه من يده خلاص يا عمر


وبعد ان غادر فادي

اسراء بدمع وذل انا عيزه اعرف ايه


الا حصل بظبط انا فعلا مش بنتكم


طب مين ابوي،وامي.؟.

تصرخ عبير وتجري علي اسراء لا يا حبيبتي متقوليش


كده انتي اكتر من بنتي انا بحبك وانتي بنتي..؟


يزعق فيها عمر كفاية بقي  


رغبتك المحرمة في تعويض اختي الا ماتت بعد ولادها وشيلك الرحم وعدم


قدرتك علي الانجاب تاني 


هي السبب في عذابي سنين انا بحبها من اول ما شفتها وامها كانت بتولدها


في الشارع تحت شجرة كانت خرجة من حادث سيارة


فولدتها علي ايدي اول ما مسكتها حبتها وسمتها اسراء


علي اسم حبيبتي الا كنت بتخيلها 


كان وقتها عمري

10سنوات

وعطتيني ورق يسبت نسبها وقالتي روح لمحامي الا اسمه في الورق


وهو هيسبتها باسم ابوها واوراق خطيرة تهدد ناس كبيرة في الدوله

وو..


علقوا 20ملصق لو عيزين اكمل

البارت 6_7_8_9_10من هنا 







 

تعليقات

التنقل السريع