القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية بتاعة الرجالة البارت الاول بقلم ابو السلاطين في موسوعة القصص والروايات مع البرنس محمد السبكي قصص وروايات كامله

بتاعت الرجالة

البارت الاول 🌹

بقلم ✍️ سلطان زماني 


اسمي هالة ٢٩ سنة مطلقة طليقي  كان خمورجي 


صبح وليل يسكر وضرب وشتيمة وبهدلة فيا 


ومكنتش بحكي ل ابويا لانه كان مريض وغضبت مرتين 


وابويا كان بيرجعني وكان بيصدقه فبطلت اغضب ولا اشتكي


 كان بينام معايا بطريقة مقززة منظره كان مقرف وجسمه كله مليان شعر وبيشوكني 


 وبيعمل حاجات وهو نايم معايا مقرفه زايه كان يسكر برا مع 


صحابه ويجي يكمل في البيت وممكن يجيب صحبه معه 


وكان صوتهم بيكون عالي وسمعته بيكلم صحبه عليا 


وبيقولو عليا   بارده وأنه بيحس معايا أنه نايم مع وحده 


ميته 


صحبه قاله انت الي تلاقيك مش بتهيجها ومش معاك مفتحها 


قاله عيب عيب عليك اخوك برضو صايع وخربها


 تيجي ايه هالة في النسوان الي اعرفها 


وصحبه عمال يجرجره في الكلام وانا قربت من الأوضه 


وودني علي الباب عايزة اعرف واسمع بيقولو ايه عليا 


سمعته صحبه بيحكي عن مراته وأنه لما بيحب يعاقبها مش بينام معها ولا بيدلعها 


رد قاله هاله بقا أنا لو منمتش معها سنة ولا في دماغها


 بقولك بارده ياعم


 استحقرته اوي واستنقصته وفضلت وقفه مبلمه وفضلت 


وقفه متمسمره مكاني ومزهوله من الي قاله 


دخلت اوضتي وبعد شوية  لقيت الباب بيتفتح بقوله انت 


ازاي تفتح عليا الاوضه لقيته بيبص علي جسمي وبيبرق اوي 


وبيقرب  أنا قولت ااقولك اني جوزك نام جوه فضلت ازق فيه 


لحد ما طلعته برا باب الشقة وقفلت الباب ودخلت ونمنا 


وصحي نزل شغله وفضلت افكر في حياتي السودة وأيامي 


الي عمالة تضيع من عمري علي ايد الكلب ده حتي معنديش 


طفل يلهيني ويهون عليا الايام الهباب دي 


كمان كل صحباتي البنات بطلو يجو البيت بسببه لانه كان 


أسلوبه زفت وبيحرحني قدامهم حتي ولو بكلمهم في 


التليفون وفي مره كان سكران خالص ودخلت عليه لقيته 


مشغل افلام بورنو ع الموبيل وعمال يلعب مع نفسه وحاطط 


السماعات ومش حاسس بيا لانه عارف اني مش بطلع من 


اوضتي طول ما هو موجود وحس بيا 


وقالي تعالي يابت اتفرجي شوفي المتعه قولتله لا شكرا انا 


دخله انام قالي ب وحياة امك ما انتي نايمه وهتتفرجي 


وضربني بالقلم علي وشي قعدت اتفرجت معه وانا قرفانه منه 


ومن الي بتفرج عليه ونفسي اهرب واسبله الدنيا وامشي 


ومحدش يعرفلي طريق بس صعبان عليا امي ممكن تموت 


فيها صب ليا كأس وقالي اشربي قولتله لا ووديني عند ابويا 


قالي غالي والطلب رخيص ولقيته قام وشدني من شعري 


ولسه هيضرب قولتله خلاص هشرب وقعدت وشربت 


ودماغي لفت بيا وحسه اني الشقة وهو عمال يلف وانا في 


وسط الدايره وكله بيلف بيلف سمعه كلامه بس مش فاهمه 


بيقول ايه فوقت وركزت شوية لما صوته كان عالي  اوي وهو 


بيقول بت ياهالة


 قولتله ايه


 قالي يخرب عقلك انتي سكرتي 


من اول كاس قولتله لا أنا فايقه 


قالي فايقه ايه يابنت الوسخه 


قولتله امك هي الي60 وسخه ضحك جامد اوي وقالي 


لا ه انتي تاخدي كمان كاس وتولعي السيجارة دي قولتله 


هاات ولعت السيجارة وفضلت اكح في الاول وهو فتح 


الموبيل وفرجني علي فلم وقالي عايزين نعمل زيهم  الراجل 


الي كان في الفيديو كان وسيم خالص وجسم عطلات 


ومفهوش شعر خالص لما ركزت معاهم سرحت بخيالي اني 


مكان البت دي والرجل ده بيعمل معايا كده حسيت ب 


احساس عمري ما حسيته لقيته بيقولي هتعرفي تعملي زيها 


ولا 


قولتله يعني انت الي هتعرف تعمل زيه  كده قالي هعرف ونص 

وفعلا دخلنا  الاوضة وفضلت اتخيل الرجل الوسيم ده مكانه 


واول مره من يوم جوازنا احس اني ارتحت ومبسوطة بجد

يتبع

البارت الثاني من هنا


 

تعليقات

التنقل السريع