القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية بتاعة الرجالة البارت الثاني بقلم ابو السلاطين في موسوعة القصص والروايات


🌹البارت التاني 🌹 👇

بتاعة رجالة 

بقلم ✍️ سلطان زماني 

صحيت الصبح لقيته نزل الشغل وغريبة أنه مصحنيش ولا 


قلقاني زاي كل يوم 


وانا فضلت أعصر دماغي ومخي عايزة افتكر ايه الي حصل 


امبارح وفاكره اني شتمته ب امه 


عملت قهوة وشربتها ورجعت الشريط من أوله احييبه يالولو 


انتي سكرتي امبارح واتفرجتي ع افلام وشربتي حشيش 


كنتي سبتي البيت يامنيله علي عينك ولا انك طوعتيه


 بس الي عجبني في الموضوع اني اتجرءت عليه ورديت ليه 


الشتيمة وهو سكت لا وكمان ضحك


 وانا بتكلم مع نفسي لقيته بيتصل عليا رديت قالي صباح الفل يالولو 


قولتله صباح الفل قالي ايه يابت الي عملتيه امبارح ده 


لو كنت أعرف كده كنت شربتك من زمان 


قولتله أنا مش هعمل كده تاني قالي ليه النكد الي ع الصبح 

ده


 انتي يابنتي غاويه نكد ولا انتي اخدتي علي الضرب 


قولتله أنا صاحيه عندي دوخه وصدع هيفرتك دماغي


 قالي علشان اول مره بس ياروحي متعمليش اكل أنا هجيب 


اكل جاهز معايا وانا راجع


 قولتله وده من امتي أن شاء الله 


قالي من امبارح ياروح الروح وقفل 


قمت روقت الصالة ولقيت سيجارة حشيش في الطبق باقيه 


من سهرة امبارح شربتها وفضلت افتكر الي حصل امبارح 


واضحك زاي الهبله وضحك هستيري وكلمت حنان صحبتي 


وحكتلها وقعدنا نضحك ونهزر ورحت شفت الي ورايا 


وخلصته ورجع اتغدينا ونزل قعد تحت شوية وبليل طلع 


لقيته جايب معه خمره وحشيش ودطلع التلج من الفريزر 

 بقلم ✍️ #سلطان_زماني

ونده عليا قولتله اي ده قالي مروقلك الدنيا اهو عايزك بقا 


تروقيني قولتله اعمل ايه يعني قالي خشي الاول خدي دش 


حلو والبسي قميص نوم قولتله وانت مش هتاخد دش قالي 


ناخد علشان خاطرك رحت عملت الي قالي عليه وصب ليا 


كأس وولعلي سيجارة وقالي خد الموبيل اتفرجي الموقع ده 


مليان افلام اهو نقي حاجه حلوه علي ذوقك انتي نعملها 


النهارده فضلت اقلب في الموقع يخربيت كده بنات بتعمل 


كده مع بعض ورجالة كمان مع بعض وبنات عندها عضو ذكري   


زاي الرجالة وستات عواجيز مع شباب صغيرة والعكس لحد 


ما جيه فلم ٤ دقايق وحده نايمه مع راجل بس بتضربه بالقلم 


وبتف عليه وبتعمل وبتشده من شعره خلص وجيه وقالي 


بتتفرجي علي ايه خد وعاد الفلم تاني قالي انتي عايزة تعملي 


كده فيا ياهالة انا خوفت قولتله لا مش انت قولتلي اتفرجي


قالي بس حلو أنا بحب اجرب كل حاجه قولتله تجرب ده 


قالي اجرب اي حاجه  انتي متعرفيش كمان في ستات بتعمل 


كده مع حصان وكلاب قولتله يانهار اسود قالي اصبري 


اوريكي وفعلا وراني وقالي صدقتي قولتله بس اي المتعه 


في كده قالي الجنس ده اشكال وانواع ياهالة لف سيجارتين 


وانا شربت كاسين مع السيجارة وقعدت قدامه حطيت رجل 


ع رجل قالي قولتله بوس رجلي ضحك جامد ولقيته قام أنا 


قولت هيىزعني قلم وبونيه قلقانه منه قرب عليا ونزل ع ركبه 

بقلم ✍️#سلطان_زماني 

وقالي تحت امرك وبسها وسألني عايزه اعمل ايه تاني مسكته 


من شعره وشديته اوي قولتله عايزه اعمل الي شفته في 


الفيديو قالي يلا ندخل جوه قولتله شلني وشلني ودخلني 


جوه الاوضه وعملت كل حاجه شفتها وفضلت كمان اشتمه 


وابص عليه واشوف رد فعله لقيته عادي قولتله تحلق شنبك 


المعفن ده قالي ماله قولتله بيشوكني لما بتيجي تبوسني في 


شفايفي أو في جسمي قالي حاضر وخلصنا ونمنا وصحيت 


الصبح كلمت حنان قولتلها قالتلي انتي فرحانه ليه كده 


قولتلها ضربي وتهزيقي فيه مكنش ممتع علي قد ما حسيت


كاني باخد حقي منه وانا بضربه وبشتمه وبهزق فيه قالتلي 


انتي كرهتيني في الجواز الله يخربيتك تبقي نصيبه لو كل 


الرجالة زاي جوزك ده .ناويه تعملي ايه ياهالة 


قولتله عايزه افشخه اطلع عليه القديم والجديد كله 


يتبع 

البارت الثالت من هنا


تعليقات

التنقل السريع