القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية بتاعة الرجالة البارت الثالث بقلم ابو السلاطين في موسوعة القصص والروايات مع البرنس محمد السبكي قصص وروايات كامله

 

البارت الثالث 🌹
بقلم ✍️ سلطان زماني 

رجع من الشغل واتخضيت اول ما شفت شكلة من غير الشنب

 وقالي ايه رايك يالولو قولتله حلو اوي اتغدينا ونزل ولقيته 

راجع مع واحد صحبه اسمه توفيق وقاعدين في الصالة 

وفضلو يسمعو الماتش ودخلي قالي خدي اشربي السيجاره دي

 قولتله هات طيب موبايلك اتفرج علي اليوتيوب لحد ما 

صحبك يمشي وجابه ولعت السيجاره 

ودخلت الاكونت بتاعه لقيته ضايف ستات اجنبيه عريانه 

كتير ولقيته باعت ارقام كروت شحن لوحده وبعتاله صور ليها وفي بينهم مكالمات فيديو

 قريت المحادثة من اولها لاخرها وفهمت أنها وحده شمال 

وآخرها علي المسانجر تقلع وتريحه مقابل رقم الكارت الي بيبعتهولها 

ولقيت كمان الاكونت بتاع صحبه الي دخل عليا الأوضه 

وعرفت أنه اسمه احمد وشوفت صوره وعملت عليها زوم 

وسرحت فيه وافتكرت كلامه أنه لما بيحب يعاقب مراته مش بينام معها ولا يدلعها

 المهم صاحبه ده نزل ودخلي قالي شكلك حبيتي الافلام البورنو يالولو 

قولتله اه حلوه قالي عايزين النهارده نعمل حاجه جديدة بقا 

وقعدنا نتفرج لحد ما واحنا بنقلب لقيت وحده مصرية اسمها 

مستريس انجي دي بتعذب الرجالة وتلسعهم بالشمع وتخليه 

كلبها وعمله فيديوهات مع رجالة كتير قالي شكلك بتحبي 

العنف

 قولتله انت عجبك امبارح قالي اي حاجه منك حلوه علي 

الاقل ارحم من الميته الي كانت معايا الأول

 افتكرت صحبه احمد قولتله أنا ميته وبارده ياواد انت

 قالي كنتي بس بقالك يومين نار النار .الله أما لا حسد أنا ماسك الخشب اهو 

يلا ياقلبي نظبط دمغنا علشان تعرف تظبطني 

وخرجنا قعدنا شربنا ودخلنا وخلاص اتعود وحب تهزيقي ليه 

وضربي ليه في كل مره ينام معايا 

والحسنة الوحيدة والمتعه بالنسبالي في كده اني اترحمت من 

ضربه وشتمته واهانته ليا ومن الهماجيه الي كان بيتعامل معايا بيها قبل كده 

واشتريت موبيل وعملت اكونت ودخلت في جروب حلاوتنا في لمتنا 

كان عباره عن الفين بنت وراجل وفضلت اتابع في صمت من 

بعيد ولقيت الستات خربنها ومقضينها حب ونحنحه

 نزلت بوست ترحيب وماشاء الله لقيت يجي 100راجل بعتلي علي الخاص

 شباب ورجالة كبار وانا بدخل صفحتهم واشوفهم ولفت نظري واحد اسمه سمسم

 كان موز اوي وبعتلي فيديو اغنيه رومانسية رديت عليه 

وفضلنا نحكي كتير وبعتلو صورتي وطلب أنه يقابلني ف اي 

مكان عام نتغدا ونتمشي شوية بعربيته وانا قولتله اني ست 

متجوزة مش هينفع بس فضل يتحايل عليا كتير لحد ما 

استلفت طقم من صحبتي حنان ولما سيد نزل الشغل نزلت 

وقبلت اول لما لمس ايدي حسيت اني جسمي اتكهرب قالي 

مالك قولتله مكسوفه قالي علي فكرة احنا في عربيتي قدام 

الناس قولتله أنا خايفه حد يشوفنا او حد من صحاب جوزي 

قالي الازاز متفيم احنا نشوفهم بس محدش يشوفك

وخدني ورحنا كافيه جامد اوي كنت مكسوفه من نفسي اوي 

عمال يحكي وانا سرحانه في عيونه العسلي وشفايفه 

وملامحه وضحكته وذوقه في التعامل معايا بعد ساعتين 

كده قولتله انا لازم اروح بص في الساعة وقالي ده احنا 

ملحقناش قولتله جوزي فضله شوية ويرجع ولازم اكون في

البيت قبل ما يرجع وصلني وانا نازله لقيته جيبلي 

برفيوم جامده اوي وقالي دي حاجه بسيطة كده مش قد 

المقام قولتله شكرا ربنا يخليك مش عايزة حاجه قالي علشان 

خاطري متكسفنيش وانا ع السلم وطالعه فتحتها ورشيت 

منها رهيبة واطمن عليا اني وصلت وقالي ممكن متسبنيش 

أنا ما صدقت لقيتك ياهالة وانا هحترم انك متجوزة ومش 

هسببلك اي مشاكل .في الوقت الي فاضيه فيه نتقابل وانا 

حتي لو في الشغل هستاذن وابقي ارجع ..قولتله هنتقابل في 

مكان عام قالي برحتك حبيبي انا استحالة اعمل معاكي 

حاجه غصب عنك وقت ما تحب ياغزال أنا اعتبريني جاهز 

قولتله أنا عجبتك ياسمسم 

قالي انتي عندك شك في كده ده انتي تعجبي افندينا أنا أول 

ما شفت صورتك وانا هتجنن عليكي اصلا والنهارده علي 

الحقيقة طلعتي اجمد من الصورة بكتير 

قولتله وانت كمان ياسمسم 

قالي وانت كمان ايه 

قولتله وانت كمان عجبتني اوي

 قالي طب ايه اكتر حاجه عجبتك قولتله رسمة عينك جميلة وكمان 

ضحكتك تجنن وحسيت باب الشقة بيتفتح قافلت معه من 

غير ما أقوله سلام
يتبع التفاعل مش مشجع خالص ياجماعة

تعليقات

التنقل السريع