حاله طوارئ❤️
البارت الثالث ❤️
باسل : سامحيني
مرام : هتع ........
وقبل ما تكمل راح باسل باسها
مرام زقته وراحت ضرباه بالقلم
مرام بعصبيه : انت شخص مش محترم وقليل الادب اتفووووووو علي اليوم إلى عرفتك فيه غور من وشي ولا اقولك انا اللى غايره ورايحه اشوف شغلي اما اشوف إمتي همشي من المخروبه دي واروح مخروبه غيرها انا تعبت ( سبته ومشيت)
جوه في المستشفي
مرام بعصبيه : فين المريض اللى هعمله العمليه
الممرضه بتوتر : ممكن حضرتك تهدي يا دكتوره
مرام بعصبيه أكتر : ما انا هاديه اهو شيفاني بشد في شعري
الممرضه : انا اسفه لحضرتك يا دكتور المريض هيجبوه وجايين لأنه راجل كبير في السن وقاعيد كمان بعد اذنك
مرام : استني
الممرضه : أمر حضرتك
مرام : حقك عليا انا اسفه متزعليش
الممرضه : لا يا دكتور انا مش زعلانه ربنا يعينك يارب
مرام : يارب يا حبيتي وبكرر إعتذاري تاني بجد مكنش قصدي
الممرضه : ولا يهمك يا دكتور بعد اذنك
مرام : إتفضلي واه انا هخش البس لبس العمليات بلغي الدكاتره بكده عشان لو دخلو وانا مكنتش موجوده
الممرضه : ماشي حاضر
مرام : الآلات بتاعه امبارح نزلت التعقيم
الممرضه : اه يا دكتور
مرام : ماشي تقدري تروحي ي حبيبتي
الممرضه : تمم يا دكتور
في أوضه تغيير ملابس الدكاتره كانت مرام واقفه بتغير
مرام ل نفسها : ازاي يعمل كده طب هبص في وشه تاني ازاي طب ازاي يعمل حركه زي دي وهو راجل متجوز معقول مش بيحب مراته طب لو مش بيحبها هيقولها وحشتيني لا لا انا دماغي مش قادره انا هدخل اشوف شغلي
قبل ما تدخل حد ضرباها جامد على رأسها خلاها تفقد الوعي .......
بعد نص ساعه
دكتور جمال للمرضه: روحي شوفي دكتور مرام فين وقوليلها يلا عشان كده مينفعش
الممرضه : حاضر ( راحت ورجعت)
الممرضه : يا دكتور انا قلبت عليها المستشفي مش لاقياها
الدكتور : ازاي يعني
الممرضه : معرفش
دكتور جمال : انا هعمل العمليه عما تشوفوها راحت في انهي نصيبه البنت دي بقت مهمله اوي في شغلها وكل عمليه تتأخر عليها بالشكل ده لا النظام ده مش هينفع خالص في المستشفي دي ( وبدء يعمل العمليه للمريض وفي الناحيه التانيه المستشفي مقلوبه على مرام اللى مش بترد على فونها )
الدكاتره قلبوا عليها المستشفي والممرضين كلهم ولكن محدش لاقاها ف راحو بلغت المدير اللى هو باسل
الممرضه : يا دكتور باسل حضرتك دكتوره مرام مختفيه ومحدش لاقيها
باسل : يمكن تكون روحت بيتها
الممرضه : هتروح ازاي يا دكتور وهي كانت بتغير عشان تدخل تعمل العمليه للمريض اللي اسمه *****
باسل : طب ما تشوفها في الاوضه اللى بتغير فيها
الممرضه : شوفتها ولاقيت تليفونها مرمي على الأرض
باسل قام وقف : نعم يعني هتكون راحت فين هاتولي تسجيلات كاميرات المراقبه بسرعه
دكتور خالد : للاسف ي دكتور باسل الكاميرات معطله بقالها يومين
باسل : يعني اي هتكون راحت فين اقلبو المستشفي على الى فيه انا عاوزها قدامي دلوقتي
الممرضه : حاضر يا دكتور
باسل ل نفسه : روحتي فين اختفيتي فين بس طب اعمل اي ولا اروح ادور عليكي فين ارجعيلي ابوس إيديك
باسل طلع يدور معاهم وقلب المستشفي كلها ملقاش حد
باسل بعصبيه : يعني هتكون فين اطلبوا البوليس لازم الاقيها يا إما ههدها على دماغكوا كلكوا
خالد : اي يا باسل مالك في اي اهدي
باسل بعصبيه : اي البرود اللى انت فيه ده يا أخي بقولك اي يا خالد أخفي من وشي دلوقتي عشان متزعلش مني ماشي
خالد : ماشي انا اسف
باسل بزعيق للكل : واقفين متنحيين ليه اطلبوا البوليس
خالد : على فكره الشرطه مش هتقدر تساعدك ولا تعملك حاجه قبل ما يعدي اربعه وعشرين ساعه على إختفاء الشخص اللى بتدور عليه
باسل : نعم يعني اي
خالد : يعني الشرطه مش هتتحرك قبل ما يعدي اربعه وعشرين ساعه فهمت
باسل : انا ماليش دعوه بالكلام الفاضي ده انا عاوز مرام قدامي دلوقتي انتوا فاهمين يعني اي دلوقتي ( وبدأ يكسر في الحاجات اللى في الاوضه )
خالد : اهدي يا باسل هيلاقوها اي مالك دي مكنتش من قرايبك عشان تعمل كده يعني
باسل مسك خالد من رقبته : مش قريبتي ولا من اهلي بس عارف هي اي هي حببتي وبقولهالك تاني مرام تبقي حببتي ايوه انا بحبها وبعترف قدام الكل اني حبيتها خلاص
خالد حاول يفك نفسه من باسل لحد ما سابه
خالد : انت أكيد اتجننت
باسل : بره كلكوا مش عاوز حد معايا هنا بره
كله طلع من الاوضه وسابوه لوحده وهو فضل يكسر في كل حاجه حتى الاجهزه بتاعه الدكاتره العمليات كسرها بعدها تعب وأغمى عليه ولكن محدش حس بيه غير بعد نص ساعه لما الممرضه دخلت عليه ولاقيته مرمي على الأرض ف صوتت وراحت بلغت كل الدكاتره وجم شالوه وكشفوا عليه طلع أن جاله أزمه قلبيه ف دخلوه على أوضه العنايه المركزه وفضل فيها أسبوع كامل تحت مراقبه الدكاتره الى قلقوا منه لما مفاقش طلع إنه دخل في غيبوبه وفضل في المستشفي وكل الدكاتره واخدين بالهم منه ونسيوا مرام دي خالص ....
عند مرام
مرام كانت كل ما تصحي تلاقي فجأه حد حط على مناخيرها منديل بعديها متعرفش أي اللى حصل وفضلت على كده لمده أسبوع تصحي حد يشممها المنديل وتنام تاني وفي يوم مرام صحيت وقامت قعدت على السرير وفضلت ماسكه رأسها جامد من كتر الوجع ولكن سندت نفسها وقامت من على السرير وجت تفتح الباب لاقت الباب مقفول ف فضلت تصرخ وتخبط على الباب لحد ما لاقت الباب بيتفتح وشخص شكله قذر جدا داخل عليها ف خافت وراحت وقفت بعيد عنه
مرام بخوف : انا فين
هو : شايفه اي
مرام : الاوضه دي موجوده فين انا فين واي المكان ده
هو : ايه عادي يعني انتي مخطوفه
مرام : ومين عمل كده ولا مين جابني هنا
هو : انا ورجالتي خلصتي اسئله
مرام : انتوا تبع مين ؟ مين باعتكوا عشان تخطوفني
هو : انتي اسئلتك كترت وانا صدعت ولما بصدع بزعل ولما بزعل بعمل حاجات مش حلوه تحبي تجريبها الحاجات دي ولا انا بسئل ليه ده انتي حلوه اوي ف طبيعي الحاجات دي هتبقى فل الفل ( بدأ يقرب منه )
مرام بصريخ : إبعد عني .. بقولك إبعد متقربش
هو بمكر : تعالي بس ده انتي هتتبسطي
مرام ضربته بالقلم على وشه
مرام بزعيق : قولتلك إبعد عني بالزوق مسمعتش الكلام هي الطريقه الطريقه اللى تنفع مع أشكالك ( زقته)
هو مسكها من شعرها : رايحه فين بقى انا تضربيني بالقلم والله لاوريكي ( بدأ يعتدي عليها )
فجاه لاقي شخص مسكه وبعده عنها وفضل يضرب فيه
.........: بقى انا اقولك تقف تحرصها تتهجم عليها يا زباله ده انا موتك على إيدي ( مسكه من رقبته وبدأ يخنقه )
في الوقت ده مرام مكنتش واخده بالها مين الشخص اللي بيتكلم ده وكانت بتغطي نفسها بأي حاجه لان هدومها إتقطعت
...... : انت تطلع بره ومشوفش وشك تاني يا إما وقتها هتودع الدنيا على إيدي غوررر
مرام لفت ناحيه الشخص اللى بيتكلم وكان مديها ضهره عشان متشوفهوش ولما حس إنها واقفه وراه كان خارج بره
مرام : إنت مين الصوت ده مش غريب عليا
..... : ........................
مرام : رد عليا بكلمك مين انت حاسه إني أعرفك وليه إنقذتني منه مدام أنت اللى أمرتهم بخطفي
....... : عشان بحبك ( ولف وراها وشه )
مرام بصدمه : ماهر ده إنت؟؟ ؟
يتبع
حاله طوارئ❤️
البارت الرابع والاخير ❤️
مرام : ماهر ده أنت ؟
ماهر : اي اتخضيتي مش كده
مرام : انت ازاي كده ومن إمتي بقيت وحش كده
ماهر : من ساعه ما ضربتيني بالقلم قدام الكليه كلها فاكره ولا تحبي أفكرك
مرام : ياااااااااااه انت لسه فاكر ده انت قلبك أسود يأخي
ماهر : اه شوفتي قلبي ده عاوز يضرب بالجزمه عارفه ليه عشان مش عاوز حد غيرك كأنه مفيش غيرك قدامي وعشان انا مش هسيبك ما انتي هتبقي بتاعتي يا برضاكي يا غصب عنك
مرام بعياط : ابوس إيدك أختي معرفش بقالها كام يوم لوحدها وأكيد قالبه الدنيا عليا أبوس إيديك تسبني أمشي
ماهر : أختك هههههههههه .. أختك زمانها قاعده مع الملايكه دلوقتي
مرام بتوتر : يعني اي قصدك اي مش فاهمه
ماهر : يعني كل حاجه متخطط ليها من شهور ف أكيد مش هخلي حد يخربلي خططي ف أول ما بدأت تنفيذ روحتلك على البيت وكانت هي هناك بس للاسف شافتني ف قتلتها واتخلصت منها ف إدعيلها بالرحمه بقي يا حلوه
مرام بصريخ : انت كداااااااااب لا يمكن يكون اللى بتقولوه ده حقيقه
ماهر بضحكه خبيثه : طب تعالي شوفي صورتها وهي سايحه في دمها
مرام كانت رايحه ناحيته وجسمها كله بيترعش من الخوف لحد ما وصلت عنده وشافت الصوره
مرام بصريخ :يا حيوان انا هموتك قتلتها ليه عملت معاك اي ذنبها اي والله ما هسيبك يا ماهر يا انا يا انت وهتموت على أيدي النهارده مفكرني ضعيفه ومش هقدر عليك لا ده انا اقتلك وأقتل كل الصنف الزباله بتاعك ( مسكته من رقبته وفضلت تخنق فيه وهو يزقها وضربها مرتين على إيديها لكن هي مش مركزه غير انها تنتقم لاختها ف خنقته ف زقها وهو واقف بياخد نفسه مسكت المزهريه وضربته بيها على دماغه ف وقع على الأرض وفضلت تضرب فيه برجليها ولكن لما فاقت من اللى هي بتعمله بتهزه عشان يفوق ولكن مفاقش ف فكرته مات ...)
ماهر : كان صديق مرام في الكليه وكان بيحبها جدا جدا لكن هي لا ومكنتش متقبله وجوده في حياتها حتى ك صديق وفي يوم.......
Flash back
في كليه الطب جامعه القاهره
في كافتريا الكليه
ماهر : مرمر
مرام بعصبيه : عاوز اي يا استاذ وبعدين مسمحلكش تناديني بالاسم ده انت سامع ( وزقته ) وسع كده من سكتي خليني اغور في داهيه من قدامك ده اي ده
ماهر بزعيق : انتي بتعامليني كده
مرام : عشان مبحبكش افهم مبحكبش يأخي اي هو الحب بالاجبار ولا حاجه ده انت غريب اوي بجد
ماهر : مش هتبقى لغيري فاهمه
مرام بنرفزه وضيق : ده عند امك يادلعدي وغور من وشي بقي عشان مكشفلكش في عينيك اكتر ما هي متكشفه اصلا كتك الارف ( زقته ومشيت وهو جري وراها )
قدام بوابه الكليه قبل م مرام تخرج منه ماهر مسك إيديها جامد
مرام : سيب ايدي يا متخلف انت واخداني على فين
ماهر : هنقعد ونتكلم انا مش كلب بكلمك عشان تسيبيني وتمشي بمزاجك وتقفي تكلميني بمزاجك سامعه يا هانم
مرام وقفت فجأه وشدت إيديها منه وضربته بالقلم وسط الكليه كلها
مرام بنبره حاده شويه : لو اتجرئت ومسكت إيدي تاني صدقني هزعلك وانا ولا بحبك ولا هحبك ولا هكون معاك انا حتى مش عاوزه اشوف وشك قدامي عشان بقيت اقرف منك ومن وشك ده ولو فكرت تتعرضلي تاني او تعملي ازعاج هتلاقي نفسك مطلوب في السجن عشان هعمل محضر عدم إزعاج سمعت وقسما بالله لو شوفتك بتحاول بس مجرد محاوله إنك تتكلم معايا أو تقرب مني هزعلك والله هزعلك وانا عند كلامي ( بصتله بقرف وزقته ومشيت وسابته واقف وسط شباب الكليه كلهم وهما بيتكلموا عليه وفيه منهم إلى بيضحكو عليه عشان ضربته فهو خد بعضه وطلع بره الكليه )
في بيت ماهر .....
ماهر دخل فضل يكسر في كل حاجه تقابله وفضل يزعق
ماهر : بقى انا تضربني وتفرج عليا الكليه كلها بقى انا اللى محدش كان بيرفع عينيه في عيني تيجي هي تذلني وتهنيي قدامهم كلهم كل ده عشان بحبها والله ما هسكت ويا أنا يا أنتي يا مرام والله لاندمك على اللى عملتيه وهعمل فيكي اللى ميتعملش ... ( بدأ يخطط لشيء يأذى بيه مرام عشان ينتقم منها .)
End falsh back......
مرام بخوف وعياط : انا عملت اي ..... انا لازم امشي من هنا ... طب انا فين ... طب هو مات ... انا اقتل ..
مرام جريت فتحت باب الاوضه بصت ملاقتش حد بره ف طلعت تجري على الشارع وفضلت تجري تجري وهي مش عارفه بتجري فين لحد ما فجأة داخت ووقعت على الأرض ( في ناس شافوها ف واحد منهم شالها ووداها على مستشفي النور المحمدي واللى هي المستشفى بتاعتك باسل )
في المستشفي ...
باسل فاق والدكاتره كلهم حواليه عشان يعرفوا عامل اي بعد الفتره اللى كان فيها في غيبوبه دي
دكتور خالد : حمدالله على سلامتك يا دكتور يا باسل طمني عليك عامل اي دلوقتي
باسل بتعب : دماغى .... صداع .... وجعاني ... ااااااااااااه
خالد : معلش ده عشان جسمك لسه ضعيف بس وكمان عشان بقالك فتره في غيبوبه
باسل : ماا......مراااااااا......مراااام
خالد : طب ممكن تهدي دلوقتي ولما تفوق شويه نتكلم
باسل : ماشي
الدكتور اداله الدواء وأمر الممرضه تجبله وجبه اكل عشان ياكل وسابه ونام شويه
أما في الناحيه التانيه دخل شخص المستشفي شايل مرام على إيده وعمال يزعق
هو : انتوا يا اللى هنا حد يجبلي ترولي بسرعه
الممرضه : وطي صوت حضرتك يا فندم انت في مستشفي ..... اي ده دكتوره مرام نهار اسود مالها
هو بزعيق : هتوقفي تفتحي تحقيق هاتي الزفت ونادي اي دكتور في المخروبه دي
الممرضه : حاضر حاضر ( راحت جابت الترولي والدكاتره كلهم خدوا مرام على اوضه العمليات )
بعد ساعه الدكتور طلع
الشخص إلى كان معاها هو أحمد وكان زميل مرام في الكليه ولكن هو كان بيحبها ولكن في سريه تامه مقالش ليها اي حاجه عن مشاعره
خالد : لحظه مش انت احمد راضي الاول على الكليه
احمد : ايوه انا
خالد : انت مش فاكرني انا خالد كنت زمايل مع بعض
احمد : مش وقته تعارف مرام عامله اي وعندها اي
خالد : عندها نزيف داخلي ووقفناه وأصابه في الدماغ مش خطيره ولكن ليها أثر وهنعرفه لما تفوق
احمد : اقدر اشوفها
خالد : تقدر طبعا بس لما ينقولها على اوضتها في العنايه ومش هتشوفها غير بكره لان من دلوقتي لحد بكره بالليل هتكون تحت رعايه الدكاتره لأنهم شاكين انها دخلت في غيبوبه
احمد : ايه غيبوبه
خالد : اه
احمد : لحظه هي مش كان عندها اخت اكبر منها اكيد انت عارف هي فين عاوز عنوانها لو سمحت
خالد : للاسف اختها توفت من فتره صغيره
احمد : توفت ازاي
خالد : لاقوها مقتوله في شقتها ف بلغو البوليس وهو اتصرف لكن لحد دلوقتي منعرفش مين عمل كده
احمد : ومرام كانت فين
خالد : احنا بقالنا اسابيع بندور عليها ومحدش كان لاقيها اصلا انت جبتها منين
احمد : كانت واقعه جمب الرصيف اللى في شارع ****
خالد : تمم لما تصحى هنفهم كل حاجه
احمد : ماشي
خالد : بعد اذنك
احمد : اتفضل
خالد جري على اوضه باسل عشان يبلغه أنهم لاقو مرام
عند باسل
خالد : باااااااااااااس... باااااسل
باسل بفزع : في اي
خالد : مرام هنا في المستشفي
باسل بفرحه : بجد
خالد : اه
باسل : عاوز اشوفها
خالد : اهدى بس رايح فين انت لسه تعبان وهي كمان في العنايه دلوقت ومش هينفع تشوفها
باسل : في العنايه ليه مالها حصل اي قول
خالد : بص هو انا شاكك أن حد اعتدى عليها جسديا لان جسمها في خرابيش وجروح من عند رقبتها وكتافها بس مش متأكد وواخده ضربه جامده على رأسها ومحدش يعرف كانت مختفيه فين كل ده ف لسه هنعرف لما تصحى
باسل قام : انا هروح اشوفها
خالد : يا باسل اقعد بس هتروح فين وانت تعبان كده
باسل : سبني خالد لازم اشوفها
خالد : طب أسند عليا انا هوديك ( باسل سند عليه وراحو عند اوضه مرام )
جوه في الاوضه باسل قعد جمبها
باسل بصوت تعبان : وحشتيني .... كنتي فين ده كله ... وشك دبل ليه كده واي كل الجروح دي .. حقك عليا.... طب قومي طيب .. والله تعبان ... مش كنتي بتقوليلي اني متجوز وزعلتي مني يومها وبعد كده بقيتي مش طيقاني والله ما متجوز دي اختي اللى كنت بكلمها وبكلم ولادها اختي والله ... أنا مش متجوز لكن هتجوزك انتي بس قومي بقي ..
خالد عينيه دمعت
خالد : بس يا باسل كفايه كده تعالي يلا على اوضتك عما هي تفوقك
باسل بحده : انا مش هتحرك من جنبها
خالد : مينفعش يا باسل قوم سيب الدكاتره تشوف شغلها
باسل : انا دكتور وعارف كويس هعمل اي وانا اللى هخلي بالي منها محدش ليه دعوه بيها ولا يلمسها غيري
خالد : انا اسف ......
وباسل فضل مع مرام وعدى يوم واتنين وتلاته لحد ما عدى شهر وهى في غيبوبه ولسه مفاقتش ولكن في الشهر ده الكل عرف هي كانت فين ومين عمل فيها كده لان ماهر مكنتش مات ده اغمى عليه ولما صحى قام وهرب ولكن مقدرش يهرب من تأنيب الضمير ف قرر يروح ويعترف ويقول إنه خاطفها وأنه قتل اختها واتحط في السجن والكل عرف القصه كلها وباسل لما راح السجن وشافه وسمع كلامه وقال إن هو اللى عمل كده باسل مسكه وكان هيموته ولكن العساكر بعدوه عن ماهر وخلص الموضوع ب أن ماهر أخد إعدام يتهمه القتل ....... ...
وفي يوم في المستشفي كان باسل قاعد جنب مرام وفجأه حس بإيديها بتتحرك وجسمها بيرتعش وصدرها بيعلى وينزل تاني كأنها شايفه حاجه وحشه قدامها أو بتفتكر حاجه ف جالها ضيق تنفس
باسل بزعيق : يا ممرضه ... ممرررررررررضه
الممرضه دخلت بسرعه : ايوه يا دكتور
باسل : هاتى حقنه مهدىء بسرعه وجهزى اوضه العمليات في قسم الطوارىء حصل نزيف شديد بسرعه يلا لسه واقفه
الممرضه : حاضر حاضر
في قسم الطوارىء
في العمليات
باسل بدأ يشوف النزيف ده سببه اي ولكن المفجأه أنه مطلعش نزيف ولكن كانت العاده الشهريه بس كانت جايه شديده شويه ف فكروها نزيف
باسل : ياربي قلبي كان هيقف
الممرضه بكسوف : مطلعش نزيف يا دكتور
باسل : انتي بتتكلمي كده ليه
الممرضه اتعدلت : اسفه
باسل : غيري ليها اللبس بتاعها وطلعيها على اوضتها تاني
الممرضه : حاضر
باسل : انا طالع بره هقف في الطرقه عما تخلصي
الممرضه : ماشي ي دكتور ( وطلع باسل )
بعد ربع ساعه
الممرضه خرجت وهي مش عارفه تاخد نفسها
الممرضه : دكت...دكتو......دكتور
باسل بخضه : في اي حصل اي
الممرضه : دكتو.... دكتور.....دكتوره ... مراااام
باسل : مالها
الممرضه : فاقت
باسل : بتقولي اي ( زقها ودخل جري على جوه )
باسل لما دخل شاف مرام قاعده على السرير عماله تبص حواليها وهي ماسكه رأسها وبتعيط
باسل : مرام ... حببتي بتعيطي ليه مالك اي اللى واجعك
مرام : ابعد عني محدش يلمسني ...ابعد
باسل : مالك في اي خلاص مش هاجي جمبك انا اسف
مرام بعياط : اختي ... ماهر .. انا فين
باسل : طب اهدي وهقولك كل حاجه اهدي بس الاول وكفايه عياط
مرام : اختي ماتت صح
باسل : طب بطلي عياط قلبي وجعني والله وادعيلها بالرحمه احسن
مرام : ماهر انا قتلته .. انا خنقته بإيدي
باسل : لا مماتش لسه هيموت بعد ما يتعدم م هو راح واعترف باللي عمله وخد إعدام
مرام : بجد
باسل : اه والله ممكن تهدي بقى حقك وحق اختك اهو اتجاب قولي الحمد لله وادعي لاختك بالرحمه
مرام : بقيت لوحدي
باسل : لوحدك ازاي اومال انا فين انا معاكي
مرام : لا انا بقى ماليش حد هعيش لوحدي انت ليك اهلك وبيتك ومراتك انا اختي راحت خلاص مبقاش ليا حد
باسل : طب عشان نوضح سوء التفاهم انا مش متجوز وانتي متدنيش فرصه اوضحلك حاجه الي كنت بكلمها هي اختي واولادها ولكن انا لسه سنجل بائس بيبحث عن عروسه جمر زي معاليكي ف الاقيش عندك عروسه 🤔😂🙄
مرام بضحكه : اختك يعني مفيش ولاد مفيش مراتك مفيش حاجه
باسل : اه يا ستي ...... استني رايحه فين
مرام : هقوم من على السرير ده عشان مش حلو ومش مريح عاوزه اقف
باسل :طب تعالى هساعدك
مرام وقفت : اااااه اي ده
باسل : في اي
مرام : بطني وجعاني اوي
باسل : احم
مرام : اي
باسل : احم احم
مرام : ايوه وبعدين
باسل : احم احم احم
مرام : فهمت اي كده يعني بقولك بطني وجعاني
باسل : يا اغبى خلق الله عشان العاده الشهريه جتلك ف طبيعي توجعك
مرام : يا كسفتك يا قرمط 🙂
باسل فطس ضحك 😂😂😂
مرام : بتضحك عليا يا ابن الصرمه يا قليل الادب
باسل : قولتي ابن اي
مرام : الادب
باسل : لا قولتي ابن اي
مرام : الصرمه 🙂 ما انت اللى قليل الادب
باسل : انا مالي يبت انتي 😒
مرام : لحظه هو انا فين
باسل : في اوضه العمليات
مرام : عمليات ليه
باسل : احم احم
مرام : اي تاني
باسل : العاده الشهريه جايه شديده شويه ف كنتي غرقانه دم ف فكرت عندك نزيف ولكن طلعت هي ف جبتك هنا عشان اشوف النزيف جاي منين واي سببه ولكن مطلعش نزيف الحمد لله
مرام : يا فضيحتك يا حازم 🙂
باسل : ما كان قرمط من شويه 😂
مرام : استنى هي مش دي اوضه عمليات الطوارىء
باسل : اه
مرام : جايبني الطوارىء يا بسله الكلب 🙂😂
باسل : ملاحظه ان لسانك طويل حبه مش كده
مرام : نقصه هنقصه والله انا اسف 🙂
باسل بضحك : ما تجيبي واحده
مرام : واحده اي
باسل : واحده
مرام : ماشي افهم واحده اي دي
باسل : ليها انواع كتير أشهرها المشبك
مرام : مشبك ؟ عاوز غسيل يعني ولا اي
باسل : غسيل وهنا في العمليات يخربيت الغباء
مرام : لحظه انت بتقول هاتي واحده وكمان مشبك اه يا قليل الادب يا سافل 🙂
باسل : اخيرا الجحش فهم 😂😂😂
مرام : انا جحش 🙂
باسل : جحش بس بحبك 😂
مرام : انا جحش 🙂
باسل : انتي جحش قلبي😂
مرام : اي الرومانسيه الخره دي 🙂😂
باسل بدأ يقرب منها
مرام : انت رايح فين يالا
باسل : هاخد واحده 😂
مرام : ابعد عني واتلم يا بسله الزفت انت
باسل : وربنا ابدا هاخدها يعني هاخدها
مرام : هصوت وهلم عليك المستشفي
باسل : تصوتي اي انتي قادره تفتحي بوقك اصلا
مرام : ليه يادلعدي حد قالك اني خرصه
باسل : لا قالولى انك قمر وعاوز اتجوزك هالحين
مرام : ده عند امك
باسل : امي دي هتفسخك قلم عشان شتمتيها كتير 😂
مرام : غور ياض 😒
باسل حضنها : متبعديش عني تاني عشان كنت هموت والله
مرام : حقك علي قلبي
باسل : طب ما تجيبي واحده بقى 😂
مرام لسه هتتكلم ولكن قاطعه صوت جرس جاي من بره
مرام وباسل في صوت واحد : حاله طوارىء
باسل : عليا النعمه ما انا متحرك غير اما اخد واحد واهي تبقي بوسه مع اول حاله طوارىء 😂
مرام : يلا يا قليل الادب
باسل : امك اسمها رجب كده كده هتجوزك النهارده وهخدها غصب عنك اصلا 😂
مرام : عند امممممممممممممممممك 🙂😂
باسل : طب بصي وراكي كده
مرام بصت لاقت ست كبيره واقفه بتضحك
مرام : اي ده امك 😂
باسل : اه شوفتي
مرام : بتقول اي 🙂
باسل : بقول أن دي اممممممممي اللى كنتي جايبه في سيرتها دلوقت
مرام : عاوزه اخش الحمام عشان شكلي هعملها .. انا في حاله حرجه بيب بيب عاوزه اخش الحمام الحاله طارئه جدا مش قادره ..... قولهم الحمام فين في حاله طوارىء هتبهدل الدنيا دلوقت وهتبقي مظرايطه لو مدخلتش الحمام 🙂
باسل : بحبك
مرام : عاوزه الحمام
باسل : بقولك بحبك
مرام : هعملها هنا يا ابن الرفضي دخلني الحمام
باسل : طب هاتي وحده وانا ادخلك
مرام : هعمل حمام في الطرقه بتاعت قسم الطوارىء بره
باسل : خدي يا بنت المجانين
مرام وهي بتجري بصت على أم باسل وقالت : لمؤاخذه يا حماتي في حاله طوارىء هنا 😂
ام باسل : مؤاخذتك معاكي ي حبيتي 😂 الحقيها قبل ما تقع منك 😂
باسل رن الجرس وفضل يقول : حاله طوارئ ... حاله طوارىء 😂😂😂😂
تمت 😂
تعليقات
إرسال تعليق