القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية غلطة عمري البارت الثالث عشر💥 بقلم ✍️ سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات



💥البارت الثالث عشر💥

بقلم ✍️ سلطان زماني 


دخلنا شقتنا اخيرا 


وقلعت الفستان وقالتلي أنا تعبانه طول اليوم هنام ساعتين 


وابقي صحيني ونسهر سوء


 سبتها ومتكلمتش ودخلت اخدت دش واتعشيت  وفضلت 


 افتكر زينب لما كانت تلبس القميص وتقعد هي الي 


تستناني 


وبفكر في شعورها ورد فعلها لما تعرف اني اتجوزت بالسرعة دي 


وياتراه هتقسي قلب الولاد عليا من التعب دخلت نمت جنب 


مريم صحتني الصبح 


مريم ..صباح الخير ياحبيبي قوم بقا كل ده نوم


_ أنا اتخضيت لما  فتحت عيني شفتها قدامي ..صباح الخير 


في حد يصحي حد كده 


مريم ..أنا اصلا معرفتش انام من صوت شخيرك


_ اي ده هو أنا بشخر وانا نايم 


مريم ..هو انت متعرفش.. اي زوزو عمرها ما قالتلك 


_ لا محدش قالي اني بشخر وانا نايم


مريم ..طب أنا عايزة افطر يا قلبي 


_ في ياحبيبي اكل فاضل من امبارح سخنيه وكلي


مريم ..انت عايزني أفطر حمام ومحشي وبط علي الصبح 


وبعدين أنا مش باكل الاكل البايت


_ ياحبيبي هتلاقي لبن وجبنه وبيض في التلاجة 


مريم ..ياعم أنا عايزة افطر زاي ما كنت بفطر عند امي 


طعمية وبتنجان وفول وبطاطس ومخلل وكده 


_ حاضر ياحبيبي هغسل وشي وانزل اجبلك الي عايزاه


مريم ..هات بوسه بقا حلوه قبل ما تنزل ربنا يخليك ليا


نزلت وانا مستغرب اي ده فول اي وطعمية ايه الي تنزليني 


اول يوم اجبهم وقفت اشتريت الحاجه لقتها بتتصل بيا 


وبتسالني مفيش عصير قصب في المنطقة قولتلها معرفش 


قالتلي اسال ياقلبي وهاتلي والنبي قولتلها حاضر هسال


فضلت اكتر من ربع ساعة ماشي علشان اجبلها العصير ده وطلعت 


جهزت الفطار وقالتلي يلا ياحبيبي قولتلها لا مش باكل


 الاكل ده علي الصبح خالص قالتلي برحتك 


ودخلت عملت قهوة لنفسي وقاعد بتفرج عليها وهي بتاكل ومستغرب أنها 


معزمتش عليا اكل تاني حته مهمهاش اني بشرب قهوة 


وسجاير علي الريق


 كبرت دماغي ومسكت موبيلي 


ولقتها منزله صورتي أنا وهي علي الفيس بس مخبيه وشها 


وعمالي منشن لصفحتي وصحابي ببعلقو وحاجة اخر مسخرة


قولتلها يامريم انتي مخبيه وشك وصدرك باين قالتلي عادي 


مش عروسة ما كل صحابي بيعملو كده ولا انا مش زيهم 


وبتتمايص


  قولتلها أنا مش بحب كده وصاحبي والعيلة كلهم 


هيشفوها


مريم ..انت بس تلاقيك خايف علي شعور وإحساس الست 


زينب بتاعتك


_ اهي زينب دي متتجراش تعمل حاحه زاي دي 


مريم ..والله امي كان عندها حق تصدق


_ حق في ايه يامريم 


مريم ..قالتلي انك هتقعد تقارن بيني و بينها واني هعيش في قرف 


_ أنا هعيشك في قرف يا مريم ..هو انتي تزعلي اني بغير 


عليكي ومحبش اني حد يشوفك غيري


مريم ..لا مزعلش بس ده من فرحتي بيك عملت كده عايزة 


الدنيا كلها تعرف انك بقيت جوزي وحبيبي 


_ ماشي ياحبيبتي بس علشان خاطري متعمليش حاجه غير 


لما تقوليلي الاول 


مريم حاضر ياقلبي عيوني


دخلت اخدت دش ولبست قميص نوم فاجر وقعدت ترقص 


ودخلنا الاوضة وعملنا كده بس متبسطتش ولا حسيت بمتعه 


اصلا وخرجت وهي جت قعدت جنبي بسالها عادي هو انتي 


ولدتي طبيعي ولا قيصري


مريم .بغضب وليه بقا السؤال ده أن شاء الله 


_ اتكسفت وكنت هسكت أو هغير الموضوع ..عادي يامريم بسال عادي


مريم ..ااااه  قصدك علشان واسعه من تحت ..طبيعي ولدت طبيعي 


_جمدت قلبي وقولتلها اه علشان كده فعلا 


مريم ..في كريمات لتضيق المهبل اشتريها وانا هدهن منها لو 


مضايق اوي من الموضوع ده ..اطبخي ياجارية كلف ياسيدي


_ بصتلها ب استغرب ومسكت الموبيل ابص فيه واقول 


لنفسي ايه القرف ده واكلف ايه وليه هو أنا الي خليته قد 


البلاعة كده 


من الزهق دخلت نمت غصب عني وصحيت بعد 


المغرب لقيت مولد في الشقة بنات خالتها وخلانها والعيلة 


كلها واخر قلة ذوق وعربجه وقاعدين وخدين راحتهم وانا 


الي حاسس اني ضيف طلعت سلمت ومن الدوشة والازعاج 


مستحملتش ودخلت الاوضة لحد ما نزلو وقعدنا مع بعض 


وفضلت ترقص وتهز جامد في جسمها من تحت ودخلنا قعدت 


تلعب معايا شوية ولقيتها بتاخد ايدي عند مؤخرتها وبتقولي 


ايه مش بتحبها ولا مش عجباك قولتلها كل حاجه فيكي حلوه 


ياريمو 


 قالتلي اه ب إمارة ما هو مش عجبك وبتقول عليه 


واسع


 قولتلها لا ياحبيبي مش قصدي بس مفيش احساس 


خالص بالموضوع


 وفضلت تهيج فيا ع الاخر وتخليني اضربها 


علي مواخرتها والعب فيها 


وقالتلي اعمل كده بس براحه 


قولتلها لا مش بحب اعمل هنا اصلا وحرام ضحكت وقالتلي 


حرررام  ياختي اسمالله


 ده انت اول راجل يطلع مش بيحب يعمل كده ده كلهم هيموتو عليها 


قولتلها انتي هبلة ايه الي بتقوليه ده 


وعرفتي ازاي اني الرجالة بتحب الحاجه دي 


قالتلي بنات خالي. جيراني وأخوات طليقي كانو بيحكولي 


قولتلها وانتي عادي كده تسمعي حاجات زاي دي وتعرفي 


ناس بيخرجو أسرارهم برا  ..ضحكت وقالتلي احنا في ايه 


ولا في ايه ياقلبي خلاص انا مش هعرفهم تاني الناس 


الوحشة دي ..قولتله أنا مش بهزر وبتكلم جد 


بقلم ✍️ #سلطان_زماني

لقيتها اتعدلت وبصتلي بغضب وقالتلي في ايه مالك يامحمود 


الصبح تقولي ايه خلاكي تنزلي الصورة ولا اكنك مستعر مني ولا مش قد المقام


  ومتعمليش حاجه من غير اذني وتعايرني اني خلفت طبيعي 


ودلوقتي تقولي اني وحده مش محترمة وقرايبي ناس مش 


محترمة انت عايز ايه ..


تكنش عايز تربيتي من اول وجديد


_ أنا يامريم بعايرك وغلطت فيكي وفي اهلك وقولت انتو 


ناس مش محترمة 


مريم ..أنا هقوم البس هي ليلة سودة وباينه من اولها 


_ حقك عليا ياحبيبتي متزعليش بس انا مقولتش كده 


خلاص بقا فكي  واضحكي .في عروسة اول يوم ليها تقلب 


وشها كده


مريم..اصلك مستفز الصراحة ياحوده 


_ خلاص ياريمو أنا آسف.. انا بخاف عليكي ياحبيبتي مش 


قاصد اضايقك


رجعت تاني تعمل الي كانت بتعمل وخلتني اعمل معها كده 


رغم اني محبتوش وبقرف منه إلا أنه كان في احساس ومتعه 


عكس المكان التاني ده 


يتبع 💥 ملحوظة باقي القصة مش هتوصل غير للمتابعين والمتفاعلين فقط

البارت الرابع عشر من هنا

تعليقات

تعليقان (2)
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع