القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية مغتصبة ولكن البارت الاول والثاني بقلم دودي في موسوعة القصص والروايات

مغتصبة ولكن مثيره🔥🔥🔥

الأول والتاني 


انا حور عندي 22 سنة اخر سنة ليااا ف الجامعة 

بابيا متوفي وانا وامي عايشين ف شقة لوحدنا 

ملنش قريب .... 

انا مخطوبة من سنة تالتة خطيبي ده بيحبني اوووي هو اكبر مني بسنتان  هو غني وبيشتغل ف شركة بابه  وبابه عنده شركات وعربيات كتيرة جددا ...

وقررنا نتجوز بعد تخرجي  

ماما:اصحي يلا ي حور هتتاخري ع الجامعة ادم مستنيكي برااا

حور:حاضر ي ماما هلبس ونازلة اهو

ماما :ماشي يلا لما احضر الفطر 

حور:لبست ونزلت 

ادم برفع حاجب : اي ي ست حور 

انا برضوا برفع حاجب :جرا اي ياض ف اي 

ادم :ساعة مستنيكي ي ابلة 

انا :براحتششييييييي يابا 

ادم "وحياة طنط 

هوب هوب هوب 

ماما :ف حاجة ي ادم بتندي عليااااا 

ادم :ببلع ريق لا ي طنط 😂😁

حور بضحكة كاتمة :طاب يلا يخويا علشان نفطر وننزل 

فاضل ساعة ع المحاضرة يلا 

ادم بغمزة:يلا ي قلب ادم 😂⁦♥️⁩

حور : الحمد لله شبعت 

ادم افطر بقا لما اروح اجيب الكوتشي البسه 

ادم :ماشي 

حور بعد شوية يلا ي ادم انا جاهزة 

ادم :مش هتلفي الطرحة ولا اي 

حور بلا مبالاة :ما هي ملفوفة اهي يبني 

ادم :لا والله امشي روحي اعدلي الطرحة دي احسلك 

حور:لا مش راحة وهنزل كدا اذا كان عاجبك 

ادم :طيب ، وخدهااا من ايدهااا وقدام مرايتهااا ولبسهاااا

الطرحة ع مزاجه 

حور:خلعت الطرحة والله ما راحة النهاردة. الجامعة هااا 

ادم بجز ع أسنانه :بطلي دلع ويلا انزلي معايا 

احسن احلف مش نروح بكرا عيد ميلاد صحبتك 

حور بدجر:لا لا خالص يحبيبي الله الطرحة جميلة 

ادم بضحكة :ايوه كدا اتعدلي 😂😂

........................

وركبوا العربية عربية ادم 

وهم ف العربية 

ادم:حور الطرحة عاملة كدا ليه 

حور باستغراب مصتنع:اي ده الدبوس راح فين 

ادم:لا والله يعني طار

 وقولي أن انتي اللي عاوزة شعرك يبان 

حور بعصبية : حسبي الله ونعم الوكيل 

ادم بقربة منهااا :بتحسبني ع مين ي حلوة

حور:مش ليك دعوة 

ادم :وضمهااا إليه ويبعدنااااا سنتي عن بعضهم 

حور بخفقان قلبهااااا:ابعد يبني يلا هنتاخر 

ادم بضحكة كاتمة:يلا ي آخرة صبري ⁦♥️⁩😂

..........

وصلوا الجامعة 

ادم يلا ي حور انزلي هركن العربية واجي 

حور :ماشي ي ادم 

بعد ما ادم ركن العربية وصل لحور

ادم :عليكي النهاردة كام محاضرة 

حور:تلات 

ادم :ماشي ي روحي لما تخلصي رني علياااا علشان هنتغدا برا بعد المحاضرات 

حور:اي ده بس انا مش عرفت ماما 

ادم :انا هرن عليهاااا اعرفهااااا ⁦♥️⁩

حور:ماشي سلام يلا علشان المحاضرة هتبدا

............

الو 


مامت حور :مين 

ادم :انا ادم ي طنط 

مامت حور:اهلا ي ادم ف حاجة ي ابني ولا اي حور كويسة 

ادم:متقلقيش ي طنط هي بخير 

انا بتصل بحضرتك استأذنك بعد ما حور تخلص محاضرات 

هنتغدا برا وبعد كدا هوصلهاااا البيت 

مامت حور:ماشي ي ادم بس مش تتأخروا 

وخالي بابكوا من نفسكوا 

ادم:حاضر ي طنط 

عاوزة حاجة 

مامت حور :عاوزة سلامتك ينبي

................

حور :الو ي ادم 

ادم :الو ي حور خلصتي 

حور :ايوه يلا 

ادم :ماشي انا جايلك اهووووو

...........


ف المطعم 

ادم:هلا هتأكلي اي 

حور:اي حاجة انا جعانة اووي 😁😂

ادم :اه نسيتي ما انتي بكرش😂

حور:بس ياض انت 

ادم :جرسون 

الجرسون :ايوه ي فندم 

ادم:اتفضل طلبنا الاكل 

الجرسون :تمام ي فندم 

...............

حور :ي ادم مش تنسي بكرا عيد ميلاد صحبتي 

ادم :ماشي ي حور بس هتأخر عليكي شوية 

لاني عندي شغل كتير اووي 

حور:ما انا قولتلك ي ادم اروح انا لوحدي انا مش صغيرة يعني 

ادم بعصبية :قولتلك مفيش مروح لوحدك انتي فاهمة 

حور بعدم مبالاة :طيب براحتك 

.........

وبعد ما اتغدتوا وادم وصلهااااا البيت 

ادم :عاوزة حاجة ي حور 

حور:لا شكرا يخوياااا 

وراحت طالعة ع طول 

..........

بليل ادم رن عليهااااا

وحور طبعا مش ردت علشان هو اتعصب عليهااااا ف المطعم 

ادم بهمس:البت دي مش بترد ليه

هو انا عملت حاجة تزعلهااااا !!!!!!

وادم يرن وحور مبتردش 

............

رننننننن رنننننننننننن 

مامت حور  ي حور افتحي الباب 

حور:حاضر ي ماما 

حور بصدمة ادم :ايه اللي جابك الساعة دي 

ادم برفع حاجب :مش بتردي لسه ع تليفونك ي أستاذة

حور:مسمعتهوش 

ادم :لا والله ولا مش عاوزة تردي بمزاجك 

حور بضايق: لا ومش هرد ليه يعني 

مفيش حاجة انت ي دوبك زعقتلي بس ف المطعم 

ادم باستغراب:هو ده السببب اللي مخليكي زعلانة ومش بتردي عليااااا 

حور:ايوه لاني مش عاوز اتعلم واخليكي تسيب شغلك علشان تيجي معايا 

ادم:انا اسفة ي حور بس مكنش 

قصدي انا مش عاوز اخليكي تروحي لوحدك 

لاني بخاف عليكي وبحبك ⁦♥️⁩⁦♥️⁩

حور:بس انا ي ادم برضواااا مش صغيرة وبعرف امشي لوحدي 

ادم ::طبعا ي روحي بس برضواااا هجاي معاكي وهوصله بكرا 😂⁦♥️⁩

حور:ماشي ورايا ورايا ف كل حتة 😂⁦♥️⁩

يلا بقا عاوز حاجة علشان الوقت أتأخر وعاوزة انام 

ادم بخبثة:اي ده واهون عليكي انازل دلوقتي 

والوقت أتأخر والدنيا برد

حور:اه منك ي ادم 

ادم بضحكة:اجي انام عندكوا ومش هعمل صوت

 انا خايف

انزل ل وحدي 😂😂😁

حور:اتلم ياض انت وغور بقا من هنااااا 

ادم:ياض وغور لا كدا انا حاسس اني اتهزأت سيكااااا 

طاب سلام 

حور:الواد ده مجنون والله 😂😂⁦♥️⁩

................


تاني يوم بليل ::::::

الو ي ادم انا جهزت انت فين؟!

ادم:معلش ي حور هتأخر عليكي شوية 

حور بعصبية: ليه مش خلصت شغل 

ادم :اسف والله بس انا ف اجتماع ضروري ولازم احضر 

وخلص واكلمك علشان نروح العيد ميلاد 

حور بضجر:طيب ي ادم 

وراحت قفلت الفون

..........

وحور قاعدة مستنية ادم وهو أتأخر عليهاااا 

حور بخمس:هو انا صغيرة يعني مش هعرف اروح لوحدي 

العيد ميلاد انا هروح واللي يحصل يحصل بقا 

ماما حور:راحة فين ي حور هو ادم جاه ولا اي 

حور :ايوه ي ماما مستني تحت سلام سلام 

..............

بعد فترة ادم بيرن ع حور مش ترد فاتصل بمامتهاااات

الو 

مامت حور :الو ي ادم 

ادم:هي حور مش بترد ليه هي خلصت لبس 

مامت حور باستغراب:هي نزلت يبني وقالت انك مستنيهاااا

تحت 

ادم :لا انا مش استنتهاا انا لسه مخلص شغل 

طاب سلام ي طنط انا هدور عليهااااا 

وهشوفهااا فين 

ادم بعد ما قفل الخط ماشي ي حور 

برضوااااا مش سمعتي كلامي ونزلتي 

طيب بس لما اشوفك شوفي بقا 

هعمل فيكي اي ......

...................

حور وهي ماشية ع الطريق لحد الموقف 

الذي يبعد عن البيت أمتار 

 عربية جات وراهاااا 

وكان فيهاا أربعة شباب 

حور:هي العربية دي بتهدي كدا ليه ؛!!!!!!!

واحد من الشباب دي:اي ي حلوة ما تيجي 

حور:يالا من هنا انت وهو احسلك 

الشاب التاني :طاب تعالي بس وهنديكي اللي 

عاوزه مش هنختلف 

حور:انت اتجننت انت وهو 

والعربية راحت كسرت عليهااااا

ونزل منهااا اربع شبان حصروهاااا 

ولأسف مفيش اي حد خالص ع الطريق 

حور بخوف:انتوا عاوزين مني اي 

الشاب الاول  :عاوزينك تركبي معانا العربية ي حلوة 

...........

يتبع 


ĎØĎý✍️🦋💚

                               لو عجابتكوا هكمل فيهاااا ورأيكوا ف كومنت بيهمني 

ومن كلامك بتشجع اووي ⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩😘

عايز_توصلك_قصص_بسرعه_وكاملة_وبشكل_يومي✋✋


البارت_التاني 🔥😱🔥🔥


حور بخوف:انتوا عاوزين مني اي 

الشاب الاول  :عاوزينك تركبي معانا العربية ي حلوة 

...........

حور :انت بتقول اي يلا من هنا

 بدل ما اصوت والم عليكوا الناس

الشاب الثاني :طاب ما تصوتي ي حلوة كدا 

وورينااااا صوت الجميل ده 

حور بإرتعاب شديد وخوف يملئ قلبهاااا 

وانها تعلم مهما أطلقت صرخهاااا لن يسمعهاااا 

احد ......

حور بضعف:حرام عليك انا مش هركب ف حتة 

ودلفت للوراء لتمشي مسرعة 

وواحد من هؤلاء قام بمسك يدهاااااا 

انتي راحة فين ي قطة 

اومال مين اللي هيقضي معانا الليلة 

حور بخوف وقلبهاااا ينبض من شدة القلق 

قطة مين وليلة اي حرام عليكوا 

وكدت انا تجري مسرعة 

حتي هؤلاء الشباب مسكوهاااا رغمن عنهااا 

ووضعوها ف السيارة 

________________________________________


((((ف قسم الشرطة .))))


ادم للضابط :لو سمحت عاوز اعمل بلاغ 

الضباط بعد اهتمام 

اتفضل يسيدي نعم بلاغ عن أي 

ادم:خطيبتي خرجت ولسه مرجعتش 

لحد دلوقتي 

الضابط بعدم اهتمام ايضا .

طاب يسيدي متخافش كدا تلاقيهاااا 

راحت تجيب حاجة وجاية

ادم بزعقة قوية:انت بتقول اي هي عيلة 

صغيرة راحة تجيب حاجة وتيجي 

بقولك هي خرجت ولحد دلوقتي لسه مرجعتش 

انت مبتفهمش 

الضابط بوقف :انت اتجننت ولا اي 

لا فوق كدا انت هنا ف قسم شرطة 

يعني ممكن البسك جريمة وانت مكانك 

ادم :وانت متعرفش انا مين 

الضابط :هتكون مين يعني 

انت هناااا ف مملكتي انت فاهم 

وبعد لازم يعدي ع غيابهااااا 24 

ساعة علشان نقوم بالبحث 

ادم :انتوا لسه هتدورا عليهاااا لما يعدي 

يوم كامل وهي برااااااااا 

الضابط بلا مبالاة:القوانين كدا 

واتفضل بقا من هناااا 

علشان مش فاضين عندناا شغل 

ادم :وهو خرج من هذا القسم اللعين 

وذلك الضابط المختل 

ي تري روحتي فين بس ي حور 

__________________________________


رنننننننننننن رنننننننننننن 

ادم :ألو ي طنط 

مامت حور بخوف وقلق : ي ادم حور فين 

انا عاوزة بنتي يبني انا خايفة 

عليهاااا اوووي هتكون راحت فين بس 

ادم :متخافيش ي طنط أن شاء الله 

هترجع ادم بتفكير 

وأدرك أنه لما يذهب عند صاحبتهاااا 

بتاعت العيد ميلاد 

ادم:ي طنط هي مين صاحبة حور 

اللي كانت هتروح عيد ميلادها..!؟

مامت حور:هي اسمهاااا نور 

وبيتهاااا ف .........

ادم :اوك ي طنط انا هروح اشوفهااا هناك 

سلام ........

____________________________________


(((((ف بيت نور صاحبة حور )))))))


ادم :السلام عليكم 

نور:وعليكوا السلام 

اذيك ي ادم اومال فين نور 

مجتاش معگ ولا اي 

ادم بإستغراب:هي مش هنا ولا اي ؟؟؟!

نور :هي مجتشي اصلا 

انا قولت كسبت تيجي 

وكنت هتصل بيهاااا لاني زعلانة 

منهااا انهاااا مجتش العيد ميلاد 

ادم بخوف ع حور:حور مش لاقينهااا من ساعت 

ما خرجت ي نور ومش عارفة تكون بس 

راحت فين !؟؟؟؟

نور بقلق:ي نهاري انت بتقول اي ازي 

يحبيتي ي حور اكيد حصل معهااا حاجة 

ادم:ربنا يستر انا لازم امشي دلوقتي 

ادور عليها  ف كل مكان 

سلام ي نور 

نور :سلام ي ادم .....

نور يحبيتي ي حور ربنا يرجعك بالسلامة ي رب 

يقلبي ويطمني عليكي ي رب حد بيد 

حور دي غلبانة وملهاش حد غيرك ي رب 

ورجعهاااااا لمامتهاااااا ⁦♥️⁩🙏


___________________________________________

((((ف مكان مهجور

 وبعيد عن ضواحي المدينة بقليل ))))))


ف غرفة باهتة اللون بهااا فراش 

وكرسي ونافذة عليهاااا الكثير من الاقفال ...

فتحت حور عينيهاااااا ولكن راسهااااا كان يؤلمهاااا 

كثيرااااااا 

وجدت نفسهااااااا ملقاه ع فراش 

وليست قادرة ع الحركة 

اي ده انا فين وبعمل اي هناااااا 

وإيه الاوضة دي ...

وسندت نفسهااااا لكي تقف 

وأخذت تصرخ عاليا وتخبط ع الباب 

وتقول "يلي هنناااا افتحولي 

حد يقولي انا فين وانتوا مين """""

الشاب الاول :اي ده البت اللي جواه دي شكلهاااا صحيت 

الشاب الثاني :اه باين كدة روح انت انده الباقي 

يقصد "الشابان الاخريان "

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,______________________________

Flase back ..............

الشباب دي كل واحد فيهم أبوه وأمه مسافرين 

وهم اغنيااااا اوووي واهليهم بيباعتوا ليهم فلوس 

ع أساس الدراسة وأنهم بيعملوا مستقبل لحياتهم 

ولا حتي اهليهم تعرف عنهم 

 ف سنة كام  ولا بيعملوا 

اي بالفلوس دي 

الشاب الاول (أ) ده كان ولد شاطر ومؤدب جددا 

ومتفوق كمان ف درسته 

الشاب الثاني(م)

ده صاحب (أ)من زمن اووي صحاب من الطفولة 

وف ضهر بعض ف كل حاجة 

الشاب (ع،)وده وعائق بمعني الكلمة 

كتلة حرام ماشية ع الارض 

بيعمل كل حاجة حرام بيشرب

وليه علاقات غير شريعة كتير 

وغير بقا جوزاته العرفي المتعددة 

وغيرههها وغيرهاااا من الحاجات الكتير


_والحقيقة أنهم شياطين ع وجه هذه الأرض 

كلهم ساوسية لا فرق بينهم ده كان مؤدب ومحترم فراح 

معهم وده وده وده كلهم أشكال لا تربية ولا اخلاق 

ولا ايضا دين  بيحرموا الحلال ويحللوا الحرام 

وهم مدركين بأفعالهم ولكنهم يتكبرون ويكبرون 

ف أفعالهم ------


_هم الأربعة اتعرفوا ع بعض بالصدفة وفيه اللي 

اتعرف ع التاني ف كبارية 

مرة وهم ف الكبارية 

شافوا بنت حلوة وجسمهاااااا حلوة وعجابتهم 

وقرروا أنهم يقضوا معهم اليلة 

المهم لغوهااااااا 

وبالفعل طلعوا الاوضة معهااااا 

وقضوا ليلة كلهااا خمرا ورقص 

وافعال حرام ومتناهية عن ديننا ...🖤

وكل يوم هكذا سهر ورقص ومن كباريه لكباريه 

ولا بيشتغلوا ولا بيعملوا اي حاجة ف حياتهم 

قاعدين ف البيت والفلوس بتجيلهم لحد عندهم 


فواحد من الأربعة دووول قال 

"هو مش حرام اللي احنا بنعملوا ده 

وربنا هيحاسبنا عليه "

فرد تاني وقاله طاب ما نستمتع بحياتنا ونعيشهاا ع مزاجنننا 

وبعدناااا نبقي نشوف الحساب ده .........

والحساب يوم الحساب يلا علشان نمشي من الفندق قبل 

ما حد يشوفنااااا ....


"اه ولم يدركوااااا ماذا هم لقوناااااا من عذاب يوم القيامة 

وماذا ينتظرهم ف الآخرة  وكل شئ فعلوه سيعقبون عليه أشد العقاب """"""


Back again,,,,,,,

((((((((ف الغرفة)))))


 وفتحواااا باب الغرفة ،،،،،،،

حور بفزع وخوف :أنتوا مين وعاوزين مني اي 

احد هؤلاء الشباب :::: بصي ي حلوة احنا مين 

مش هنقولك وعاوزين منك اي اكيد يعني مش 

جايبنك ف مكان مهجور 

علشان نفسحك ونجبلك شيكولاته 

الشاب الاول بضحكة خبيثة:هاااااا فهمتي ي حلوة 

بقا عاوزين اي 

حور:حرام عليكوا اي اللي بتقولوه ده 

مشوني من هنناااااا حرام عليكوا 

الشاب التاني :طيب ي حلوة بس استني علياااا 

تعالي معاياااا وانا همشيك يلا من هناااااا

وقال بغمزة لأصدقائه: امشوا انتوا الاول علشان لما نمشي 

محدش يجي ورانااااا 

وتركوا الغرفة وبهاااا حور وذلك الشاب......,,,,,


حور بتصديق :بجد والله ربنا يخليك انك هتمشيني من هناااا

الشاب بإبتسامة خبثة:::ايوه يلا،،،،

ولكن حور بطبيتهاا صدقته بسرعة 

ولكن اخذ يدهاااا ولفهااااا حول ضهرهااا والقهااااا ع الفراش 

وهو يمزق ملابسهاااااا 

حور ببكاء شديد وصرخ :::لا لا لا حرام عليك لا لا 

واخذ يلتهم منهاااااا مثل الأسد الجائع 

ع فريسته ويمزق اكثر واكثر في ملابسهااااااا 

وحور فقدت القدرة ع الحركة 

ولكنه لم يكف بعد فلم يبقي من ملابسهااااا 

سوااا بعض الأقمشة ع جسدهااااا وهي عارية 

وبعد ما قام بفعلته ......


يتبع 

ويشاء القدر بتعوضهاااااا........

دبرهااا ثم رتبهااااا.✍️🦋❤️💙

يتبع 


البارت الثالث والرابع من هنا  


 

تعليقات

التنقل السريع