![]() |
البارت_التالت والرابع 🔥🔥😱😱
مثيره🔥🔥🔥
فقدت القدرة ع الحركة
ولكنه لم يكف بعد فلم يبقي من ملابسهااااا
سوااا بعض الأقمشة ع جسدهااااا وهي عارية
وهو ايضا عاري الصدر
وهو يلتهمهاا ويريد المزيد والمزيد منهااا
لإشباع شهوته
وبعد ما قام بفعلته ......
أسند ضهره ع الكرسي واخذ ينظر لهااااا
وهي ما زالت غير واعية ولا تستطيع الحركة
ولكن عينيهاااا مفتوحتان وتنظر له فقط
وهو ينظر لهاااا كثيرا ويلقي النظر ع اجزاء جسدهاااا
الجارحة ويريد أن يلتهم المزيد منهااااا
فجسدهاااااا مغري له كثيرا وهو يلهث مثل
الكلب الجائع ع فريسته الملقاه أمامه ع الفراش
دون جدوي ودون مقاومته حتي ...........
ثم خرج من الغرفة ورفاقه جالسون بالخارج
فقال احد هؤلاء بخبثة له:احكي لنااااا ماذا فعلت
وغمز له .....
فهو لم يستطيع الكلام حتي ولكنه ابتسم له
وجلس ع الكرسي بعد ذلگ
________________________________________
(((((ف مكان آخر )))))))
مامت حور :الو ي حاج
الحاج (احمد ):الو ي مرات اخويااااا
مامت حور:انا بكلامك عاوزاك تساعديني بنتي
حور مش لاقيهااااا بقالهاااا يومين
ومش عارفة اعمل اي .....
الحاج بغضب:اي اللي بتقوليه ده
كله منك لو مش كنتي سابتي البلد ((((الصعيد)))
ومشيت مش كان كل ده حصل
ماما حور:::وهفضل ليه هو انا ليااا حد هناك جوزي مات
واعيش لمين تاني هناك
الحاج :لبيت وارضك
مامت حور:خالص مش وقته الكلام ده
دلوقتي انا عاوزة بنتي وهي تبكي ف المكالمة
الحاج :طيب خالص انا هخد اول قطر وهجاي
ليكي...................
ثم أغلقت ام حور المكالمة ...........
Flase back,,,,,
((((ف الصعيد))))
,,,الحقي ي ام حور جوزك عمل حادثة
بالعربية وهو ف المستشفي دلوقتي
مامت حور ،اي بتقول اي وجريت مسرعة ع مكان المستشفي
وعندما وصلت هناك لم تراه ولقد توفي
وأخذت تبكي وتبكي كثيرا وانهااااا بقيت وحدهااا
وسندهاااااا وضهرهاااااا مات وأخواته مش هيسبوهااا
ف حالههااااا هي ولا بيتهاااااا
فأخذت حور وتركت الصعيد بأكمله وذهبت الاسكندريه
ليستقروا هناك للابد دون راجعة للصعيد مرة اخري،،،،،،
وخصوصا ان اخو زوجهاااا طلب منهاااا الزوج
ولم يفوت ع الاربعين حتي من يوم مامت جوزهاااا
الحاج /احمد ,,بصي بقا ي مرات اخويااااا
انا خدت قرار ولازم توافقيني عليااااا
مامت حور::: قرار اي ده
الحاج احمد/انا هتجوزك
مامت حور/اي بتقول اي ازي ده .......!!!!
الحاج احمد /ما هو اخويااااا مات وانتوا ولايه لوحدكوا دلوقتي
وانا مش هسمح انك تتجوزي غريب وحد يكون زوج اب
لبنتك مش من العيلة
مامت حور:ومين قال اني هتجوز واجيب لبنتي جوز اب
انا هكون ابوهاااا وامهااااا وكل حاجة ليهاااااا ف الدنيااا
الحاج احمد بغضب /ده مش هيحصل وانا هتجوزك
مامت حور بتنهيدة/وانا مش هتجوزك ولا هتجوز غيرك
انت فاهم واعمل اللي تعمله ......انا هخد بنتي وهنمشي من هنااااا
الحاج احمد بغضب ///طاب اعملي حسابك لو مشيت
ملكيش ورث ولا نصيب ف اي حاجة انتي فاهمة
مامت حور بضعف/////مش عاوزة منك حاجة
سابني انا وبنتي ف حالي حرام عليك
الحاج احمد ///تحرم عليكي عشتك من بكرا لو لقيتك
ف البيت هنااااا مش هتعرفي اي اللي هيحصل ليكي ....
مامت حور///ومن بكراااااا ليه من النهاردة هسبهلك مخضرة
واحد بنتي ونمشي ..........
وبالفعل ف المساء اخذت مامت حور ابنتهااااا
وذهبوا بعيدا ع كل هذا القرف
ذهبوا لمدينة الإسكندرية واستأجروا شقة هناك وماما حور
بتشتغل ف عيادة دكتور ......علشان توفر لحور كل
لاوزمهاااااا وحور كانت ف الوقت ده تانية ثانوية
يعني بقالهم ف الإسكندرية ست سنين هناك
وحور كانت عافية ومدركة بما تفعله انهاااا من اجلهاااا
وتذاكر جيدا لكي تدخل كلية مناسبة وتعون امهاااا فيما بعد
وعد سنة واتنين وتلات وحور دخلت كلية الصيادلة
وقررت تكمل وتشتغل ومش عندها استعداد انهاااا تنخطب
ف إطار تكملة مستقبلهااااا وتعليمهاااا.....................
Back again....🌿
وافاقت بعد ذلك من شردوهاااا
ع صوت جرس الباب
مامت حور تعال يبني لقيت حور ي ادم
ادم بحزن /لا ي طنط انا دوت ف كل مكان
مستشفيات واقسام وعملت بلاغ بفقدنهاااا
وبرضواااا مفيش فايدة ......🖤🖤🖤💔
مامت حور بصرخ////يعني اي بنتي كدا خالص. راحت مني
لا لا واخدت تضرب ع صدرهااااا ووجهااااا
ادم :::هدي نفسك ي طنط أن شاء الله هنلقيهااا
وتركهااا دون جدوي وراح .......🍂
________________________________________
((((((((ف الغرفة )))))
حور , وقد استيقظت من وعيهااااا افاقت واخدت تنظر لنفسهااااا وهي ملقاه هكذا ع الفراش ووجدت نفسهاااا
عارية ولا غير سواااا بعض الأقمشة تسترهاااااا ....
حور اي ده مين اللي عامل ليااااا كدا وظلت تصرخ وتصرخ وذهبت نحو الباب وجدته مقفل والنافذة عليهاااا
الكثير من الأخشاب ودون شئ لن تستطيع انا تزيح تلك
الأخشاب فسترت نفسهاااا بملاية السرير
فجلست ع الارض باكية لما حصل لهاااا
ويديهااااا ع وجهاااااا ورجليهاااااا مضموتين
ورأسهاااا منحني وتبكي دون توقف ......
((((((ف خارج الغرفة )))))
الشاب الثاني اي ي عم ادخل انا ولا تدخل انت يلا
أنجز انا مشتق ......
ادخل انت يسيدي وورينااااا مواهبك وهتعمل اي
بغمزة وخبثة بس مش تكل البت سبلنا شوية لسا
فيه اتنين غيرك مش دخلوااااا
الشاب الثاني بغمزة ،،،،مش تقلق .....
(((((((داخل الغرفة )))))))))
وحور تري الباب يفتح وترااا شاب قوي العضلات
يتجه نحوهاااا ويقفل الباب من ورائه
وحول تقف بتنهد انت مين ومين اللي عامل فياااااا
كدا ،،،،،،
الشاب،،، انا مين اديكي هتعرفي دلوقتي
ومين اللي عامل فيكي كدا زميلي ي حلوة
وانا هعمل زي ما عامل بالضبط وبغمزة ويمكن اكتر كمان
بس يلا انجزي كدا معايااااا لاني مش هسيبك النهاردة
غير لما انبسط منك .....
حور بصرخ////انت حيوان وحقير ومش متربي
الشاب /////ما انا عارف يحلوة
ثم خلع قميصه واصبح عارياً وذهب نحوهاااا
وحور بصرخ /////الحقوني الحقوني وتصرخ ما ف اعلي جوفهااااااا
الشاب///محدش هيلاحقك هناااااا ي حلوة مهما عملتي اي
حور ////وهي تبتعد وتجري ف أرجاء الغرفة ولكنهاااا متعبة
فسقطت من رجليهااااا
الشاب////تعالي هناااااا وامسك يديهااااا بقوة وشلهاااااا
وحور تهز ف رجليهااااا وتقوم بضربه ع صدره
ووضعهااااا ع الفراش......
وحور خائفة وتلملم الملاية ع جسدها ا
الشاب بخبثة وضحك /////انتي بتلمي اي ده احنا اللي
عملنا فيكي كدا وشوفناااا كل حاجة اههههه
حور وهي تركله برجليهاااااا
الشاب////وقد ازح الملاية من عليهااااا وانقض عليهاااا
گ النمر القوي ع فريسته وأخذ يلتهم جسدها التهاماً
وهي تصرخ وتحفر اظافرهاااا ف جسده
الشاب /////اي ده قطة وليكي ظوافر وبتخربشي كمان
طيب انا هوريكي وقضاا الليلة كاملة معهااا
ليشبع منهاااااا كما قال وهو مستمتع
بجسدهاااااا العاري أمامه وصرخهااااا له وهي تقومهاااا
ولكن ضعيفة امام جسد قوووي يسيطر عليها بالكامل....
........
وعندما خرج قال لاصدقائه البت دي عمرهاااا ما هتمشي من هنااااا
هنخليهاااااا معانا ونستمتع بجسمهاااا ده
انا عمري ما انبسطت كدا ف حياتي .....
ومن ثم دخل عليها الشاب التالت ليفعل ما فعله رفيقه وخرج أيضا وهو مستمتع ودخل الاخير ليقضي عليهههااا تماماً
واحد من الشباب دي قال اي رأيكوا بليل
ندخل نقضي الليلة كلهاااا مع بعض احناااا الأربعة
عليهاااااا
الشاب التالت بغمزة////اه ي شاقي ........
ويأتي الليل سريعاً
ويدخلوا الغرفة
ولكن......
يتبع
ويشاء القدر
مغتصبة ولگن
ورجع الامل من تاني
❤️✍️🦋
#البارت_الرابع🔥🔥😱😱🔥
مثيره_جداااا😱😱🔥🔥
_________________________
وهااا هو ادم جالساً ف مكتبه لا يعرف اين ذهبت
حوريته وماذا بهااا ويأتي ف عقله الكثير والكثير من الاسئله وهو يحتاج لاجوبة ......؟!
يفكر هل حدث لها شئ ،،هل اصابهااا مكروه ،،،أين هي الان ماذا تفعل ؟!
قاطعه من شروده وتفكيره صوت والده ....
والده /مالك ي ادم بتفكر ف اي ؟!
ادم بحزن/مفيش
والده //لسه برضوااا مفيش اخبار عن حور
ادم //لسه ي بابا
والده /اومال هتكون راحت فين يعني !!!
شئ غريب انها مظهرتش لحد دلوقتي والشرطة مش لاقيهاااا
أدم/انا قلبت عليهاااا الدنيااا دورت في كل مكان واي حتة كانت بتروحهاااا وعند صحابتهاااا وف الاقسام والمستشفيات
مش عارف اعمل اي تاني !!:::::
والده /الحكاية دي مش ليهااا تفسير تاني وانا مش عاوز اقوله
ادم/تفسير اي ده !!؟
والده /انها تكون هربت ي بني مع واحد
ادم بصدمة صارمة /اي اللي بتقوله ده ي بابا مستحيل حور تعمل كدا مستحيل
حور بتحبني ولا يمكن تسبني حور ما بتحبش حد غيري
والده/طاب تفسر بإيه غيابهااا ده كله ولا نعرف عنهااا اي حاجة لحد دلوقتي ولا هي عايشة ولا ميتة
ادم بحزن //بس بس بقا متقولش كدا أن شاء الله هي بخير وهترجع بالسلامة
والده بضحكة مصتنعة/اتمنااا يبني وتركه وذهب
ولكن ادم ف حيرة من كلام والده اين حور كل هذا الوقت
احقاً تكون هربت مع عشيقهااا ادم لا لا لا مستحيل ..
ولكنه ف حيرة وظل يفكر طويلاً.........🖤
___وتأتي ف باله اڤكار كثيرة ، ولگنه لا يصدق منهااا شئ،ويأبي ويكذب وينتظر محبوبته الغائبة ..____
_____________________________________
ف مكان آخر
__________
والجرس يدق وتفتح .....
مامت حور//اهلا ي حاج احمد اتفضل
الحاج احمد //اهلا ي مرات اخويااااا
مامت حور//اذيك ي ياسر
ياسر //الحمد لله
Flash back .....
ياسر ده ابن الحاج احمد يعني بيكون ابن عم حور ابوه عاوز يجوزه ليهاااا لان جدة حور عايشة وهي حلفه لو حور وأمها رجعوااا تاني الصعيد لهتديهم من نصبهااا الخاص ف كل حاجة علشان عمهاا خد نصبهم ف حق ابوها ،وهي عاوزهم يرجعووا لاصلهم واهلهم تاني ، بس ياسر مش بيحب حور وبيعتبرهااا زي أخته وبيخاف عليهاااا وكل حاجة بس يتجوزهاااا لا لأنه بيحب واحدة تانية والواحدة دي اهلها ع قدهم ف الصعيد ومش اغنياء علشان طبعا يشرفواااا الحاج احمد اللي مبيهتمش بس غير بالمال ياسر شاب كويس ومحترم جدددا ومتعلم كمان هو ف كلية تجارة ومحاسب ف شركة وبيعتمد ع نفسه ومش بيخد فلوس من أبوه لأنه عارف انهااا كلهااا حرام من الآثار والمخدرات والسلاح وغيره وغيره من الأعمال الغير مشروعة ومش معرفة بيهاااا .....
وياسر عارف أبوه جايبه معه اسكندرايه ليه وغرضه اي
__ابوه عاوزه يتجوز حور علشان هي وامهااا يرجعوااا البلد من تاني وبالتالي جدت جور تكتب لها نصيبهاا
وياسر يضحك ع حور ويخد منهااا كل حاجة وبكدا الحاج احمد كسب من الناحيتين من ناحية ورث مرات اخوه وبنته
وورث امه قبل حتي ما تموت .....
Back again......
الحاج احمد بغضب//حور فين ي ست هانم
مامت حور بحزن/معرفش هي اختفت راحت فين
انا خايفة اووي ع بنتي وممكن اروح فيهااا لو حصلهااا حاجة
الحاج احمد بغضب //دي اخرتهااا مش عارفة تلمي بنتك
وجاتوا ع اسكندراية ولا ليكووا حد هنااا مش لو كنتي اسمعتي كلامي من الاول واتجوزتيني مش كان كل ده حصل
مامت حور //مش له لازمة الكلام ده ي حاج انا عاوزة بنتي واشوفهااا تاني
الحاج احمد /لما نعرف الاول هي راحت فينااا ومع مين
انا وياسر هنروح القسم ونعرف الاخبار
مامت حور بحزن شديد //ماشي ي رب ترجعوا بأخبار كويس
الحاج احمد بلا مبالاة //سلام
________________________________
ف ذلك المكان الملعون ......
_____
وف الليل عندما دخل هؤلاء الشباب الغرفة ع حور وجدوهااا
هامدة لا حول لهااا ولا قوة لا تحرك حتي اصابع يدهاا
وملقاة ع الفراش وجسدهاااا عارية بأكمله لا يستره حتي شئ ....
قال احدهم /هي مش بتتحرك ليه لتكون ماتت
الشاب الاول /اي اللي بتقوله ده ؟؟!
_يعم البت مش بتتحرك خلص
_قال أحدهم بخوف /لا احنااا مش اتفقنااا ع كدا احنااجايبنهااا
نستمتع وخلص دي لو ماتت هتكون مصيبة لينااا
_يعم متخافش كدا ولو ماتت فيهااا اي
ما ابوك وزير وهيطلعناا منهااا زي كل مرة اي الجديد يعنى
وقال أحدهم بغمزة خبيثة //وقد انتزعت منه الرحمة ما دام شكلهااا ماتت
طيب خلاص تعالوا بقا نستمتع لآخر مرة منهااا
وهم كالاسود عليهااا يتفرسون منهااا ما يشتهون
وينقضون عليهاااا وهي گ القتيلة ع الفراش
لا تنطق ولا تتحرگ ولا حتي تدافع عن نفسهاا
جسد ملقاه بلا حياة .......
وذلك يلهس مثل الكلب الجائع ويحتاج لشئ لسد جوعه ، وذلك يمزق مثل النمر گما لو رأء غزالة انقض عليهااا ليمزقهااا إرباً إرباً ، وذلك يشبع رغباته،. وشهوته الفكرية والجسدية ، واخر يلتهم ويلتهم گالجائع مهما أكل يريد المزيد والمزيد ولا يگف ......
وجميعهم ف الحقيقة يلتهمون ويفترسون ع ضحايتهم
والكل مذنب هنااااا ، فكلما انهوا من رغباتهم أرادوا المزيد والمزيد ..........
""يا له من منظر بشع ومقرف اه ي حور ""
&_إلي أين سيذهب بگي المطاف ي حور &_
""اه لو يدركون سبب فعلتهم ستقودهم إلي أين ف نهاية الحكاية .....""ربما يظنون خرجوهم منهااا گما ف گل مرة
لگن دعونااا نعرف ف النهاية حيث تنتظرهم المفاجأة القسوة ..
____________________________
دعونا نذهب لمگان اخر ،
_______________
_الو ي سارة بابا بخير ؟؟
_متخافش ي احمد بابا كويس
_اومال راح المستشفي ليه !؟
_زي كل مرة يسيدي كتر ف الحلويات وجاتله غيبوبة سكر
والدكتور عامله فحوصات وأشعة ولسه طلع من العناية المركزة ونقلوه ف أوضة ..
_يحيبي ي بابا ،انا جاي ف الطريق اهو
_ي احمد والله بابا بقا كويس متخافش انا وماما هنا جمبه
خليك ف شغلك انت بس يحبيبي
_لا انا طلعت بالعربية خلص اهو وجاي
_سارة/ طيب ي احمد براحتگ خالي بالك من نفسگ
وسوق براحتگ علشان الدنياااا ليل
_احمد /حاضر ي حبيبتي سلام
Wait ,
احمد بيكون دكتور(جراحة ) هو خلص طب بقاله تلات سنين وفاتح عيادة وبيشتغل ف مستشفي ،مش عنده ف حياته غير ((بابه ومامته واخته سارة)) ،سارة في كلية صيادلة ف سنة رابعة ،وبابه بيكون دكتور عظام ومامته دكتورة نسا وتوليد
من الاخر كدا العيلة كلهااا دكاترة ....❤️
_مامته وبابه دايما بيزنوا عليه علشان يخطب ويتجوز ويفرحوا بيه بس هو مش لاقي البنت المناسبة ليه هم من عيلة اغنيااااا اووي وكويسين ومامته كل ما تقوله ع اي واحدة من بنات صحابتهاا بيقول لا مش عاوز اتجوز وادخل ف علاقة واتجوز جواز صالونات
_انا عاوزة واحدة تخطف قلبي وتشدني ليهااا واقول هي دي اللي عايز اكمل معهاااا نصي التاني ورحلتي ف الحياة
_فمامته سابته بقا براحته +المهم طبعا انها تكون من عيلة كويسة ونفس مستواهم المادي والاجتماعي والثقافي
____________________
ها ي حاج مش ناوين نرجع ولا ايه البلد
الحاج احمد /بس ي ياسر نرجع اي انا مش راجع غير ومرات عمك معايا وبنتهااا
ياسر /للدرجدي خايف ع مرات عمي وبنتهااا
الحاج احمد /خايف عليهم ايه بس انا خايف ع ورث جدتك اللي هيروح ده واحنا اول بيه
ولازم نلاقي البنت حور علشان نخدهااا ونرجع البلد وتتجوزهااا بقا وتاخد نصيبهااا ي ولاه...
ياسر /ده لا يمكن يحصل ابدا
الحاج احمد بغضب /اخرس وايه ده اللي مش هيحصل
انا اللي اقول اي اللي يحصل واي اللي مش يحصل انت فاهم
ياسر بخوف من صوت والده /فاهم
طيب مش هنروح القسم ولا اي
الحاج احمد /قسم ايه انت صدقت تعال كان ليه هنا واحد صحبي هنروح نقعد عنده شوية وبعد كدا نرجع للي ما تتسم مرات عمك دي
ياسر /ليه كدا بس ي بابا دي اكيد مستنية نرجع ليهااا بأخبار عن حور
الحاج احمد بلا مبالاة/يقطعهااا هي وبنتها ف ساعة واحدة
يلا شهل وامشي
ياسر /حاضر
"ياسر مش ف أيده حاجة يعملهااا غير أنه يقول حاضر ونعم وخلص لأنه لو وقف قدام أبوه مش هيخلص وهيشوف النجوم ف أو الضهر ""
______________________________ف مگان اخر ...
_اي ي ام حور ،لسه برضوا مش لاقين حور
مامت حور/لسه ي ام فاطمة
_هتكون يعني راحت فينااا !؟
مامت /معرفش ،ربنا يرجعها بالسلامة لحضني من تاني .
_غريبة كل ده محدش عارف هي فين ،ليكون حد غوهااا ،ولعب بعقلهااا وهربت معه
مامت حور بغضب /بس ي وليه حرام عليكي ،أنتي ايه معندكيش ولايه ...
_لا يختي عندي بس مربيهم احسن تربية وولاد ناس مش زي بنتك دايرة ع حل شعرهااا ،
مامت حور/اخرسي بنتي اشرف منك ومتربية ،غوري من هنااا ،حسبنا الله ونعم الوكيل.....
_وكمان بتحسبني عليااااا ،هغور من وشك ،ي ام الطهارة العفيفة ......اههههههههههههههه ______________________
_ام حور بوجع وبكاااا
***ي رب انت اللي عالم بحالي والنبي ي رب رجعلي بنتي حور سليمة ،احنا عمرنااا ما عملنا حاجة ف حد ،وماشين برضاگ ،،،،ي ترا انتي فين يحور وروحتي فين ي قلب امك ،ي رب ارعلي بنتي واحفظهااا ،واسترهااا ،،، *****
""ولگن ماذا تفعل تلگ الام ،فلا يوجد لديهاا سواء الدعاء "
_ليس بيدهاا شئ غير الانتظار _"""""
___________ي مصطفي هو أنت مش هتيجاي بقا تخطبتي
وتتقدم ليا ...؟!.
مصطفي /أنتي مش شايفة ظروفي عاملة ازي ،وبعدنا لسه بدري
_ظروف اي ي مصطفي ما انت بتشتغل وعندك شقة ،لسه بدري ايه بقا مادام انت جاهز وبتحبني وانا كمان بحبك
مصطفي /ي فاطمة مش القصد بس لما يجاي الوقت المناسب هتتقدملك ...
Wait,
__مصطفي ده بيكون جار فاطمة هو إنسان مش محترم بالمرة يعتبر ضحك ع نص بنات حتته ووعد كل واحدة بالجواز بيلعب عليهم بنقطة ضعفهم ،وهي الجواز ، بيخلي كل واحدة تتعلق بيه بسهولة وبسرعة جددا ،. زي المغناطيس ...
وبيخلي البنت اللي تتعلق بيه تجيله الشقة ويعمل فيها ما بدله واشياء محرمة كثيرة ، من فحشاء وفجور وخمر .
فاطمة /ي مصطفي ،انا مش عنت لايقة أي حجة اخرج بيهااا تاني من البيت علشان اقبلك خلص دي آخرة سنة ليا
ف الدبلوم بعد كدا ابويا هيشوفلي عريس من اللي بيشتغلوا عنده ف الوكالة
Wait ,
__فاطمة دي بنت من بنات الست اللي كانت بتكلم ام حور ،وتقول دوول بناتي اشرف من بنتك والباقي بقا انتوا عارفينوا. ،فاطمة بنت فاشلة جددا ،ملهش ف التعليم ،بتهتم باللبس والمكياب ،والخروجات ،وتعرف ده وتسيب ده لحد ما مصطفي جارها عرف يوقعهاااا ،
مصطفي /اه قولي بقا أنك
شايفلك شوفة تانية
فاطمة /شوفة اي لو زي ما بتقول كنت هفضل ده كله معگ ،أنا بحبك ي مصطفي وعمري ما هبعد عنك ابدا ...
مصطفي /وانا كمان بحبك يحيبتي
فاطمة /بس اعملك حسابك دي اخر مرة عنت اجيلك الشقة فيه واقعد معك
مصطفي بخبث/ما انتي كل مرة بتقولي كدا وبعدنا،هو انا مش هبقي جوزك ف النهاية
وايه المناع انك تجيلي البيت واشوفك ونقعد سواااا ،وانا شريكي وبحبك وجوزك ,وهو بيقرب منهاااا
ولكن فاطمة بجري/طاب سلام يحيبيي بقا مش كل مرة ........اهههههههههههه ،بحبك
_______________ألو ي أدم.................
ادم/ألو ي مروان ..ف اي ؟!
مروان/افتح التلفزيون بسرعة وشوف الاخبار،
٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠_____أدم بصدمة /مستحيل إيه دا.......................
تفتكروا خبر اي اللي ادم اتصدم منه............
أغتصبت _.....ولگن .....
إلي أين _ترحل .....
وتظهر الحقيقة ف النهاية _ولكن دون.........
يتبع
تعليقات
إرسال تعليق