القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

قتلت_اختي_علشان_حبيبي_كامله #الجزء_الاول_والثاني_والثالث_والرابع


#قتلت_اختي_علشان_حبيبي_كامله 

#الجزء_الاول_والثاني_والثالث_والرابع 


 انا اسماء دكتوره امراض نسا واول يوم فتحت فيه العياده الخاصه بيا كنت فرحنا جدا ونازله زي المجنونه وركبت عربيتي وكنت بكلم اختي شيماء مدرسه ابتدائي في مدرسه خاصه ايوه ياشيماء حلوه العياده الجديده انا عازماكي علي الغدا شوفي عايزه تروحي فين وانا معاكي وفجاه ظهر قدامي شاب وغصب عني خبطه بعربيتي فضلت في العربيه شويه مش عارفه انزل ولا اكمل المهم نزلت وجريت عليه فيك حاجه تحب اوديك المستشفي والله انا اسفه غصب عني لقيته بيبوصلي وبيقولي اهدي يا انسه انا كويس مافيش حاجه طيب تحب اوصلك في مكان قالي لا شكرا انا ساكن قريب من هنا وكنت بتمني اني أوصله ركبت العربيه لقيت شيماء عماله تتصل انتي قفلتي السكه في وشي قولتها لما اقبلك هحيلك حياتي اتغيرت من هنا كان نفسي اشوفه تاني كنت كل يوم امشي في الشارع ده يمكن اقبله لاكن للاسف محصلش في يوم لقيت شيماء بتكلمني انزلي انا قدام العياده قولتها اطلعي انا مش عندي كشوفات تاني تعالي نعقد شويه في العياده قالتلي لا هنروح مشوار نزلت لقيتها عماله تقولي تعالي معايا عيد ميلاد ابن صحبتي قولتها انا تعبانه مش قادره فضلت تزن وافقت وماشيه سرحانه فيه ياتري هشوفه تاني يارب طيب هو اسمه اي طيب هو قالي ان قريب من هنا ياتري ساكن فين وشيماء لقيتها بتقولي اي رايك يابنتي بقولها في اي قالتلي لااااااا انتي مش معايا خالص طلعنا عند صحبتها واتفجت أن هو اللي بيفتح الباب معقول ياربي هو 

يتبع 

دوداا حوده


#قتلت_اختي 

#الجزء_الثاني


دخلت وفضلت متنحه قدامه وهو كان مش فكرني في الاول وجت نهي زميله شيماء ازيكوا عاملين اي كويس انك جيتي يا اسماء فرحنا اوي اني شوفتك وانا اصلا مش سمعها ومركزه معاه هو مش معايا خلاص لحد ما روحت كلمته قولته هو انت مش فاكرني قالي ازاي ده انتي اللي عطلتني عن اهم مشوار في حياتي ههههههه بسببك رجعت البيت تاني وغيرت همومي واتاخرت عن مشواري بس فدااكي ولا يهمك قولته انا اسفه بجد حقك عليا والله اصل ....لقيت نهي داخله انت واقف هنا وسايب شيماء وافقه لوحدها لقيته بصلي اوي قالته روح وانا هفهم اسماء علي كل حاجه مشي ووقف معاه شيماء بقولها هو فيه اي بقي قالتلي بوصي يا ستي احمد اخويا انسان محترم جدا جدا هو مهندس وعندو شقه ملك وعربيه والحمد لله مبسوط مديا ومعجب بشيماء اختك وانا مش هلاقي حد احسن من شيماء تكون مرات اخويا محستش بنفسي الا وانا روحت وخد شيماء من أيدها ويالله نمشي حلا قالتلي فيه اي قولتها تعبانه بعد اذنكم لقيته  بيقولي اصبري وانا هوصلكم قولته لا شكرا هنروح لوحدنا ونزلت وانا مضايقه جدا ومش طائفه نفسي معقول ياربي يوم ما اشوفه تاني يكون عايز يتجوز اختي لا لا مش هيحصل ابدا وشيماء جمبي في العربيه عماله تتكلم وانا مش معاها اصلا لحد ما روحنا البيت ماما اهلا بناتي حبايبي جم الاكل جاهز هحطلكم حلا قولتها لا مش عايزه اكل ودخلت اوضتي وانا مخنوقه وحتي مش قادره اعيط لحد ما دخلت شيماء مالك يا اسماء فيكي اي قولتها في اي وخداني عالشان تسبني لوحدي وتفضلي وافقه مع حبيب القلب قالتلي لا والله نهي كانت عايزكي عالشان تاخد رايك في موضوع أحمد بس حقك عليا كان لازم اديكي خلفيه عن الموضوع الاول متزعليش بس اي رايك في احمد قولتها لا والله هو انا لحقت اعرفه عالشان اقولك راي قالتلي عالعموم هما جاين يوم الاحد عالشان يكلموا بابا بس تفتكري بابا هيوافق يا اسماء قولتها معرفش اشمعنا يعني بتسالي قالتلي اصل .....اصل ......قولتها انطقي فيه اي قالتلي اصل احمد كان متجوز قبل كده ومراته ماتت بعد جوازه بشهر طبعا فرحت لان بابا مش هيوافق قولتها لا طبعا مش هيوافق وازاي توافقي تتجوزي واحد كان متجوز قبل كده قالتلي احمد طيب وابن ناس والله وطيب ومش زنبه أن مراته ماتت يعني تاني يوم قاعدين بنتغدا انا وشيماء وماما وبابا ولقيت ماما بتتكلم مع بابا في ناس عايزين يجوا يشربوا الشاي معاك يوم الاحد قالها ناس ناس مين راحت شيماء دخلت اوضتها وانا فضلت قاعده مراقبه الموضوع وماما بتقول لبابا اخو نهي زميله شيماء عايز يخطب بنتك شيماء محستش بنفسي وانا قومت وبعلي صوتي علي ماما وحضرتك متعرفيش انو كان متجوز قبل كده ازاي توافقي عالموضوع ده قالت يابنتي هو لسه هيجي وهنشوف وبعدين حاجه بايد ربنا واختك بتشكر في نهي اوي وبتقول ناس محترمين جدا دخلت اوضتي وانا بجد مش عارفه اعمل اي لا لا مش هيحصل اول مره احس اني قلبي بيدق وبيحب حد يتجوز اختي عمره ما هيحصل الكلام ده حتي لو هعمل اي شي ممكن يتعمل ويوم الأحد جه هو وباباه ومامته واخته نهي وجوزها وكان شيماء فرحنا جدا وانا قاعده لازم يشوف كل ميزه فيا مش في شيماء يحس اني اجمل منها لازم اطلع كل عيوبها انا حاسه ان من يوم ما شافني وهو عالطول مركز في عنيا واول ما جم  لبست اشيك فستان عندي وكنت احلي من العروسه وهي اصلا هتيجي اي في جمالي وللاسف اتفقوا علي كل حاجه ويوم الخطوبه حصل اسعد شي في حياتي الحاجه اللي هتخرب الموضوع وتخلي يسيب شيماء 

يتبع

يتبع؟؟؟؟؟

دوادااا حوده 

 


#قتلت_اختي

#الجزء_الثالث


وجه يوم الخطوبه وحصل اسعد شئ في حياتي الحاجه اللي هتخرب الموضوع وتخلي احمد يسيب شيماء عملنا الخطوبه في البيت وكان قرايب احمد وقريبنا احنا وزمايل شيماء في المدرسه وكانت شيماء فرحنا جدا جدا وأحمد كمان كان فرحان ومش حاسس بيا ولا بكسره قلبي وبحزني ولقيت عماد خطيب شيماء الاولاني داخل وكان فرحان في الاول لحد ما شاف شيماء جنب عريسها راح جمبها وقالها الف مبروك يا عروسه طبعا هي انصدمت من وجوده ولقيت بابا جه جمبه وقالو عماد كل شئ قسمه ونصيب وانت وشيماء مكنش ينفع تكلمه مع بعض راح قالو فعلا ياعمي بس اسال بنتك المحترمه لما هي هتتجوز بتبعت ليا رسائل ليه انها عايزه ترجع وبتحبني وان عايزه حد يكلم حضرتك طبعا شيماء قامت وقالت انت كداب والله يا بابا ما حصل راح عماد فاتح موبيله وقالو والكلام ده كدب والصور دي كدب مش دي صورها بشعرها ودي اوضتها طبعا الكل أنصدم في شيماء وبابا صعب عليا بصراحه مكنش عارف يتكلم خالص لنا شاف صور شيماء في اوضتها اصل شيماء مجنونه صور والمحادثه الواتس كانت من اسبوع بس قبل الخطوبه. بابا مسك موبيل شيماء وشاف أن لسه مسجله رقم عماد باسم حبيبي راحت شيماء اغم عليها وطبعا احمد وأهله مشيوا وانا وماما دخلنا شيماء اوضتها وبابا فضل يتكلم شويه مع عماد بس بصراحه معرفتش اسمع بيقولو اي كل ده ومحدش يعرف اني انا اللي بعت الصور لعماد وانا كمان اللي سجلت رقمه عند شيماء باسم حبيبي وانا اللي عملت بلوك منها أن هو ميعرفش يبعت رسائل ليها وبرضه عالشان عارفه أن عماد مجنون وهيجي بس والله ما اعرف انو هيجي يوم الخطوبه الموضوع ده انا مظلومه فيه طبعا البيت بقي نكد بابا وماما يعتبر منهارين وكمان شيماء دخلت الاوضه وقولتها ليه كده ياشيماء قالتلي والله ما انا ومعرفش مين اللي عمل فيا كده قولتها طيب حد غيرك معاه باسورد الفون قالت انا اصلا مش عامله باسورد بس والله يا اسماء معرفش مين اللي عمل كده قولتها طيب هاتي رقم احمد وانا احاول اتكلم معاه يعني فرحت جدا وقالتلي فعلا يا اسماء هتعملي كده قولتها اه انا عارفكي كويس انك متعمليش كده ولو كنتي عايزه تبعتي صور كنتي بعتي وانتو مخطوبين انا هحاول اكلم احمد ويارب يقتنع فرحت جدا وفضلت تشكر فيا وقالتلي طيب ماما وبابا قولتها نحل مشكله احمد الاول وبعدين نشوف تاني يوم وانا في العياده اتصلت بيه 

اسماء الو احمد معايا 

احمد ايوه مين حضرتك 

اسماء معقول مش عارف صوتي 

احمد حضرتك انا مش فاضي للهزار ده هتقولي مين ولاافقل

اسماء طيب براحه براحه انا اسماء احمم اخت شيماء 

احمد ازيك يا اسماء خير في حاجه 

اسماء ينفع نتقابل نتكلم شويه 

احمد بصراحه مش فاضي اليومين دول 

اسماء براحتك انا كنت هريحك من الشك اللي في دماغك سلام

احمد امممم طيب اصبري تحبي نقابل امتي وفين

اسماء طيب بوص انا حاليا مش عارفه افكر في مكان ينفع اكلمك بليل عالواتس واقولك 

احمد طيب تمام هستني مكلمتك 

اسماء سلام 

وروحت البيت وانا فرحنا جدا وكانت الصدمه اول ما دخلت وشوف مين قاعد مع شيماء 

يتبع 

# قتلت اختي عالشان حبيبي


#الجزء الرابع



دخلت البيت وكنت فرحنا كده بس انصدمت لما لقيت نهي ومامتها قاعدين مع شيماء وماما كانت في المطبخ لقيت نهي بتقولي ازيك يا اسماء قولتها تمام الحمد لله ازيك انتي ازيك يا طنط قالتلي الحمد لله يا حبيبتي المهم كملوا كلامهم مع شيماء احنا واثقين انك عمرك ما تعملي كده وانتي انسانه محترمه من يومك وصاحبه نهي من ايام الدراسه بس اعزري احمد برضه يا حبيبتي وسبي عليا وانا هتكلم معاه شيماء ردت عليها وقالت والله ياطنط انا عمري ما اعمل كده ولا اخلاقي ولا ديني يخلوني اعمل كده 

نهي انا عارفه يا اسماء وماما كمان واثقه في كده لقيت ماما خرجت الغدا جاهز يا جماعه يلا 

اسماء انا مش عارفه يا عقربه انتي عايزه مني اي موتك علي ايدي يا حماتي مستقبلا

الام اسماء اسماء سرحانه في اي 

اسماء ولا حاجه يا ماما انا دخلا انام 

دخلت اوضتي بجد في اي الموضوع ده مش عايز يخلص مسكت موبيلي وعايزه ابعت رساله لاحمد لا لا مش دلوقتي لقيت جاتلي رساله عالواتس منه مفتحتهاش صبرت شويه بعد ربع ساعه لقيته باعت ازيك يا اسماء هنتقابل فين بكره 

اسماء معلش يا احمد كنت بصلي 

احمد تقبل الله انتي بتصلي 

اسماء هههههه هو عالشان اسماء مش بتصلي يبقي انا كمان مش بصلي 

احمد لا والله ماقصدتش ينفع اسالك سوال

اسماء طبعا تحت امرك 

احمد شيماء عامله اي

اسماء مخنوقه جدا اه الحمد لله يا احمد كويسه قاعده مع مامتك برا 

احمد ماما هي ماما عندكم بتعمل اي

اسماء معرفش اصل كنت عايزه اصلي واقرا قران دخلت اوضتي عالطول 

احمد بارك الله فيكي انتي انسانه كويسه اوي 

اسماء ربنا يخليك وانت والله 

احمد طيب مقولتيش هنتقابل فين 

اسماء عارف كافيه AelxCafeاللي في مدينه نصر

احمد اه عارفه الساعه كام

اسماء ٩كويس بعد ما اخلص شغلي في العياده 

احمد كويس اوي تمام اشوفك علي خير

اسماء سلام

احمد سلام

ودخلت شيماء عامله اي يا اسماء كلمتي احمد

اسماء اه كلمته واتكلم معايا بأسلوب زباله بس فضلت ورا لحد ما اتفقنا علي ميعاد 

شيماء انا اسفه والله إن اتكلم معاكي كده بسبي بس والله عايزه يعرف اني عمري ما اعمل كده حتي لو مش هيرجعلي يكون عارف اني محترمه 

اسماء عادي انا لما اقبله هتكلم معاه يلا تصبحي علي خير 

صحيت علي رساله من احمد معلش يا اسماء مش هعرف اشوفك بكره وهبقي اتصل بيكي افهمك ليه سلام

طبعا كنت هموت من الغيظ اعمل اي ياربي نمت وصحيت تاني يوم الظهر

شيماء كانت في شغلها ووماما في المطبخ وبابا في البلاوكنه صباح الخير يا بابا 

الاب صباح الخير عامله اي مش هتنزلي 

اسماء لا تعبانه شويه 

الاب بقولك اي حمات اختك امبارح لما جت فضلت تتكلم وعايزهترجع الموضوع تاني وبصراحه صعبان عليا أن الغريب يبقي واثق في بنتي أنها عمرها ما تعمل كده وانا لا 

اسماء والله يا بابا مش عارفه بس حتي لو نسي دلوقتي الموضوع هيفضل في دماغه واللي حضرتك تشوفه بعد اذنك هعمل كوبيا نسكافيه ودخلت وبجد وكل تفكيري مش هيكمل الموضوع ده مهما حصل اسماء جت من المدرسه ودخلت اوضتها بعت رساله لاحمد ازيك يا احمد عامل اي بس الغريبه انو شفها ومارضتش 

بليل لقيت جرس الباب بيرن روحت افتح لقيت احمد ومامته ونهي 

يتبع


البارت 5_6_7_8_9_10الاخير من هنا 


 

تعليقات

التنقل السريع