القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

قتلت_اختي_علشان_حبيبي_كامله #الجزء5_6_7_8_9_10الاخير في موسوعة القصص والروايات

#قتلت_اختي علشان حبيبي 

#الجزء 5_6_7_8_9_10 الأخير 

#يلا_تفاعل_عشان_نخلصها

الجزء الخامس 

 جرس الباب رن فتحت الباب لقيت احمد ومامته ونهي ازيك يا اسماء عامله ايه انا وافقه مبلمه اهلا اتفضلوا بابا ماما أحمد وأحمد ونهي بابا خرج اهلا بيكوا يا جماعه اتفضلوا دخلوا وانا دخلت اوضتي شيماء بتقولي مين برا قولتها والله متعرفيش قالتلي وهعرف منين قولتها اخرجي شوفي بصت لقت احمد بقت فرحنا وعامله تنطت في الاوضه ده احمد يارب يهدي الحال يارب قولتها ومالك فرحنا ليه كده انتي فاكره انو هينسي اللي حصل لقيتها عيطت وبتقولي والله حرام عليكم انا معملتش حاجه شويه وماما ندهت عليها وقالت اللبسي وتعالي عايزينك بره لقيت نفسي قاعده بعمل ايميل فيك ودخلت وبعت طلب صداقه لعماد وقبله بسرعه فضلت يبعت هاي ازيك وانا مش برد عليه قفلت النت وخرجت برا لقيت الموضوع هدي جدا وبيحددوا ميعاد لكتب الكتاب عالطول طيب ازاي وانت يا احمد ازاي تسامح في حاجه زي كده ده صورها اتبعتت لحد بس كان لازم أبين اني فرحنا عالشان محدش يلاحظ حاجه بليل كلمت عماد ازيك عامل اي قالي تمام مين قولته وحده مخنوقه وانحرجت من حبيبها وبصراحه شوفت ايميلك حبيت اتكلم معاك قالي طيب ما تبعتي اضافه من ايميلك قولته مش وقته وطبعا بعد كلام كتير حكالي عن خطيبته واللي عملته فيه لأنه فاهم أن هي اللي بعتت ليه الصور قولته لو منك انتقم منها مسبهاش قالي هيحصل طبعا بقيت كل يوم أكلمه وهي طبعا بتاخد نهي الحضن الحنين ليها تشتري جاهزها بس طبعا لازم انا اللي اروح افرش الشقه عالشان دي اختي الوحيده وبرضه احط كام صوره لعماد في وسط هدومها لان ده الحاجه الوحيده اللي هيخلي يفضل شاكك فيها عمره كله يوم الفرح كنت لبساه احلي فستان وبابا وماما كانو فرحانين جدا بيها ونسيوا الموضوع القديم بس اللي ميعرفوش أن الموضوع منتهاش وهتقلب بفضيحه كبيره في العيله كملوا ٤شهور ومعرفش حاجه عن موضوع الصور ياتري شافها ولا لا ياتري هي اللي شافتها لحد ما في يوم وانا بكلم عماد قولته اتصل بيها وكلمها فعلا رن عليها واحمد اللي رد عليه قفل السكه اتفقت معاه عماد أن هخليه يشوفها وينتقم منها أن هتيجي شقته وينام معاها ويصورها قالي ازاي قولته دي بتاعتي انا المهم تاجر شقه غير الشقه اللي عرفها شيماء عالشان ترضي تيجي وفعلا عمل كده وكل ده ميعرفش أن انا اسماء اختها جه في يوم كلمني وقالي مش بتكلمني ليه انا عايزه اعرفك أن جبت شقه في وقالي علي عنوانها قولته تمام اوي سيب المفتاح تحت الدواسه ومتجيش الشقه غير لما اقولك طبعا في الاول رفض بعدها وافق لان كان بيحب شيماء من قلبه وهي جرحته روحت الشقه واتصلت بشيماء الحقني انا عند وحده صحبتي وتعبانه اوي مغص فظيع وعايزه اروح المستشفي تعالي خديني بس بالله عليكي متخضيش بابا وماما عليا وهي جت جري وانا كنت مجزه اسبري مخدر عالشان اخدرها اول ما تيجي عالشان اعرف اقتلها 

.


#الجزء_السادس 


وصلت شيماء العماره والغربيه أن مكنش البواب موجود طلعت جري علي الدور اللي قالت عليه اسماء رنت الجرس فتحت ليها اسماء تعالي ياشيماء

شيماء:اي مالك فيكي اي وشقه مين دي وفين صحبتك 

اسماء:اهدي بس دي شقه الدكتوره ندي زملتي ونزلت تجبلي مسكن 

شيماء :اي اللي حصلك

اسماء:مش عارفه بطني بتتقطع اوعي تكوني قلقتي ماما أو عرفتي احمد ليقولها 

شيماء :لا وحتي نزلت وانا مرعوبه عليكي وماقولتش لاحمد يالله عالشان اوديكي المستشفي واتصل باحمد يخدنا 

اسماء ؛حاضر هجيب شنطتي من جوا ودخلت الاوضه وخرجت يع اي البرفن الزباله دي 

شيماء :يالله بالله عليكي احمد لو عرف أن خرجت من ورا هيزعل اوي 

اسماء شمي كده البرفن ده يمكن تعرفي اسمه 

شيماء :لا معرفش اسمه وريحته غريبه وفجاه وقعت واغم عليها دلختها اوضه النوم ولبستها لانجيري كانت وخدا من الدولاب من وراها وحطيط المخده علي دمغها لحد ما ماتت

مسحت اي بصامت ليها في الشقه ونزلت واتصلت بعماد الو ازيك يا عماد 

عماد :مين 

اسماء ؛انا اسماء اخت شيماء

عماد : وعايزه اي مني حضرتك

اسماء عايزه اقبلك ضروري انهارده 

عماد :لا والله مش فاضي 

اسماء :بصوت فيه عياط بالله عليك ياعماد موضوع ضروب ده شيماء تعبانه اوي

عماد :شيماء  تعبانه مالها  

اسماء مش هعرف اتكلم الا لما اشوف 

عماد طيب لما اخلص شغل نتقابل فيه كافيه ...

اسماء لو والنبي كافيه لا أصل انا اتخطبت وميفعش حد يشوفني في مكان عام 

عماد امال عايزه اي 

اسماء:بوص خلص شغل وانا كمان وهعدي عليك نتمشي بالعربيه

عماد تمام ماشي 

الساعه١١بليل اسماء نزلت علي عماد انت فين قالها في بيت بابا الله يرحمه 

اسماء تمام هاجي اقرب مكان اخدك

عماد تمام

وصلت اسماء ورنت عليه نزل وركب 

عماد مالها شيماء 

اسماء بوص انا جعانه وطول اليوم عمليات مكلتش

عماد نعم 

اسماء انا جيباه ماك ناكل لقمه واقولك وعارفه انك بتحب الماك عالشان شيماء بتحبه

عماد انا والله ما كلت من الصبح من ساعت ما عرفت أن شيماء تعبانه

اسماء تمام ناكل بقي وبدا ياكل عماد وأسماء وبعدها اتحركت بالعربيه بوص شيماء بتحبك وموضوع احمد كان غصب من بابا وكانت هتفشكل الخطوبه لحد ما جيت انت وخربت الدنيا بس هي هتسيبه والله لانها بتحبك 

عماد وان ا و ا ل ل ه ب ح ب ه ا اه اه اه بطني 

اسماء مالك يا عماد 

عماد:مش عارف اه اه اه 

اسماء انا هطلع عالمستشفي 

عماد بسرعه الله يخليكي اه اه

وبعدها طلعت جواب وقالت ليه لما تبقي كويس اقرا الجواب ده 

عماد وهو بيطلع في الروح هو ده وقته 

اسماء ده من شيماء ولازم تقرا

عماد خد الجواب في جيبه وبعدها مات خدت اسماء الموبيل ومسحت محادثه الاكونت الفيك ومكالمات بتعتها

اسماء شافت شارع فاضي. نزلت عماد في وسط الطريق عالشان يبان أنه وقع

وركبت عربيتها وبتكلم نفسها اي اللي انا عملته ده ينفع اقتل البنت اللي اتربيت معاها وبعدها بصوت عالي ايوه كفايه انها عارفه مين ابوها وامها وبتعيد الذكريات زمان فلاش باك اسماء راجعه فرحنا جدا من المدرسه وجايه تخبط علي باب اوضه ابوها وامها وتسمع امها بتعيط وبتقول لابوها ازاي امشيها بعد ما كبرت كده في وسطتنا 

الاب خالص انتي ربنا زرقك ببنت ليه نربي بنت لقينها في الشارع 

الام والله بجد ربنا يعلم انا بحب اسماء قد اي وحاسها فعلا بنتي والنبي يا محمود خليها خلاص دي بنتنا فعلا احنا كتبنها باسمنا والنبي خليها وتتربي مع بنتنا عالشان ربنا يكرمنا 

الاب خلاص ماشي بس تعيشوا علي قد ظروفي 

الام بفرحه اكيد والله ربنا يخليك ويديك علي قد نيتك لما اقوم ارضع شيماء 

وترجع تاني اسماء لا كانت لازم تموت من زمان تلفونها بيرن امها ردت عليها اتاخرتي ليه

اسماء كان عندي عمليات انا جايه في الطريق مال صوتك يا ماما

اختك كلمتك انهارده 

اسماء لا فيه اي

الام ابدا جوزها هنا وبيقول رجع ملقهاش وموبيلاها مقفول اسماء انا داخله عالبيت اهو هتكون راحت فين يعني

يتبع 


#

#قتلت__اختي

 #الحلقه__ال__٧_


روحت البيت لقيت ماما وبابا وأحمد قاعدين دخلت مساء الخير 

مساء النور 

بابا اخر مره شيماء كلمتك امتي 

قولته امبارح بليل

احمد طيب قالتلك حاجه 

اسماء لا خالص اطمنا علي بعض وبعدها قفلت وطول النهار كان عندي عمليات معرفتش اكلمها هو فيه حاجه انتو زعلتو سوا

احمد لا خالص والله بالعكس والله كنا كويسين جدا 

اسماء بنهيار امال هتكون راحت فين يعني وانت جاي تعقد معانا يلا انا وانت ننزل ندور عليها

وفعلا نزل احمد واسماء سوا وطول ما هي في العربيه عامله تعيط ربنا يسترها عليكي يا قلبي هتكوني فين يا شيماء ينهار اسود لو اللي في دماغي صح 

احمد ايه اللي في دماغك يا اسماء

اسماء :اي ابدا مافيش

احمد انطقي يا اسماء في اي

اسماء اطمن علي اختي الاول وبعدين نتكلم الله يخليك 

احمد وقف العربيه اسماء لازم تنطقي في اي 

اسماء عماد كان رجع يكلمها تاني وللأسف عملت نفس الغلطه القديمه وبعتت صور ليه وكان عايز منها فلوس وكانت بتكلمني امبارح عالشان تشوف معايا فلوس ولا لا 

احمد وازاي متقوليش ليا يا اسماء عجبك اللي اختك بتعمله ده

اسماء والله فضلت اقولها يا احمد حرام وعيب ومينفعش كده جوزك راجل محترم بس هي غلطت كلنا بنغلط 

احمد انا غلطان أن سامحت زمان ووصلوا لقسم شرطة وعلموا بلاغ وراحو المستشفيات مافيش اي خبر عنها 

اسماء هنعمل اي يااحمد 

احمد مش عارف والله انا عايز القيها عالشان اعرف ليه بتعمل كده 

اسماء طيب تعالي نروح نشوفها لو مجتش نروح بيت عماد نشوفه ونسأل عنه وفعلا اتحركوا بالعربيه 

اسماء والنبي يا احمد اهدي شكلك تعبان اوي بالله عليك اقف عند سوبر ماركت لازم تشرب عصير 

احمد مش عايز حاجه بالله عليكي سبيني دلوقتي 

اسماء وغلاوت شيماء 

احمد مش عايز اسمع الاسم ده 

اسماء طيب وغلاوتي لتقف وفعلا وقف ونزلت اسماء جابت عصير وراحت عند العربيه انزل هسوق انا 

احمد فعلا انا تعبان جدا ووصلوا شقه احمد 

اسماء شيماء شيماء شيماء شكلها مجتش 

احمد اكيد مع حبيب القلب 

اسماء بالله عليك يا احمد بطل كلامك ده اختي مهما أن كان غلطها عمرها ما تغلط الغلطه دي يالله لان ميصحش انا وانت نكون هنا لوحدنا 

وفعلا نزلو موبيل احمد رن نهي اخته 

احمد ايوه يا نهي 

نهي اي يا احمد في جديد 

احمد جديد يعني متعرفيش وساخه صحبتك

نهي اي يا احمد اللي بتقولو ده عيب كده شيماء محترمه وانت المفروض تكون بتثق في مراتك اكتر من كده 

احمد اقفلي دلوقتي مش عايز اكلم حد

اسماء احمد بالله عليك ما تقول حاجه لبابا وماما دلوقتي عالشان ميزعلوش مني اني قولتك علي اللي حصل

احمد عايزني اسكت يا اسماء

اسماء لحد ما تظهر شيماء وانا اللي هقول

احمد حاضر عالشان خاطرك

وصلوا البيت الأم ها في جديد

احمد ابدا 

الام يعني يا بنتي هتكوني فين 

احمد انا عايز اروح عند عماد خطيبها الاولاني

الاب واي اللي فكرك بيه يا احمد دلوقتي 

احمد مش يمكن يكون خطفها ياعمي

الاب خطف اي يابني انا عارف عماد ميعملش كده سيبك من اللي حصل ده وعدا اسبوع وكل يوم اسماء تتصل تطمن علي احمد كلت اخبارك اي وطبعا احمد نفسيته زفت 

في يوم راح عندهم انا بجد زهقت وعايز اوضع حد انا عايز حد يوديني لعماد انا حاسس ان مراتي عندو

اسماء حاضر يا أحمد بس اهدي كده وانا هروح معاك موبيل احمد يرن الو مين معايا 

انا الرائد حسام حضرتك كنت مقدم بلاغ باختفاء مراتك صح 

احمد ايوه يا فندم لقتوها 

ايوه ممكن حضرتك تجلنا المستشفي 

احمد نزل يجري والاب. الام. اسماء ووصلوا المستشفي قابل الرائد هناك ايوه حضرتك فعلا لقيته مراتي 

الرائد حسام احنا لقينا جثه شاب في الشارع. لقينا معاه جواب انو سم نفسه بعد ماقتل حبيبته شيماء لان كانت عايزه تنهي العلاقه بينهم في نفس الوقت جلنا بلاغ أن فيه وحده مقتوله في شقه في المعادي ونفس مواصفات مراتك ولازم تشوفها 

احمد دخل هو واسماء واول ماشافو الجثه اسماء انهارت وفضلت تصوت لحد ما اغم عليها واحمد ايوه هي دي الخائنه وبنفس الانجيري اللي كنتي بتنامي معايا بيه وخرج احمد من جوا 

الام اي يابني اوعي تقول هي احمد ايوه هي الخاينه كان نفسي اقتلها بايدي الام اغم عليها واحمد وقف معاه الرائد ممكن اشوف الجواب لوسمحت 

يتبع

 

#الجزء__الثامن


احمد راح للرائد وقالو ممكن اشوف الجواب لو سمحت الرائد قالو اتفضل طبعا فتح الجواب وقرا عماد كاتب الحياه مش هيبقي ليها طعم من غيرك ياشيماء وطلما عايزه تسبني وعلاقتنا تنتهي يبقي لازم نفارق الحياه سوا جايه تقوليلي اخر يوم هكون معاك فيه لا مش عايزك بس مش هتعيشي تاني وبعد ما قتلتك سممت نفسي لان مش هقدر اعيش من غير مشي احمد وهو منهار فضلت نهي ترن عليه وبعد رن كتير فتح عليها 

احمد:عايزه اي يانهي سبيني في حالي 

نهي:بعياط احمد هو اللي بتقولو اسماء ده صحيح

احمد:ايوه صحيح وماتت الخاينه قبل مااقتلها بايدي 

نهي طيب اهدي يا حبيبي انت فين 

احمد قفل الفون وفضل يعيط في العربيه 

الام فاقت وعياط لا بنتي متعملش كده لا 

الاب لا عملت وفضحتنا حطت راسي في التراب

الام متقولش كده انا واثقه ان فيه حاجه غلط

اسماء وقفت جمب ابوها خالص يا بابا تصريح الدفن طلع مش مصدقه اختي ماتت لا لا 

الاب خالص مش عايز اسمع صوت 

نهي وصلت المستشفي هي ومامتها

مامت نهي البقاء لله يا استاذ محمود انا مش مصدقه والله اللي حصل ده شيماء ده اطيب حد وخلاق جدا عمرها ما تعمل كده 

الاب حياتك الباقيه معلش انا مش قادر اتكلم والله 

الام بنتي ماتت صحبتك ماتت يانهي ماتت ياقلبي اللي وجعني يارب اظهر الحقيقه انا بنتي متعملش كده خالص

الاب هروح اشوف كده فاضل اي خلينا نروح ندفنها

اسماء اختي يستحيل تعمل كده انا واثقه ومتاكده

دفنوا شيماء وروحو البيت والبيت من يومها بقي كئيب جداجدا وبدأت اسماء تبعت لاحمد رسائل ومش بيرد خالص 

لمده ٤شهور 

اتصلت بنهي ازيك يا نهي عامله اي

نهي الحمد لله تمام يا اسماء انتي أخبارك اي

اسماء الحمد لله ماما وأحمد عاملين اي

نهي والله احمد تعبان اوي ده حتي ساب شقته وقاعد في شقتنا القديمه لوحده 

اسماء طيب انا عايزه ارحله ينفع تيجي ونرحله 

نهي ياريت والله يا اسماء انا نفسي يخرجانا نفسي يخرج من الجو ده 

اسماء طيب انا هعمل غدا واجيلك نروح ونحاول نأكله 

نهي لا عدي عليا وانا اللي هعمل الغدا 

اسماء تمام هلبس واجيلك سلام 

نهي سلام 

لبست اسماء وخرجت راحت علي بيت مامت احمد فتحت لها مامته تعالي يا حبيبتي فيكي الخير والله يا اسماء 

اسماء حبيبتي يا طنط ربنا يعلم احمد ونهي بالنسبه ليا اي 

نهي تعالي يا اسماء وسلمت عليها اقعدي 

الام تصدقي اللي حصل ده يا اسماء شيماء تعمل كده 

اسماء لا طبعا في حاجه غلط بس اي هي معرفش 

الام انتي اختها يا حبيبتي واكيد سرها معاكي 

اسماء يا طنط حضرتك عارفه اسماء بس اي اللي غلط في الموضوع مش عارفين وبدأت تعيط 

نهي خالص يا ماما نشوف احمد الاول 

يلا بينا يا اسماء 

يلا سلام يا حبيبتي 

نهي هجيب الشنط من جوا 

تمام وانا هستناكي في العربيه

نزلو وراحو علي البيت اللي فيه احمدفضلوا يخبطوا وبعدها احمد فتح ليه جيتوا انا عايز اقعد لوحدي

اسماء احمد احنا سبناك ٤شهور احمد لازم بجد ترجع شغلك وغلطه زي دي شيماء عملتها مش هدمر كده

نهي اي اللي بتقولي ده انا واثقه ان شيماء معملتش حاجه 

احمد هههههههه والله اسالي اسماء كانت عايزه منها فلوس ليه قولي يا اسماء مش كانت عايزه فلوس عالشان تديها لحبيب القلب عالشان يبعد عنها بعد ما خنتني معاه

نهي اسماء اي اللي بسمعه ده الكلام ده حقيقي

يتبع 

 #انتظروني__الجزء__التاسع


صدمه لاسماء مكنتش علي الخاطر ومتعرفش أن فيه طرف تالت كان عارف كلمها مع عماد وحست خلاص أن أمرها هينكشف علقي كتير عالشان تعرفي اي اللي هيحصل

يتبع 


#قتلت اختي عالشان حبيبي

#الجزء التاسع 

 

بصت نهي لاسماء باستغراب الكلام ده حقيقي 

اسماء ايوه حقيقي 

نهي وطلبت منك كام شيماء بقي علي كده 

اسماء طلبت مني٢٥الف 

نهي والله امممممم طيب انا اسماء كانت بتشيل معايا فلوس عالطول وكانت شايله معايا ٣٠الف ازاي بقي هتستلف وهي ليها فلوس مش اولا كانت خدت فلوسها 

اسماء والله معرفش يمكن خافت تساليها عايزهم في اي وهي مش هتشتري حاجه تظهر بيها قدامكم 

نهي فتفضح نفسها قدامك 

اسماء انا اختها اي تفتضح دي 

احمد بس بس اسكتم انا زهقت ومحدش يجبلي سيره شيماء تاني مفهوم 

اسماء خالص يا احمد بس عايزه اقولك شيماء برضه اختي وانت كنت عارف اني مش عايزه احكي عالموضوع الفلوس بس هي اختفت وانا كنت حاسه انها في ورطه

احمد خالص يا اسماء وعالعموم انا نازل بكره شغلي وبجد عايز انسي الموضوع ده 

نهي انا ماشيه مش يالله يا اسماء 

اسماء تمام حاضر ابقي طمني عليك يا احمد وخد بالك من نفسك

احمد حاضر يا اسماء مع السلامه

اسماء سلام 

ونزلو نهي واسماء وفي العربيه بصراحه انا مش مصدقه موضوع الفلوس ده خالص

اسماء انا عايزه اسالك سوال ليه مجتيش ترجعي الفلوس لبابا وماما من بعد ما شيماء ماتت

نهي كل اللي همك الموضوع ده انا لازم كنت اعرف جوزها اللي هو اخويا وهو بعدها يتصرف 

اسماء تمام يا نهي 

نهي نزلني هنا انا رايحه مشوار

هتروحي فين ممكن اوصلك 

نهي لا شكرا هركب تاكسي

اسماء تمام هيبقي اكلمك في التلفون 

نهي الله المستعان

روحت اسماء البيت امها قاعده في الصاله بتقرا قران

اسماء مساء الخير يا ماما

الام مساء النور يا حبيبتي كنتي فين

اسماء خدت نهي وروحنا تكمن علي احمد

الام عايزه أكلمه والله بس مكسوفه منه اوي

اسماء الله يرحمها بنتك مخلينا كلنا مكسوفين

الام ربنا يرحمها ويسمحها والنبي ادخلي لابوكي وانا هحضر الغدا خلي يخرج يتغدا معانا

اسماءحاضر هغير هدومي وأدخله 

ودخلت اسماء اوضتها وتفلونها اللي كانت جيباه بتكلم منه عماد رن 

اسماء الو مين 

مجهول عملك الاسود

اسماء نعم هتقول مين ولا اقفل 

مجهول والله انا عملك الاسود

اسماء سكت شويه

انا زميل عماد وكان بيكلمك قدامي وحضرت معاه الاتفاق ولما طلبتي منه أن يسيب الشقه وينزل طلب مني اني احط كاميرا في اوضه النوم وانزل اخدها لما تنزلي من الشقه وشوفتك وانتي بتغيري للبنت المسكينه هدومها وانتي بتحطي المخده علي رأسها لحد ماتت وعرفت أن عماد مات مسوم واكيد انتي اللي سممتي والفيديو معايا ربنا يرحم الاموات ويخلي الاحياء اللي هيجبوا ليا مليون جنيه عالشان خاطر الفديو 

ياتري اسماء هتعمل اي وهتجيب المليون جنيه ولا لا 

يتبع


قتلت اختي 

الجزء العاشر


اسماء:نعم مليون جنيه بتوع اي

مجهول بتوع عمرك انتي بسم الله ماشاء الله صورتك منوره الفديو قفلت السكه 

اسماء منك لله ياعماد الكلب اعمل اي دلوقتي ياربي 

جت رساله عالواتس من الرقم ماشي ياحلوه اقفلي براحتك ٤ايام لو فلوسي مجتش هودي الفديو للنيابه رمت الفون من أيدها وفضلت قاعده ساكته شويه والفون رن احمد 

احمد ازيك يا اسماء انا اسف علي الطريقه اللي اتكلمت بيها قدامك

اسماء لا خالص انا عزراك انت عامل اي دلوقتي 

احمد الحمد لله بخير وانتي 

اسماء الحمد لله تمام 

احمد اسماء ينفع اشوفك بكره نتكلم شويه 

اسماء بفرحه اه طبعا طبعا تحت امرك تحب نتقابل فين 

احمد انا نازل شغلي بكره هخلص واكلمك نتفق

اسماء تمام هستني تلفونك

احمد تصبحي علي خير

اسماء وانت من اهله

اسماء ياربي هعمل اي اجيب الفلوس منين انا مش معايا الا١٠٠الف جنيه ولو بعت عربيتي والعياده هيجبوا ٢٥٠الف هتصرف في الباقي ازاي ودخلت الام كده يا اسماء انا فكراكي مع ابوكي 

اسماء معلش يا ماما انا رايحه ليه اهو بقولك اي ياماما انا محتاجه فلوس 

الام عيني ليكي يا حبيبتي عايزه كام 

اسماء انتي معاكي كام 

الام ٧٥الف جنيه شوفي عايزه منهم كام 

اسماء كلهم اصل اصل اصل هنفتح مركز طبي كبير انا ووحده صحبتي وبجد محتاجه فلوس كتير 

الام انا كنت ناويه اطلع اعمل عمره لشيماء بس عادي خديهم ولما ربنا يكرمك ابقي طلعني انتي اسماء:يا حبيبتي يا ماما ربنا يخليكي ليا يالله نشوف بابا خرجوا واتعشوا ودخلت اسماء اوضتها طيب هتصرف في الباقي ازاي كلمت سمسار عالشان يجي يشوف العياده قالها بكره هعدي عليكي نامت وصحيت علي تفلون الو مين 

مجهول انا عملك الاسود كل شويه هقولك سجلي الرقم عالشان هيكون في بينا مكلمات كتير اوي 

ايوه بوص انا مش هعرف اتصرفلك الا في٤٥٠الف دلوقتي واديني مهله شهرين اكلمك الباقي 

مجهول احنا هنقسط ياحلوه ولا اي 

اسماء انا بجد مش معايا فلوس ويبيع حاجتي عالشان اقدر اتصرفلك في المبلغ 

مجهول تصدقي صعبتي علبا موافق بس مش اكتر من شهرين

اسماء بس انا اضمن منين انك لما تاخد الفلوس متوديش الفديو للنيابه 

مجهول ولا اي ضمان انتي تعملي اللي بقول عليه وانا مش عايز غير الفلوس وبس 

اسماء ماشي 

مجهول سلام يا موزه

قفلت وسجلت الرقم باسم الزفت وقامت تلبس لقت احمد بيرن عليها 

اسماء الو ازيك يا احمد صباح الخير

احمد صباح النور عامله اي

اسماء تمام الحمد لله

احمد هنتقابل انهارده 

اسماء اه بس انا رايحه العياده عالشان في سمسار جاي يشوفها لاني ناويه ابيع دي واجيب وحده اكبر 

احمد تمام والله فرحتني عالعموم هيجيلك و اتعامل انا معاه واجيلك فيها سعر كويس

اسماء ياريت والله

احمد خلاص هعدي عليكي 

اسماء تمام

ونزلت ركبت عربيتها وراحت العياده وشويه وأحمد وصل 

ازيك يا اسماء

اسماء الحمد لله اتفضل يا احمد انا كنت هعمل نسكافيه تشرب

احمد تمام هو السمسار جاي امتي

اسماء علي وصول 

احمد موبيلي فين شكلي نسيته في العربيه ينفع اعمل مكلمه من عندك يا اسماء 

اسماء اه طبعا الباسورد تاريخ ميلادي ١٠/٢٥

فتح ورن علي واحد زميله مش بيرد وهو ماسك الفون جت رساله عالواتس من الزفت فضوله خده يشوف مين الزفت مش تقولي يا قمر أن اللي موتيها دي تبقي اختك لو مجبتيش المليون كامل هودي الفديو الجميل للنيابه


احمد أنصدم وكتب اضمن منين انك معاك فديو ابعتلي جزء منه دلوقتي شويه وراح باعت جزء واسماء بتحط المخده علي راس شيماء

لحد ما ماتت 

يتبع


#قتلت اختي عالشان حبيبي

#الجزء الاخير 


احمد شاف الفديو وفضل متنح شويه وبعدها بعت الفديو ليه عالواتس ومسح المحادثات وخد رقم الزفت وساب الفون خرجت اسماء من المطبخ ضحك احمد في وشها وقال تسلم ايدك 

اسماء ميرسي 

احمد امال العياده الجديده هتكون فين 

اسماء والله لسه نشوف انا وصديقه ليا مكان كويس وهنفتح مركز كبير بس فين لسه مقررناش 

احمد اممممم بحسبك انتي لوحدك كنت قولتك خدي شقتي انا وشيماء كده كده مش هدخلها تاني ومش عايزها نبيع العفش وافتحيها عياده اهي كبيره وهتنفعك 

اسماءلا احنا هنفتح مركز سوا 

احمد كنت عايز اقولك حاجه بس مش عارف رد فعلك هيكون اي 

اسماء تمام سماعك 

احمد انا عايز اتجوزك بس عارف انك بتحبي شيماء اوي ومش عارف ردك هيكون اي عالعموم فكري وعرفني

اسماء بابتسامه خبيثه احمد مش عارفه اقولك اي انا طول عمري شيفاك جوز اخت وعمري ما شوفتك زوج اي نعم انت شخصيه محترمه والف بنت تتمناك

احمد انا قولتك خدي وقتك في التفكير اي نعم انتي اخت شيماء بس عمرك ما كنتي زيها وبجد هكون مبسوط لو وافقتي 

اسماء هفكر يا احمد والتلفون رن السمسار 

اسماء الو 

السمسار الو معلش يا انسه مش هعرف اجيلك انهارده لوينفع نخلي الميعاد بكره 

اسماء تمام بس ياريت متتاخرش عن بكره 

احمد اي السمسار مش جاي 

اسماء اه بيقول هيجي بكره كويس شوف بقي نتغدا فين 

احمد انا محتاج موبيلي ضرورى ولازم اروح الشقه اجيبه ينفع تيجي معايا وتستنيني تحت اطلع الشقه اجيبه وانزل 

اسماء اه طبعا تحت امرك يا احمد 

احمد يلا بينا 

راحت وهو طلع ودقيقتين ورن عليها 

الو اسماء اطلعي بسرعه انا وقعت علي دماغي ومش قادر...

اسماء احمد احمد احمد مالك

طلعت تجري لقت الباب مفتوح دخلت بسرعه لقت احمد قدامها راح ضربها بالقلم عملتي كده ليه فهمني 

اسماء انت اتجننت اي اللي بتعمله ده 

احمد قتلتيها ليه 

اسماء قتلت مين انت عبيط

احمد والله فتح الفديو واي رايك في ده ونزل فيها ضرب ليه عملتي كده 

اسماء عالشان خدت كل حاجه وانا ولا حاجه هي ليها اب وام وانا معرفش مين اهلي كنت بشوف حبهم ليها. عطفهم عليا انا بابا وماما محبونيش ألا لما هي ماتت عماد ده كان حبيبي انا وبابا جه وقال ليها عماد عايز يخطب اسماء فكره كويس اوي قالتو لا عرفوا الحقيقه ان اسماء مش بنتنا وبعدها عالطول طلب ايد شيماء وانت حبيتك من اول مره شوفتك فيها لقيتك عايزه هي كان لازم تموت كل حاجه كانت عايزه كانت بتخدها انا كنت باخد بقيها ايوه قتلتها يا احمد ولو عايشه قتلها تاني 

احمد فضل يضرب فيها لحد ما اغم عليها وكان طالب البوليس وهي تحت ووصل وجه وخدها وراح عند حماه وحكي ليه الحوار وسامحني ياعمي وفضل يعيط منها لله الشيطانه موتت مراتي حب عمري وخلتني حتي محضرش جنازتها وهي في القسم جابو الرقم وقبضوا علي الولد اللي كان معاه الفديو واتحكم علي اسماء بالاعدام وأحمد سافر هو وحماه وحماته يعملوا عمره ويعمل عمره لشيماء


تمت 


 

تعليقات

التنقل السريع