القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية غلطة عمري 👑البارت التاسع👑 بقلم ✍️ سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات



👑البارت التاسع👑

بقلم ✍️ سلطان زماني 


دخلت وقفلت الباب من غير اي كلام حضنتها وفضلت 


حضانها كتير وشامم ريحه جسمها وشعرها شكلها لسه كانت 


وخده شاور وشعرها مبلول


قولتلها وحشتيني اوي يا حبيبتي 


مريم ..وانت كمان يا حوده شفت ريهام الكلبه قالتلي ايه 


آخرها اطلع خطافه رجاله 


_ انتي خطفتي قلبي خلتيني أرجع اعيش واحس بطعم 


الحياة تاني 


مريم ..وانت كمان يا حوده بس علشان خاطري حاول 


متخسرش عيالك ومراتك


_ طب وانتي يامريم


مريم..أنا بقا ربنا يقويني ويصبرني علي بعدك


_ متقوليش كده تاني والنبي أنا اموت لو بعدنا عن بعض 


مريم ..اصلي انت مشفتش كلام ريهام أنا خرابة بيوت 


ياحوده ..مش انا كنت ع طول بقولك متخسرش مراتك وولادك


_ اه كتير قولتيلي كده يامريم وبعدين هي الي خربت ع 


نفسها ب إهمالها ليا واهتمامها بيبتها وعيالها وبس وانا اخر 


حاجه


مريم ..ريهام دي أنا مش هعرفها تاني ولا انت كمان تعرفها 


دي طلعت واطية


_ خلاص ياحبيبي متجبيش سيرتها وسيبك منها 


قربت منها وحضنتها اوي وفضلت ابوسها وارفع في العباية 


الي لبسها وهي سايحه خالص ومش بتقاوم ومستجيبه معايا 


اوي  


واول مره اشوف جسمها الرهيب يخربيت كده ناعم اوووي 


فضلت احسس علي كل حته في جسمها وابوسها من 


رقبتها وامشي لساني علي رقبتها علشان تسيح وتهيج اكتر 


وزنقتها في الحيطة ورفعت العباية لفوق اوي ولسه بنزل 


الأندر بتعها لقتها بتقولي يخربيتك يخربيتك 


ام زمانها جايه انزل يلا يامحمود قولتلها بسرعة مش هطول 


متخفيش


 قالتلي انت اتجننت يلا انزل وزقتني نحيه الباب لحد ما 


خرجت وانا همووت وهتجنن ومش قادر 


 عدلت هدومي ونزلت  


لقتها بتكلمني قالتلي لما توصل كلمني قولتلها ينفع كده 


يامريم قالتلي انت بهدلتني اعمل ايه دلوقتي أنا 


قولتلها ما كنا هنريح بعض قالتلي امي لو شفتك هتخرب 


الدنيا ومش هتوافق علي جوزنا لو اخر راجل في الدنيا 


قولتلها جسمك حلو اوي اووي وكان نفسي اشوف ....


قالتلي لما هنتجوز هتشوفه وهتشبع منه كمان ..عارف يا محمود


_ قولي ياقلب وروح محمود 


مريم . أنا بكون عايزاك اكتر ما انت عاوزني بكتير 


_ يالهوووي قولي كمان ياقلبي 


مريم ..لا لما توصل بقا وتكون امي نامت ونتكلم برحتنا


_ ماشي ياقلبي 


روحت البيت كلمت امي علشان اشتكلها من الي زينب وأبوها 


عمله فيا ..اتصدمت من ردها عليا ..قالتلي ايه الي في بنت 


عمك مش في باقي البنات واحترم نفسك هو الراجل دلوقتي 


عارف يكفي بيت واحد لما يدور علي جواز .قسما بالله زينب 


مراتك احن عليا من بناتي الي جيباهم من بطني عمري ما 


قالتلي علي حاجه لا.. بتيجي البيت تقلبه عليه واطيه 


وأخواتك البنات قاعدين عايزين الي يخدمهم ..يابني اتقي 


الله لو كملت في المشوار بتاعك ده والله ما هدخلك بيت 


تاني ولا هعرفك ..قولتلها اني هعدي عليها وقفلت معها 


واتزاولت وبقول لنفسي حتي انتي كمان ياامي هو أنا ليه 


محدش حاسس بيا ..معقول كله ميهموش راحتي ولا 


سعادتي ايه يعني انكتب عليا زينب طول العمر


 مش مرتاح معها حاسس اني متجوز امي كل تفكرها البيت 


والأولاد وهتطبخ ايه بكرا والسوق وبس مفيش دلع ولا حب 


ولا كلام من الي بتقولهولي مريم ولا الي يشوفه في الافلام 


ايه يجبرني اكمل حياتي كده وبعد كام سنة ابقي قد ابويا 


وعيالي يتجوزو وعمري يضيع في الحرمان والحياة الروتينية 


الممله دي وانا عمال اكلم نفسي لقيت مريم بتتصل


_ والله ياحبيبي انتي جيتي في وقتك 


مريم ..كنت بتعمل ايه ياخاين انطق


_ معقول انا اخونك يا ريمو خلاص مفيش مكاني في قلبي 


يحب حد غيرك انتي مليتي قلبي حب وحنان ودلع 


مريم ..تموت في الدلع انت 


_ اه ياريمو يخربيت دلعك كل حاجه فيكي جننتني 


مريم ..مش اكتر مني ياحوده أنا بقيت بتنفسك ياواد  


لمستك بتدوبني بتعفرتني بحس اني لسه بنت بنوت واني 


انت اول راجل يلمسني 


_ طب اسالك سؤال 


مريم ..اسال ياحوده


_ لو انتي عايزاني بس انا راجع تعبان ومليش مزاج تعملي ايه


مريم ..هفضل ادلع عليك واتمايص ولو مجلس نتيجة هغتصبك


_ تغتصببني معقول


مريم ..ايوا واعمل حسابك اني انا بعوز كده كتير 


_ كده ده الي هو  ايه ياروح قلبي قولي 


مريم ..بكسوف تنام معايا يعني ياواد


_ أنا كمان ياقلبي بحب كده كتير ومعاك حبيته اكتر واكتر 


مريم ..هبعتلك صورته وتشوفه وهو غرقان منك وبسبب الي 


عملته بس تمسحها


_ طب ما تقولي اسمه 


مريم ..ام نفسك بقا لما نتجوز هقولك كل حاجه ياقلبي 


_ ااااه يا ريمو امتي بقا يجي اليوم ده امتي 


يتبع💥 ملحوظة هامة 💥 👇👇👇👇


كل الناس الي بتابع وبتقراء في صمت هياخدو بأن من 


الصفحة وباقي القصة مش هيوصل غير للمتابعين المتفاعلين فقط..

♥️تحياتي للجميع ♥️

 العاشر بعد قليل من هنا
 

تعليقات

التنقل السريع