القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية #في بيتي رجل ابله البارت التاسع بقلم فاطمة وميمي في موسوعة القصص والروايات

#التاسع
ايه يااستاذ عمرو متخليك شخص متجضر 

_لا ياراجل متجربها انت

_جربت وحابب اقولك التجربه روعة 

عمرو بزعيق محمااااد يلا نهرب من هنا

_استنو بس انتوا رايحين فين خليكوا معانا شويه  

عمرو _لا ياعم ابعد حاشا لله اعوذ بالله من غضب الله 

_هتنبسط 

_سيبه ياعم معلش اصله مدقش الدلع عامل ازاي بيموت في اللغبطه هي هي هي 

عمرو _الواد ده من بدري وانا بقول مش مظبوط  انا هارب من هنا الحق نفسك يامتلحقش 

محمد _نهدي بس شويه ياعمرو انا تعبت من الجري ونفسي اتقطع 

عمرو _مانا قولتلك قولتلك منحضرش 

محمد _الله وانا ايش عرفني يعنى أنهم كده 

عمرو _محمد قولي ومتخبيش عليا انا صاحبك لما دخلت جوه حد عملك حاجه 

محمد بكسره فات الاوان 

عمرو _يعنى عملوا ماتنطق 

محمد بدموع ملحقتش نفسي واحد منهم سالني و... 

عمرو _بصدمه لا متكملش 

محمد _لازم اكمل 

عمرو _لا متكملش 

محمد _لا لازم اكمل 

عمرو _لا متكملش 

محمد بغضب مقولنا يااخي اكمل الله   

عمرو ببراءة حاضر 

محمد _المهم شالني ووداني لاوضه كده  قولتله سيبني اجهز نفسي 

عمرو _اه وجهزت نفسك 

محمد _اتريق اتريق لا طبعا ملحقتش جهزت الساقع بس وهو دخل علي طول  جه يهجم عليا.. 

عمرو _لا متكملش 

محمد _لا اكمل 

عمرو _لا متكملش 

محمد _مقولنا يااخي اكمل الله  المهم جه يهجم عليا روحت ضاربه علي راسه بالساقع اومال فاكرني جهزتوا ليه 

عمرو _ها لا ولا حاجه 

محمد _طب ياسيدي شوفلنا عربية بدل مانا واقفين كده  

عمرو _في عربيه بتقرب مننا اهي وقفت تعالا نروحلها 

محمد بخوف مبلاش دي نازل منها اسود

عمرو _ولا اجمد خليك راجل 

لو سمحت يافندم 

_انت عمرو سعيد

_اه انا  عمرو سعيد

_اتفضل معانا 

_اتفضل اروح فين 

بغضب مقولنا اتفضل معانا الله هتيجي ولا نجيبك بطريقتنا 

عمرو _محمد انا ماشي رايح معاهم  لو غبت قولهم مات او انتحر  لو ملقتونيش بلغوا الشرطه وقول لندي متخفش عليا انا رايح اتفسح وجاي

ندي _يعنى ايه يعني يعني جوزي غايب ومعرفش عنه حاجه ناس خدته من جمبك كده ولا الاطرش 

محمد _الله ياندي طب اعمل ايه 

ندي _متعملش انا الي هعمل انا  الي يقرب من جوزي اقتله 

جهزنا كل حاجه 

محمد _اه 

ندي _ايد المدق والشاكوش 

محمد _موجود 

ندي _سكينه المطبخ وكيس البريل

محمد _موجود 

ندي _كبس الملح وكيلوا الطماطم 

محمد _موجود 

ندي _الروز ورابطه الشبط والبقدونس 

محمد _موجود 

ندي _جيب الكرنبه معاك 

محمد _كله موجود 

ندي _يلا جاهز للحشو اقصد الحرب 

محمد _جاهز 

ندي_استني بس احنا رايحين فين 

محمد _معرفش 

ندي _انت متعرفش هما خطفوا فين

محمد _لا مقاليش 

ندي _لا مقالكش الطم اومال رايحين فين دلوقتي 

محمد _معرفش انا ماشي وراكى 

ندي _يلا ياغبي علي مركز الشرطه نبلغ

يتبع
هخليه طويل لما الاقي تفاعل 🙂
#في بيتي رجل ابله 
التاسع
اتفاعلو بعشر تعليقات ولايك


تعليقات

التنقل السريع