القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية الشكروطة للكبار فقط 🔞🔞البارت 13سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات


البارت ال 💥13💥


بقلم ✍️ سلطان زماني 


رحمه ولدت. جابت ادهم وكلهم كانو 


موجودين في المستشفي سيف الي كان 


في الغردقة عند عمي وامها قربت منها وباست ايديها 


واتصالحو وقالتلها ترجعي معايا علشان أخد بالي منك ونعمل


السبوع عندما جوزها رفض وقال رحمه هتروح بيتها عايزة 


تكوني معها اهلا وسهلا بيكي والعقيقة كمان هتتعمل في 


بيت رحمه قالتله الي تشوفه يا ابو ادهم بغيظ طلعنا من 


المستشفي علي البيت وبعد 15 يوم عملو العقيقة ودبحو


وفضلت قاعدة حوالي شهر معها وحضرت شنطتي وسلمت 


علي رحمه وجوزها  وقولتلهم اني هبقا اجيلكم كل اسبوع 


جوزها نزل وصلني لحد البيت طلعت خبطت فتحلي بابا


قالي في حاجه ولا ايه ياريم وبص علي الشنطة 


دخلت وهو وقف مستغرب 


_ وحشتني اوي يابابا ياحبيبي وجيت اقعد معاكم 


بابا ..بزهول وانتي كمان ياريم  رحمه اختك عامله ايه 


_ ام ادهم زاي الفل ابنها طالع شبهك اووي واخد نفس تقطيع وشك 


بابا ..اتبسط وضحك وقالي ربنا يخلهولها عقبال ما اشيل 


ولادك ياريم


_ اي ده امال فين اخواتي يابابا 


بابا ..راحو عند خالهم بيفتح محل جديد وعامل ليلة انا علي 


بليل كده هروح 


_ ماتخدني معاك يابابا هتسبني هنا لوحدي 


بابا ..انت مش ناقص مشاكل خليكي بعيد عنهم احسن 


_ والله يابابا مش هعمل حاجه متخفش وقربت عليه وقولتله 


علشان خاطري بقا


بصلي واول مره يبحلق فيا كده وتنج في وشي وقالي 


يخربيتك ده انا حاسس اكني بكلم امك سبحان الله قولتله 


ليه يعني قالي لما كانت لي سنك كانت شبهك كده قولتله 


كنت بتحبها سكت وقالي خشي يلا دخلي شنطتك وشوفي 


هتعملي ايه قولتله حاضر  مشيت وبلف فجأة لقيته بيبص 


علي جسمي من وراء عملت نفسي هبله ودخلت الاوضة اول 


ما فتحتها افتكرت كل الي حصل ولا اكنه لسه حاصل من 


ثواني 


كلمت سيف وقالي اني مروان هيقراء فاتحه الخميس الجاي 


واطمنت علي رحمه وفضلنا نرغي سوء بعد ساعتين طلعت 


ملقتهوش دخلت الاوضة وفضلت ادور في الدولاب لقيت 


علبه خشب فيها دهب كتير واخدت بالي من ورق كتير 


وفضلت ادور علي مكان الحشيش عايزة اعرف بيخبيه فين 


رجعت كل حاجه مكانها ودخلت المطبخ وجهزت لنفسي اكل 


واخدته ودخلت اوضتي وفضلت أكلم رحمه فيديو لحد ما 


سمعت صوتهم  دخلت عندي ام رحمه وقالتلي جيتي 


وجهزتي اكل وروقتي الاوضة  هو حضرتك ناويه تشرفينا 


كتير  ضحكت وقولتلها ده انا هشرفكم علي طول أن شاء الله 


قالتلي شكلك لسه متعلمتيش الادب  ياريم


قولتلها لو كنت اتعلمته مكنتش رجعت تاني أنا اتعلمت اطبخ 


وبعمل محشي ومكرونة بشاميل تحفه بكرا اطبخلكم لقتها 


اتشنجت واتعصبت وسبتني وفضلت تبرطم طلعت برا لقيت 


بابا جايب فاكهه غسلتها وحطتها في التلاجة وجبتله طبق 


ليه وفضلت قاعده جنبه وعمال يبصلي اوي وكل ما يطلب 


حاجه أقوم أنا اعملها أو اجبهاله  وام رحمه قاعدة متابعة الي 


بيحصل وعلي آخرها مني 


مرت الايام وقربت من بابا اوي وبقا بيجيلو تليفونات وانا 


قاعده معه ناس عايزين حشيش ويقولهم هبعتلكم علي 


حاضر  وعرفت أنه بيقعد طول اليوم علي القهوة بتاعة اخوه 


ابو عمرو جنب شقته القديمة الي فيها عفش امي


وسمعت عبير وهي بتتكلم في التليفون مع حد وبتشتمه 


قربت لازقت ودني في الباب سمعتها بتقوله أنا غلطانه اني 


وثقت فيك وسلملتك نفسي عمال كل شهر تقولي الشهر الجاي  


الشهر الجاي ودلوقتي بتقولي أهلك مش موافقين 


اعمل اي انا دلوقتي يا ياسر 


يتبع 💥 

البارت 14من هنا هنا هنا هنا


تعليقات

التنقل السريع