القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية الشكروطة للكبار فقط البارت 18سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات


البارت👈  1️⃣8️⃣ بقلم ✍️ سلطان زماني 

ياسر أبوه خطبله بنت واحد صحبه وعبير فضلت تخس 

وتضعف وبتاكل خفيف وعلي طول عياط ونورهان فاكره أنها 

زعلانه أنه سبها

 ولا هي ولا امها يعرفو انها مش بنت 

وعلاء اخو ايهاب بيرسم الدور عليا وفاكر اني هبله زاي ما 

سمع عني وعايش في دور الصحاب ولو عوزتي حاجه وانا 

معاكي ومتخفيش والجو ده وانا ولا قولتله موافقة ولا 

رافضة وحسسته اني عبيطة وبتكسف قولت يمكن ينفعني  

واحتاجه في حاجه بعد كده 

صدام كلمني صوت وقالي 

صدام ..حبيبتك كانت لسه عندي ياغزال 

_ حبيبتي مين دي ياواد 

صدام . نورهان بس البت دي احلوت وكبرت والحاجات 

عندها كبرت ازاي 

_ بدأنا بقا في قلة الأدب ماتخلص ياواد وقول كانت عايزة ايه

صدام...الغزال شكله بيغير ولا ايه 

_ يووووووو 

صدام .. خلاص يادبش ..كانت جيبه تليفونها اغيرله تاتش 

_ يعني تليفونها معاك دلوقتي 

صدام . اه وشغال فيه اهو 

_ بقولك طيب ما تدخل كده علي الواتس والبرامج الي عندها شفلي اي الدنيا 

صدام ..انتي هبله بقولك يصلحه لسه بس دي اسرار وانا معملش كده 

_ صدااااااااااااااااااااام متعصبنيش ياولد انت 

صدام .. هههههههههه اي بس ياسطا مالك بتزوووم ليه

_ عايزة اعرف بنت الجزمة دي بتعمل ايه وبتكلم مين 

صدام . يعني هي عايشه معاكي في بيت واحد ومش عارفه تمسكي عليها حاجه 

_ يابني دي بتنام والموبيل تحت المخده ومن اول ما بتصحه 

لحد ما تنام علي طول في ايديها مش بتسيبه وعبير قالتلي 

انها بتغير الباص ورد علي طول

صدام . شكلها مش سهله نورهان دي ياغزال ع العموم 

هخلص شغل فيه وإبقا اشوفلك الدنيا ولا تيجي تشوفي الدنيا معايا  ههههه

_ لا ياخويا شوفها انت وقولي أنا ضهري تعبني هيموتني

صدام. .هي فعلا لما بتجلكم بتوجع ضهركم  الف سلامة ههه

_ انت تموت في قلة الأدب روح ياصدام أنا هقفل سلام

صدام . ههههههههه

يتبع   


تعليقات

التنقل السريع