القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية الشكروطة للكبار فقط 🔞🔞تكملة البارت 20 بقلم ✍️ سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات


تكملة البارت 20 بقلم ✍️ سلطان زماني 


كلمت صدام وفضلنا نتكلم وقالي اني احسن وقت بعد الفجر 


علي عطول كله بيكون نايم والشارع هوس هوس قولتله بابا 


بيسيب المفاتيح والسجائر وموبيله في الصالون وبينام علي 


3 بليل أو 4  بالكتير ومرات ابويا اخوها 12 أو 1  قالي المشكلة 


انتي هتعرفي تتزلي بليل كده ومن غير ما حد يشوفك 


قولتله أنا احدفلك المفتاح وانت روح جيبهم علي السريع 


وسبلي المفتاح قدام باب الشقة وانا لما تنزل هبقا اخده  


ضحك جامد وقالي ده علي اساس اني رايح أسرق علبة 


مناديل 


_😳 صدم ده مش وقت هزار علفكرة


صدام ..مين فينا الي بيهزر يابت انتي ا


ولا مش انا الي هطلع اجيب الحاجه 


ثانية المكنة بتاعتي كله عارفها ثالثا بقا انتي 


لازم تلبسي عباية ونقاب وابقي ارميهم بعد كده  علشان 


الكاميرات 


_ انت يتوقع قلبي وبتخوفني ليه ياعم 


صدام ..يابنتي مش انتي بتقولي اني كله علي 3 أو 4 بينام


_ اه حتي نورهان لو فضلت صاحية بتبقا قفله الاوضة وحطه 


السماعات في ودنها ومش هنا 


صدام .. طب خلاص اشطا احنا علي 4 ونص نتحرك و5 


بالكتير ترجعي وتبقي علي سريرك


_ اشمعنا انا الي اطلع ما تخلي واحد صحبك


صدام .. أنا مش عايز الحوار يكون في ثالث أنا يابرنس هاخد  


اسكوتر بتاع واحد صحبي ساكن في المعادي وهفك النمر منه 


وهلبس كلب وكمامه  مفيش حاجه هتبان مني وهلف لفتين 


في الشارع وانتي هتقفي علي جنب اول ما ارنلك هتطلعي 


بسرعة تاخدي الحاجه وترني وانتي علي الباب ونازله هكون 


واقفلك قدام مدخل البيت تركبي ونخلع اهم حاجه متاكده 


اني الحاجه موجوده 


_ اه ياصدام وبكره هتاكد اكتر بس هجيب النقاب منين 


وهلبسه فين ده 


صدام ..البسيه علي السلم وانتي نازله انتي يابت ميتعرفيش 


تفكري خالص 


_ معلش يامعلم اصلي دي اول مره أسرق فيها فتلاقيني 


متوترة وقلقانه شوية 😂


يتبع 

 البارت 21من هنا هنا هنا هنا 

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق
  1. معاش عتيزه الحلقات من 1لحد العاشر لاني مش لقياهم

    ردحذف

إرسال تعليق

التنقل السريع