القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية الشكروطة للكبار فقط 🔞🔞البارت 21 بقلم ✍️ سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات


البارت 21 بقلم ✍️ سلطان زماني 

تاني يوم صحيت جهزت الفطار معاهم وسمعت ام رحمه 

بتحكي مع اختها علي الفلوس الي بابا مستلفها منها وأنه نزل 

من ٩ الصبح فطرنا وام رحمه سالتني عن ايهاب ومرتاحة معه ولا 

_ اهي جوازة بقا والسلام ياماما 

ام رحمه . هو انتي كنتي تحلمي ولا تطولي تتجوزي حد واي 

ابن اخويا 

_ طب ما احنا لسه فيها بصراحه بعد ما قعدت معه وعرفته 

لاقيته رايحه منه علي الاخر 

إم رحمه... هو لعب عيال ولا ايه ماترفسيش النعمة برجليكي 

ومتنسيش اصلك انتي لما جيتي مكنتيش فاهمه الالف من 

كوز الدرة الله يرحم

_ بس فهمت لما عشرتكم وقعدت معاكم إنما هو عقله علي قده ياماما 

ام رحمه. .بكره ياختي بعد الجواز تفهميه وتعقليه 

_ هو بابتي فين ياماما 

ام رحمه . في نصيبه راح في نصيبه تاخده وتاخدك في ساعة واحدة 

_ بعد الشر عليه أن شاء الله يكراهو يامامي 

قامت وقربت ليا اوي وبصتلي وهي ماسكه نفسها بالعافيه 

ومفرقعه من الغيظ هو انتي يابت فكراني عيله من سنك 

علشان تعملي عقلك بعقلي وراسك براسي انتي عايزة توصلي 

ل ايه من فرستك واستفزازك ليا ده هترتاحي يعني لما اموتك 

ولا اسمك 

_ تسميني يالهوووووي واهون عليكي اموت طب اصبري لنا 

اتجوز وافرح واخش دنيا مع ايهاب ابن اخوكي العريس 

القطة الاملا الي مكنتش احلم بيه 

فضلت تخبط علي كتفي وتقولي ماشي ياريم الحساب يجمع 

ياحبيبتي  

سبتها وبعتلها عبير علشان تعرفلي هي ناويه علي ايه وشوية 
.
دخلتلي قالتلي الي مصبرها انك هتغوري من هنا 

قولتلها هي مين الي هتغور دي يابت 

قالتلي هي الي بتقول كده مش انا 

_ ماشي كملي 

عبير ..بتقول كمان أنها خليت خالي يشطب الشقة وقريب 

هيفرشها وتتجوزي علشان مش طيقاكي وام ايهاب هتخليكي 

من اول ما تصحي لحد ما تنامي عندها في شقتها تطلعي 

علي النوم بس.  وطول اليوم تخدميهم 

_ ههههههههه اخدمهم ااه ده انا هخدمهم خدمة العمر 

عبير ..شفتي ياسر منزل صورة الجربوعه بتاعته علي الحالة 

_ أنا مش عارفه انتي لسه بتحبيه علي نيلة ايه 

عبير . احبه ايه بس انا خلاص نسيته اصلا شلته من حساباتي 

_ لا ماهو واضح المهم أنا عايزة أخرج اشتري براهات من 

تحت وطرحه 

عبير . وانا كمان عايزة اعدي علي خالتو ادفعلها الجمعية 

واسم علي بنت خالتو قبل ما تسافر 

_ قشطا يبقا ننزل سوء وانتي ارجعي برحتك بقا 

عبير.. ماتيجي معايا دي خالتو بتحبك اوي 

_ مره تانيه فاكره المحل الي اشترينا منه الطرحة الكحلي 

اوصفهولي 

نزلنا ووصفتلي المحل ده علشان كنت اخدت بالي اني في 

شارع كامل بيبع نقابات وعبايات السوده وفعلا رحت 

واشتريت نقاب وعباية ورحت قصرتها علشان كانت طويلة 

اوي وحطتهم في شنطة سوده وفتحتلي ام رحمه ودخلت 

علي طول ومخدتش بالها أنا جبت ايه دخلت الأوضه وقفلت 

وقعدت اكلم صدام وهو قالي نامي انتي وانا علي 3 

هصحيكي قولتله لا أنا عارفه أنه مش هيجيني نوم  فضلنا 

نرغي لحد ما انشغل في الشغل وانا طلعت اقعد مع بابا 

للاقيته بيشرب حشيش فضلت قاعدة معه لحد ما دخل 

أوضته وانا الساعة 4 بالظبط كنت لبسه ونزلت ركبت وراء 

صدام 
يتبع 💥 التفاعل وحش جدا ياجماعة

تعليقات

التنقل السريع