القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية الشكروطة للكبار فقط 🔞🔞البارت 22 ❤️😘بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات

البارت 22 ❤️😘بقلم سلطان زماني 


نزلت علي اول الشارع خدتها مشي 


وصدام فضل يروح ويرجع مرتين ورن عليا طلعت السلم 


قلبي بيدق وخايفه وقفت قدام الشقة جربت المفاتيح 


والنقاب والعباية لخمني مش شايفه كويس منه


 فتح الباب دخلت ولعت نور الكشاف وفضلت اقلب وأدور الحاجات عليها  تراب والعباية اتبهدلت لحد ما وصلت ليهم 


طلعتهم من الكراتين الي فيهم وحطتهم في الشنطة وخدتهم 


ونزلت بيهم علي طول ودخلت اول شارع جانبي قابلني 


وفضلت امشي لحد ما وصلت علي الشارع الرئيسي


 وكلمت صدام قولتله أنا عند صيدلية مكه 


قالي مكة ايه انتي نزلتي قولتله اه قالي طب ابعدي عنها 


شوية علشان دي فيها كاميرات وانا ثواني هكون عندك 


عدي عليا وخدني ونا ركبه وراه  حضناه من ضهره وهو 


بيقولي انتي هبله أنا مش قايلك رني عليا وانتي نازلة 


قولتله أنا لقيت الطريق سالك كملت وكلمتك لما طلعت


 فضلنا نضحك وهو يتعمد يضحكني اكتر وانا فرحانه اني 


اخدت الحاجة وفرحانه اكتر بالجو ومش مصدقة اني انا وصدام مع بعض والساعة 5 ومش عايزة اسيبه ولا انزل عايزة افضل حضناه ومعه 


خدني عند بيت جده القديم ساب الشنطة هناك وركبني 


بسرعة ووصلني البيت وقالي أنا هفضل معاكي علي الخط 


لحد ما تدخلي اوضتك واطمن عليكي قلعت العباية والنقاب 


ادتهم لصدام وطلعت 


دخلت وفتحت الباب وحطيت المفاتيح مكانها وجري علي 


الأوضه فضلت اكلم صدام بصوت واطي وطفيه إضاءة 


الموبيل صدام قالي نامي قولتله هموت واشوف رد فعله لما 


يعرف واشوف تأثير الصدمة عليه هما يعملو كام دول قال 


الكيس الواحد ب 9 تلاف أو 8  .. انتي بقا هاتعملي ايه 


بفلوسهم  قولتله بالنص يازميلي قالي ولا نص ولا ربع أنا 


كفايا عليا اخدلي كيس ولا اتنين اتكيف بيهم قولتله هو انت 


بتشرب قالي مش ع طول كل فين وفين قولتله أنا اهم حاجه 


عندي واجع قلبه واكسره يابني ده حط الحشيش في شنطتي 


واحنا رايحين الغردقة ل عمي وكانت أم رحمه عارفه وقالو لو 


اتفقشت تبقا كلبه وغارت قالي نفسي بقا تنسي وتعيشي 


حياتك ياريم وتكبري دماغك 


_ أنا لو قادره وعارفه انسي كنت نسيت وريحت نفسي يابني 


أنا لسه اول امبارح حلمت بيهم  أنا اه من الارياف بس عمري 


ما شفت لا من امي ولا أهلها جحد وجبروت كده عارف يعني 


ايه لما امك تقولك أنها اتظلمت وتعبت في حياتها واني 


وجودك معاها غير مرغوب فيه واني جوزها مش عايزني 


اعيش معاهم  وتخدني ل ابويا ترميني ليه وملقيش غير قهر 


زل واهانه وتجريح وزل وكسرة نفس وخاطر  ام رحمه دي 


بتتعامل معايا علي اني ضرتها مش طفلة ولا وحده زاي بنتها 


بتنتقم فيا من امي أنا معملتش للناس دي حاجه علشان 


يبهدلوني كده ومكنتش عايزة حاجه من ابويا غير أنه 


يعاملني زاي نورهان وعبير ورحمه هما بناته وانا بنته برضو 


اخد حقي ياصدام منهم وبعدين انسي واكبر دماغي 


صدام .. يخربيت ام نكدك انتي ايه يابت مبتعرفيش تفرحي 


كئبتي امي معاكي يلعن ابو شكلك 😂


يتبع ..عايز رايكم بدون ملصقات وتواقعتكم للي جاي


 تكملة البارت 22من هنا هنا 

تعليقات

التنقل السريع