القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية الشكروطة للكبار فقط 🔞🔞تكملة البارت (22) بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات

تكملة البارت (22) بقلم سلطان زماني 


اول مره انام النوم ده ارتحت شوية ونفسيتي هديت كتير 


صحيت الصبح اول ما فتحت عيني حسيت اني كنت بحلم 


استغربت ازاي عملت كده وجبت القلب الجامد ده منين 


وأزاي مخفتش 


طلعت برا لقيت بابا بيلبس وام رحمه بتروق الاوضة فطرت 


وعملت كوباية نسكافيه وفضلت قعده في الصالة ومشغله 


فلم بتفرج عليه دخلت الواتس لقيت نورهان بتتخانق هي 


ومازن وهو عملها بلوك فضلت اقراء الكلام الي فاتني وعرفت 


اني المشكلة بسبب انها شافته مع وحده صحبتها وهي شكه 


أنه بيعمل معها كده وهو بيقولها حتي لو في بنا علاقة انتي 


ملكيش فيه وملكيش انك تحاسبيني وانا اعمل الي اعمله 


ولو مش عجبك غوري وعمل بلوك ليها ولقيتها بتحكي مع 


صحبتها وبتكدب وبتقول أنها شتمته وهي الي عملت بلوك 


ليه وهو بيحاول يكلمها من أرقام تانيه وهي مش بترد  


فضلت اضحك وصعبت عليه وشفت أنها هبله اوي 


موبيل ام رحمه بيرن ندهت عليها تشوفه قالتلي سبيه لنا 


اخلص الي في أيدي اشوف مين قربت منه لقيته بابا قولتلها 


ده بابا  قالتلي هاتي التليفون ردت عليه 


بابا ..مصيبة مصيبة وحلت علينا كلنا 


ام رحمه.. مصيبة ايه الي حلت علينا ياراجل انطق


بابا ..حد دخل المخزن وسرقه الحشيش كله اتسرق بيتي اتخرب


ام رحمه ..لا ياحلو المصيبه دي لو فعلا مصيبه مش حوار 


مطبخه انت واخوك مع بعض ف المصيبه دي حلت عليك انت 


وبيتك انت الي اتخرب ياحبيبي ..فلوسي ترجعلي


بابا ..انتي اي الي بتقوليه ده انا هحور عليكي 


ام رحمه .. تحور تتسرق تتحبس تولع فلوسي ترجعلي أنا 


خلاص شغل الافلام ده مبقتش اكل منه 


بابا.. ياولية بقولك اتسرقت اتعلم عليا الكالون زاي ماهو الي 


دخل معه مفتاح الشقة 


ام رحمه .. المفتاح مع اخوك اكيد هو او حد من عياله هيكون 


مين يعني 


بابا ..أنا عقلي وقف مش عارف افكر معقول اخويا يعمل كده 


ام رحمه ..راجع الكاميرات الي في الشارع 


 بابا ..سالت قالو انهم بيقفلو المحلات بليل وبيقفلو الكهرباء ومش 


بتكون شغاله 


ام رحمه ..معقول كل المحلات كده ياراجل اسال تاني وشوف  


اكيد هتبين اخوك او حد من عياله 


بابا ..أنا هرحله الحاجه دي لو مرجعتش أنا هضيع ..ليع ياربي 


تعمل فيا كده ده انا عمري ما ظلمت حد 


ام رحمه قفلت وادتني الموبيل بتعها وقالتلي خدي ياغراب 


البيت والنبي من ساعة ما اصطبحت بخلقتك ع الصبح وانا 


قلبي مقبوض وحسه اني هتحصل نصيبه واهي حصلت


_ خير ياماما مصيبة ايه كفانا الشر 


ام رحمه . عارفه لو مغورتيش من وشي السعادي هعمل فيكي 


زاي ما عملت قبل كده فاكره يابت ولا نسيتي 


 _ ودي حاجه تتنسس فاكره فاكره سبتها وفضلت قاعدة في 


الصالة لقتها بتكلم اخوها وبتحكيله ومش مصدقة أنه اتسرق 


وشكة أنه بيحور عليها علشان يضحك عليها في الفلوس الي 


مستلفها وبتقوله روح واتاكد من الكلام ده وأسأل وقفلت معه 


يتبع 💥 التفاعل محبط جدا

البارت 23من هنا هنا هنا هنا 



 

تعليقات

التنقل السريع