القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية الشكروطة للكبار فقط 🔞🔞 البارت (26) بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات



البارت (26) بقلم سلطان زماني 


سيف دخلي وقالي عايز افهم بقا في ايه 


_ مفيش حاجه ياسيف أمك هي الي معرفش حطاني فدماغها   


ليه ومش مكفيها اي عملته فيا زمان 


سيف ..لا ياريم أنا بتكلم علي التغير الي حصل فيكي انتي 


مش شايفه نفسك كنتي بتتكلمي ازاي وبتردي ازاي ده انا الي 


اخوكي استغربتك وكمان لما صعب عليكي الواد ده 


_ ياسيف لازم تبقا عارف اني عملالك الف حساب لو مش 


موجود قسما بالله كنت خربتها 


سيف ..ازاي يعني ياريم 


_ سكت وقولت لنفسي انتي ايه الي بتقوليه ده يابت انتي اتجننتي اسكتي 


سيف ..ايه ياريم سكتي ليه 


_ اقصد يعني كنت شتمتها زاي ما شتمت امي بس وجودك خرسني 


سيف.. هههههههه لا والنبي ما كلنا سمعنا وانتي بتردي 


الشتيمة بس انا عدتها علشان بعد كده لما تعرف انك هتردي 


مش هتشتمك ولو مش متاكد انها غلطانه كنت قطمت رقابتك 


_ واهون عليك ياسيف 😉


سيف ..انتي عارفه انتي عندي ايه من غير ما اقول ياريم


_ عارفه والله وحسه كمان ومفيش حاجه مصبراني غير اني 


عارفه ومتاكده كمان ربنا يخليك ليا يا اجدع وارجل اخ في 


الدنيا 


سيف ..اهو الحب والكلام الجميل والاحساس ده انا مش 


بشوفهم غير منك انتي الكلاب التنيين ولا اكني اخوهم 


_ متقولش كده دي رحمه بتموت فيك وانت نور عينها 


سيف ..انتي لو خدتي بالك اني من بعد رحمه ما اتجوزت وانا 


خلعت حسيت اني نصي التاني راح مني البيت بقا كئيب من 


غيرها هي الي كانت عمله فيه روح 


_ اه والله فعلا رحمه دي ملاك علي هيئة بشر والله 


سيف . مش هتقولي بقا التغير الي فيكي الي انا حسه من 


فترة ده ايه سببه 


_ الناس دي اخدو مني كل حاجه يا اخويا حتي الحد الي 


حبيته واتمنيت اعيش معه امك قالت ليهم كلام وسخ عني 


وعن امي بالكدب وطفشتو


سيف . قصدك مروان هو انتي بتحبيه لسه


_ اه لسه شفت فيه جدعنتك واهتمامك بيا وحبك وخوفك 


عليا شفت فيه العوض طوق النجاة الي هيخلصني من القرف 


والزل والقهرة الي عايشه فيها صبح وليل كانت فرصتي اني 


اعيش حياة حلوه وهادية


سيف..اقسم بالله لو مبطلتيش عياط هقوم احجز واسافر 


ومش هجيلك تاني


_ ياعم خلاص اهو ده انا ماصدقت تدخل تتكلم معايا زاي زمان ههههههههههه


سيف..انتي هبله يابت أول مره اشوف وحده بتعيط وتضحك 


في نفس الوقت والله انتي مصيبه يابت


قام حضني وفضل يطبطب عليا ويقولي حقك عليا ياحبيبتي 


_ انت بقا هتخطب امتي واخبار موزتك ايه احكيلي 


سيف ..سيبك مني انا انتي لسه بجد بتحبي مروان ابن عمك 


_ بكسوف وانكسار ايوا لسه بحبه ومحبتش غيره اصلا 


سيف ..طب ليه وفقتي علي ايهاب 


_ كنت عايزاه يشوف اني لو انا كنت فعلا شكروطة زاي ما 


مرات عمه قالت عليا وعلي امي مكنتش هتجووني ابن 


اخوها  وتاني حاجه أنا استحالة كنت هتجوز ايهاب أنا كنت بتسلي وعايزه اشوف آخرهم


سيف ..بس انا سالتك قبل كده ومقولتليش كده 


_ وانا مش عارفه أنا ليه بصرحك دلوقتي بالحقيقة 


سيف ..انتي في حاجه تانيه مخبيها عليا ياريم 


_ حاجه ..حاجه ايه دي 


سيف .  اي حاجه ياريم 


_ لا يا اخويا هي دي بس 


سيف.. انتي بنت حلال يابت مروان تعبان اوي مع خطيبته 


وتقريبا خلاص الحوار بيتفشكل وعمي ابو مروان بعد 


الختاقة الي حصلت دي قعد يشكر فيكي وشاف خالي وامي 


علي حقيقتهم وعمي ابو عمرو قال انك غليانه وصدق اني 


الحوار فيه لعب وأنهم عايزين يغدرو بيكي 


اتقلي بس عليا وانا ليكي عليا الي خربته امي أنا هصلحهولك 


بس علي الهادي يازبادي


_ ياواد ما تيجي اعمل.. دي أن إيه  ..يمكن مطلعش اختك 


وتتحوزني انت ونخلص


سيف .. هههههههههه هههههههههه يخربيت شيطانك 


يتبع 


قولت افؤفشكم وافرحكم علشان انتو غالين عليا ..عايز تفاعل جبار بقا علشان اكمل 😂


تكملة البارت 27من هنا هنا هنا هنا

تعليقات

التنقل السريع