القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية الشكروطة للكبار فقط 🔞🔞تكملة البارت (26)بقلم سلطان زماني 💥في موسوعة القصص والروايات


تكملة البارت (26)بقلم سلطان زماني 💥


سيف مشي وابو ايهاب اتصل بيا وقالي 


ابو ايهاب ..أنا قولت اسيبك تهدي وبعدين ابقي اكلمك


_ لا لا ياعمو أنا زعلانه منك بجد بجد مكنش العشم ده انا 


كنت بقول اني مطمنه علشان انت موجود 


ابو ايهاب ..هو عمو عمل ايه زعلك بس ما انتي شتمتي أخته 


قدامه هو عمل نفسه مسمعش لا وكمان غلطها 


_ بس بقا والنبي ما تجبلي سيرة الوليه القرشانه دي 🙁


ابو ايهاب .. خلاص مش هنجيب سيرتها انتي عامله ايه 


دلوقتي ياريم


_ الحمد لله ياعمو وانت اخبارك ايه ياعموووووو😉


ابو ايهاب .. ما بلاش عمو دي قوليلي يا طارق عادي


_ لا لا مينفعش ياعمو عيب 😳


ابو ايهاب .. أنا نفسي اسمعها منك 


_ يا اخواتي بقا حد يصدق اني ايهاب ابنك 


طارق ..ليه بتقولي كده 


_ مش واخد منك شقاوتك ولاطريقتك  وكلامك الجميل ده


طارق.. هو أنا لسه قولت حاجه انتي كل الكلام الجميل 


اتخلق علشان يتقالك ياعسل انتي


_ بس بقا ياعمو قصدي ياطارق يخربيت كدا 


طارق .. وحده وحده هتتعود ياجميل ولسانك هياخد عليها 


_ هياخد علي ايه ياطااااااارق 


طارق ..يا خراااابي علي حلاوه وجمال اسمي قوليها تاني 


_ طارق طارق طارق طارق طارق 


طارق ..أنا سمعت انك هتاجري شقة وتقعدي فيها لوحدك وهتشتغلي 


_ اه بفكر علشان اكون لوحدي وعلي حريتي ده هنا خنقه اوي 


وكل شوية خناق ومشاكل لما كرهت نفسي 


طارق .. ورايهم ايه في الحوار ده


_ سيف خرب الدنيا وقالي هموتك


طارق ..طب وموضوع ايهاب بنسبالك ايه 


_ لا ايهاب خلاص بقا انت مشفتش ام 44 عملت ايه منها لله بقا 


طارق ..انتي عجباني ودخلتي دماغي اوي يابت 


_ انت اي الي بتقوله ده 


طارق ..الي سمعتيه ياريم انتي مخيشه اوي في دماغي مش 


قادر انسي دلعك وكلامك ونظرة عينك الي بهدلتني 


_ اي ده انت اخدت بالك 😯


طارق . محسوبك برضو معلم وافهمها وهي طايرة


يتبع 


البارت 27من هنا هنا هنا هنا


تعليقات

التنقل السريع