القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية الشكروطة للكبار فقط 🔞🔞البارت (27) بقلم ✍️ سلطان زماني 🌹في موسوعة القصص والروايات


البارت (27) بقلم ✍️ سلطان زماني 🌹


فضلنا نتكلم أنا وطارق كتير كام يوم وقعد يقنعني اني ارجع 


ل ايهاب بالشروط الي عايزاها 


وأنه قاطع ام رحمه بسببي ورحتله مره المحل بتاعه بعد إلحاح منه رهيب 


لقيت ظروفه مرتاحه اوي وقعد يكلمني قالي ايهاب كان 


هيسهل عليا كتير كنت هطلعلك في أي وقت عادي حماكي وبيزورك


 وايهاب عقله علي قده حتي لو شفنا مش هيشك في حاجه 


أنا نفسي اتمتع بيكي وبكل حته فيكي ياريم حاولي فكري 


تاني وحطلي 1500 في ظرف وادهوني ولما روحت البيت 


خربت الدنيا معه ازاي تديني فلوس ومتعملش كده تاني 


علشان والله هتكون اخر مره اشوفك فيها وفضلنا بعدها 


نتكلم فون بس والراجل ياعيني شكله بيعيش مراهقة 


متاخره وانا سيباه برحته يعيشها 


كلمت صدام علشان عايزة خط يكون مش متسجل ب اسم 


صدام ..هو انتي كده متكلمنيش غير لما تكوني عايزة حاجه بتاعة مصلحتك وش طب اطمني اسالي 


_ خلاص ياصدام مش عايزة حاجه انت عامل ايه 


صدام ..عملت حادثة بالمكنة بس الحمد لله ربنا ستر 


_ امتي ده وانت عامل ايه دلوقتي 


صدام...أنا محصليش حاجه بس المكنة غارت في داهية 


_ فداك  الف مكنة انت عرفت اني سبت ايهاب ولا 


صدام..بجد انتي يابت مش كان فرحك خلاص قرب 


_ بوظتلهم الدنيا في الاخر قلبت عليهم الطربيزة 


صدام ..طب كان لازمتها ايه من الاول 


_ أنا هلبس واجيلك المحل مترحش في حته 


صدام ..ماشي هستناكي 


لبست ورحتله قول ما شفني قام سلم عليا وقرب مني شميت 


البريفوم الي حطه من حلاوته كنت عايزة احضنه غمضت 


عيني شوية وخدت نفس عميق وقولتله خير بقا كنت عايز 


ايه 


صدام ..انتي هبله يابت ..انتي الي عايزاني وجيالي في 

المحل بتاعي هو جنان


_ اه اه سوري معلش ههههههههههه يقطعني 


صدام ..ههههههههه يخربيت ام الهبل 


_ ما خلاص بقا ياعم ما تلم لسانك 


زبون دخل وفضلت وقفه ساكته لحد ما خلص معه ومشي 


فتحت معه الحوار زبون تاني داخل بعد ما مشي  قولتله 


_ عايز خط يكون مش ب اسم حد علشان نورهان هي وامها 


شاغلين دماغهم بيا اوي عايزة ازولها شوية 


فتح الاب توب بتاعه ودخل علي موقع معرفش حمل منه 


برنامج ايه وخد موبيلي حمل عليه الواتس الذهبي وقالي 


خدي قولتله ايه ده قالي رقم يمني اهو انسي حد يقفشك منه 


ولا يعرف انتي مين ولما تخلصي ابقي امسحي الواتس اب 


كله وبليل كلميني لو نفضتيلي ياريم زاي كل مره اقسم بالله 


كده هصدق انك بتاعة مصلحتك فعلا  ومش هعرفك تاني


قربت اوي عليه وبرقتله   وبتناكه قولتله بكام الواتس اب 


الي نزلته ده 


قالي غوري ولسه بيلف علشان يمسكني جريت برا وهو 


اتكسف ودخل محله وكلمني وفضلنا نتكلم لحد ما وصلت 


البيت 

يتبع  بكتب محدش يقلق تعالو اتغدو معايا يالي تنشكو 😘

 البارت 28من هنا هنا هنا هنا 

تعليقات

التنقل السريع