البارت (28) بقلم ✍️ سلطان زماني
طلعت فوق لقيت نورهان وامها قاعدين كان شكلهم بيحيبو
سيرتي ام رحمه اول ما شافتني
ام رحمه ..اقلعي يابت انتي الخاتم والمحبس وهاتي الهداية
الي جبهالك والفلوس
_عنيه حاضر بس اسمعها من عمو طارق الاول وانا هروح
اوديهم لحد هناك
ام رحمه..أنا أخته ياروح امك وبقولك كده اقلعي يابت
الدهب وامشي انجري هاتي الحاجه قولتلها عيوني يا ام
رحمه هدخل اجبهملك حاضر
دخلت فتحت الواتس الدهبي وبعت لنورهان فيديو واحد
ليها وهي في الحمام وقولتلها حزرس فزري انا مين
لقتها مستلمتش اتصلت واتس استحلمت واستلمت الفيديو
صبرت لحد ما حمل وشفته وقالتلي انتي بتحتفظ
بالفيديوهات الي ببعتهالك ياواطي وحياة امي ل افضحك أنا
كمان يامازن قولتلها افضحي ياكلبة لسه الكلب بتاعك دوره
مجاش سيف اخوكي جيه من الغردقة ولا لسه يالبوه
قالت سيف اخويا كتبتلها رقمه قولتلها لسه هفاجك اكتر
واكتر انتي وقعتي ولا حد سم عليكي نهايتك ع ايدي
كتبتلي انت عايز مني ايه ومين مسلطك عليا
رديت قولتلها قريب يالبوه هتعرفي عايز ايه ومين مسلطني
سلام دلوقتي
طلعت بيجامه واخدت فوطه ودخلت الحمام وقولت ل ام
رحمه اطلع وادهملك حاضر عيوني 😘
دخلت بالموبايل لقيتها بتكلم صحبتها وبتقولها أنها في
مصيبه وكارثة وانها مش عارفه مين وأنها شكه في مازن يا
الواد التاني الي بتشتغله لاني بعتتله نفس الفيديو علي
المسانجر وأنها عايزة تغير رقمها ووتقفب الفيس والواتس
وكله خلصت الشاور بتاعي وطلعت ل ام رحمه
_ ها بقا ياطنط كنتي عايزة ايه
ام رحمه ..ببرود الدهب والهداية والفلوس بتاعة ابن اخويا
ترجع يا حيله امك ولا انت بجحه وعايزة تخديهم وتاكليهم
علي الواد
_ هو قالك كده ولا مين
ام رحمه ..ببرود اه كلهم قالولي كده .انا حيشاهم عنك بالعافيه
_ وتحشيهم ليه انا اشتقت للضرب مش قولتي هتعوريني في
وشي المره الجاي عايزة اتفرج بقا ولا هو كلام
إم رحمه..لا وحياة امك ما كلام ياوسخه وهتشوفي ..بت
يانورهان انتي ياعبييييير
نورهان جت وشها مقلوب ومصفر من الخضة وباين عليها
القلق اوي خير ياماما في ايه
قالتلها كلميلي خالك بسرعة بنت المره الوسخه جابت آخرها
خلاص انا استحملتها بما في الكفايه نورهان صرخت في
.
وشها وقالتلها ما ترحمي نفسك بقا انتي ايه مبتزهقيش
قالتها بتزعقيلي يابنت الكلب ماشي وحياة امك لربيكي
راحت لعبير اتصليلي بخالك قالتها مش معايا رصيد ياماما
ممكن بقا تهدي أنا سمعه الحوار كله والموضوع مش مستاهل
خلي مرات خالي تطلبهم أو خالي هي مقلتش حاجه غلط
ام رحمه شتمتها سبتها ودخلت أوضتها عماله تبرطم وتلطم
من الغيظ دخلتلها قولتلها أنا هتصلك بيه اهو علشان تعرفي
انك ملكيش غيري اتصلت بيه وشغلت الاسبيكر
_ ايوا ياعمو طارق أنا لسه راجعه البيت دخلت لقيت اختك
بتقولي انكم عايزين الدهب الكلام ده صح ياعمو
قامت وخده مني الموبيل بقولك ايه تعالي دلوقتي هات
اخوك واختك وعيالهم وتعالي أنا هدخل في بنت الشكروطة
دي السجن
قالها انتي مش جاي من وراكي غير القرف والمشاكل ياستي
هنسبهملها هدية انتي تعبه نفسك ليه مش كفايا بوظتي
الجوازة وفضلنا مشين وراء دماغك لحد ما غرقتينا في الاخر
قالتله مش وقت عتاب دلوقتي بنت الوسخه مشغله
الميكرفون وسمعاك قالها تسمع ولا متسمعش ابعدينا عن
مشاكلك وحوراتك دي كل واحد فيه الي مكفيه وقفل السكة
_عايزة تكلمي مين تاني يا ام رحمه رمت الموبيل بتاعي علي
المرتبة رحت اخدته وقولتلها الحساب يجمع يا ام رحمه
وسبتها وقعدت في الصالة وشغلت التليفزيون وقعدت حطه
رجل علي رجل بعد شوية لقتها قفلت اوضتها بالمفتاح
ولبست عبايتها ونزلت وقبل ما تنزل قالتلي تبقي امك
الشكروطة الفلاحة دعيالك لو رجعت ملقتكيش في البيت
يالبوه
قولتلها لا متقلقيش الشكروطة دعيه للبوه وهتيجي تلاقيها يا ام صوره😘
يتبع 💥 رايكم..قولو رأيكم لو تكرمتو وشكرا 💋
تعليقات
إرسال تعليق