القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية الشكروطة للكبار فقط 🔞🔞تكملة البارت (28) بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات

تكملة  البارت (28) بقلم سلطان زماني 


كلمت طارق قولتله اختك مش ناوية تحبها البر وشكلها ناوية علي جنايه وانا مش عارفه هي عايزة توصلني ل ايه 


قالي ايه حصل تاني انتي مشغلة الميكرفون قولتله لا قالي 


اي حصل 


حكتله الي حصل وقالي اقفلي اشوف الدنيا ايه قفلت وكلمت 


سيف وقولتله الي حصل وقولتله اني عملت اعتبار.وخاطر 


ليك كتير واني خلاص صبري نفذ من امك وجبت أخري واني 


مش هسبهم يعملو فيا الي عملوه


 وكلمت عبير قولتلها لو شفتك وقفه في صف امك هزعلك انتي وامك


 قالتلي لا أنا شاهده والله انك مغلطتيش وهي الي شتمتك وغلطت 


شوية كلمني طارق خدت الموبيل ودخلت اوضتي قالي دي 


اغم عليها في الشارع وفوقوها وراحت ل اختي وهي دلوقتي 


في الطريق ليكي واخويا وعياله واختي والواد علاء ابني 


يارب الحق اوصل قبلهم 


دخلت جبت سكينة من المطبخ وحطيتها جنبي وحطيت 


عليها الطرحة بتاعتي علشان متبنش 


شوية دخلو كلهم مسندنها وعبايتها مليانه تراب وقعدوها 


ووعيال اخوها بصولي بغضب واخته جت قعدت معايا 


وقالتلي في ايه تاني ياريم مش هنخلص من الحكاية السوده 


دي بقا قولتلها أنا قاعده كفية خيري شري هي الي حطاني 


في دماغها  قولت هنزل اشتغل وأجر شقة واقعد لوحدي 


سيف اخويا زعقلي وقالي علي الله اسمعك بتقولي كده


سيف اتصل شغلت المكرفون قالي اديلي الي عندك


أديت الموبيل ل خالته قالها وحق الي رفع سبع سموات لو 


حد لمس شعره من ريم ما هخلي في عيلاتكم راجل غير لما 


ازعله واولهم اخواتك  انتي عارفه ياخالتي اني اختك غلاطه 


وحطه البت في دماغها وانا ريم اختي مبتغلطش ولو غلطت 


أنا الي اربيها واضربها أنا مموتش ياخالتي سمعي الكلمتين 


دول ل اخواتك علشان المره الي فاتت أنا عدتها المره دي 


هزعلهم  ..اختها هو الميكرفون ده بيتقفل ازاي يابت 


ام رحمه ..تلطم ووتتمرمغ في الأرض وتقول ياخبتك في 


عيالك يعوض ربنا في عيالي ده ولا اكنها عملالو سحر 


وسقيهولو طارق جيه قومها قالتله ملكش دعوه بيا مش 


قولتلي مش واخد مني غير القرف والمشاكل والزفت فرحتو 


بنت الفلاحة فيا يارب كنت موت قبل ما يجي اليوم ده 


افرحي ياشكروطة يابنت الشكروطة  قولتلهم شفتو سمعتو


لو حد فيكم أنا شتمته ب امه دلوقتي مش هيسكت 


وهيخرب الدنيا إنما أنا اتشتم واتهان عادي واسكت


ومحدش يجبلي حقي اخوها الكبير قالها ما تلمي لسانك بقا 


وبطلي غلط خلينا نفهم ايه الي حصل قعدو كلهم وقولتلهم 


عبير كانت حضره الكلام كله ترضو بحكمها قالو نرضي 


جت وحكت كل حاجه وبصراحه مقصرتش طلعت أمها زبالة 


الزبالة ام رحمه قلعت الشبشب وبقت تضرب بيه علي وسهل 


لما ورم وتقولهم أنا مليش خير في حد  بنت الفاجرة قلبت 


عيالي عليا منكم لله يا عيالي قلبي وربي غصبانين عليكم 


ليوم الدين 


قولتلهم أنا كلمت عمي طارق وهو قالها أنهم هدية وخرجي 


نفسك من الموضوع وهي مصممه تاخدهم مني بالعافيه مش 


حصل ياعمو 


انهارت ام رحمه وبقها اتعوج واختها اتخضت عليها وقالتلها 


انتي تيجي تقعدي معايا يومين لحد ما تهدي انتي شكل في 


حاجه تانيه يا اختي تعباكي 


قامت طردتهم كلهم وقالتلهم برااااا ده بيتي ولو حد هيخرج 


تبقا هي وانا هوريكم كلكم يا اوساخ سمعاهم وهما بينزلو 


بيقولو أنها شكلها اتجننت كله نزل وفضلت اختها معها وقالت 


إنها هتبات معها وانا دخلت اوضتي اكمل مزاوله في نورهان 


يتبع ..بجد أنا جاني حرقان في البغبغان من قلة تفاعلكم 


يارب الي بتقراء ومش بيتفاعل جوزها ينكد عليها والي مش متجوزة تتجوز وجوزها ينكد عليها والي مطلقه طلقها يرجعلها وينكد عليها ياقادر ياكريم🤲 والعكس😐

البارت 29 كامل من هنا هنا 

 

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق
  1. محمد السبكي بيسرق قصص وينسبها لنفسه اوسخ واقزر حرامي هفضل وراك لحد ما اعرف الدنيا كلها انك حرامي وسخ

    ردحذف

إرسال تعليق

التنقل السريع