القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية الشكروطة للكبار فقط 🔞🔞البارت 31 بقلم ✍️ سلطان زماني 🌹في موسوعة القصص والروايات


البارت 31 بقلم ✍️ سلطان زماني 🌹


نورهان كلمتني علي الواتس قالتلي ممكن بعد اذن حضرتك اكلمك صوت 


_ لا وقولتلك متكلمنيش غير وانتي مجهزة الفلوس 


نورهان ..ما أنا بكلم حضرتك بخصوص كده انا بس بستسمحك 

تقلل المبلغ لاني والله مش معايا اعتبرني اختك ترضي ليها الفضيحه 


_ بصي يا بنت الناس أنا مش 


فاضيلك وخير الكلام ما قل ودل اول ما تجهزي الفلوس كلميني وانا اقولك تقابليني فين 


نورهان ..ممكن طيب أقابل حضرتك في أي مكان انت عايزه 


نتكلم يمكن تصدقني أنا عارفه اني غلطت بس وحياة ربنا انا بحبه وعملت كده معه علشان بحبه 


_ بتحبي مين يافاجرة ضاقت بيكي الدنيا لما رايحه تحبيلي 


واحد متجوز وتقابليه في شقته طب ده وبتحبيه والتاني الي بتشتغليه فسح وهداية ويشحنلك رصيد ده ايه 


انا لو قلبتلك في الدفاتر هطلعلك بلاوي 


نورهان .. 🥲🥺🥺والله العظيم حضرتك ظالمني 


_ مازن مش عايز يدفع وعايزك تعرفي عني اي تفاصيل فكرني بروح امه عيل كاورك 


نورهان ..بص حضرتك أنا مليش دعوه بيه ربنا يعلم


أنا هتصرف واجبلك الفلوس ازاي انا بابا شايل لجهازي 50 الف 

هديهم لحضرتك ومليش دعوة بيه


_50 الف هههههههه انتو شكلكم بتهزرو صح بصي أنا هبعت 


فيديو واحد لخالك أو ابوكي واشوف هما هيشترو قضيحت بنتهم بكام 


نورهان ..ارجوك بالله عليك اقسم بالله انت لو عملت كده 


هتضيع مستقبلي والله أنا محتكمش غير علي دول


_ ماشي خلاص هاخدهم بس بشرط 


نورهان ..تحت امرك في اي حاجه تقولها


_ هو مش مازن طلب منك تعرفي اسمي او رقم بطاقتي أو حتي صورتي 


نورهان ..اه طلب كده بس انت عرفت ازاي 




_ ملكيش دعوه عرفت ازاي انتي بقا الي تبعتيلي رقم بطاقته 


ورقم مراته أو الفيس بتعها وتبعتيلي عنوان الشقة الي كنتو 


بتتقابلو فيها ده نظير الي 50 الباقيين


فعلا بعتتلي لينك صفحة مراته علي الفيس وعنوان شقته 


عملت اكونت فيك وحطيت الصورة مش فاضل غير اني ادوس ارسال وعملت اسكرينة وبعتهاله


 قولتله ايه رايك ابعتها ولا اروح احكلها بنفسي وبعتله عنوان الشقة


قالي انت وصلت لاكونت مراتي ازاي وعنوان شقتي 


قولتله أنا لو عايز اعرف تاريخ عيلتك كله هعرفه المهم أنا عايزك تنجز قبل ما صبري ينفذ 


قالي وانا اضمن منين اني بعد ما اديك الفلوس انك تمسح الحاجات دي وتسبني في حالي 


قولتله انت لا اول ولا اخر واحد اعمل معه كده هي الدنيا مفيهاش اوساخ غيركم دي مليانه  


قالي أنا مش معايا سيوله حاليا 


غير هما 150 الف ابعتلي رقم 


الحساب بتاعك احولهملك الصبح


ضحكت وقولتله طب ما ايه رايك اقابلك ونتغدا سوء بالمره اديهم لنورهان وانا هخدهم منها 


قالي خلاص ماشي 


كلمت نورهان وقولتلها اي اشتغلات أو حورات هتعمليها مش هسمي عليكي وفضلت فاتحه الواتس علشان اشوف المحادثة الي بنهم مفيش حاجه  جت 


كلمتها وخلتها تبعتلي المكالمة الي كانت بنهم وسمعتها لقيته 


بيشتم وبيتحسبن عليا وبيشتم نورهان وبيلعن اليوم الي 


عرفها فيه واتفق معها أنه يهديها الفلوس بعد يومين وراحت هي تاني يوم هي وعبير سحبت ال 


50 الف وانا رحت بت عند رحمه وكلمت صدام قولتله قالي 


انتي هبله ممكن يكونو مبلغين عنك ياعبيطة قولتله لا أنا 


مظبطة كل حاجه أنا كل الي عايزاه منك انك تكون مراقبني 


ومراقب الدنيا من بعيد ولو حصل حاجه تلحقني قالي أنا قلبي 


مش مطمن قولتله متقلقنيش بقا العباية والنقاب موجودين 


قالي رمتهم ياسطا من زمان


 قولتله مش مشكلة هشتري غيرهم


قالي انتي هتقابليهم امتي قولتله بكره قالي خلاص نتقابل 


قبلها وخليني اقراء الحوار الي دار بينكم واقولك الدنيا فيها ايه قولتله تمام أنا قاعدة عند رحمه علشان لما اقابلهم ميشكوش فيا 

يتبع ..دعوه حلوه بقا ل اخوكم 


البارت 32 من هنا هنا

 

تعليقات

التنقل السريع