القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية الشكروطة للكبار فقط 🔞🔞البارا 33 بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات

الشكروطة للكبار فقط 🔞🔞

البارت 33 



روحت البيت قبلها لقيت مفيش حد غير عبير دخلت غيرت 

هدومي وطلعت ليها قولتلها اي الاخبار قالتلي خلاص الحوار 

الحمدلله خلص ونورهان زمنها جايه سبتها تتكلم ودخلت 

علي الواتس لقيت الواتس بتعها اتقفل


والتاني شكله عملي بلوك قمت مسحه الواتس خالص 

وصدام كلمني علي الواتس التاني يطمن وقالي علي رقم 

الحساب بتاعي بعتهولو قالي هيروح يحطهم وتأتي يوم 

بعتلي أنه حط 195 الف وقالي لمي دورك بقا علي كده ولو 

كلمك طارق ده مترديش عليه قولتله مش هلم دور اتجوزني 

ولمني انت ولم دوري قالي ياريت ياريم هو أنا يابت الاقي 

ضفرك بهزر معه وبقوله ياريت ليه يا اخويا هو أنا يعني 

هقولك لا ده انت الغالي قالي احنا صعايدة من الاشراف 

 وابويا بيجوزنا من البلد قرايبنا أنا فاتحته في الحوار لقيته 

تعب قولتله أنا بهزر ياحاج هو واخد فكرة عن بنات القاهرة 

دول انهم مش بتوع عيشة ومسئولية وكده قولتله أنت 

اخويا ياض وصحبي الجدع الي عمري ما هنساه ولا هنسي 

وقفته معايا ابدا قالي وقفة ايه ياريم أنا بساعدك يابت 

غصب عني فاكرة ساعة الحشيش عقلي كان عمال يقولي لا 

وفكك ياعم وانت مالك بس كان في حاجه اقوى مني 

بتخليني امشي وراكي وانا مغمض بس علشان خاطري كفايا 

ربنا سترها معاكي لحد كده ومحدش مسك عليكي حاجه 

قولتله خلاص ياسطا حوار طارق ده انا هخلصه لوحدي 

قالي تاني انتي برضو شوف ياغزال ناوي ع ايه وقولي بس 

متعمليش حاجه من غير ما ترجعيلي الاول قولتله قشطا 

واديته رقم فودافون كاش يبعت ل امي 5000 جنيه 

وبعتلها وامي كلمتني اول ما الفلوس وصلت في محفظتها 

وجتلها رسالة قالتلي كتير كده يابنتي انتي بتجيبي الفلوس 

دي منين قولتلها متشغليش بالك انتي يا امي ده حقك ولسه 

وحياتك ل اجبلك حقك تالت ومتلت قالتلي أنا مسامحه 

بالله عليكي متوجعيش قلبي عليكي أنا خايفه عليكي منهم 

قولتلها لا ده كان زمان دلوقتي انتي خافي عليهم هما مني 

المهم ياعسلية لو عوزتي اي حاجه كلميني وقفلنا


سيف اخويا كلمني بعد اسبوع وقالي مروان كلم بابا عليكي 

وعايزين يجبوكي هنا الغردقة وهيكتبو كتاب ودخله ياسطا 

علي طول بس لما يخلص شقته الاول ويستلزم الوظيفة الي 

مقدم عليها لو كلمك اعملي نفسك من بنها قولتله حاضر يا 

اجدع اخ في الدنيا كلها مش جاي ياواد انت قريب وحشتني 

اوي وربنا قالي هنزل بس يومين علشان مسكت مركز غطس 


وهنزل اجيب حاجات من للمركز من القاهرة وهرجع علي طول قولتله تيجي بالسلامة يا اخويا


يتبع 

البارت 34 من هنا هنا



 

تعليقات

التنقل السريع