القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية الشكروطة للكبار فقط 🔞🔞البارت 34 بقلم ✍️ سلطان زماني 🌹في موسوعة القصص والروايات

الشكروطة 34 بقلم ✍️ سلطان زماني 🌹

سمعت كلام صدام وبقيت ابعد عن طارق واكبر 
دماغي منه بس هو مش مبطل يبعتلي وبقا يكلم 
نورهان وعبير علشان يسمع صوتي ويعرف أنا 
تعبانه ولا مالي بس في الخباثة
لحد ما لقيته بيبعتلي يقولي شوفي طيب اي الي 
يرضيكي وانا اعمله ليه تعلقيني بيكي وتسبيني كده 
معقول طروقة هان عليكي رديت عليه قولتله انت 
مش بتحبني ولا اتعلقت بيا انت كداب 
طارق . اخيرا رديتي ده انا كانت روحي قربت تطلع حمد الله على السلامه يا حبيبتي

...تؤ تؤ أنا مش حبيبتك 

طارق ..ازاي مش حبيبتي ده انتي روح قلبي وحياتي ياريم

_ بجد انا حبيبتك ياطروقة 

طارق ..ياريتك كنتي كبيرة كنت طلقت الحيزبونة مراتي واتجوزتك 

_ طب وأخرة الحب ده ايه ياقلبي 

طارق ..مش عارف بس الي عارفه اني عايزك اوي وبتمناكي ومش قادر اشيلك من بالي ياريم

_ أنا خايفة اختك تعرف ولا وحده من بنتها يشكو ومراتك تعرف وتبقا مصيبة 

طارق ..ما هي شكة اني بخونها بس مش عارفه مع مين ولا متاكده 


_طب عايزك بقا تاخد بالك أنا عارفه انها قوية وخايفة عليك منها 

طارق ..لا ده انتي شكلك غلبانه ومتعرفنيش دي من البصه بس تعملها علي روحها 

_ افتكرت منظره وشكله وهو بيضربني وبيكتفني وبيحلق 
شعري وقولتله أنا هقفل واكلمك تاني وقفلت وفضلت قاعدة 

افكر في حوار مش عارفه لحد ما سيف كلمني وقالي أنه في 

الطريق جاي فضلت قاعدة مستنيها اول ما وصل اخدته 

بالحضن وفضلت ابوس فيه زاي الصعرانه من كتر ما كان وحشني وقالي كل ده بقا علشاني ولا علشان حوار حبيب القلب

 قولتله عيب عليك ياواد انت علشان حوار حبيب 
القلب طبعا وقعدنا نضحك قعد معايا شوية واول 
ما شاف عبير خدها وقعدو بعيد يتكلمو ودخل قعد 
ما امه وطلع بعدها ونام علي الكنبه من التعب ندهت ع عبير قولتلها في ايه سيف كان بيكلمك في 
ايه قالتلي ابن عمي عايز يتقدملي وكان بيشوف 
موفقة ولا انا ب اندهاش وتوتر قولتلها ابن عمك 
مين قالتلي احمد قولتلها احمد اخو مروان الكبير 
قالتلي اه اخدت نفسي وهديت وقولتلها وقولتي ايه  

ردت قولتله مش موفقه قولتلها انتي هبله احمد 
طيب وغلبان وانتي بنت عمه استحالة يشك 
وهيبلع الطعم

 قالتلي انتي الي هبلة لو عيل صغير 
هيعرف

 قولتلها طب اعملك العملية دي 

قالتلي ما أنا سالت وحده صحبتي وقالتلي أنها غالية وليها مده محددة 

قولتلها أنا هسالك وهجبلك قرار الحوار ده بس 
وفقي وانا جنبك ومعاكي وهعملهالك علي حسابي 

..عبير برقت واستغربت وقالتلي ع حسابك منين انتي عارفه دي بكام 
سكت شوية وقولتلها مش مهم ١٠٠٠..٢٠٠٠ مش 
هتفرق انا معايا 2000 جنيه محوشاهم 

قالتلي صحبتي قالتلي انها ب80 الف جنيه قولتلها 
يانهار اسود 80 الف قالتلي امال انتي فاكرة ايه 
ياريم ما كنت عملتها من زمان لو رخيصه وكمان 
محتاجة راحة ونومة معينة وقعدة معينة 
 وميعنفعش اشيل حاجات تقيلة ولا يجيني امساك 
لحد ما يعدي 20 يوم ع الاقل 
قولتلها مش مهم ده كله أنا هكون معاكي بس احنا 
هنسال تاني وندور علي دكاتره تاني ارخص المهم 
اول ما سيف يصحه قوليلي انك غيرتي رايك 
وموافقة قالتلي ربنا يستر أنا خائفة اوي وعيطت 
واترمت في حضني مقدرتش ازقها ولا أبعدها 
حضنتها وعيوني دمعت وبقيت اطبطب عليها 
واقولها متخافيش أنا معاكي والله لحد ما نعدي من 
الحوار ده

يتبع 

تعليقات

3 تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع