القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية جوزي ولكن البارت الحادي عشر والثاني عشر بقلم امنيه صلاح في موسوعة القصص والروايات

جوزي ولكن 
البارت الحادي عشر والثاني عشر 
بقلم امنيه صلاح 

محمد :انا موافق 
سعيد ضحك بسخريه:وقاله علي خيره الله الفرح الاسبوع الجاي 
محمد بحزن علي بنته بس مفيش حل غير كدا :قاله تمم 

بعد مرور ساعات 
محمد رجع بيته وكانت ندي فوق هي ورحمه وشروق كانو قاعدين مع بعض وندي قالتهم انا هنزل اجيب حاجه اكلها 

محمد قاعد بيكلم فريده وبيقولها اللي حصل 
فريده:يالهوي ندي بنتي هتتجوز واحد قدك لي بتظلمها حرام عليك 
ندي نازله علي السلم وسمعتهم رجلها ما شالتهاش وقعت من علي السلم حسام كان داخل جري عليها وفريده ومحمد راح بالكرسي المتحرك بتاعه  
 وقعدوا يفوقوا  فيها مش بتفوق ولقوا دم نازل منها 
حسام وفريده راحو المستشفي ومحمد قاعد في البيت مش هيقدر يروح

(الناس دي كل يوم في المستشفي كل يوم واحد يجرالوا حاجه شكلهم محسودين😂

ندي دخلت والدكتور كشف عليها 
وفريده وحسام  برا رايحين جايين  
الدكتور خرج:
حسام وفريده جريوا عليه
حسام  اي دكتور طمنا 
الدكتور:المريضه كويسه 
بس البيبي
 ____________**"
انا عارفه ان البارت صغير هنزل واحد تاني الوقت  وتوقعو كدا اي اللي هيحصل ندي هتوافق علي سعيد ولا لأ والبيبي هيموت ولا لأ 
❤🎀
---

جوزي ولكن 
البارت الثاني عشر 
بقلم امنيه صلاح 

الدكتور خرج :
حسام وفريده جريوا عليه اي يا دكتور طمنا 
الدكتور :المريضه كويسه بس البيبي نزل 
حسام بحزن علي اخته بس بردوا فرحان عشان ميتفضحوش 
معني يعني هو جوزها بس مينفعش اللي عملو ده عشان الناس مش عارفه ان جوزها العائله بس هي اللي تعرف 

حسام بيكلم ابوه:
حسام:الوو
محمد:الووو اي يبني مالها 
حسام :هي كويسه يابابا بس البيبي نزل 
محمد بفرحه وحزن بردوا':قاله الحمد لله 
حسام :قالو الحمد لله احنا شوي كدا وهنيجي 
محمد:تمم ماشي مع السلامه

ندي فاقت وامها قالتها ان هي فقدت الجنين 
ندي قعدت تعيط كتير ومش بتتكلم 
فريده :يلا ياحببتي عشان نروح واحسن بردوا ان هو نزل عشان هيبقى من حرام 
ندي بصت لامها بكل حزن:ومتكلمتش ولا كلمه 
ندي روحت البيت وكانت تعابنه 
حسام نده علي رحمه ورحمه نزلت خدت ندي وطلعتها علي فوق علي السرير

___________***"عند اسراء 
فهد :ازيك يا عمي
ابو اسراء :اهلا يابني عامل اي 
فهد :الحمدلله ياعمي 
بص انا هدخل في الموضوع علي طول 
ابو اسراء:اتفضل يابني 
فهد :بصراحه ان دكتور في الجامعه بدرس لي الانسه اسراء وهي عجبتني وانا جاي اخطبها 
اسراء كانت واقفه علي الباب عشان تسمع هما بيقولوا اي 
اسراء اول ما سمعت هوب مره واحده حست نفسها هتطير من كتر الفرحه 
ابو اسراء :والله يابني انت ابن حلال وانا موافق بس لازم نشوف العروسه اي رأيها 
فهد:طبعا يا عمي اكيد 
ابو اسراء نده علي اسراء 
واسراء جت 
قالها اي رأيك يا اسراء فهد جاي يتقدملك 
اسراء بقا كانت عارفه وعامله نفسها مش عارفه😂😂المهم اسراء بصت لفهد 
وقالت انا موافقه ..

هنقف هنا وقولولي رأيكم يا حلوين 
بحبكم❤🎀



تعليقات

التنقل السريع