القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية الشكروطة للكبار فقط 🔞🔞تكملة البارت الحادي عشر 💥بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات



💥تكملة البارت الحادي عشر 💥


بقلم ✍️ سلطان زماني 


دخلت حطيت الشنطة وقعدت في الأرض وصدام واقف علي 


بابا الشقة ومحدش موجود غير مرات ابويا ونورهان وعبير 


بعد ساعتين سيف جيه دخل


 امه أول ما شفته بركان دموع هي وعبير


 سبهم وجالي وانا قاعده علي الارض نزل بركبه علي الارض 


قالي ايه الي حصل وعينه علي شعري الي في الأرض فضل 


يبص علي وشي الي وارم ودراعي الي علامات الحزام معلمه 


عليه رفع الكاب شوية صغيرين ولقيته حضني وفضل يبكي 


وانا حضنه وطبطبته عليا اكني اخدت مسكن من كل الي 


شفته ارتحت وفضلت ابكي بحرقة مسح دموعي 


 وقام وعدل هدومه قبل ما يخرج لصحبه وعمرو 


وقالهم انزلو انتو وانا شوية وهجلكم


 دخلي سمع مني الي حصل بالتفاصيل وقالي من غير كدب 


ياريم قولتله الي حصل بالظبط طلع زاي المجنون ل امه قالها 


تصدقي انك ست ناقصة 


أمه..أنا يني ناقصة وتلطم


سيف ..ايوا ناقصة وعندك عقده من أمها علشان احلي واجمل 


واصغر منك وعلشان ابويا كان بيحبها وعايزها اكتر منك 


أمه ..يالهوووووي يالهوووووووي 


سيف بزعيق وانيهار ..وأخواتك دول لو رجالة مكنوش افتروا 


علي بن غلبانه وجوزك الي هو سبب البلاوي دي ناقص ومش 


راجل 


أمه ..يانهار اسود يانهار اسود وتلطم وتعيط ومزهوله


بصوت عالي وصرااخ ونورهان دي أخبث من الخباثة نفسها 


وبنتك عبير الوسخه الي ماشية مع علاء جارنا وبتستغفلني 


اوسخ من الوساخة انتو عيلة عاار  والواحد ميتشرفش بيكم 


شلتو الحشيش في شنطتها علشان لو اتمسكت بنسبالكم في 


داهية كلبة وغارت وعلي طول تريقة وشتيمة علي امها 


واهانه وزل وبهدلة قسما بالله انتي لولا أنك امي أنا كنت 


عملت فيكي اوسخ من الي عملتيه فيها انتي وأخواتك الي 


مش رجالة ولولا أنه عيب ل ارحله اهينه واحلقله شنبه 


علشان يعمل في اختي كده  ونده عليا وقلع حزامه ونزل 


ضرب في نورهان زاي المجنون بهدلها وأمه تحوش يزقها 


وتدعي عليا وتقولي منك لله ياخرابة البيوت عصيتي ابني 


عليا واتصل بخاله قاله انت مش راجل ولو راجل تعالي وانا 


لو ممسحتش بيكي بلاط الشقة ابقي مش راجل ذيك يالي 


مش راجل قعد في كرسي الصالة من الزعيق صوته اتنبح كلم 


رحمه جوزها رد عليها قاله فين رحمه قاله تعبانه كانت 


هتسقط بس ربنا ستر قاله أنا هجبلكم ريم تقعد كام يوم 


عندكم لحد ما اشوف الدنيا هتمشي ازاي وخدني ونزل 


أمه عند الباب يابني حرام عليك متعملش فيا كده  


متصدقهاش دي كدابة  بتضحك عليك سحبني من ايدي 


ونزل بيا ولا اكنها بتتكلم وركبنا تكس ورحت عند رحمه اول 


ما شفتني فضلت تعيط وخدتني في حضنها وقالتلي حقك 


عليا انا ياحبيبتي معرفتش اعملك حاجه سمحيني سيف قالي 


أنا هنزل ووو احتاجتي اي حاجه كلميني من موبيل رحمه 


واداني 500 جنيه قالي خدي خليهم معاكي  ..خدي بالك منها 


يارحمه ونزل 


يتبع 💥

البارت12من هنا هنا هنا هنا 

تعليقات

التنقل السريع