القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية الشكروطة للكبار فقط، 🔞🔞البارت 12سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات


بارت  صغنن محبه وبكرا هكتب ال12 باذن الله😘🌹

👇👇بقلم ✍️ سلطان زماني 👇👇


رحمه دخلتني الحمام وجبتلي عباية من الجداد بتوعها 


وجوزها نزل جبلي مرهم من الصيدلية ودهنت ضهري 


ودراعي وقالتلي خلاص انتي متروحيش تاني عندهم 

ولا انا كمان 


جوزي حلف عليا مرحش تاني هناك بعد الي شافه منهم 


وخصوصا اني اقع وملقيش حد يشلني غير جوزي وابويا 


حاولي حبيبتي تنسي الي حصل وانا عمري ما هسيبك تاني 


_ رحمه أنا معملتش حاجه انا بشوف من اخواتك بلاوي 


نورهان تقريبا كده بتكلم 5 شباب مع بعض وبسمع بودني 


كلام قزر وبعمل نفسي مش هنا


 وعبير شفتها بعيني بتاخد فلوس من جيب بنطلون بابا 


وقالتلي متقوليش وبقول مليش دعوه شفتها في المدخل مع 


واحد وبرضو مقولتش لحد 


 وامك مفيش يوم يعدي غير لما تغلط في امي وتقول عليها 


كلام زاي الزفت مفيش يهودي يقبله علي أمه 


وبسكت مش برد ده غير فرق المعاملة والحنية والاهتمام 


وصبره مش بشتكي وعايشة 


مكنتش عايزة  ولا طمعانه غير  في حبهم وحنيتهم  واحس 


اني عايشة مع اهلي


 نفسي اعرف يارحمه أنا اذتهم في ايه 


رحمه ..بابا لما عرف مامتك قبل ما يتجوزها امي قلبت الدنيا 


وقالت إنها هتطلق وهتحرمه مننا طول عمره وجابت إخوتها 


وقلبو الطرببزة علي بابا  كان قبل ما يشتغل في الهباب ده 


وامي قالتله عايز تتجوز وأفضل معاك بعيالك تكتبلي 


الشقتين بتوعك ب اسمي علشان أضمن اني الشملوله 


الجديدة متخدهمش منك وترجعلي ايد وراء وايد قدام 


كانت ستي ام بابا عايشة معانا سعتها وماما كانت بتخدمها 


وبتحبها اوي حكمت عليه أنه يكتبلها الشفتين واهو كله 


لعيالك والشرط التاني أنه ميخلفش منها طبعا بابا من فرحته 


بالجواز  ولهفته علي مامتك وافق واتجوز مامتك ومن بعدها 


بقا فردة شبشب في رجل ماما فضلت تستغله وتفرض 


سيطرتها عليه وتضعف شخصيته لحد ما بقا بالمنظر الي انتي 


شيفاه ده 


_ والله يارحمه أنا من صغيري وانا بشوف غباء وقسوة وظلم 


اتعودت عليه أنا بستغرب معاملتك ليا انتي وسيف علشان 


مش وخده علي كده  


عمري ما شفت غباء وقسوة زاي الي شفتهم النهارده عرفت 


فعلا معني الزل والقهرة والضعف وقلة الحيلة ياريت كنت 


عملت حاجه تستاهل الي عملوه معايا رغم الي اخوكي سيف 


عمله معاهم أنا لسه موجوعه ومش هرتاح بجد غير لما اخد 


حقي 


رحمه ..هو سيف عمل ايه 


حكتلها علي الي سيف عمله وعلي الي عملته لما كان صدام 


وعمرو قاعدين وفضلنا نحكي لحد ما نمت وانا في حضنها 


يتبع 

البارت 12من هنا هنا هنا هنا 

تعليقات

التنقل السريع