القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية_حبك_نار الثالث والرابع #بقلم_أسماء_الكاشف في موسوعة القصص والروايات


#الثالث والرابع حبك نار 


*هاي ابيه قصدي حبيبي عصومي قولتها ودخلت فى حضنه بعد ما زقيت البنت المل*زقة دى

*اوبس سورى ياطنط ماخدتش بالي 

قولتها والاثنين بيبصوا عليه باستغراب والبنت بصت ليه بغيظ قربت من عاصم أكثر ولفيت ايديه حوالين وسطي ورفعت نفسي شويه بو*سته من خده بدلع استغربته من نفسي كنت هبعد عنه بس هو حضني بقوه وبصلي بحب

=انا همشي ياعاصم اشوفك لما تفضي قالتها بغيظ وكانت هتمشي بس قولتلها 

* اوبس معلش ياطنط شكلي قطعت كلامكم بس معلش بقي جوزي ومحتجاه  فى موضوع مهم 

ضربت رجليها فى الارض ومشيت وانا ز*قيت ايد عاصم عني وبصيت عليه بغيظ 

* ايه إلى جاب البت المل*زقة دي هنا وكانت عايزه منك ايه قولتها بغضب مضحك فضحك علي شكلي وقال وهو بيحط ايديه على انفي يداعبه

- ايه ده الجميل بيغير ولا ايه  

*اغير ايه انا انا مش بتاعه الحاجات دي قولتها بتوتر ودخلت جوه الشقة بكسوف رميت شنطتي على الكرسي بغيظ وهو دخل ورايا شال الشنطة من على الكرسي 

_ لاء ده كده الجميل زعلان 

* مش زعلانه يا ابيه 

رفع حاجبه 

_ايه ده رجعنا ل ابيه مكونت عصوم حبيبك اتكسفت 

* انا انا بس كنت 

قرب مني براحة ومسكني من كتفي وقال برزانه 

* اسمعيني يا مروه انتي اغلى حد عندي ومحدش ابدا هيأخذ مكانتك إلى فى قلبي قرب أكثر من وشي وبا*س خدي بو*سه طويلة خلتني اتوه وبعد عني بتوتر وقال 

- يله ارتاحي شويه يا حبيبتى على ما اجهز الغذا قالها وغمزلي ابتسمت وسحبت شنطتي وطلعت اوضي وكلي تقلبات 

دخلت اوضى ورميت الشنطة وبهدوء 

* قالي بحبك ومدوبني حبك وبدءت أغني واترميت على السرير بفرحة وحاولت انسي إلى شوفته كفاية احس بحبه

رواية حبك نار بقلم أسماء الكاشف 

وقفت قدام المراية وبصيت علي نفسي وعلى الفستان الجميل إلى لبساه اشتريته جديد علشان البسه ليه لفيت حوالين نفسي بسعادة كبيرة 

* يله انزل لعاصم بقي ضحكت وانا بتخيل شكله متبهدل بالأكل هو دايما بيحب يطبخ لينا بنفسه كنت هخرج بس سمعت صوت رسالة على الواتس فتحته ولقيت 

- فينك يا مروه ليه كنتي زعلانه انهارده مين مضايقك وانا اك*سره علشانك اتنهدت ورديت 

*انت ثاني عايز ايه مني وكمان انت مالك أفرح ولا اضايق 

-علشان مهتم بيكي ونفسي تفتحي على نفسك القفل شويه وتسمحيلي أقرب منك 

*اوف ثانية واحده انت بتراقبني ولا ايه ازاى عرفت ان كنت مضايقه أصلا 

_علشان انا أقرب حد منك انا حواليكي دايما وهفضل في ضهرك

* انت مين قولي اسم 

- فى الوقت المناسب لما أحس انك هتحبيني وتقبلي وجودي فى حياتك هظهرلك أنا مين سلام يار*وحي الحقي غذاكي 

عينيه وسعت بصدمة وخوف من كلامه بلعت ريقي بتوتر بس قررت اتجاهله وحطيت الفون فى الشاحن ونزلت لتحت بس وقفت ورا عاصم إلى مديني ضهره وبيتكلم فى التليفون  وقبل ما اتكلم سمعته بيقول 

_ معلش يا حبيبتى حقك عليه بس كان لازم مانبينش حاجه قدامها 

رجعت خطوه واحده وأنا بسمعه للمرة الثانية معاها البت الملزقة دى

#اسكريبت_حبك_نار 

#بقلمي_أسماء_الكاشف 

تفاعل حلو علشان أكملها


#الرابع

#رواية_حبك_نار

*ابيه عاصم بتكلم مين قولتها بهجوم ارتبك شويه وبعدين مد التليفون ليه وقال 

_ خذى كلمي مرات عمك يا مروه حسيت وقتها بالكسوف لأني شكيت فيه أخذت التليفون واتكلمت بشوق كبير دى اول مرة يبعدو عني الفترة دى كلها

* وحشتيني اووى يا ماما اتاخرتو عليه اووي تعالو بقى 

= معلش يا مروه ياحبيبتي حقك عليه يا روحي هانت كلها فترة صغيرة والاجازة تخلص وبعدين تعالي هنا يا بكاشه وهو حد يبقي معاه عاصم ويزهق هههه ده الداتا بتاعتك يووه قصدي جوزك قالتها وضحكت بمرح وانا كمان شاركتها الضحك وعاصم بصلي برفعة حاجب وشاكك فينا مع انها مرات عمي بس بعتبرها أمي أنا مش امه وهي دايما واقفه في صفي قعدت على الكرسي باسترخاء واتكلمنا في مواضيع كثيرة وهو راح يجهز السفره

* هو بيهتم بيه يا ماما متقلقيش وانا بروح المدرسة والدروس وبذاكر كويس 

= حلو ايوه كده عايزه طب واقول بنتي الدكتورة مروه اشطر دكتورة فى مصر 

*حاضر هشرفك وارفع رأسك 

=شطورة حبيببتى يله نكمل كلامنا بعدين سلام ياجميل

*سلام قفلت معاها وغمضت عيني واتنفست بقوة 

_ قطعتو فر*وتي طبعا اتخضيت وفتحت عيني لقيته واقف قدامي بس جسمه مايل عليه ومقرب وشه من وش*ي رجعت لورا بخضه وبعدين ضحكت وقولت

* احنا ابدا 

ضحك وسرحت في ضحكته وعينيه الزتونى إلى دايما سحراني 

_ واضح اووي يله قومي علشان نتغذي قالها وعدل جسمه وسبقني على السفرة

بقلم أسماء الكاشف 


قعدت وبدءت أكل بس تفكيري لسه متشوش 

_ شايفك متغيرة بقالك يومين في حاجه مضيقاكي في المدرسة

بصيت عليه وعايزه اقول انت مشكلتي بس سكت 

* مافيش قولتها وكملت أكلي بهدوء بصلي بغيظ

* وتصرفك إلى حصل مع جودي ده اسميه ايه 

_ جودي ، مين جودي قولتها وانا بمثل الغباء 

_ إلى كانت واقفه معايا وحضرتك جيتي كسفتيها 

حركت عيني بملل وقولت

*ماقصدش انا كنت بكلمها عادي ده انا حتي احترمتها وقولتلها طنط فيها حاجه دى 

رمي الشوكة بغيظ وقال

_ بطلي بر*ودك ده لازم تحترمي الأكبر منك 

* وانا عملت كده احترمت سنها ومهز*قتهاش وهى واقفه مع راجل متجوز 

قولتها بعصبية وغيره لأول مره وسيبت الشوكة 

*شبعت واه رايحه الدرس مع السلامه

_ استني 

ما وقفتش كفاية وجع القلب وطلعت اوضي وعيطت 

*الخا*ين زعلان ومضايق علشان الملز*قه دى

سحبت التليفون من الشاحن واخذت شنطة الدرس ونزلت من غير ماابص عليه جيت اخرج بس وقفني صوته 

_ استني يا مروه وقفت وبصيت عليه مد ايده ليه 

_ خذي مصروفك وفلوس الدرس ادفعيها انهارده يوم دفع درس الانجليزي 

* ماشي شكرا يا ابيه سلام ومشيت على الدرس وأنا واقفه قدام السنتر اتهز تليفوني برسالة واتس فتحتها ولقيت 

= الفستان الاحمر هياكل حته منك يا قمر اشوفك قريب 

اتغظت من الشخص المت*طفل ده وما ردتش ودخلت السنتر ولسه داخله اتخبط في شخص ووقعت على الأرض ولسه ههز*قه فتحت عيني بغيظ

*انت 

رواية_حبك_نار 

#بقلمي_أسماء_الكاشف 

تفاعل حلو علشان أكملها ❤❤

اتفاعلو بعشر تعليقات ولايك


 

تعليقات

التنقل السريع