القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية الشكروطة للكبار فقط 🔞🔞👑البارت التاسع 👑 بقلم ✍️ سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات


👑البارت التاسع 👑 بقلم ✍️ سلطان زماني 


مروان كلم سيف أنه معجب بيا وعايز 


يقراء فتحه وفعلا عمي كلم بابا وقالهم واحنا بنتغدا نورهان 


اتصدمت وقالت بقرف 


مروان عايز يتجوز دي 


ومراته قالت وانت وفقت ولا قولتلهم ايه 


قالها ده اخويا قولتله أنا اودهالك لحد البيت


 قالتله أنا هبقا أكلمه وافهمه كل حاجه 


بابا ..تفهميه ايه بصتلي وغمزتله وقالتله لما نخلص اكل هقولك 


أنا بطني وجعتني من كلامها وبصتها ليا  وحاسه أنها هتبوظ 


الجوازة خلصنا اكل ودخلنا الاوضة نورهان قالتلي قعدتي 


تتمسكني وتستعبطي لحد ما وقعتي مروان 


_ اتمسكن ايه واستعبط ليه حد حبني وعايز يتجوزني ايه 


الي حرفك انتي


فضلت تشتمني وتقولي يافلاحة يابنت بتاعة الرجالة قولتلها 


مفيش بتاعة رجالة غير امك وقامو عليا هما الاتنين ضرب 


وانا اضرب فيهم وعضيت عبير من دراعها مسبتهاش غير لما 


جاب دم من الغل الي جوايا امهم جات تجري وشافت دراع 


بنتها قربت عليا ضربتني بالقلم علي وشي ووقعتني ونامت 


فوقي وفضلت تضرب وحطت أيدها علي رقابتي وبتخنقني 


وبضوفري في وشها قامت زاي المجنونه وابويا جيه لاقني 


علي الارض ومراته بتجري علي الحمام وعماله تشتمني يابنت 


الكلب يابنت الكلب وابويا شاف عبير الي بتعيط نورهان الي 


وقفه زاي الصنم ابويا حتي من غير ما يفهم ولا يستفسر 


برجله عليا وانا نايمه ويقولي انتي عايزه مننا ايه كنا 


مرتاحين من قبل ما تيجي يابنت الوسخه انتي يابت الوسخه 


امك موصياكي علينا قالتلك روحي اخربلهم حياتهم انتي 


عايزة ايه 


 طلعت مراته وحطه فوطه علي وشها والدم مالي 


الفوطه وماسكه سكينة ابويا خدها منها وقالها تعالي نشوف 


وشك ولما اطلع هعملك الي انتي عايزاه


 قالتله يلا ياراجل يا علق  وحياة امك ل اخد حقي وحق 


بناتي من بنت الكلب دي ابعد عني بقولك


 قمت عايزة اهرب 


وهي حسيت ندهت علي نورهان تقفل الباب بالمفتاح


يتبع محدش يقولي البارت صغير أنا النهارده فاضي وهكتب كتير متقلقوش اتفاعلو 🤗♥️


تكملة البارت التاسع من هنا هنا هنا هنا

 

تعليقات

التنقل السريع