القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية أغتصاب مع موافقة الأهل البارت 11_12 بقلم شهد زكريا في موسوعة القصص والروايات


البارت 11_12


أغتصاب مع موافقة الأهل 

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


‏“ ما يختاره الله هو خيرٌ لك، حتى لو كان خارج رغبتك🖤


وفاء : مالك في حاجة 


حاولت فريدة ان تكتم دموعها ثم نظرت الي حور و قالت : تحبي نروح لكنان الحصان 


حور بفرحة : ايوا ايوا موافقه هروح البس 


و فاء قربت من فريدة و قالت بهدوء : ايه حصل 


فريدة بضيق : مفيش بس هعمل الايڤ بكرا 


وفاء : لا فيه حاجة ايه حصل 


فريدة بضيق : هو جدي فين 


وفاء : في اوضته 


فريدة : طب انا هروحله وخليهم يجهزوا الحصان وانزلي مع حور وهاجي وراكي 


و ذهب فريدة الي غرفة جبل 


فريدة بحزن : حضرتك عرفت اللي حصل 


اخذها جبل و جلسوا ثم قال :  اهدي متزعليش...  عرفت اه بس متقلقيش هيتحاسب علي غلطته


فريدة  ببكاء : حسه اني لوحدي حسه اني مليش حد تعبانة محتاج امي


احتضنها جبل وقال : انا معاكي و كمان حور و اخوكي...  تحبي نسافر بكرا الصعيد 


مسحت فريدة دموعها : ايوا موافقه...  انا هنزل لحور .. حضرتك محتاج حاجة 


جبل بحنان : لا يا بنتي انزلي انتي 


و ذهبت فريدة الي حور و وصل كنان الي القصر وجده فريدة تركض مع حور امام جميع الحراس ... ذهب اليها بسرعة كي يوقفها 


كنان بغضب : انتي يا بت اقفي مكانك 


حور بهمس : بابا بيكلمنا


فريدة بمكر : اجري يا حور..  تحبي نشوف مين هيكسب تاني...  اللي هيكسب هياخد شكولاته


حور بفرحة : موافقه 1 . 2. 3 اجري 


كنان بعصبية : دنا هقتلك يا زباله انتي ... بتجري قدام الرجاله .. دنتي يومك اسود 


وركض كل من حور و فريدة باقصي سرعة 


فريدة في نفسها : اما خليتك تخس النص يا سلطان ... اااه هموت بس مش هبطل جري 


كنان في نفسه : الله يخربيتك ايه متجوز حصان الله يخربيتك مش عارف اتنفس صبرني 


حور بتعب : فريدة انا تعبت 


فريدة بمكر : اقعدي انما انا هجري 


كنان بعصبية : انت يا ست اللي فاكره نفسك في سباااق  هموت ربنا يخدك يا بعيده 


فريدة بضحك : ههه اجري يا سلطان وريني ليقتك البدنية يالاه فالح بس تزعق 


كنان بضحك : عينكي جبتني الارض يارب تقعي يا شيخه علي الارض 


وهوب سقطت فريدة الي الارض 


فريدة بضيق : نبرت ااااه رجلي ياما 


ركض كنان باقصي سرعة و حمل فريدة و صعد الي الاعلي 


كنان بعتاب : مش تخلي بالك من نفسك 


فريدة ببكاء : من وانا صغيرة ومفيش حد بيخله باله عليا غير ماما و اهو ماما ماتت مش فارق بقا عقبال ما اموت وارحلها 


كنان بحنان : شششش اهدي انا هخلي بالي منك يا ملوخيتي ... يا سلام دحنا عنينا ليكي 


وذهبت فريدة في النوم 


جبل بحزم : هنسافر بكرا الصعيد يا بيه 


كنان بذهول : نعم ده ليه ده 


جبل بعصبية : منتا لو مركز مع مراتك كنت عرفت انما ازاي مركز مع الستات الشمال و سايب مراتك اللي ملهاش غيرك...  مسافرين يا باشا عشان حماك المحترم هيتجوز بعد بكرا عرفت بقا.  مراتك كانت بتعيط في حضني بدل ما تعيط في حضنك انت...  مراتك لسا مكملتش 25 سنه و شافت كتير...  وانت عمال تتجوز دي يوم و ودي يوم و تطلق دي يا اخي بلاش عشان مراتك عشان بنتك الصغيره دي ... بلاش عشان دول خاف من ربك 


وذهب جبل الي غرفته و ترك كنان يفكر في كلام جده و اشرقت شمس يوم جديد و ذهب الجميع الي الصعيد في حالة صمت رهيب و تم الوصول الي المنزل وكانت الصدمة 


جبل بصوت عالي : ياااااا حكيممممم.  يااااا مجددددددي ياااااا صباااااح 


صباح بفرحة : لووووولي لووووولي نورت يا حج 


كنان بعصبية : ايه الهبل اللي بيحصل ده ولا كان في في حد ميت...  هو في ايه وايه الاغاني دي 


حكيم بمكر :  مالك يا بني...  بنفرح ل عمك مجدي ابو مراتك..  اصله هيتجوز 


جبل بعصبية : الاغاني تتقفل و اتنيلوا اطلعوا فوق الكل يتخمد و خلي الجوازه دي تعدي علي خير 


صباح بمكر : مش لما تتعرف علي العروسة و اخو العروسة يا حج ولا ايه يا مجدي 


مجدي بمكر : اه صح...  دي مراتي يا عمي سهي و ده اخوها مصطفي 


سهي بمكر : مش هتعرفنا علي بنتك يا مجدي 


مجدي بضحك : معلش نسيت يا قلبي اللي هناك دي بنتي و ده جوزها 


مصطفي بخبث : اتشرفت يا انسه فريدة قصدي مدام فريدة مش مدام برضو 


نادر : انت غبي يالاه ما بيقولك دي بنتي وده جوزها هتكون ايه مطلقه 


وفاء : عكيت دنيا 


مصطفي بخبث : اصل مش كل بنات اللي متجوزه لازم تكون مدام فهمني يا كنان 


كنان بعصبية : كنان بيه و ده نادر بيه و دي فريدة هانم مراتي و ام عيالي وغور بقا


جبل بحزم : خلصت اطلعوا علي اوضكوا خلينا نخلص من ام اليوم ده 


و بالفعل صعد الجميع الي غرفهم و اجتمع كل من مجدي و حكيم و سهي و مصطفي في غرفة حكيم لكي يخططون الي شيء و صعدت فريدة الي غرفة اخيها ثم الي غرفتها و نامت و كنان كان قلق علي فريدة لا يعلم السبب ولاكنه قلق و جاء يوم جديد انه يوم المنتظر انه.                                         "يوم الإغتصاب مع موافقة الأهل"


حور مبتسمه : فريدة اصحي يا فريدة اصحي 


فريدة بنعاس : نامي يا حور 


حور بصرار : اصحي اصحيييي بقاااا


 فريده بنعاس: صحيت نعم يا حور 


حور بفرحة : لبسيني عشان اشوف الفرح 


فريدة بحزن : حاضر تعالي ... هي فين وفاء 


وفاء  بحزن : انا اهو يا فريدة محتاجة حاجة 


فريدة بحزن و تعب : معلش خدي حور خليها تاخد شاور و بعدها لبسيها وانزلي معاها تحت 


في وقت ده طرق باب الغرفة وكان إبراهيم. 


إبراهيم :  ينفع ادخل 


فريدة بحزن : ادخل 


دخل إبراهيم و خرجت حور ووفاء 


إبراهيم بحنان: صباح الخير مش هتفطري 


احتضنت فريدة اخيها : صباح النور لا مش جعانه و كمان انا مش هنزل من الاوضة دي 


إبراهيم بذهول : ليه حد عملك حاجة 


فريدة بحزن : لا بس مش هنزل تحت حسه ان هتحصل مصيبة بجد خايفه...  وكمان انزل تحت واشوف بابا بيتجوز واحده غير ماما و كمان ده لسا مافتش 40 يوم علي وفاه ماما يا إبراهيم 


إبراهيم بحزن : هنقول ايه بس ربنا يهديه يارب 


عند كنان...  كان يجلس مع نادر يخبره انه قلق علي فريدة و يشعر ان سوف يحدث مكروه لحبيبته 


و جاء الوقت المنتظر...  تم كتب كتاب مجدي علي سهي و جاء وقت الاغتصاب 


حكيم بمكر : كنان ما تطلع تشوف مراتك...  اصلها لوحدها فوق و انا شوفت مصطفي طالع فوق 


كنان بدوخه : ها اه ما شي ه طلع 


نادر : انت كويس 


امسك كنان راسه : صداع بس انا هطلع اشو ف فريدة و اط من عليه ا 


نادر : ماشي بس ارتاح لانك بتقطع في كلام وشكلك تعبان اووي 


وصعد كنان الي الاعلي ووجد مصطفي قادم من جاهه غرفة فريدة 


مصطفي بخبث : مراتك كويسه كنت بطمن علي الحرق اللي في رجلها..  

وركض مصطفي الي الاسفل قبل ان يخلص عليه كنان و ذهب كنان بكل سرعته الي غرفة حبيبته 


كنان بعصبية : انتي واحده زباااااله انتي واحده متربتيش انتي كسرتيني 

و ابتدا كنان في ضرب فريدة بكل قوته حتي سقطت علي الارض و فقدت وعيها و ثم حدث الاغتصاب و بعد نص ساعة 


حور : انا هطلع لفريدة 


وفاء : نادر انا هطلع مع حور لفريدة 


جبل : تعالوا نطلع ملناش لازمه هنا تعالوا نطمن عليهم احسن 


و صعد الجميع الي الاعلي وكانت الصدمة 


جبل كاد ان يسقط : وفاء ادخلي ل فريدة غطيها ... حور تعالي معايا 


حور بذهول : هي فريدة مالها 


حبل حاول ان يتمالك نفسه : متعوره مش اكتر تعالي  


وفاء ببكاء : فريدة ردي عليا 


نادر دخل و اخذ كنان الي غرفه اخري 


وفاء : ردي يا فريدة ردي متفضليش كدا 


حاولت فريدة ان تقف و بالفعل وقفت ثم دخلت الي مرحاض ... و ذهبت وفاء الي جبل لكي تخبره 


نظرت فريدة الي نفسها في المراءه و ظلت تبكي و تبكي علي ما فعله كنان بها و ابيها والجميع و بعد ساعه خرجت فريدة مرتديه اسود 


جبل بحزن : رايحه فين يا بنتي 


فريدة بصوت يكاد ان يُسمع : راحه لماما 


جبل بحزن : ارتاحي يا بنتي 


لم تستمع الي احد و نزلت الي الاسفل تحت انظار الجميع و ثم ركبت السياره و انطلقت الي المقابر 


وبعد ربع ساعه 


وفاء بفزع : يا نادر يا نادر بيقولوا في حادثه في طريق المقابر 


حاول جبل ان يتصل على احدي من الحراسه ولكن دون فائده و قرر جبل ان يذهب لكي يطمن علي حفيدته ولكن. 

ظابط بحزن : حضرتكوا تعرفوا فريدة حرم كنان بيه 


جلس جبل علي الكرسي : اه يا بني خير 


ظابط بحزن : لاسف يا حج توفيت...  عملت حادثه و العربية ولعت و جثتها في المستشفى 


كنان بصدمة : انت بتقووووول ايه 


كدا البارت خلص متنسوش تفاعل و شكرا



Part 12: 

"القَمحُ في وَجهِك

يَجعلُ كُلّ الطواحينَ في قَلبي تَدور


انهار ابراهيم : اختي ماتت..  انتوا بتقول ايه..  ازاي اصلا .. حصل إيه ...اختي عايشه انا عارف 


سهي : ايه جو المسلسلات الهندي ده 


حور : هي فريدة فين و ليه عمو ده بيعيط(واشارت الي إبراهيم ) 


مسحت وفاء دموعها وقالت : بصي فريدة سافرت في مكان بعيد...  وعمو ده اسمه ابراهيم اخو فريدة و هو بيعيط عشان فريدة سافرت و سبته 


حور قربت من ابراهيم ومسكت ايده : متزعلش..  امسح دموعك..  عارف تلاقي فريدة مشيت من كنان اصله مبحبش حد..  قبل كدا سمعت فريدة بتعيط عشان هو ضربها..  بس متعيطش فريده راجعه هي تحبني ومش هتسبني زي ماما سبتني 


في الحظه دي انهار الجميع 


ظابط بحزن : في حد يقدر يجي معايا يتعرف علي جثه عشان نمشي في اجراءات الدفنه 


جبل بألم: روح يا إبراهيم مع ظابط 


مجدي : محدش هيروح معاه غيري 


إبراهيم بعصبية : هي ماتت رايح ليه...  راااايح تشوف جثتها وتتاكد انها ماااتت و ريحتك منها 


صباح بحزن : تعال يا حج عوزاك 


جبل بحزن : بعدين 


صباح بحزن : دي حاجة مهمه يا حج 


وقف جبل وقبل ان يذهب مع زوجته قال : وفاء يا بنتي معلش خدي حور والعبي معاها و انت يا نادر شوف كنان اختفا فين و انت يا إبراهيم خد ابوك وروح خلصوا الإجراءات


وذهب الجميع ليفعلوا كما امرهم جبل 


كنان كان يبحث عن مصطفي و أخيرا وجده في حديقة المنزل...  امسك كنان بقميص مصطفي 


كنان بعصبية : بقا انت يا رووووووووح امك .. تلمس مرااااااتي بقاااا انت يا ابن ال........ تلمس مراتي دنا مش هخلي فيك حته سليمه يا ابن....


مصطفي بخوف : اهدااا..  ابوس ايدك اهدااااا... اقسم بالله العظيم انا ملمستهاش ... اقسم بالله العظيم انا معرفش اصلا حاجة عنها ابوك وابوها اللي قالولي علس الحرق اللي موجود في رجلها... ابوس ايد اهلك كلهم ارحمني...  ابوك قالي اعمل كدا و ابوها قالي هاخد 200 الف جنيه .. انا مليش ذنب


كنان بمكر : طب بص يا روح امك انت. محدش يعرف باللي حصل بنا و تنقذ اللي هقولهولك و هتاخد مليون جنيه بشرط 


مصطفى بفرحة : وانا تحت امرك 


,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


عند حور 

دخل كنان الي غرفة زوجته الراحله و ابنته و امر وفاء بالانصراف و قفل باب الغرفة 


حور بخوف : انت انت هتعمل ايه


كنان بحزن علي صغيرته : اهدي في ايه متخفيش دنا جي احكيلك عن حدوته محدش يعرفها غير فريدة بس قبل ما احكيلك انتي تعرفي ازاي افتح اكونت فريدة و موبيل بتاعها 


حور بخوف : اه اعرف..  بس انت هتعمل ايه 


اقترب كنان الي صغيرته و ضمها بقوه وكانه يخبرها انه ابيها و وليس وحشاً .. وقبل كف يديها وقال : متخفيش انا بس عايز ناس تدعي ل فريدة لاني حاسس ان فريدة مسافرتش وانها بتهزر 


حور بفرحة : وانا كمان اصل فريدة مش هتسافر وتسبني لوحدي هي قالتلي انها هتفضل 


ووقفت حور و فتحت هاتف فريدة و تحت صدمة كنان لان كلمه السر خاصه بهاتف فريدة عباره عن سلطان زيتون و عيد ميلاده و الصدمه الكبري عندما وجد صورته خليفه هاتفها و فتح تطبيق الانستجرام و فتح الايڤ وقال : 


مساء الخير..  متستغربوش انا زوج فريدة...  قبل ما اتكلم معاكوا هطلب منكوا حاجة( اغمض عيونه و اخذ نفساً ثم قال) ......ادعوا ل فريده ... فريدة عملت حادثه و بيقولوا انها ماتت بس قلبي مش مستوعب انها خلاص مشيت 

وحاول كنان ان يخفي دموعه ولكن عيونه خذالته ولاول مره يبكي السلطان امام جميع. 


هحكي ليكوا قصه بس هي طويله شويه وانتوا احكموا فيها ماشي ( كان في بنت جميله بس حظها انها عندها اب بيشرب و بيضرب مامتها و بيضربها و ديما محبوسه في بيت مبتخرجش غير في وقت دراسه و مكنش ليها صحاب..  صحابها كانوا بتوع مصلحتهم كبرت البنت دي و ابوها قرر يجوزها لواحد مبيحبش غير نفسه..  بتاع ستات و بيشرب..  عباره عن شيطان ماشي في الارض و ابوها هحكم عليها انها تتجوزوا امها ماتت يوم فرحها و هي استحملت كل ده وجع جوزها كان بيضربها و شاكك فيها وهي بستحمل و في يوم ابوها و ابو جوزها عملوا مؤامره عشان يخلوه جوزها يغتصابها عشان تبقا حامل و يجي الوريث..  بس هما قبل ما يخلوه يغتصبها خلوه يشك فيها وفي شرفها و تربيتها خلوه يدبحها بسكينه باردة و بعد ما اغتصابها اكتشف انه قاتلها...  وانهار كنان و بعدها قال ادعوا لفريدة ادعوه تكون عايشة انا مليش غيرها 


في مستشفى. وبالاخص امام باب المشرحة 


كان إبراهيم يبكي وهو يتذكر كل موقف مع اخته وبالاخص ويوم وفاه والدته 


(فريدة : عارف خايف يجي يوم و انت كمان تسبني 


ضمها إبراهيم الي حضنه وقال : قاعد علي قلبك يا بت...  بس اوعب انتي تسبيني 


فريدة بضحك : وانا اقول حسه بحاجة تقيله علي قلبي ليه...  ولا متخفش دنا هفضل معاك لحد ما تعجز اكتر منتا عجوز )


إبراهيم ببكاء هستيري : انتي قولتلي هتفضلي معايا ليه بعدتي عني وتسبتيني...  بقيت وحيد...  كنت عايز اعوضك عن كل اللي فات كنت عايز اكون سندك  و جع قلبي عليكي ملهوش وصف ااااااااه يا اختي ااااااااه يا قلب اخوكي سبتيني لوحدي اااااه 


وذهب مجدي الي مرحاض و ظل يبكي نعم انه يبكي...  يبكي علي ابنته انه سبب الاول في موت ابنته و زوجته  و قال : غبي بني ادم غبي بسبب جشعك بنتك ماتت و مراتك وانت سبب 

سمع صوت خبط علي باب المرحاض  مسح دموعه و خرج و كان الظابط و ذهب الي الغرفة المشرحة ووقفوا امام حثه فريدة وكانت الصدمة 


مجدي بفرحة : دي مش بنتي 


ظابط بذهول : ازاي يا فندم دي كانت ركبه في عربية بتاعتكوا 


مجدي بفرحة : بجد مش بنتي دي مش فريدة...  ونظر الي إبراهيم وقال اختك عايشه


إبراهيم بسعادة : اقسم بالله العظيم دي مش اختي اختي مش جسمها مش كدا...  قلبي بيقولي انها مش اختي...  صدقني دي مش اختي 


وذهب الجميع الي خارج ووجدوا ست مسنه في انتظارهم 


نرجع الي القصر 


صباح : وده اللي حصل يا حج 


جبل بحزن : يفيد ب إيه كلامك 


فاطمة بصراخ : اااااععععععععععععع عفرررريت 


نزل الجميع الي الاسفل بسرعة وكانت الصدمة 


ركضت حور الي فريدة : كنت عارفه انك مسافرتيش 


ركض كنان الي زوجته و احتضنها بقوه : كنت عارف انك عايشه كنت عارف 


وفاء بدموع الفرحة : انتي عايشه الحمد لله 


فريدة بجديه : انا عايزه اطلق ومش عايزه ورث 


كنان بصدمة : ايه 


وكدا البارت خلص تفتكروا كنان هيوافق يطلق فريدة او هيتغير فعلاً هنعرف ده بعدين و شكرا علي 5000 شكرا بجد

#اغتصاب_مع_موافقه_الاهل 

#بقلم_شهد_زكريا


البارت 13_14من هنا هنا


 

تعليقات

التنقل السريع