طفله الفهد
البارت 13_14_15_16_17
مهند بغضب ......لارا بتعملي اي هنا واي الي بيحصل هنا ده
لارا بخصه قاطعها صوت ادهم وهو بيقول بسخريه .......اي ده انتي تعرفوا بعض وبيوجه كلامه لمهند وبيقول ما انت طلعت جامد اهو وبتكلم ولا حلال ليك وحرام لغيرك اومال عامل فيها شيخ ليه بقا وحرام الي بتعملوا في بنات الناس ده و قاطعه مهند بغضب .......احترم نفسك ي ادهم ، دي تعتبر بنت خالي
وشد ايد لارا ومشا
لارا بخوف......هههو انت هتتتقول للبابا والله العظيم انا ما عملت حاجه ولا كلمته والنبي ما تقول لبابا وبعيط جامد
مهند بهدوء وحنان .......خلاص الموضوع خلص بتعيطي لي بقا
لارا بوجع ......ايدي
مهند بيبص لاقا أنه ضاغط جامد على دراعها
مهند بأسف ......انا اسف بجد مكنش قصدي بس انا والله بعتبرك اختي واتعصبت جامد اما لقيتك واقفه معاه ومتخافيش مش هقول لخالوا حاجه وبيمسح دموعها بهدوء
لارا بهدوء وببتسامه ......ولا يهمك
مهند بحنان......وربني ايدك كده وطلع لزقه جروح وحطها على الحرق عشان متلتهبش وقعد ينفخلها فيها
لارا بخجل.......خلاص
مهند بحب اخوي ....... تمام هستناكي بره بعد المدرسه نروح مع بعض اي رايك
لارا بهدوء......اوكي
وكل واحد راحه على فصله
عند فهد
فهد بغضب جحيمي وعروقه برزت........وانا قولت الا دي
رعد باستفزاز......... بس دي فيها الصفات الكامله وكمان الحمله كده هتتاخر وممكن نخسر في الفلوس
فهد بصله بشر........ شوفوا واحده تانيه
رعد بخبث......مش هنلحق ومفيش وقت
فهد بغضب جحيمي.......مليش دعوه
البوس ......فهد انت من امته كده انت كنت اكتر واحد بتشتغل بعقلك عمرك ما اشتغلت بقلبك
رعد بخبث واستفزاز شديد.......تلاقي الفهد وقع ومحدش سما عليه هههههه
فهد لسا هروح قاطعه البوس بغضب......في اي هنا وبعدين معاك ي رعد بطل استفزاز
فهد ببرود عكس الي جواه.......سيبه ال******ده آخرته على أيدي ابن ****
رعد باستفزاز.......... كده هزعل وزعلى وحش وانت جربته بلاش تجربه تاني
فهد راح له وضربه بالبوكس في وشه..........اتجرأ كده بس يبن *****اعملها وربنا هدفنك يبن******
البوس بغضب........اي شغل العيال ده هي كلمه واحده يفهد البت تجي
فهد ببرود........لا شوفوا غيرها
البوس بغضب........ده اخر كلام
فهد ببرود عكس الي جواه......ايوه ومسك جاكيته وخرج
عند ادهم ولما
ادهم بمكر......متاكده من الكلام الي بتقوليه ده
لما بخبث.......طبعا ودي الصور اهي وده الرقم اخدته من غرفه المديره
ادهم بعت لفهد الصور واتصل بيه فون
فهد ووووووو
عند سوزي
سوزي وهي بتتكلم في الفون بقولك اي كل كلامك ده مش فارق معايا انا الي يهمني فهد وفلوسه والبت الي معاه دي تخطفوها وتموتوها تعملي الي عايزينه بس تغور في داهيه واهم حاجه الحمله تمشي وحقي يجيلي
رعد بخبث........ما انا بقولك اهو عايز البت دي وهعطيكي قد الي هتاخديه مرتين
سوزي بتفكير..........اموت واعرف هما عايزين البنات دي كلها لي
رعد ببرود ميخصيناش ومفيش غير فهد والبوس هنا الي عارفين لي بس على ما اعتقد أعضاء بس البت الي مع فهد مش اعضاء دي حاجه كبيره وكبيره اوي اوي كمان بلاوي سودا المافيا دي
ماعلينا من كل ده اهم حاجه البت دي تكون عندي اخر الشهر ده اخر معاد وكمان عشان اكسر فهد بيها .
قاطعهم صوت ووووووو
في مكان تاني خالص
مليش دعوه انا عايزه بنتي جيبولي بنتي حرام عليك ي صابر عملت كده لي
صابر بدموع......... اهلينا لو كانوا شافوها كانوا هيقتلوها ي رانيا
رانيا بانهيار......انا عايزه بنتي جيبولي بنتي هموت حسبي الله ونعم الوكيل فيهم
منه لله سليمان منه لله
لارا ومهند روحوا مع بعض ومهند قعد يضحكها وبقوا أصحاب جامد ولسا داخلين القصر
لقوا فهد قاعد على الكرسي في وشهم وماسك سيجاره بيشربها جامد وملامحه غاضبه وعيونه احمرت اوي بشكل مخيف
مهند بخوف وصوت منخفض ......هو في اي
لارا برعب .......... اكيد عرف
فهد قام بشر ووووووو
طفله الفهد
البارت 14
مهند بخوف وصوت منخفض.......هو في اي
لارا برعب ..........اكيد عرف
فهد بشر ورما السجاره على الأرض ودهس عليها بغضب وقام ببرود عكس ملامح وشه وقال بهدوء مريب.......
ايدا بسم الله ماشاء الله عليكوا كنتو فين بقا
مهند بهدوء .......كنا في المدرسه يخالوا
فهد ببرود وبيمشي حواليهم .
......في المدرسه اه قولتيلي اممممم بس حلوه صح
مهند بيبصله بستغراب ولسا هيتكلم قاطعه فهد بقلم على وشه
مهند بصدمه وحط أيده على وشه وقال ......في اي يخالو انا عملت اي
فهد بشر طلع الفون ووراه صور وهو كان بيقم لها الجرح وبينفخ لها فيه بس باينه كأنه كان بيبوسها في صوره كمان هو وببحضنها بس وشها مش باين فيها
فهد راح ل لارا الي قربت تفقد وعيها من كتر الخوف ......وقالت والله والله الصوره الاخيره دي كذب وهو كان بيعقملي ايدي
فهد مردش عليها واشتالها وطلع
لارا خافت جامد واغمي عليها
فهد طلع بشر الجناح اول ما شافها اغمي عليها دخل الحمام وحطها في البانيو وشغل الميا عليها وكان شكله لوحده يخليها يغمي عليها تاني
لارا بدموع ..... با.با
فهد جاب البرنص الي جنبه ولبسهولها واشتالعا وخرج وقال خمس دقايق وتكوني مغيره اخلللللللصي
لارا جريت وبعدين خرجت بيجامه طفوليه وعملت شعرها كحكتين زي القطه
فهد للحظه كان هيضحك وياخدها في حضنه
لارا بدموع .....بابا
فهد يصلها ببرود وراحه تجري على حضنه فهد زقها وقال معتش مكانك خلاص
لارا بخوف من الفكره وغيره.......نعم لا طبعا يبابا والله كذب والله يعني انت مش بتثق فيا تمام بس هترجع وتعتذر من عشان انا معملتش حاجه غلط
فهد بغضب شديد راح مسكها من شعرها وقال بعد كل ده ومقولتش حاجه غلط ،اومال مين الي هيعمل كده يعني
لارا بتزقه مش عارفه ......ابعد انت بتوجعني وبتعيط
فهد خلاص معتش قادر على بعدها وشدها وحضنها جامد جدا ورفعها وخلى رجلها تجاوطه وحط راسه في عنقها وقال ........لي عملت كده
لارا مسك وشه بين ايديها وقالت بدموع .......والله كدب وانا مهند اخوات بس وعايزه اقولك على حاجه بس متتعصبش مني والنبي .
فهد قعدها على رجله ورفع حاجبه وقال......قولي
لارا حكت كل حاجه من اول لما لحد ما مهند شافها وروحوا القصر
فهد بشر ........ وما قولتليش لي
لارا بدموع........بصراحه خفت
فهد مسح على وشه بعصبيه وقال ........خفتي الصبر من عندك يرب ، ومعتش في مدرسه هتدرسي هنا بس وعقاب ليكي مش هتنامي في حضني قومي
لارا لسا هتتكلم قاطعها نظرته وراحت بهدوء تنام على السرير
وفهد خرج راح لمهند لقاه قاعد وحاطط أيده على وشه اول ما شافه قال بخوف .......والله يخالوا انا بعتبرها اختي وكنت خايف عليها والصوره الاخيره دي صح بس مش هيا والله
فهد بهدوء.......عارف وراح له وطبطب عليه بحنيه وقال ....... متزعلش مني
مهند بطيبه.......عمري بس هي لارا كويسه
فهد بصله بشر وقاله .......ما قولنا مفيش اسماء
مهند بضحك ......الانسه لارا
فهد بهدوء......الحمدلله ومشا
فهد راح مكتبه وقعد يشتغل على الملفات بس فجأه حس بدوخه بسيطه بس مش اهتم وبعدين لقا سوزي داخله عليه بقميص نوم مثير بس حس كأنه اتشل ومش قادر يتحرك وشويه وهينام وعيونه بتقفل بس بيقاوم ،دخلت وراحت قعدت على رجله وقالت ........ فهودي
فهد فجاه شفها لارا وبيقرب منها وبيدفن رأسه في عنقها ،وسوزي بتبتسم بخبث وبتلعب في شعره قاطعهم صوت شهقات ودموع فهد بيركز وفاتح عيونه على الاخر لقتها لارا وووووووو
في مكان تاني خالص
رانيا رانيا الحقي بنتنا في قصر سليمان
رانيا بصوت وخوف..........يلهوي يلهوي بنتي ي صابر بنتي
حسبي الله ونعم الوكيل فيهم منهم الله
قوم والنبي نروح نجيبها ي صابر
صابر بخوف ودموع .......كل الي عملناه هيروح هدر لو جبناها الوقتي
رانيا بصويت.......اومال عايز بنتي تعيش مع الشياطين دول يصابر ااه منهم لله منهم لله
طفله الفهد
البارت 15
لارا بدموع وشهقات........... اااانت بتعمل اي
فهد مش قادر يقوم كأنه مشلول ومش عارف يتحرك بس قعد يقاوم
بس لارا خرجت بسرعه
فهد كل ما يقوم يقع لحد ما راح في النوم
سوزي سندته بخبث وراحت جناحه وملقتش لارا فرحت خالص وبتفك زراير القميص وقلعتهوله ونيمته ونامت جنبه
عند لارا وهي بتجري في القصر بس عشان كبير تاهت وهي ماشيه سمعت صوت سليمان وهو بيقول بغضب شديد.........يعني اي مش لاقين البت هتلاقي صابر عاينها أو مخبيها في حته متجوليش من غيرها انتوا فاهمين
وبعدها فونه رن ابتسم بخبث
الطرف الآخر ......***************
سليمان بخبث وفرحه........انت متاكد ان هيا لو طلعت هيا عندي ليك شيك لو قعدت تصرف فيه من هنا لسنه الجايه مش هيخلص
سليمان بخبث......... ضربت عصفورين بحجر واحد وبعدين لمح لارا واقفه بتبصله ببراءه واستغراب بصلها بخبث وقال تعالي
لارا خافت وطلعت تجري ،قام ضحك بمكر وخبث وطلع فونه وقال ........ هي خرجت خدوها على فيلا الساحل
عند صابر ورانيا
رانيا بدموع......والنبي ي صابر روح له وجيبلي بنتي والنبي ي صابر هموت والله من غيرها روح له ده مهما كان أبوك عمره ما هيأذيك
صابر بدموع هو أيضا......... هو حالف لو روحت له هيطخنا انا وانتي ،اناماشي إنما أنتي لا وقرب منها وحضنها وقعد يطمنها
في الصباح فهد صحا دايخ جامد وصداع رهيب في دماغه وبيبص جنبه فكرها لارا بس اول ما ركز اتخض جامد ولقا نفسه من غير القميص ومش فاكر اي حاجه حصلت امبارح وقام بغضب مسك سوزي من شعرها وهي كانت عارفه أنه هيعمل كده اول ما يصحي
سوزي بخوف وانهيار مصطنع .........فففي اي لي عملت كده ي فهد عملت لك اي بس حرام عليك مش هسامحك طول عمري اهي اهي حرام عليك هقول لبابي أي بس
فهد بستغراب وخوف من الي في باله ......... انا عملت اي
سوزي بخوف وخجل مصطنع .......أنت شكلك شربت جامد وانا كنت جيالك عشان الورق والصفقه ام ام انت اا قعدت تقولي لارا لي كد وفي الاخر في الاخر يعني
فهد أنصدم جامد وطلع جري من الجناح زي المجنون وبيقول بخوف لاول مره في حياته
لااااااارا لااااااارا
جده طلع من جناحه بخبث وقال .......هي طفشت زي امك هي كمان تلاقيها ******راحه تشوف حد غيرك ههه
وبعدين سمع صويت وبكا راح لقا سوزي ادته اشاره بابدأ
الجد بخبث وخوف مصطنع ......في اي مالك ي بنتي مين عمل فيكي كده
سوزي ببكا مصطنع ......فهد يجدي شوفت فهد عمل فيا اي اهي اهي بابي ممكن يقتلني ي جدو
كل ده وفهد دخل بجمود وبرود ........وقال خلاص هتجوزك اسكتي
بقلم بسمله بدوي
وخرج من الجناح واخد قميصه وخرج برا القصر وراح مكانه المفضل عند البحر وقعد يصرخ .......ااااااااه لييييييي انا بيحصل فيااااا كده ااااااه ياااااراب حتي انتي سبتيني اناااااا مش فاكر حاجه خاااااالص وفجاه قام بجمود وراح شركته
عند صابر ورانيا
رانيا صحت من النوم وهي بتصرخ وهي بتقول......... بنتييييييي لااااااارااااااااا
صابر صحا بخضه .......مالك مالك يروحي في اي
رانيا بدموع.........والنبي يصابر ومسكت أيده ولسه هتبوسها ،صابر شد أيده بسرعه وقال بصوت باكي........ حاضر يرانيا هقوم اروح له
رانيا بتبتسم عيونها لسا فيها دموع ......... طططب يالا نروح
صابر بغضب........ انا بس الي هروووح ي رانيا
رانيا بخوف شديد........لا يصابر رجلي على رجلك انا عمري ما اجازف بيك ابدا قوم قوم يالا
صابر أما لقا الاصرار باين في عيونها وافق
تسريع الاحداث ووصلوا القصر.
الحارس ......مين حضرتك
صابر
بقلم بسمله بدوي
صابر بتوتر.......انا صابر الدالي ابن سليمان بيه
الحارس بخوف ......اهلا اهلا يبيه اتفضل
سليمان كان قاعد في الصالون وقال بغضب شديد........... انتوا جيتوا لقدركم ولسا هيرفع السلاح عليهم
صابر قعد على ركبته وقال بدموع .......... بابا والنبي أعفي عننا طب موتني انا وسيب مراتي وبنتي والنبي يبابا
سليمان بجبروت ......... متقولش ي بابا انا اتبريت منك من اول ما اتجوزت رانيا الي اخوها قتل اخوك ، ويالا اتشاهدوا على روحكم .
صابر بهدوء.......موتي انا يبابا وسيب مراتي وبنتي ، طب اي رأيك أتنازل عن كل املاك امي ليك وتسيبنا
سليمان بمكر ونزل سلاحه وقال ......... اممممم فكره برده
سليمان بصوت عالي ........ رااااضي رااااضي (وده دراع سليمان اليمين)
راضي بسرعه ......نعم ي بيه
سليمان بخبث........ جيب ورق تنازل بتاع الاملاك بسرعه
ثواني وجابها وفعلا صابر مضى
صابر بخوف ......اهو مضيت جيب بنتي بقا
سليمان بشر ......طبعا طبعا في الاخره بقا وفي ثانيه طلق النار عليهم
ااااااااااه (ده اخر حاجه نطقوا بيها )
فهد بخضه .......عميييييييي.
طفله الفهد
البارت 16_______17
فهد بخضه .........عميييييييي
وراح لهم ونزل على ركبته وقال بخوف شديد و غضب جحيمي.............. ليييييييييي عملت كدااااااااااااا
سليمان ببرود........... قوم
فهد بغضب جحيمي وعروقه برزت.......... لي عملت كداااااااا .
سليمان بخبث وبرود.......... يستاهل هو الي اختار مراته وحذرته وراح اتجوزها من ورايا رانيا الي اخوها قتل ابووووك ، وعيلتها ال******* اكبر عدو ليينااااااا يستاهلوا
وقال راااااااضي
راضي بسرعه.......نعم ي بيه
سليمان ببرود........شيلهم و لسه هيكمل الجمله قاطعه صوت فهد الغاضب وبصوت عالي جدا .......... هنعمل اي انت لا يمكن تكون انساااااان ده ابنك مهما كان عمل ،والله لهبلغ عنك وانتقم منك انت عمرك ما تكون انساااااان
سليمان بخبث وبرود......... بجد هتبلغ عن جدك أنت كده مش كويس وهتثبتلي انت ابن *******الي خانت ابوك
فهد بصراخ.......... اسكت اسكوووووووووووت
تسريع الاحداث
فهد بدموع عليهم ..........وربنا لهنتقم منه ومش هعمل عزاااااا غير اما انتقم منه
ودفنهم ورجع القصر
لسا هيطلع الجناح وقفه صوت سليمان وهو بيقول ببرود.........فرحك على سوزي الاسبوع الجاي
فهد ببرود وخبث شديد........ تمام
عند سليمان دخل مكتبه وقفل الباب بإحكام وفونه رن
سليمان بمكر ......الو تمام اول ما تصحي تضمها مع البنات التانيه لحد ما الوفد ييجي ياخدهم
عند فهد ياخد شاور وطول ما هو تحت الدش بيعيط جامد وبيفتكر كل الي حصله وبعد شويه خرج والفوطه على خصره لاقا سوزي قاعده اول ما شافته قربت بمياعه ولسا هتقرب فهد زقها باشمأزاز وقال ببرود ....... مش عيب تدخلي اوضه شاب اعزب ولا مفيش لا حياء ولا تربيه
سوزي بمياعه........ ما انت هتبقى جوزي فا عادي يعني
فهد بقرف وصوت عالي وغاضب ....... برااااااااا
سوزي خافت ومشت
عند لارا صحت لقت نفسها في شاحنه كبيره اوي ومعاها بنات كتير وبيعيطوا
لارا بخوف ودموع.......ااانا فين فاااااهد انت فين
كان معاها ولد وسيم جدا بس صغير يعني 15 كده قد لارا وقرب منها بحنان وقال ...... متبكيش وقال بصوت عالي ما تبكوش ي بنات هنهرب ،وفجأه الشاحنه وقفت والباب بتاعها اتفتح .
بقلم بسمله بدوي
وجه شخص طويل وضخم ودراعاته كلها وشوم بتخوف وقال بشر........ مسمعش صوتكم انزلوا
نزلوا ودخلوا زي مخزن كده كببررر اوي
الراجل بغضب......... قولت مسمعش صوت واقفوا صفووووف يالا .
ودخلت ست باين عليها انها مش مصريه اجنبيه ومعاها رااجل باين عليه الغنا الفاحش .......وقال هما فييين
وراح لهم وقعد يفحص فيها وقال تمام مظبوط كده ودي شنطه الفلوس ي مرزوق
مرزوق اخد الفلوس بسرعه وطمع .......وقال ربنا يزيدكم ي ياسر بيه
ياسر اول ما شاف لارا صفر وراح عندها وقال بس خساره الجمال ده كله يروح هدر وقعد يفكر كتير وقال لقيتها
ياسر بخبث ..... كنت محتاجك كده في الحمله بس خساره الجمال ده كله يروح كده من غير ما استفيد ،وقال للبودي جاردات بتوعه البنات دي كلها هتروح في الطياره الخاصه بليل ،(والبنت دي قاصده على لارا) والولد ده يروحوا الملهى بتاعي
لارا بدموع وخوف وماسكه في ايد الولد جامد وبتقول يعني اي ملهي
الولد بغضب .......احنا مش هنروح في حته
ياسر راح له بغضب وضربه بالالم وقال .......انتوا تحت رحمتي يعني اسمعوا الكلام احسنلكم
وفعلا لارا والولد ويدعي يامن راحوا الملهي .
الست الاجنبيه بتقول له باستغراب......لي عملت كده ي ياسر
ياسر بتفكير شيطاني......... اصل انا مكنتش اعرف انها بالجمال ده فا خساره الجمال ده كله يروح هدر كده وكده كده لقينا بنت في نفس مواصفاتها بس مش في جمالها ده ، البنت دي لو اشتغلت معانا في الملهي هتجيبلها فلوس بالكوم فهمتي واحسن حاجه انهم صغيرين يعني من صغرهم هيتعلموا شغلنا واحنا نربيهم على طاعتنا
البنت كريستينا .......اوووه
So beautiful.
بعد ثلاث سنوات
كانت هناك فتاااه خارقه الجمال
انا خايفه اوي ي يامن
يامن بحب ...... ما تخافيش ي لارا انا معاك وهي مش اول مره والحبوب اهي تمام حطيهاله زي الي قبله وهو الصبح هيصحا مش فاكر حاجه والموضوع خلص
لارا بخوف ......بس قلبي بيدق جامد مش زي اي مره المره دي هموت من الخوف ،امتي بقا نهرب و نعيش في امان والله دول ناس وصلين اوي لو روحنا فين بيجيبونا فاكر السنه الي فاتت
فلاش باك كانت لارا عندها ١٧سنه
لا انا مستحيل البس ده عمري ما هلبسه لو هموت
ياسر بشر .......هتلبسيه يعني هتلبسيه اخلصي بدل ما اوريكي الوش التاني
لارا بدموع وخجل .....بس ده قصير اوي( كان عباره عن فستان اسود قصير ومثير جدا وبحمالات رفيعه )
ياسر بخبث......... هتلبسيه ولا اوريكي وشي التاني واستخدم معاكي أسلوب انا نفسي استخدمه وبيبص على جسمها بوقاحه
لارا بدموع ......حاضر و دخلت لبسته وقعدت تنزل فيه كل شويه
وخرجت وقفها يامن بغضب ....... اي ده الي لابساااه ده
لارا تبكي بس وقالت ....... انا مش عاوزه اروح معاه والنبي
يامن بحزن شديد....... وطلع من جيبه حبوب وقطره وقال ...... بصي دول الحبوب تحطي منهم للرجل وهو من بعدها مش هيحس بحاجه ،خدتهم بسرعه وفي الوقت ده سمعت صوت ياسر بزعيق.......اخلصي لاااارا
لارا جريت وقالت .......نعم
ياسر ......خدي الباشا وظبطيه
لارا ساكته وبتهز راسها بنعم
الرجل بوقاحه ...... شكلها ليله عنب وقام
تسريع الاحداث
طلعوا
بقلم بسمله بدوي
لارا بمكر ...... ممكن ثانيه
الرجل بوقاحه....... الي تأمر بيه يجميل
لارا بخبث........ هجيب بس عصير وكأس ليك
الرجل .....بسرعه
لارا جابت كاسه جابت الحبوب وحطت ليه واعطيته للراجل
اول ما الرجل شرب منه راح في النوم عشان مركز جامد
ولارا غيرت هدومها وخرجت عشان اليوم ده هتهرب فيه هي ويامن
وفعلا هربوها ،بس ياسر جابهم وعذبهم جامد ومن يوميها مش بيتجرأوا يهربوها
اند فلاش باك
دخل بهيبته المعهودة وبغروره الذي طغي على الجميع وسامته الي زادت اكتر
ياسر بخوف .....اهلا اهلا اهلا يباشا منور والله ده شرف كبير لينا انك هنا
قاطعه بغرور وقال ......عارف واخلص عشان مش عندي وقت كتير
ياسر بخبث......حاضر يباشا احلى واحده في المكان واشطرهم هجيبهالك
ياسر بصوت عالي.....لاراااااا
اول ما سمع الاسم ده افتكر الي حصل زمان واتعصب وقال .....اخلصوا
دخلت لارااا برقتها وبجمالها الاخاااذ
فهد اول ما شافها أنصدم وقال ......لارا هي هي لارا حبيبتي نفس العيون ونفس الشعر ونفس الهدوء والرقه وحتي نفس الريحه
اي الي جابها هنا ، باعت نفسها ،حتي انتي ،ااااه يقلبي وربنا مهرحمك من ايدي
فهد رجع لوعيه وقال بصوت جمهوري غاضب أشبه بالجحيم
ووووووو
Stop 😹.
طفله الفهد
#البارت____17____
فهد رجع لوعيه وقال بصوت جمهوري غاضب أشبه بالجحيم............ اااي داااااا جيبلي عيله اومال لو مكانش 5نجوم
ياسر بخوف ......والله يباشا شاطره وهتعجبك جامد انت مش شايف شكلها
فهد للحظه كان هيروح ليه ويموته من الضرب بس مسك نفسه في اخر لحظه وقال بغرور ........ أما نشوف انا مش اي حاجه تعجبني وانا مش اي حد وقال ل لارا ببرود ......ورايا
لارا بخوف من شكله وعصبيته حطت وشها في الأرض ومشت وراه
بقلم بسمله بدوي
طلعوا جناح فوق في الملهي
لارا بخوف اول ما لقيته بيقلع الجاكيت وبيفك زراير القميص.
لارا بتوتر ......قالت هههعمل كككاس ليك عشان تدخل في المود
فهد في نفسه .......الله ادخل في المود كمان واكيد مش انا بس لا كله دخل في المود وربنا مهرحمك ده انا طول السنين مبنامش وعطول تأنيب الضمير حتي كل ما بقرب من سوزي بشوفها انتي لارا الطفله البريئه يخساره فكرتك انتي الي هتعقميلي الجرحك ،بس جرحتيني اكبر جرح واكتر منهم قدمتك الحب والحنان وكل حاجه وفي الاخر هربتي مني وعشان اي عشان تبقي كده اصبري عليا بس وربنا لوريكي من هو فهد الدالي
فاق على صوت لارا الرقيق ...... اااتفضل
فهد ببرود.......حط الكأس جنبه وقال بغرور ........ لأ انا بحب اكون فايق في الحاجات دي وضحك بخبث وقال .......ارقصيلي
لارا بزعر......ننننعم
فهد بغرور........ اي الصعب في كده بقولك ارقصيلي صعبه
لارا بخوف ........... اااا مينفعش
فهد بشر......هو اي الي مينفعش يبت انتي
لارا بدموع........مينفعش والنبي اشرب وبعدين هعملك الي انت عاوزه
بقلم بسمله بدوي
فهد بغضب جحيمي مسك الكاس وضربه في الحيطه وقال بصوت زي فحيح الافعي ...... انا مش بتأمر يبت انتي انا بس الي أأمر وقولت ارقصيلي اخلصي
لارا بدموع.......حححاضر
لارا في نفسها يارب في اي لي كد مش راضي يشرب لي ،بس حاسه بعد ده كله بالأمان برده
لارا راحت شغلت المزيكا ورقصت
وفهد قلبه بيوجعه عليها اوي بس قال تستاهل ولسا التقيل جاي
عند يامن بخوف ....... هي اتأخرت كده لي بس يارب تكون بخير في اي بس ،والراجل الي معاها ده برده مش سهل وحويط اوي ططب اي معقول الراجل عمل لها حاجه ،عند الفكره دي اتجنن وبتهور راحل لها على الجناح وقعد يخبط زي المجنون
عند فهد كان قاعد بيبص عليها بتركيز وحب شديد وبعدين قال بغرور ...... خلاص تعالي رقصك وحش وانتي اصلا مش من نوعي المفضل ومش عجباني خالص
لارا بصت له بخوف والدموع في عيونها .
فهد بتوهان اول ما بص في عيونها وقال بحنان.......اقعدي وبيشاور على رجله
لارا كانت هتعترض بس بصلها بشر ،قعدت بخوف
فهد قربها منه جامد ومد أيده وبيشيل شعرها عشان يشوف وشها وحطه ورا ودنها وقال بصوت مثير حنون تحت ودانها.......قطتي وحشتيني
لارا قلبها قعد يدق جامد و اول ما شمت ريحت برفانه الي بتعشقها الي ممزوجه بريحه سجايره الرجوليه .....قالت فهدي
فهد لسا هيقرب قاطعه خبط جامد على الباب
فهد زقها ببرود وقال بصوت عالي غاضب ........ايييييه ميييين وراح فتح الباب وشعره مبعثر بشكل جذاب وفاتح زراير القميص كلها بانت عضلات بطنه السداسيه (سكس باك ) وعروق أيده الي بارزه بشكل رجولي جذاب
يامن بصله بخوف من الي في باله ليكون عمل حاجه في لارا
وزقه بغضب ....... وقال هيا فين عملت فيها اي
وراح ل لارا الي بتبصله بخوف وحضنها جامد ومسك وشها بين أيده برقه وقال بلهفه وخوف ........ لارا حبيبتي انتي كويسه عملك حاجه وقعد يبص لها ويتفحصها و اطمن ان لقهاها بهدومها الي كانت لبساها لسه وقال بحنان ......قومي يروحي قومي يالا
لارا قامت بطاعه ، فهد بغضب جحيمي ومسك من تيشرته بغضب وقال بصوت غاضب جحيمي......انت مين يبن******* وازاي تمسكها يبن ****** انت تمسك أيدها بصفتك ايييييييه
بقلم بسمله بدوي
مهند بحب.......حبيبها وان شاء الله جوزها
لارا بصت له بصدمه ،وفهد بخوف من الفكره وقال بصوت زي فحيح الافعي و عروقه برزت ووووو
يتبع
تعليقات
إرسال تعليق