طفله الفهد
#البارت 18_19_20
يامن بحب .......حبيبها وان شاء الله جوزها
لارا بصت له بصدمه ،وفهد بخوف من الفكره وقال بصوت زي فحيح الافعي........... نعم ي ******* عايز تتجوز مرا وسكت وقال في نفسه لا مش هعرفها اني فهد ، اصبري عليا بس وربنا لربيكي
وبعدين راح ليه مسك أيده الي كان ماسك بيها لارا وتناها لدرجه عملت صوتك اكنها انكسرت
لارا بدموع وخضه.......... سيبه سيبه حرام عليك سيبه هو عملك اي حرام عليك وبتحاول تدفعه عن يامن بس مش عارفه نظرا لفرق الجسم وقوة فهد
فهد ببرود عكس الي جواه قال ....... انت عارف يبن ال******، خربت عليا الليله يبن *****وربنا ما حد هيعرف يشيلك من ايدي وضربه بالبوكس
لارا وخوف .......والنبي والنبي حرام عليك سيبه والنبي يباشا والله هعمل اي حاجه بس تسيبه والنبي ارجوك
فهد في نفسه.........لدرجادي بتحبيه ومش متحمله الي بعمله فيه وانا الي لسا لحد النهارده بعشقك مش بحبك بس ومش قادر اقرب من اي واحده غيرك ،تمام انت الي جبتيه لنفسك واثبتيلي انك أو****خ منهم اصبري بس والله لوريكي مين هو فهد الدالي
فهد بخبث شديد وراح قعد على الكرسي وحط رجل على رجل وطلع سيجاره وبيشرب فيها وقال ......تعالي
لارا بصت له بخوف وراحت له
يامن بغضب ........ملكش دعوه بيها
فهد بشر.....اقعدي
لارا قعدت على الكرسي الي قدامه
فهد ببرود........وقال غلط كده غلط أنا قايل ليكي اي قبل شويه اقعدي فين
لارا بدموع راحت قعدت على رجله وفهد مد. أيده وبيمشيها على طول دراعها
يامن بغضب ....... متلمسهاش ي بن******
فهد بضحك شديد بس مخيف.......ههههه انت بتشتمني انا وفجاه قام ورفصه (ركله) في بطنه
يامن بالم بس مش عاوز يبين ،فهد كرر عملته تاني
لارا جريت ووقفت بينهم ومسكت أيد فهد وقالت بدموع ........ارجوك سيبه ارجوك والنبي ططب والله هسمع كلام لو اي حاجه بس سيبه
فهد يصلها بسخريه ونظره هي معرفتش تحددها بس حسه أنها عرفاه مطمنه في وجوده
فهد ببرود وخبث شديد .......تيجي معايا
يامن بصراخ .........انت اكيد مجنون
فهد ببرود وقال تمام انت الي جبته لنفسك وهتدفع حق الليله الي بوظتها دي وبعدين قال ببرود ......بص انا ممكن البسك تهمه لو قعدت سنه تدفع في فلوسها مش هتخرج منها ومش كده بس لا وهظبطك بس بطريقتي الخاصة
وبعدين طلع فونه بس قاطعته لارا بسرعه وقالت بدموع....... حاضر هاجي معاك بس ممكن البس حاجه تانيه وتسيب يامن
يامن بغضب .......... انتي بتقولي اي ي لارا انا مستحيل اسيبك ليه
لارا بدموع......... ممكن تسكت ي يامن وانا لازم ارد لو جزء صغير من افضالك عليا
قاطعم فهد ببرود عكس النار الي جواه ......... خلصوا الفلم الهندي ولا لسا
لارا بكسره ....... ايوه
تسريع الاحداث
غيرت هدومها ل بنطلون جينز ازرق وتيشرت قصير احمر وسابت شعرها وخرجت وعلامات الخوف والدموع على وشها .
فهد بصلها بالم من شكلها الي باين عليه الخوف والارهاق
فهد ببرود ....... ورايا
نزلوا ،ياسر بخوف راح ليه وقال ....... في اي يباشا عملت حاجه البت دي وبيوجهه كلامه للارا وقال عملتي اي يبت انتي مش عارفه مين ده ولسا هيمد أيده
فهد زقه جامد وقال بغضب جحيمي........ انت ازاي تتجرأ وتمد ايدك يبن *****
ياسر بخوف ......انا بس كككنت فاكر أنها عملت حاجه وكنت هاعقبها
بقلم بسمله بدوي
فهد اتنرفز جامد ومد أيده على رقبته جامد لدرجه وش ياسر اتحول للون الازرق
لارا بخوف ......سيبه سيبه هيموت
فهد زقه ووقع على الأرض وفهد قال بستحقار........ مش عاوز أو*سخ ايدي منك وقال هاخدها معايا وفلوسها هتوصلك
ياسر بزعر .....نعم لا لا طبعا ازاي دي هي الي بتمشيلي الشغل لا طبعا
فهد برق جامد وعروقه برزت وقال بغضب جحيمي...... انا اخد الي عاوز معتش كمان غيرك يقف قدامي ويقول لا متخلقش الي يقف في وشي ويقول لا
وبعدين طلع دفتر الشيكات بتاعه واعطا ليه شيك وقال بغرور
فهد :اكتب الرقم الي عاوزه
ياسر بطمع وبسرعه اخد الشيك .
فهد بصله بقرف واستحقار واخد لارا الي بتراقب بصمت ودموع واخد طريق على وجنتيها وبتقول في نفسها ....... حرام عليكوا هو انا مش مكتوب ليا الراحه ولا الأمان ابدا قاعدين تبيوعوا وتشتروا فيا كاني مش بنأدمه يارب قدملي الخير والشر أبعده عني ولسه مستمره في العياط
فهد حس بنغزه زي كسينه في قلبه من منظرها وهيموت عشانها بس مش قادر يسامحها
وقال ببرود ......ورايا
بقلم بسمله بدوي
لارا واقفه برده
فهد ......قولت ورااايا اخلصي
لارا بتهور .......لا مش هاجي انا انسانه من لحم ودم قاعدين تبيوعوا فيا اي حرام عليكوا بقا
فهد ببرود راح لها واشتالها بحيث رجلها عند وشه ووشها عند ظهره
لارا بكسوف وصراخ.......سيبني بقاااا
فهد ببرود........ شكلك عايزه تشوفي وشي التاني وهبدأ ب يامن
لارا سكتت بخوف ،وفهد حزن جامد عشان فاكر أنها بتحبه وهي اصلا معتبراه اخوها وبتعمل كل ده عشان هو وقف معاها جامد وكان بيدافع عنها وهو الي بيقف في وش ياسر على طول عشانها
وراح عند العربيه وفتح الباب لها وراح مكانه عشان يسوق
تسريع الاحداث
وصلوا مكان كأنه جنه على الأرض ،كان جميل اوي وفخم وكله ورود وزرع وخضرا وفيلا كبيره .
نزلوا كل ده ولارا فاتحه عيونها على الاخر من شده جمال المكان وفخمته
فهد ببرود....... عجبك ولا اي
لارا بسرعه ......عجبني بس ده جميل اوي جامد خالص
فهد ضحك.....وقال اوي جامد خالص هههه
لارا بصت له بكسوف وسرحت في ضحكته الي بينت غمازته الي في خده الشمال
فهد رجع لجموده وقال .....عارف اني وسيم وحلو
لارا بصت له بغيظ من غروره
فهد بغرور........ورايا
دخلوا وكان المكان حديث جدا وحتي فيه اسانسير في الفيلا (مصعد)
فهد نده بصوت عالي وقال.......... جاكي
جت بنت باين عليها انها اجنبيه وجميله بشعر قصير كيرلي اسود وعيون عسليه بس باين عليها الخبث ولابسه جيبه سودا قصيره وقميص ضيق وفاتحه أول زراير وقالت بالانجليزي.........مرحبا بك سيد فهد
فهد ببرود......... جهزي الاكل واعطي لكل الخدم اجازه وخليكي انتي بس
جاكي ......اوكي
فهد ......روحي انتي ي جاكي
جاكي كانت قاعده تبص على لارا بستغراب عشان فهد عمره ما جاب بنت الڤيلا دي حتي سوزي مراته
مشا وراح عند الاسانسير وفتحه بيبص وراه ملقاش لارا
وشافها لسا واقفه
قال بغضب .......انتي يبتاعه انتي
لارا راحت له جري
فهد بغضب ...... ايه هو انا لازم اقولك على كل حاجه متعرفيش تعملي من نفسك.
لارا بصت وقالت بطفوله اسمي لارا ومش بتاعه
فهد شدها الاسانسير وقفل الباب وحاوطها بين أيده وقال ........ قطتي
لارا فتحت عيونها على الاخر .
فهد ابتسم بخبث اما شاف رده فعلها وقال بصوت تحت ودنها (اذنها) مثير ......مالك
لارا بصت له بحب ......فهدي
فهد ببرود ومكر ........فهدك اي
في الوقت ده الاسانسير وقف ووصلوا لجناح لونه ابيض واسود ورمادي و اقل ما يقال عنه أنه ملكي دخلوا الجناح
فهد ببرود راح عند الدولاب وجه ومعاه كيس غالي ولونه اسود
وطلع في الي في الكيس وكان فستان كب وقصير جدا ولونه احمر وقال ببرود ......البسي ده اخلصي بسرعه ويالا عشان نكمل الي الزفت خربه علينا
لارا برعب ........ققققصدك ايهه
طفله الفهد
البارت 19
لارا برعب .......قققصدك اييه
فهد ببرود ........ مبتفهنيش ولا اي بقولك هنكمل الي الزفت بوظه علينا اخلصي هي اول مره يعني اعتبريني اي واحد من الي عارفاهم هههه وخلاص بلاش شغل ده اصل انا حفظه صم
لارا بدموع ....... ططب ممكن مش الوقتي
فهد بشر ......بت انتي من الأول كده بتعصبني وربنا انا لسا بتكلم معاكي بهدوء بلاش اوريكي الوش التاني هكرهك عيشك اخلصيييييي ،اتزفتي البسي ده ولا اقولك كده كده هيتقلع فا اي بقا خلينا في السريع ولسا هيقرب
لارا بدموع......خلاص خلاص لا هروح البسه بسرعه ومسكت الفستان وقالت بدموع ......هو هو فين الحمام
فهد ببرود .......ده بيشاور على باب اسود كبير واخلصي عشان لو اتأخرتي هدخلك اهو انا حذرتك
بقلم بسمله بدوي
لارا بخوف ......حححاضر وجريت على الحمام
لارا وهي في الحمام ووافقه قدام المرايا وبتعيط بنهيار سمعت صوت فهد الغاضب........اخلصي
راحت اخدت شاور ولبسته ووقفت قدام المرايا ووشها احمر جامد وبتبص على الفستان القصير جدا وبتشد فيه وضيق جامد كأنه جلد تاني ليها وسابت شعرها وخرجت وهي بتنشف شعرها بالمنشفه
فهد اول ما شافها أنصدم من جمالها الي جننه اكتر كانت فتنه على الأرض بشعرها البني الفاتح المائل الي الذهبي الطويل جدا معدي حضرها المغري ووشها الاحمر بطريقه تجعلها قابله للالتهام وعيونها الفضيه التي تشبه القطط وجسمها الذي يغري اعقى واقوي الرجال قاطعه صوتها الرقيق ........ مممكن اااطلب طلب للو سمحت
فهد مش سامعها وبيقرب منها وهي بترجع بضهرها لحد ما حاصرها عند الباب وقال بصوت لاهث من كميه المشاعر التي احتاجته ......هس هووووس وبيدفن رأسه في عنقها وبيعضه عضتات خفيفه ........ وحشتيني اوي اوي يقطتي هنت عليكي كل ده
لارا بدموع من الفرحه
.......فهدي انت فهدي صح اهي اهي وحشتني اوي
فهد مستمر في الي بيعمله ومستمتع بريحتها بس فاق على جملتها وهي بتقول وحشتني
فهد بغضب زقها بشر.......... مسمعش وصوتك ي ******،هربتي مني عشان تبقي كده ي ******وانا الي حبيتك من كل قلبي واديتك الحب والحنان وكل حاجه وانتي طعنتيني واكتر منهم كمان بس وربنا لكرهك في عيشتك واخليكي تتمني الموت وقرب منها وقطع لها الفستان من فوق
بقلم بسمله بدوي
لارا كل ده بتعيط جامد وبتهز راسها ب لا واول ما فهد قرب قعدت تصرخ وتعيط بهستريا جامد .....لاااااااااااااا واغمي عليها
فهد قرب منها ببرود هو فاكر أنها بتمثل عليه وبيهزها برجله براحه وقال ببرود........ بطلي تمثيل مش انا الي الحركات دي بتدخل عليا
بس مفيش اي رد فعل من لارا
فهد اتخض جامد ونزل لها واشتالها وحطها على السرير وقال بخوف ......لارا لارا
مفيش رد راح جاب البرفان وقربه من وشها
ثواني وفاقت وفهد قام ببرود وجمود وقال قومي
لارا بدموع......لا والنبي متعملش فيا كده يفهدي والنبي اسمعني بس
فهد ببرود ....... قومي البسي اليونيفورم ده
لارا مسحت دموعها بظهر ايديها بطفوله وقالت ........ انت مش هتأذيني صح يفهدي
فهد كان ثانيه وهياخدها في حضنه بس قال ببرود.........سمعتي انا قولت اي يالا
لارا بدموع........طططب ده بتاع اي
فهد بجمود.......البسي اخلصي
تسريع الاحداث لارا دخلت ولبسته وخرجت
فهد ورايا .
خرجت ونزلوا المطبخ
فهد ببرود.........ساعه بالكتير والاقيقي عامله الاكل وده يونيفورم الخدم
لارا بدموع .......فهدي قاطعها فهد بجمود .......اخلصي ثانيه بالكتير ولو لقيتك مخلصتيش هزعلك
لارا بدموع .....ممكن تسمعني وتعطيني فرصه ارجوك
فهد ببرود......لأ واخلصي والا هكمل الي كنت هعمله فوق ولو اتكلمتي هعرف ان دي اشاره منك وعايزاني اقربلك وأنها كلامه بنظره تهديد وسخربه
لارا بصت له بعتاب وخوف .
فهد مشا
بعد شويه لارا
لارا بتفكير وطفوله.......... هما لي عملين الرفوف طويله اوي كده ليه ومش عاملين حساب القصيرين الي زي اي الظلم ده وجابت كرسي وطلعت عليه ولسا هتنزل رجلها اتلوت ولسا هتقع وغمضت عيونها لقت نفسها في الهوا وبين ايدين فهد ووقفها على الأرض وبيقرب منها وبيشيل شعرها الي على عيونها
لارا بصت له بعتاب وحب في نفس الوقت .
فهد فجأه شالها مره واحده
لارا بخضه........في اي نزلني
فهد بيمشي بيها وبيتجه للجناح
لارا برقه ........ انت هتعمل اي
فهد بخبث ......هجيب نونو
لارا وووووووو
طفله الفهد
البارت 20
لارا ببراءة .......... منين
فهد بخبث ......... هو اي الي منين يالا هي اول مره
لارا بدموع وشهقات ......... آه والله اول مره اهي اهي وربنا
فهد وبيشد على شعرها ........بت انتي انا مبحبش الكذب اخلصي بقولك
لارا بدموع.......وربنا ما بكذب
فهد بشر........انتي عارفه انا جايبك منين ي *****جايبك من مله*ي عارفه يعني اي بمعني انك ****** فامتعملهمش عليا انتي فهمه واخلصي بقولك انتي هتبقي لمزاجي بس وكمان انتي لسا مراتي يعني لو فكرتي تهربي او اي حاجه هسجنك ومش كده بس لا وربنا يلارا لكرهك في عيشتك اخلصي
لارا بدموع......... والنبي ممكن تسمعني والنبي عشان خاطري ابوس ايدك مش تحكم عليا والنبي وقعدت تعيط
فهد قرب منها واشتالها وقعدها على رخام المطبخ بحيث تكون في طوله
فهد بحنان أما حس انها صادقه .........هشش هش براحه خدي نفس براحه انا مصدقك وهسمعك براحه خالص
لارا بشقهات .......ااانت شهقه مش راضي شهقه تسمعني شهقه ومش بتحبني شهقه لييييي
فهد أما شاف حالتها صعبت عليه واخدها في حضنه جامد وقال بحنان وحب.......... مصدقك ومين قال اني مش بحبك لا انا بعشقك يقطتي
لارا بفرحه........بجد بتحبني طب طب ليه مش راضي تسمعني لي
فهد بحب .......خلاص اهو هسمعك قولي يبطتي
لارا بدموع......... انا كنت زعلانه منك جامد اوي خالص ولي سوزي كانت قريبه منك كده يوميها والرجل الكبير الشرير خطفني وقعدت تحكيله الي حصلها وأنها كانت هتسافر بره بس ياسر اخدها يشغلها في المل*هي وإن يامن علطول بيساعدها وكان علطول بيقف جنبها ضد ياسر وكان بيعطيها حبوب وقطرات للزباين عشان مش يؤذوها وأنها بتعتبره اخوها وخلصت وانفجرت ف العياط جامد
فهد بغضب جحيمي وبيستحلف لسليمان بالشر وقربها من حضنها بكل قوته كأنه عايز يحفرها ويخليها جواه
وقال بعشق وحنان ....... خلاص يروحي خلاص انتي بأيتي معايا خلاص ليا لوحدي خلاص انسي يحبيبي انسي وبعدين قال بخبث ومرح ........ وبعدين تعالي هنا انتي احلويتي كده ليه وبعدين انتي ازاي مش عرفتيني ده انا عرفتك من اول ما شوفتك
لارا ببراءة .......انا اصلا كنت حاسه من والأول بس انت كبرت اوي وبقيت ضخم ومدت أيدها وقالت ودقنك كبرت بس جميله احلي من الاول بس غيرت ريحت برفانك لي
فهد بشرود.......كل حاجه بتتغير يقطتي وبعدين قومي يالا عشان وحشتيني اوي وعايز اجيب نونو
لارا بدلال وبراءه .........لا انا مخصماك مش تكلمني وهنجيب منين نونو
فهد بخبث شديد ونضرات وقحه ......... لا النونو ده سببيه عليا وبعدين زعلانه لا لا مينفعش لازم اصالحك بس اعمل حاجه الاول عشان تبقي قدام ربنا وقدام القانون والناس مراتي ومسك فونه ......وقال عاوز مأذون الوقتي
تسريع الاحداث
المأذون جه ولارا هتموت من الفرحه وخلاص هتعيط من الفرحه وأنها خلاص بقيت مع حبيبها وفهدها بقت ملكه هو بس ،و بتدعي ليامن عشان لولاه كان زمانها في نظر فهد انسانه رخيصه باعت نفسها فاقت على جمله "بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير"
فهد مسكت أيدها وباسها وحضنها
جاسر بمرح.......مبروك يفهودي هتخش القفص برجليك ولسا رايح يسلم على لارا مسك أيده فهد بشر وقال ......براااا
جاسر بمرح.......طب اسلم عليها بس لتقول عليا حاجه
فهد بغضب جحيمي......لو انت راجل مد ايدك
جاسر بخزي ........ههه معلش معلش هزاره تقيل ي لارا
فهد ببرود وبيشمر درعاته بشر وخبث......... لا وبتقول اسمها كمان
جاسر بمرح.......الجري نص الجدعنه ربنا معاكي ده جبروت هههه وطلع يجري
لارا قعدت تضحك عليه
فهد بغيره وغيظ........... بتضحكي علي اي لاء وكمان راحه تسلمي
لارا برقه ودلال ........ عادي ده زي اخويا يفهودي
فهد بعبث .......لأ فهودي مش بتتقال كده تعالي اقولك ازاي
واشتالها وطلع جناحه نسبهم ونروح معاك تاني
سوزي بغضب ......... انتي متأكده يجاكي من الي بتقوليه ده
جاكي بخبث....... ايوه وكان في مأذون وسمع صوت ضحك فوق جامد وفهد باشا بيضحك جامد اول مره اشوفه كده حتي كل ما اطلع عشان اودي الاكل القيه طالع بالروب ولابسه بالعافيه وعلى وشه الضحكه وفرحان خالص اول مره اشوفه كده ده حتي شكرني وانا بعطيه الاكل وده معجزه بحد ذاتها
سوزي بشر ......طب ما تعرفيش اسمها اي البت دي
جاكي ....... اااا مش فاكره بس اه افتكرت اسمها لارا
سوزي بصدمه ......نعم لارا طب اقفلي اقفلي
سوزي لبست بسرعه واخدت ابنها مروان وراحت بسرعه لفيلا الي هما فيها
في مكان تاني
يامن بشر ....... تجبولي العنوان مليش دعوه اتصرفوا
واحد بخوف ......ااانا عارف العنوان
يامن بسرعه ......قول
الشاب ......فيلا في التجمع الخامس رقم ****
يامن بسرعه وركب عربيته ......جايلك يلارا ومحدش هياخدك مني
عند لارا صحت قبل فهد وقعدت تعيط وتقول ....... شكرا ي رب شكرا ليك الحمدلله قربت منه وطبعت قبله رقيقه جدا جنب شفايفه وقعدت تمشي أيدها على وشه برقه وقال ......شكلك حلو اوي وقالت انت طيب اوي بس اما بتتعصب بتبقي وحش اوي
فهد بسرعه ......لا انا حلو علطول
لارا بخضه .........فهد خضتني حرام عليك
فهد بعشق ......سلامتك من الخضه يقلب فهد وروحه ،وقال بمشاكسه .......متيجي تاني
لارا بكسوف ......حاسب بقا وقامت اخدت شاور وخرجت لاقت فهد بيسرح شعره راحت ليه وجابت الكرسي ووقفت عليه عشان تطوله ومسكت الفرشه وبتسرحله وقالت ....... خلصت
فهد بحب .......تعالي وحشتني ريحة شعرك ومسك الفرشه وبيسرحها وقال .....شعرك طول خالص عن الاول بس كده احلي
لارا برقه ودلال ....... مش قصيته عشان عارفه انك بتحب الشعر الطويل
فهد بحب وعبث........لابجد طب لازم اكافأك بقا بطريقتي
لارا برقه لسا هنتكلم قاطعهم صوت عالي نزلوا
لاقوا سوزي واقفه علامات الشر والخبث باينين على وشها وقالت ........الله الله يفهد بقا سايبني انا وابنك وعايش مع السنيوره بتاعتك
مراون ببراءه وطفوله ....... بس بس وكان بيكلم لارا
لارا بحب ..... نعم
مراون بمشاكسه .......انتي جميله اوي تتجوزيني
لارا بضحك ......هههه ايوه
سوزي بصراخ .....مروان انا بقول اي وانت اي اسكت
فهد بغضب جحيمي وعروقه برزت وقرب منها قاطعم صوت يامن بحب وبيجري على لارا
لارا برعب وبتبص على فهد وقال ......يلهوي اهي كملت
يتبع
تكملة الروايه من هنا
تعليقات
إرسال تعليق