طفله الفهد
البارت 21_22_23
فهد بغضب جحيمي........... انت أي الي جابك ياض انت
يامن اتجاهله ولسا رايح يحضن لارا فهد شده بغضب ولسا هيضربه بالبوكس لارا مسكت أيده برجاء
فهد بهدوء عكس الي جواه.......جاي لي
يامن بغضب........جاي اخد لارا معايا عمري ما هاسيبها مع واحد*****زيك
فهد ومقدرش يمسك نفسه وضربه بالبوكس في وشه
لارا بشهقه ........فهد اي ده ضربته لي
فهد بصلها بشر وهي سكتت بخوف
يامن قام من على الأرض وقال .......يالا يا لارا عشان هتيجي معايا يالا يحبيبتي
فهد بشر.......حبك بورص ولسا هيرووح له
قاطعته لارا بسرعه........وهي بتقول مينفعش ي يامن ده بقي جوزي عارف ده مين ده فهدي الي كنت بحكيلك عنه علطول
فهد ببرود.......اهو سمعت منها يالا بره ورينا عرض اكتافك اخلص
لارا بعتاب .......فهد متنساش أنه ده يامن الي ساعدني ووقف جنبي ارجوك مش تعمل فيه كده مفروض نشكره ولو قعدنا نشكر فيه لسنه الجايه مش هنوفي الي عمله
يامن بصدمه.........يعني ده فهد
فهد ببرود.......ايوه وشكرا يسيدي بقا تعالى بكره عشان احنا عرسان جداد ومينفعش كده
يامن بحزن وكسره.......حاضر والقى نظره اخيره على لارا الي بتبصيله نظره اسف فهو ابتسم ومشى
سوزي متابعه بخبث شديد وقالت لا كده هتحلو اوي ولازم احط التاتش بتاعي
قاطعها صوت فهد الغاضب.........وانتي اي الي جابك هنااااا وانتي مالك اقعد مع الي انا عاوزه وبعدين اسمها لاااارا عرفاها ولا اعرفهالك
مروان بطفوله........الله اسمك لارا زي صحبتي المفضله في الكلاس اسمها لارا برده خلاص انا كنت قايل لها اني هتجوزها بس هتجوزك انتي
لارا بضحك........ تمام ههههه طب وعمو ده وبتشاور على فهد
مروان ......قصدك بابا
لارا بصدمه .......بابا
وهي كانت واقفه بعيد عنهم وراحت لفهد بسرعه وقالت .......انت اتجوزت سوزي وخلفت كمان يفهد
فهد بهدوء.......هنبقي نتكلم لوحدها في الموضوع ده
لارا بصت له بدموع وسكتت .
فهد بص لسوزي بشر وقال ......خدي الولد وروحي احسن لك
سوزي بمسكنه........ انا خايفه جدو مش في القصر وخايفه اقعد لوحدي هناك ممكن اقعد معاكوا
فهد ببرود .....لا برااا.
لارا بطيبه.....لا سيبها هتروح تقعد لوحدي هناك (برافو عليكي شاطره مش عايزاها تقعد لوحدها اهي هتقعد معاكي وتوريكي ايام سوده يعيني عليكي )
فهد بصوت عالي .......لارا متدخليش يالا يسوزي خد الولد وروحي
مروان بخوف ......بابا ممكن ارجوك اقعد انا هنا وماما تروح واقعد مع لارا ارجوك
سوزي بصتله بشر وهو قال بخوف .....أو عادي ماما تقعد عادي
لارا بصوت باكي .......ممكن يفهد
فهد بهدوء.......تمام ووجه كلامه لسوزي وقال حواراتك كترت واقعدي مش عاوز مشاكل كتير تمام
سوزي بخبث......تمام جدا
فهد بصوت عالي.........چاااااكي
جت جاكي
فهد ببرود.......خدي سوزي وديها الجناح
سوزي بفرحه قاطعها فهد الجناح الي في الدور التاني الي في الدور الرابع بتاعي انا ولارا
سوزي بصتله بخبث وشر ومشت بغضب
سوزي بغضب .......مروان يالا
مروان بخوف ....لا انا هقعد مع لارا
سوزي بصوت عالي......ولد امشي قدامي
فهد بغضب جحيمي.....صوتك ميعلاش في وجودي وهو قال مش جاي هتغصبيه ولا اي امشي
سوزي مشت بغضب
مروان خد نفس براحه .....وقال اخيرا مشت اف وقال تعالي معايا انا بقا عشان نلعب عريس وعروسه وأما هكبر هتجوزك يالا تعالي
فهد مسكه من قفاه وقال بغضب ........تعالي ياض عايز تلعب مع مراتي عريس وعروسه وربنا لربيك من اول وجديد
مروان بخبث طفولي ......هي الي قاعده تغمزلي من الصبح وانا بصراحه ضعفت قدام جمالها
فهد بصدمه شايله من التيشرت وقال بغيره ....... انت طفل انت وبعدين اي ضعفت قدام جمالها دي احترم نفسك
لارا بسرعه ......اي ده يفهد سيب الولد ماسكه كده لي ده طفل برده هتعمل عقلك بعقل طفل
واشتالت مروان واخدت شنطته وطلعت هي وهو
عند فهد الغيره هتموته حتي لو من ابنه وبيستحلف ل لارا
عند لارا فوق كانت بتسرح لمروان شعره بعد ما لبسته بجامه وقالت خد فوني لحد ما اخد شاور واجي
اخدت شاور وخرجت وكانت لابسه بجامه قصيره شورت ابيض منقط احمر وتيشرت احمر وخرجت وقعدت تلعب مع مروان
عند فهد كان قاعد يشتغل في المكتب وخلص وطلع واول ما شاف لارا بلبسها ده وكانت بتنيم مروان گانه ركبه عفاريت وراح شدها من دراعها جامد وراح غرفته التانيه وقال بغضب وغيره عمياء......... اي الي لابسااه
دااا ونايمه جنبه لييييييه
لارا بخوف .....عادي ده طططفل يييعني
فهد بيقرب بخبث وقال .....اممم قولتيلي طفل طب ما تعتبريني طفل انا كمان وبيقرب وبيشتالها ولسا بيحطها على السرير
قاطعهم صوت صراااااخ سوزي .......حااااااارييييييققاااااااااااا
عند يامن كان قاعد حزين جدا على حب عمره الي ضاع منه قاطع شروده صوت الفون
الشخص ********
يامن بفرحه .....انت بتتكلم ده وهي كده هتبقي معايا متأكده ،انا هعمل اي حاجه بس تكون معايا
طفله الفهد
البارت 22
فهد قرب منها واشتالها ولسا هيحطها على السرير
لارا بغضب وزعل ......ابعد يفهد ارجوك لو سمحت ممكن تفهمني انت اتجوزت سوزي لي وكمان خلفت منها
فهد بهدوء ......غصب عني والله وفي يوميها قالت اني قربت منها وانا اتجوزتها عشان قربت منها بس وربنا ما قربت منها الا في اليوم ده وكنت مش في وعي وجت وقالت إنها حامل انا عارف اني غلط وندمان والله وعملت DNA وطلع ابني سامحيني
لارا زقته وقالت .......... لا مش مسامحك يفهد ابعد عني
قاطعهم صوت صراخ سوزي ......حريييييييييييييقااااااااااا
لارا بخوف ......هو هو في اي
فهد بحنان وبيمسد على شعرها ...... متخافيش مافيش حاجه ونزلوا جري لاقوا الفيلا النار ماسكه فيها جامد وسوزي قاعده تصوت وتقول ابني ابنيييي
لارا بدموع ...... مروان مروان يفهد
فهد بخوف .......مروان فوق أخرجي بسرعه وانا هطلع اجيبه بسرعه أخرجي
لارا بدموع.....لا انا هاجي معاك ي فهد نجيبه
فهد بغضب جحيمي وصوت عالي......... اخرجي بسرعاااااه اخرجي
لارا بدموع........خرجت وبتطبطب على سوزي الي بتعيط
فهد نزل بمروان ولسا هيخرج قام الباب وقع من النار الي ماسكه فيه قام زق مروان بره بسرعه والباب وقع والنار مسكت في الأثاث ووقع كله وفهد جوه
لارا بدموع .......للااااااااااااااا فاااااااااهد ومن بعدها مش حست بحاجه واغمى عليها
سوزي بخضه .....فهد فهد لااااااا والمطافي جت والاسعاف
تسريع الاحداث
نقلوا لارا المستشفي وفهد مش لاقينه كأنه فص ملح وداب
عند لارا صحت وقعدت تعيط .....وتنده على فهد فااااااااهد فااااااهد انت فيييين
فجأه يامن دخلها بسرعه وقال ......لارا لارا مالك متخافيش مفيش حاجه انا معاكي
لارا بدموع ......فهد فين فففهد فين اهي اهي ولسا هتقوم كانت هتقع بس يامن مسكها قبل ما تقع
لارا بدموع ........فهد فهد فين
يامن بخوف عليها.......... مش لاقينه خالص كأنه فص ملح وداب
لارا بدموع ......يعني ايييييييي
يامن مسك أيدها بهدوء وقال بخوف ....... أن شاء الله خير متخافيش ونامي وانا هروح الوقتي اجبلك اكل و ما تعترضيش
وسبها ومشا وهو نازل خبط في واحده
البنت بغضب ......... اي مش تفتح ي أخينا اي ولا انت عشان معاك قرشين هدوسوا على مخاليق ربنا اي جتكم قرف مليتوا البلد
يامن بغضب........ انتي بتكلميني انا بت انتي
البت بغضب مماثل ......اولا اسمي ايام ثانيا اومال بكلم الحيطه الي وراك ثالثا وطي صوتك انت في مستشفي مش في الشارع
يامن .......انتي الي خبطي فيا ولو بتعملي الشويتين دول عشان حاجه في دماغك وبيغمز انا مش فاضيلك
ايام بغضب راحت ضربته بالالم على وشه وطلعت تجري اما شافت شكله
يامن بغضب وسرعه ......راح جاب اكل وبيقول بشر وربنا لو شوفتك تاني مهرحمك بس لو كنت فاضي كنت عرفتك مين انا
وراح ل لارا الي بتعيط جامد
قاطعهم صوت سوزي الغاضب وقالت بشر وبتوجه كلامها ل لارا
.......كله منك انتي السبب انا اصلا الي ولعت في الفيلا عشان تموتي بس فهد مش عارفه راح فين قاطعها صوت غاضب ......... هي دي يحضرت الظابط
سوزي بخوف ......ففففهد
فهد بغضب جحيمي........ كنت فاكره اني مش هعرف يبنت ******** خدوها
سوزي بشر .......وربنا مهرحمكم كلكم
اسفه جدا باقي الاجزاء على حسابي الخاص يوجد رابط الجروب الخاص بي نكمل عليها
فهد بحب وخوف قرب من لارا وحضنها جامد وقال بصوت حنون......لارا حبيبتي الحمدلله انت بخير الحمدلله
قاطعهم صوت الممرضه وهي داخله وقالت ....حمدالله على السلامه وبتوجه كلامها ل لارا
بس اول ما شافت يامن
يامن بصدمه انتي
ايام بغضب وصدمه......انت
قاطعم صوت سوزي وهي ماسكه المسدس الي خدته من العسكري الي جنبها وحطته في وش لارا بشر ووووووو
طفله الفهد
البارت 23
فهد بغضب جحيمي.......سوزي سيبي المسدس اخلصي
سوزي بشر ....... لا مش هسيبه وربنا ماهسيبه وهموتها ولو قربت هموتك انت كمان
فهد بيقرب منها بغضب ......سيبيييييه
سوزي بصراخ ....... لاااا مش هسيبه وضغطت على الزر قامت أيام بسرعه رافعه أيدسوزي لفوق و ضربتها بالفازه على دماغها واغمي عليها قبل ما تغمض عيونها.......وربنا مهاسيبكم واغمي ليها ،والشرطه جت اخدتها
فهد بهدوء......شكرا ليكي بجد انتي انقذتي حيات اغلى حد على قلبي
ايام بطيبه ......انا معملتش حاجه ده من واجبي واسمي ايام
لارا بحب اخوي.......شكرا ليكي بجد ي ايام
يامن بسخريه ...... مخلاص يجماعه هي معملتش معجزه اي حد كان عمل كده
ايام بصتله بغيظ وهو بخبث.
ايام وهي بتكشف على لارا وقالت بهدوء......لا الحمدلله بقيتي كويسه خالص
لارا بهدوء......الحمدلله
ايام ......طب انا مضطره امشي الوقتي وهاجي بليل اطمن عليكي مع السلامه وخرجت
يامن بسرعه .....طب هروح اعمل مكالمه وخرج وراها
فهد قرب وقعد جنبها وقال بصوت حنون......قطتي
لارا بصت له بعتاب، وفهد اشتالها وحطها على رجله وقال .....بلاش البصه دي عشان خاطري
لارا بدموع...... كده كده يفهد حرام عليك انا قلبي كان هيقف من الخوف عليك لي كده
فهد بحب ....... حقك عليا بس انا عملت كده عشان سوزي تعترف وتخرج من حياتنا ،وعارفه مروان مش طلع ابنها طلع جايباه من الميتم وعارفه مين الي كان بيساعدها سليمان ******
لارا بشهقه.........فهد عيب مهما كان ده جدك عيب كده
فهد بشرود........جدي للأسف ولازم اربيه وبعدين قال بمشاكسه....... وبعدين تعالي هنا احنا مخلصناش كلامنا وغمز
لارا بكسوف ......فهد
فهد بتوهان ...... بعشق اسمي منك بس قولي بابا وحشتني خالص
قاطعهم صوت طفولي ......بابا
فهد كان مغمض عيونه وقال .....اي ده صوتك عمل كده لي زي الاطفال بتدلعي صح ،ادلعي انتي الي جبتيه لنفسك ولسا هيقرب منها
قاطعه صوت عالي طفولي.......بابا
فهد فتح عيونها بيبص لاقا لارا بتكتم ضحكتها بالعافيه وبيبص ناحيه الصوت لاقا مروان.
مروان بتزمر ....... بابا ابعد عن لارا انت هتعمل اي ابعد عن صحبتي ودي مراتي اما أكبر
فهد بغيره ......نااااعم يرو*** مرا اي يشبر ونص انت دي مراتي انا يالاا
مروان بغضب طفولي........لا مراتي انا
لارا قعدت تضحك عليهم وعلى تصرفاتهم الطفوليه وقالت .....فهد دي طفل متعملش عقلك بعقل طفل صغير وبعدين هاوده وقوله طيب
فهد بغضب راح مسك مروان من التيشرت من ورا وقلع الحزام الي لابسه وجاب كرسي و قعده عليه وكتفه
لارا بغصب وضحك......فهد سيبه
فهد بغضب.....لا مش هسيبه شبر ونص ده قال اي انتي مراته
مروان بخبث ....... الله ما تسيبها هي تختار وهي طبعا هتختارني انا صح كفايا عيوني الزرقا بس ده كل البنات في الكلاس هيموتوا عليا
فهد بغضب......طب ما انا عيوني زرقا انا كمان وكل البنات هتموت عليا
بقلم بسمله بدوي
مروان بخبث.....بس انت كبير يعني عجوز أما أنا لسا صغير وأمور صح ي لارا
فهد بغيظ.....انا عجوز يالا ولا انا خالص جبت اخري معاك ابعد عن مراتي
مروان بخبث طفولي...... لا هي مراتي انا حتا قاعده تدافع عني وبتغمز
لارا بشهقه وخوف مصطنع....انا بغمز عشان تسكت والله وبتكتم ضحكتها من شكل تزمر فهد الطفولي .
فهد رفع حاجبه وقال.......والله
لارا ببراءه......والله هههه
فهد بمشاكسه ....... تمام اوي وبسرعه اشتال لارا وقال بعشق ....... بعشقك يقطتي
لارا بحب شديد.......وانا كمان بعشقك يبابا
لارا بخضه .....معانا طفل يفهد بتبص لاقوا مروان راح في النوم زي الملاك
لارا بتبص عليه بحب اموي وقالت .....فهد انت هتعمل اي مع مروان والنبي تسيبه معانا انا حبيته اوي وعايزاه معانا علطول تعالى نتبناه انا وانت
فهد بحب..... حاضر الي تؤمري بيه يقطتي وانا والله حبيته
عند يامن خرج وراها بسرعه لقاها واقفه بتضحك معا شاب اتعصب جامد وراح ليها ومشدها من دراعها جامد وقال بغضب ...... اي قله الادب دي والمسخره دي و ازاي تضحكي معاه كده
ايام بعصبيه ...... ثانيه ثانيه انت الي قلييل الأدب وانت مالك اضحك مع الي عايزاه
يامن بغضب......لا ليا ونص
ايام بزهول ......انت خطيبي حبيبي ابويا اخويا لا يبقي مش تدخل
يامن في نفسه ......صح كلامها صح انا ليه اتعصبت لي أنا لقيتها واقفه معاه وبتضحك معقول اكون حبيتها لا لا طبعا انا بحب لارا ايوه لارا بس لارا متجوزه حرام كده خلاص خلاص انا خلاص مبحبش حد وقال بصوت عالي ....... كلامك صح وسابها وخرج بسرعه بره المستشفي
عند لارا وفهد
كان فهد بيأكلها
لارا بتزمر .....يفهد والله انا عند ايد سيبني اكل الله
فهد بحب .....انا بحب كده يالا افتحي بقك (فمك)
لارا بتهز راسها بلا
فهد ابتسم بخبث وقال .....افتحي بدل ما استخدم طرقي
لارا بعناد .....لا
فهد بعبث ......تمام اوي كدا وفجاه شالها وقعدها على رجله بحيث يكون وشها في وشه وقال بتوهان ......انتي احلويتي كده لي
بقلم بسمله بدوي
لارا بدلال ودلع .....انا طول عمري حلوه
فهد رفع حاجبه بخبث ..... يواثق انت
فهد قرب منها ودفن وشه في عنقها ولسا هيقرب قام الباب مفتوح مره واحده جامد
قاطعهم صوت سليمان الساخر ...... بتحبس بنت عمتك عشان ال****دي
فهد بغضب جحيمي وعروقه برزت.......احترم نفسك ي سليمان باشا احسنلك
سليمان بخبث وسخريه ........ هتعمل اي يعني هتقتلني
اقتلني بس جايه اقولك حاجه امك عايشه وجت معايا اهي
فهد بصدمه.....ماما.
لارا ......ماما هناء
يتبع
تكملة الروايه من هنا
تعليقات
إرسال تعليق