طفله الفهد
البارت24_25_26_27_28
البارت 24
دخلت ست جميله وملامحها طيبه وبشوشه واول ما شافت فهد جريت عليه بسرعه وحضنته ومسكت وشه بين ايديها بلهفه وقال بدموع وحب ......فهد فهد انتي فهد ابني حبيبي صح كبرت يفهد انا ماما
فهد بغضب جحيمي وعروقه برزت قام زقها بشر لدرجه وقعت على الأرض وقال بصوت زي فحيح الافعي.........انتي ليكي عين تيجيلي انتي عمرك ما هتكوني امي انتي الست الي سبب في موت ابويا ابعدي عني براااااا اخرجي برااا ابعديييي عني بقااااااااا حراااااام عيكيييي انتي مش عايزاني مرتاح ابدا امشيييييييي
بقلم بسمله بدوي
لارا بخضه وراحت بسرعه ل مامت فهد وقالت بخوف ....... ماما هناء انتي كويسه وقالت بغضب ......فهد انت بتعمل كده ليه في ماما هناء
فهد بشر مسك لارا من أيدها جامد وقال ببرود عكس النار الي جواه.......... ابعدي عنها عارفه مين دي ي لارااا دي امي أو الي متستحقش اللقب اصلا دي سبب موت ابويا دي هي السبب وعشان اي فلوس يحرق أبوا الفلوس الي تعمل فينا كده
لارا بدموع .......لا يفهد دي ماما هناء ثانيه ثانيه وبتكلم هناء وبتقول هو ده فهد الي كنتي بتحكيلي عنه يماما
هناء مستمره في العياط وبتهز راسها بلا وبتقول والله مظلومه اسمعني بس
كل ده وسليمان بيبص عليهم ببرود وولع سيجاره وكأنه بيحضر مسلسل وعلى وشه ابتسامه شر وخبث دفين
فهد ببرود......لا مش هسمعك براااااا اخرجي براااا وياريت معتش اشوف وشك تاني براااااااا
هناء قامت بكسره وراحت مسكت أيده ولسا راحه تبوسها فهد شد أيده بسرعه وقال ببرود .......بلاش الشويتين دول
لاراااا بدموع وشهقات......فهد ارجوك اسمعها ارجوك والله هي اكيد مظلومه ومسكت ايد هناء وقعدتها على الكنبه وجابت ميا بسرعه وقعدت على الأرض وقالت بدموع ......اشربي يماما اشربي يحبيبتي هو ده فهد الي كنتي بتحكيلي عنه يماما هو ده ابنك يحبيبتي
وقامت بسرعه وقال بصوت باكي ........ هي مظلومه فهد وربنا انا عارفه كل حاجه عارف مين دي دي ماما هناء يفهد دي الي كانت بتساعدني هي ويامن وهي وربنا مظلومه انا عارفه كل حاجه اسمعني بس
قاطعهم صوت سليمان الغاضب عشان مش دي خطته ومكنش يعرف أن لارا عارفه هناء وقال ........ متكذبيش ي بت انتي تلاقيقي متفقه معاها ومطباخينها مع بعض ما انتوا شويه ****زي بعض
فهد بغضب جحيمي.......سليييييمااااااان اسكوووووت انت اوس*خ وبراااااااااا اخرجواااااا براااااااا
هناء بدوخه .....ففهد واغمى عليها
لارا بسرعه جريت عليها وبتعيط ،فهد اتخض مهما كانت دي أمه حتي لو شيطانه جري عليها واشتالها وحطها على السرير
وقال بصوت عالي جدا.......دكتووووووووور
سليمان بصله بخبث وقال .......... تلاقيها بتمثل
فهد بصله بتهديد ،سليمان خاف وهو ماشي قال .......هتندم
فهد ببرود ......براااااااا
الدكتور دخل وكشف عليها وقال بتوتر.......ضغطها واطي اوي ومش بتاكل حلو عايزه تغذيه جامد ورعايه بس هي الوقتي يعتبر في غيبوبه مؤقته باليل أو بكره بالكتير هتقوم وان شاء الله هتخف باذن الله ومشا
فهد راح قعد قدمها ومسك أيدها وقال بدموع........لي ليييييه عملتي كده كان زمانك معايا وعايشين حلو ليي حرمتيني منك ليييييه حرام عليكي
قاطعته لارا بدموع وشهقات وبتمسح دموعه بايدها برقه وقالت .......... هي مظلومه يفهد انا عارفه كل حاجه هي مظلومه والله وكل ده لعبه
فلاش باك
فهد كان في المدرسه
وهناء كانت في القصر وبتحضر الاكل مع الخدم في المطبخ
سليمان بصوت عالي.......... هنااااء
هناء راحت له بسرعه وقالت ......نعم يبابا
سليمان بخبث وخوف مصطنع...... الحقي يبنتي الحقي محمد جوزك تعب وفي واحد بن حلال أنقذه أما لقااه عمل حادثه وعشان الطريق مش فيه مستشفي اخده عنده البيت وجابله دكتور روحيله بسرعه
هناء بدموع.....ايه لااااااا محمد حبيبي أن شاء الله خير ان شاء الله وجريت تلبس وقبل ما تخرج من القصر قالت بخوف .....هو هو العنوان فين ووانت مش هتجي معايا
سليمان بخبث.......لا انا كبرت يبنتي مش هقدر أمشي كتير وعشان فهد مين هيخلي باله منه وكمان انا حاسس انه بخير ومش هطولوا صح بس بسرعه يالا وابقي اتصلي بيا طمنيني والعنوان******
هناء بدموع وطيبه......حاضر يبابا ومشت بسرعه اخدت تاكسي وراحت العنوان الي سليمان قالها عليه
عند سليمان مسك فونه بسرعه وحط قماشه عليه عشان يغير الصوت واتصل بمحمد
محمد بهدوء .....السلام عليكم
=وعليكم السلام استاذ محمد معايا انا فاعل خير وعايز اقولك مراتك في شقه في العنوان *****بتخونك
محمد بغضب ......انت بتقول اي يبن ال*****انت انا مراتي اشرف من الشرف يبن ****** انت
= طب روح وشوف بعيونك وقفل السكه
محمد بخوف .....لا هناء عمرها ما هتعمل كده انا عارف دي حبيبتي قبل ما تكون مراتي ومسك فونه وبيرن عليها مفيش رد وقال إن شاء الله خير اكيد مش فاضيه
الشيطان قعد يلعب في عقله لحد ما راح العنوان
عند هناء وصلت لحد الشقه وبترن فتح شخص بخبث وقال نورتي يمدام جوزك جوه
هناء بخوف .......طططب سيب الباب مفتوح ومفيش حد هنا تاني غيرنا
الشخص ......ايوه مراتي جوه
هناء دخلت بتبص لاقت مفيش حد لسا هتصرخ رش منوم واغمي عليها
عند محمد وصل وقعد يخبط على الباب لحد ما كسره ودخل لقا مراته والشخص ده في وضع مش كويس
الشخص كان لسا هيهرب بس محمد مسكه وحصل اشتباك ما بينهم
الشخص ......... انا ماليش دعوه مراتك هي الي ولسه هيكمل قاطعته محمد وهو رفع المسدس وضربه بالنار وهناء صحت بخضه وبتبص وقعدت تعيط وتصوت محمد بصلها بحزن وقال ليه عملتي فيا كده انا قصرت في اي ومسك المسدس وقال أنا مش هموتك هسيبك بتأنيب الضمير لعمرك كله وضربه نفسه بالنار
هناء قعدت تعيط وهي مش فاهمه حاجه ،وشويه وسليمان دخل بخبث وقال .......تاخدي نفسك زي الشاطره كده وماشوفش وشك تاني
هناء بدموع ......لي عملت كده حرام عليك اذاناك في اي
سليمان ببرود ......برااا مش عاوز اسأله كتير
هناء بدموع......... طب ابني
سليمان بخبث ببرود ........ لا هيبقي معايا انا
وهناء هربت وراحت اشتغلت نادله في الملهي الي لارا كانت فيها وشافت لارا وحبيتها وحكت لها الي حصلها بس
بقلم بسمله بدوي
اند فلاش باك
فهد بدموع كل ده حصل وانا الي شيلتها المسؤوليه
قاطعهم بشر .......ايوه كله صح ويالا عشان تلحق ابوك ،وكان معاه مسدس كاتم للصوت وضربه بالنار
لارا بصراخ .......فااااااااااهد لااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
في مكان تاني خالص
مجهول .......انت متأكد من الي بتقوله ده يعماد
عماد ......ايوه والله يباشا زي ما بقولك كده وسليمان طلع هو الي السبب
مجهول ......الله دي حلوت اوي وهنا دوري جه استناني ي فهد يدالي ....
طفله الفهد
البارت
25
فااااااااااااااهد لاااااااااااااااااااا والشخص الي ضرب فهد هرب (تؤ مش سليمان ) بسرعه والدكتور دخل واخد فهد بسرعه على اوضه العمليات
عند لارا لسا على الأرض بتعيط بانهيار .
فجأه حست بايد على كتفها من ورا اتخضت بتبص لاقتها ايام
ايام بدموع ...... متخافيش هيكون بخير باذن الله بس هو مين الي ضربه عشان البوليس زمانه جاي الوقتي وهياخدوا اقوالك
لارا بدموع ......... مش عارفه بس بس هو كان طويل اوي وعيونه عسلي بس ده الي كان باين منه عشان كان لابس ظعبوط وقناع .
قاطعم صوت خبط على الباب .
دخل الظابط بهدوء........ حضرتك مدام فهد الدالي
لارا بخوف ........ايوه انا
الظابط وبيوجه كلامه لأيام ......لوسمحتي ممكن تسبينا لوحدنا على انفراد
لارا مسكه أيده ايام بخوف ،وايام بتبصبها بمعني اهدي واطمني انا معاكي ،وخرجت
بقلم بسمله بدوي
الظابط شد الكرسي وقعد وقال ......... ازيك ي لارا
لارا بارتباك .......الحمدلله
_اي ده انتي مش عرفاني ولا اي
لارا بخوف وحاسه أنها عارفاه وشافت العيون دي قبل كده بس مش فاكره
لارا بتهز راسها بلا
الشخص مسك أيدها وقال أنا مهند
لارا بصدمه وسحبت أيدها بسرعه وخوف
مهند مسك أيدها تاني وقال مالك متخافيش انا معاكي وكمان الظابط في القضيه دي
انتي شاكه في حد
لارا بخوف .....لا
مهند بحنان ....... قولي ماتخافيش انا معاكي
لارا بدموع ........ انا كنت هقول سليمان بس الي انا شوفته طويل اوي ومكنش باين منه غير عيونه ولونها عسلي
مهند بصلها بخبث.......وقال اي كمان
لارا بدموع......بس
قاطعم صوت الباب
مهند بهدوء ......ادخل
الممرضه ........ فهد باشا الحمدلله عدا من مرحله الخطر وهو الوقتي في اوضه عاديه
بقلم بسمله بدوي
لارا قامت بسرعه وراحت عند فهد وراحت له جري وهو كان قرب يفوق اول ما لقيته بيفتح عيونه جريت عليه وحضنته جامد
لارا بدموع........فهد حبيبي الحمدلله انك بخير ومستمره وبتحضنه جامد
فهد بيحاول يستحمل الألم بس مقدرش وقال .......اه ي لارا
لارا بخضه ....... في اي مالك اي الي حصل انا اسفه والله بس بس مش عارفه عملت كده ازاي وانفجرت في العياط
فهد بصعوبه وبيحاول بيتماسك قدامها وقال .....هش هش يروحي براحه مافيش حاجه انا كويس اهو دول شويه تعب وهيروحوا لحالهم بس امسحي عيونك بقا وبطلي عياط والا وغمز
لارا ضحكت وقال ......انت في اي ولا اي
فهد بمرح .....انا مالي انا كويس جدا واعجبك اوي حتي الموت بيخاف مني
لارا بصت له بعتاب وحب........وقالت معتش تجيب سيره الموت على لسانك ي فهودي هزعل منك وربنا
فهد بغيظ.......وربنا ما وقته ولا مكانه دلع خالص بتيجي في أوقات
قاطعهم صوت الفون
الو تمام أيوه طب عرفت منين اممممم طب راقبهولي وابعتلي التسجيلات بتاعه المستشفي الوقتي على فوني
بعد شويه التسجيلات وصلت
شافوا واحد طويل وجسمه رياضي ولابس اسود في اسود وقناع وظعبوط وفجاه خلع القناع وبيطلع في المسدس ووشه بان في الكاميرا
لارا بصدمه.......مهند
فهد بخبث .......مهند
في مكان تاني خالص
سليمان .......... انا ندمان على اني سمعت كلامك انت شيطان
********.........محدش ضربك على ايدك وقالك تسمع كلامي
سليمان بصدمه........ اومال انا عملت كل ده لي مش عشان ابقي انا البوس وكل ده يبقي ليا
********انت الي مغفل
سليمان بصدمه .........يعني اي تقصد اي بكلامك ده
وفجاه حس بسكينه في قلبه واغمي عليهم
الشخص ضحك بشر وقال تستاهل ولسا التقيل جاي هدمركم واحد واحد
عند ايام خرجت من المستشفي
وهي حاسه بحد ماشي وراها وكل شويه تتلفت تشوف مين ما تلاقيش حد
وفجاه حد مسك أيدها
ايام بصراخ ....... عمر سيب ايدي
عمر بشر.......لا وامشي قدامي الوقتي
ايام بغضب....... سيب ايدي ومش هروح مع *****زيك
عمر بشر......الله الله القطه بقا ليها لسان اهو ومسكها من شعرها وبيمشيها غصب
قاطعه يامن وهو بيضربه بالبوكس في وشه.......ابعد عنها يبن *****
عمر بوقاحه ......انتي لحقتي توقعي حد جديد
يامن بغضب........ انت مين يبن **"*عشان تقولي عليها كده
عمر بشر ........جوزها
يامن بصدمه ......نعم
طفله الفهد
البارت 26_27-28
فهد بخبث........مهند
لارا بصدمه......... مهند ازي لا اكيد في حاجه غلط
فهد بهدوء........ اكيد في حاجه غلط ي روحي ،مهند معانا وانا هو متفقين على كل حاجه قاطعهم صوت الفون .
فهد بضحك.......اهو لسا بنجيب في سيرته بينط لينا
وفتح الخط ......الو
الو يكبير اي رايك مش قولتلك هبهرك هههه
فهد بشر ووعيد ........ ما انت فعلا ابهرتني ي غبي بقا اقولك تضرب في رجلي تضربي في دراعي يغبي اما اشوفك بس
مهند بمرح ....... ما انت زي الحصان اهو
فهد بشر ......امممم زود زود اما اشوفك بس ،انت فين يالا
-يالا ي مهند اخلص بقا انت فين يبيبي
فهد بشر ...... ي ******وربنا ل*******
مهند بخوف ...... أن الرقم الذي تحاول الاتصال به مغلق أو غير متاح تيت تيت تيييييييت
فهد بشر ........ وربنا لوريك و قفل السكه في وشه
لارا بضحك هستيري........هههه مش قادره شكلوا بيضحك اوي هههههه مش قادره هههههههه ،هو مهند فين ومين الي كانت بتنده عليه دي
فهد بخبث وغضب ....... متنطقيش اسم اي راجل غيريييييي
لارا بصتله بدلال ......وقالت فهودي مش تزعقلي
فهد بخبث ........امممم وكنتي بتسأليني مهند بيعمل اي ومين الي معاه تعالي و بقا عشان ده محتاج شرح كتير وبيضحك بخبث وعبث
لارا فهمت قصده ولسا راحه تجري مسكها وقالت ......لا ده كان زمان
بقلم بسمله بدوي
عمر بشر......جوزها
يامن بصدمه .....جوزها ازاي
ايام بغضب........ انت مش جوزي انت طليقي ي عمر افهم انت خلاص ملكش دعوه بيا خلاص ابعد عني بقا ياخي حرام عليك
عمر لسا رايح يضربها بالالم ، يامن مسك أيده بغضب وقال بشر ........ عارف الي بيمد أيده على النسوان اسمه اي اسمه *****
ايام شهقت بصدمه من الكلمه
عمر بشر........وقال انت مالك أنت حاشر نفسك معانا لي
يامن ببرود ....... انا حر وكمان انا وايام هنتجوز في اخر الشهر
ومسك ايد ايام ومشا
عمر بصوت عالي ........ وربنا ما هسيبك ي ايام ومشا
ايام بهدوء .......شكرا جدا ليك ي استاذ ?
يامن بابتسامه جذابه........ يامن ومن غير أستاذ عادي
ايام بخجل ...... شكرا ليك ي يامن
يامن بضحك......مالك قلبتي فراوله لي وبعدين احلى يامن سمعتها في حياتي دي ولا اي
ايام ضحكت بخجل
يامن بهدوء......... هو لي بيعمل معاكي كده
ايام بحزن ......انسان مريض حسبي الله ونعم الوكيل فيه كان جوزي والحمدلله أطلقت منه معلش ي يامن مضطره امشي حالا عشان الوقت أتأخر
يامن بحب .....طب تسمحيلي اوصلك
ايام بخجل......لا متتعبش نفسك انا هاخد اي تاكسي وأروح ولتاني مره بشكرك على كلامك و دفاعك عني
ولسا راحه تمشي ،يامن مسك أيدها وقال .....استني مش هتلاقي اي تكاسي الوقتي خالص ، بطلي عند بقا واركبي
ايام بصتله بخوف وسحبت أيدها بسرعه وقالت ...... مينفعش
يامن بصدق ....... انتي خايفه مني متخافيش والله انا لو عايز اءذيكي كنت اذيتك من الاول
ايام اول ما شافت الصدق باين في عيونه وافقت وركبت معاه
فهد بعشق ......قطتي
لارا بنعاس ......امممم
فهد بحنان وهو بيرتب على ضهرها بحب ..... نامي ي روحي نامي
قاطعه صوت الفون
ناااعم ذابحه صدريه متأكد
***************
طب اقفل الوقتي اقفل وقال بشرود ......كما تدين تدان ي سليمان باشا
عند يامن وصل للحاره الي ايام عايشه فيها وقال بابتسامه جذابه......... وصلنا بالسرعه دي
ايام بخجل.....ايوه شكرا جدا
قاطعها صوت عمر العالي وقال.......... اشهدوا يحاره راجعه في نصاص الليالي مع شاب في عربيته
اخوها راح مسكها من شعرها جامد وقال ......مين ده ي ******
يامن ضربه بالبوكس في وشه وقال ........ اياكم اي حد فيكم يجيب سيرت مراتي بأي كلمه ******* زيكم وتف على عمر وقال ..... احقر الرجاله الي يجيب في سيره ست في يوم من الأيام كانت مراته وانت ***** ومتستاهلش اصلا اني اقف واتكلم معاك
قاطعه شئ حاد غرز في جنبه
ايام بصرااااخ ......يااااااااااماان
في مكان تاني خالص
.............يعني طلعت دي خطه منه هو ومهند الله احلوت والله طب وعرف أن جده في المستشفي
-ايوه يباشا وفي المستشفي الي فيها هو كمان
اممممم طب كده غلط صح لازم اروح له واطمن عليه
-نعم بس ده خطر على حياتك ي باشا وازاي هتظهر ليه كده
- أنا عارف انا بعمل اي كويس قوم روح على شغلك اخلص
-حاضر يباشا
اممممم شكلها هتولع جيالك ي فهد يدالى
البارت 27
طفله الفهد
عند فهد كان نايم ولارا في حضنه
دخل شخص طويل ولابس ظعبوط وراح عنده وقعد يمشي أيده على وش فهد بحب وطلع حقنه من جيبه وقرب من لارا ولسا هيغرزها في رقبتها
فجاه فهد مسك أيده ولواها ورا ضهره والظعبوط وقع وكانت سوزي
فهد بصدمه ......انتي انتي بتعملي اي وخرجتي أو هربتي ازاي
سوزي بشر ...... ملكش دعوه وراحت مسكت وشه بين ايديها وقالت .....انت لي مش بتحبني لي أنا بحبك لي كل ده عشان *** دي وبتشاور على لارا الي نايمه
فهد بغضب جحيمي وعروقه برزت.........انتي شكلت مش بتتهدي ولا بترجعي عن الغلط
بحركه سريعه من سوزي جابت الحقنه وغرزتها في رجله ،وفهد حس بتنميل فظيع في رجله اليمين ومش قادر يتحرك
وقال ببرود ......اي الحقنه دي
سوزي بشر....... شلل هه اي رايك بقا ولسا طالما مش هتكون ليا مش هتكون لغيري يفهد
فهد بيمشي بصعوبه وبتنهج وقال بصوت عالي جدا......... انتواااااااا يحواناااااات يالي برااااااااااااااا
سوزي اتخضت عشان كل مفروض تأثير الحقنه في ساعتها ويغمي عليه بس محصلش حاجه
ولسا راحه تهرب قام ما سكها بسرعه والامن والدكتور دخلوا
فهد بصعوبه في التنفس وبينهج ......... ااامسكوهااا بسرعه واغمي عليه
لارا صحت على الصوت العالي ولسا مش مستوعبه الي بيحصل واول ما فهد اغمي عليه قامت جري بسرعه عليه .........فهد فهد دكتور في اي ماله
الدكتور بصوت عالي .....ساعدوني احطه على السرير بسرعه
الدكتور وهو بيكشف ......... دي حقنه ***ودي ممكن تعمل شلل بس موقت بس دي عملتها في العرق ذات نفسه لازم جراحه بسرعه
بقلم بسمله بدوي
اخرجوا بسرعه اخرجوا عشان ده هيأثر على حياته كل دقيقه بتمر بيزيد الخطر بره اخرجوا
لارا بدموع ......ارجوك ي دكتور ارجوك أنقذه
وبعدين قال بغضب شديد........ هي فين
سوزي بجنون ......انا اهو ولسا دورك جي متستعجليش
لارا بشر ومسكتها من شعرها وقعدت تضرب فيها وقالت بصوت عالي........البوليس فين اخلصوااااااا
سوزي بصويت ..........سيبني يمتوحشه انتي
لارا قامت جابت الفازه الي جنبها وهوب على راسها
لارا بغضب .......وربنا لو حصله حاجه لاموتك بايدي
قاطعتها الممرضه بهدوء....... انتي مدام فهد بيه
لارا بدموع ......ايوه
-الدكتور عايزك ضروري جدا عشان حاله فهد بيه
لارا خرجت بسرعه المكتب بتاع الدكتور وبتخبط
-ادخل
لارا بدموع ........ ها يدكتور في اي فهد كويس صح قول صح
الدكتور بتوتر ...... فهد بيه كويس الحمدلله بس
لارا بفرحه .....الحمدلله بس اي
-رجله لازم تتقطع عشان السم مش عارفين نخرجه من العرق
لارا بخضه ......... يعني يعني اي
الدكتور بحزن ....... لازم تتقطع
لارا بدموع......لاااااااا
بقلم بسمله بدوي
عند يامن
ايام بصراخ ......يااااااامن
اخو ايام ويدعي عامر ....... تعالي هنا يبنت **** وبيشدها من شعرها جامد
يامن بغضب ووجع .......سيبها وراح ضربه بسرعه في بطنه ومسك ايام وبيجري وركبوا العربيه
ايام بدموع وهي الي بتسوق ........ ااانت كويس استحمل استحمل هنروح المستشفي اهو
يامن بهدوء ........ لا انا هشغل GBS ونروح الفيلا عشان لو روحنا المستشفى اخوكي هيجيبنا وانا مش خايف منه بس هو ممكن ياخدك مني بالقانون عشان مافيش بينا اي صله
ايام بحزن .......بس ازاي مينفعش اجي معاك الفيلا
يامن بوجع .....ما تخافيش هطلب المؤذون ونتجوز بس سرعي العربيه عشان مش قادر
وشويه ووصلوا
يامن بهدوء ......اسنديني واتصلتي بالدكتور الوقتي فوني اهو
ايام بسرعه ......اخدت منه الفون بسرعه واتصلت بالدكتور
ايام لسا بتبص على يامن قامت مصرخه وووو
عند لارا
لارا بدموع ......طططب اعمل اي حاجه يدكتور بس يعييش
الدكتور باحترام......حاضر وانت بجد انسانه قلبك ابيض ونضيفه واي واحده مكانك كان زمانها قالت شكله ومش شكله بس انتي اختارتيه هو مش شكله ربنا يخيلكوا لبعض ومشا
عند لارا بدموع ........ انا بحبه هو مش شكله بس اي ردت فعله لو صحا ولاقاه كده يارب صبره يارب
الدكتور راح لفهد عشان يعمله العمليه
واتفاجأ ب
طفله الفهد
البارت 28
الدكتور راح لفهد عشان يعمله العمليه اتفاجأ بالسرير فاضي
الدكتور بغضب للأمن الي واقف على الباب .........المريض راح فين
-والله يدكتور احنا واقفين مفييش حد دخل أو خرج بعدك
الدكتور بصوت عالي........يعني ايييييه اومال فييين دوروا كويس اخلصوااااا
-حاضر
الدكتور وهو بيدور معاهم ،قابلوا لارا في الطريق
لارا بستغراب ........ في اي يدكتور المستشفي مقلوبه كده لي
-اصل مش لاقيين فهد بيه
لارا بصدمه .......نعم
فهد مش لاقينوا ازاي يعني اومال هيكون راح فين بحالته دي والأمن فيين الي واقفين على الباب فييييين
الدكتور بتوتر ....... مش عارف والله يمدام احنا بندور اهو وان شاء الله خير عنءذنك
ومشا
بقلم بسمله بدوي
لارا وقفت بصدمه وخوف ودموعها اخدت طريقها على وجنتيها بغزاره ........يعني اي اومال هيكون فين ياترا انت فين ي فهد يحبيبي يارب تكون بخير وراحت تدور معاهم
عند ايام بصويت
يااااااامن مالك (عشان كان بقه بيجيب دم بغزاره )
يامن بتعب ......مش قادر وغمض عيونه
لااااااا وفي الوقت ده الدكتور دخل
_دكتور يامن ماله بيجيب دم ليه كده
الدكتور بسرعه ........ متخافيش يمدام هعمل كل الي عليا
بعد حوالي ساعتين
الحمدلله متخافيش كل ده من الضربه الي اخدها بسبب السكينه وهو الحمدلله بخير الوقتي بس عايز رعايه والادويه دي ياخدها بانتظام ومشا
ايام بدموع قربت منه ومسكت وشه بين ايديها وقالت بحب .......حقك عليا كل ده بسببني انت لو مكنتش تعرفي مكنش حصلك كل ده سامحني
وراحت المطبخ تعمله حاجه سخنه واكل صحي
في مكان تاني
صحا
بقلم بسمله بدوي
لا يباشا لسا نايم تمام لسا كمان ساعه والطياره تنزل امريكا
_ساعتين يباشا تمام.
وراح الغرفه الي في الطياره الي فهد فيها
وقال متخافش ي صاحبي انا معاك ومش هسيبك لحد ما تخف وتقف على رجلك من تاني
فهد بتشويش ...... ااانت مين
وانا فين وبصدمه ......رعد
عند لارا راحت الغرفه بعد ما يأست من التدوير على فهد وقعدت تعيط
مروان بخوف .....لارا مالك بتعيطي لي
لارا بابتسامه باهته .....ما فيش يحبيبي بس في حاجه دخلت في عيوني
مروان بهدوء ........ لارا مش تكذبي انا مش صغير وعارف انك بتكذبي عليا في اي
لارا بدموع.......فهد فهد مش لاقينوا
بابا بابا هيكون راح فين بس متخافيش ممكن راح يجيب حاجه حلوه لينا وجاي متخافيش وبيمسح دموعها بايده الصغيره وقال .....مش تبكي ي لارا
وقالت كأنه بيكلم طفله ...... هو راح يجيب شيكولاته كتير واتصل بيا وقال أنا هتاخر شويه صغيرين بس اضحكي بقا
لارا ضحكت على طريقته وحضنته جامد بحب وقالت ...... انتي الي بتهون عليا يمروان
مراون بحب ........ يالا خوديني في حضنك عشان مش عارف انام وبكره الصبح هنصحي وتلاقي فهد كمان جاي ومعاه كيس كبير شيكولاته
لارا شالته بحب اموي شديد وقالت .....من عيوني
وراحوا في نوم عميق يهربون من الواقع الاليم بالنسبه لهم
بقلم بسمله بدوي
عند ايام خلصت الاكل واخدته وبتطلع على السلم وطلعت الجناح لاقيت يامن بيتكلم في الفون وبيقول ...... ايوه تمام عجبتوني بس ده انا صدقت واكيد الهبله ايام صدقت كل حاجه
قاطعه صوت وقوع الاطباق على الأرض وأيام واقفه بصدمه ووووووو
يتبع
تعليقات
إرسال تعليق