طفله الفهد
البارت 38_39_40الاخير
بقلمي بسمله بدوي
مدونة #موسوعة_القصص_والروايات
فهد بخوف ..... استني بس هفهمك اديني فرصه بس
لارا بدموع ..... اي ده انت قات*ل
_وربنا ما كان قصدي والله انا كنت بهدد بس
رمت في وشه صوره لفهد وهو حاطط سكينه على رقبة بنت وبعدها صوره والبنت غارقه بدمها
فهد بدموع ..... اسمعيني متظلمنيش ي لارا والله ما كان قصدي انا بس كنت بهدد اخوها ومكنتش اعرف انها هتتحرك
_انت قاتل يفهد قاتل عارف يعني اي قاتل اااانت مممكانك السسسجن ي فهد ولسا راحه تجري فهد مسكها من خصرها جامد وحضنها من ورا بقوه
قعدت تتحرك بعشوائية و تصرخ جامد
- ابعد ابعااااااد ي فاااااهد ابعد بقولك اااانت قتلت روح بريئه
فهد بدموع ......مكنش قصدي وربنا مكان قصدي انا كنت بهدد اخوها ومكنتش اعرف انها هتتحرك مكنتش اعرف ياااارلاااااا والله ماكنت اعرف أنه هيحصل كل دااااااااا ، انا مستعد اروح اسلم نفسي لو ده هيريحك بس بلاش النظره دي منك انتي بذات وانهار باكيااا على الأرض
بقلم بسمله بدوي
لارا كان نفسها تجري عليه واتخده في حضنها واقفه زي الصنم قاطعها فهد وهو بيقول بدموع .....ما تسيبينيش زيهم ي لارا انتي الحاجه الوحيده الي لو خسرتها ممكن اموت نفسي
عند ايام
-ااااا كككذب ي يامن كذاب عمر كذاب
يامن وهو بيمسكها من شعرها وانتي عرفتي منين ان عمر الي قالي ي *******
ايام بانهيار ......... انا اسفههه انا والله كل الي حصل ده مكنش بمزاجي على فكره كل ده غصب عني وهو هو اغتص*بني ي يامن ، انا كنت رايحه عن خالتي الي هي أمه وبعدين ملقتش حد في البيت غيره ولسا هجري ضربني على دماغي وصحيت لقيت السرير كله د.م ولقيته قعد يقولي انا بحبك والي حصل بينا ده شئ عادي ووداني عند دكتور وفهمني اني كده هرجع بنت تاني ولا من شاف ولا من دري وبعدين أمه الي هي خالتي التي وقفت معاه ضدي واتجوزنا غصب وبعدها باسبوع رفعت قضيه عليه وطلقني
-ومقولتيش ليا لييه من الاول وقلد صوتها "مخلتهوش يلمسني ي يامن"
_ايوه وربنا مخلتهوش يلمسني بعد الجواز والي حصل ده غصب عني .
وبعدين قالت بدموع ...... ابوس ايدك ي يامن انا بحبك والله ومقدرش اعيش من غيرك والله بص بص ااان شالله اكون خدامتك بس ما تسيبنيش ي يامن ارجوك انا بحبك
يامن بصلها ببرود عكس النار الي جواه وقال ..... الدكتور ده اسمه اي اخلصي
ايام بدموع ...... مش عارفه مش فاكره اسمه
يامن مسكها من شعرها جامد وقال بصوت عالي جمهوري ...... اخلصي ي *******اسمه اي
_والله ما اعرف
يامن مسك فونه عشان يشوف الصور اكيد الرشطه فيها اسم الدكتور ،بيبص لاقا الاسم متشخبط عليه
يامن كان عنده خبره في الحاجات دي ووقدر يعرف اسم الدكتور وقال بصوت عالي جدا ...... البسي اي حاجه بسرعه
ايام سمعت كلامه وراحت لبست دريس اسود رقيق وكوتش اسود وطرحه سودا (يومك هيبقي زي لبسك بتفولي على نفسك لي 🙂💔)
تسريع الاحداث
يامن بحث عن الدكتور وفعلا جاب عنوانه وراح له بس مكنش موجود في العياده وراح اخد عنوان بيته وركب عربيه وراحله
ووصل قدام بيته وقعد يزعق وضرب الحراس الي كانوا على الباب لحد ما الدكتور نزل
الدكتور بغضب ......في اي هنا انت مش عارف انا مين ولا اي
انا ممكن اعمل بلاغ تعدي عليا وانا في بيتي فا بهدوء امشي الوقتي
يامن بغضب شديد مسكه من ياقه القميص وقال بصوت عالي.......عارف دي وبيشاور على ايام
الدكتور بلع ريقه بخوف وقال ...لللا
يامن ضربه بالبوكس في وشه
_قول بدل ما ادفنك حي قووووول
مرات الدكتور بخوف .....قول ي عادل والنبي قول
عادل بخوف ..... حاضر هقول على كل حاجه
يامن ببرود عكس الي جواه........ ها سامعك
والله انا كل الي اعرفه ان في راجل جالي وقالي قول أن البنت دي وبيشاور على ايام ،انها يعني ااا ممش بنت ودفعلي فلوس كتير اوي وانا كل الي عملته أن قولتلها انها مش بنت واني عملت لها عمليه بس
يامن بصدمه زق الدكتور ومسك ايام من أيدها بغضب وركبها العربيه ولف عشان وساق للعربيه ومتجاهل دموع ايام وكلامها
بقلم بسمله بدوي
عند فهد قام من على الأرض وقال بصراخ
...... لاارااااا
لارا بدموع وجفاء .....نعم
ما تسبينيييييييييييش
بلااااش الأسلوب ده معااايا يالارا اعمل اي بس عشان تسامحيني
مش انا الي اسامحك يفهد انت غلطط ولازم تتعاقد
فهد بدموع وبرود ......معاكي حد انا لازم اتعاقب ومسك السكينه الي في طبق الفاكهه جنبه وحطها على رقبته وقال ...... سامحيني ي لارا سامحيني ، انا كتبت ليكي كل حاجه باسمك الوقتي مع السلامه ي لارا انا فعلا غلطط كتير واوي كمان ولازم اتعاقب
لارا بصراخ .......لااااااااا
طفله الفهد
البارت 39(قبل الاخير )
بقلمي بسمله بدوي
لارا ......لاااااا وجريت عليه ورميت السكينه على الأرض
وقالت بغضب وصوت عالي....... انت كنت هتعمل اي هااااا عايز تموت كافر ي فهد ده بدل ما تحاول تصلح اغلطاتك بتزودها اكترر وقعدت تضربه على صدره جامد كل ده وفهد واقف زي الصنم ومغمض عيونه جامد وفجاه اشتال لارا وحضنها جامد
ولارا بادلته الحضن وفضوا شويه واقفين حاضنين بعض وبيبكوا
فهد بدموع....... انا مش عارف انا لي بيحصل ليا كده والله ي لارا دي مش غلطتي انا اتربيت على كده على الجبروت الغرور بس والله ما كان في بالي انها ممكن تموت هي اصلا اتحركت بسرعه عشان كده السكينه جرحتها
لارا مسكت وشه بين ايديها وقالت بعشق ..... مصدقاك ي بابا مصدقاك
_بجد مصدقاني انا مستعد اعمل اي حاجه بس مشوفش النظره الي كانت في عيونك من شويه دي جرحتني وكرهت نفسي بسببها
_ اسفه ي بابا بس انا مقدرتش امسك نفسي اما شوفت الصور
قاطعهم صوت الفون ،فهد كنسل وقفل الفون
وقال بارهاق...... مش عايز غير انام في حضنك وبس تعبان اوي وطلعوا على الجناح
بقلم بسمله بدوي
في مكان تاني خالص
لي عملت كده ي فارس مكنش ليه لازمه كل ده انا الحمدلله بخير
بقلم بسمله بدوي
لاء ي فيروز لازم اخليه يتعذب في كل دقيقه وكل ثانيه
-بس انا مسمحاه ي فارس والغلط غلطك انت من الاول انت الي استفزته وهو اضطر يحط السكينه على رقبتي وانا من خوفي اتحركت فا انجرحت بس خلاص كل ده في الماضي وانا مسمحاه وابعد عنه ي فارس خلينا نعيش في سلام بقا بلاش د.م وكره بقا انت متعرفش تعيش بسلام ي اخي
-انا ي فيروز ده انا بعمل كل ده عشانك انتي
-لو بتحبني بصحيح اتصل بيه وحلوا الخلاف الي بينكم واطلب منه السماح ي فارس وقوله انك انت البوص
فارس بخوف .....بس ده لو عرف مش بعيد يقت.لني فيها
-ما تخافش انا معاك ومش هاسيبك وانا متأكدة أنه هيسامح وشكله اتغير عن زمان كمان
حاضر يفيروز هكلمه
فيروز حضنته وقالت ....انت احلى اخ في الدنيا
عند يامن
نزل من العربيه ولف ل ايام ومسكها من أيدها جامد وجرها وراه للفيلا واول ما دخل رماها على الأرض
عارفه لو كنتي قولتيلي من الاول الحقيقه كنت هحترمك اكتر بس انتي الوقتي في نظري متقليش عن اي واحده *****
ايام بضعف ودموع .........وقامت ومسكت أيده وقالت بصوت باكي...... اسفه ي يامن اسفه عارفه اني غلطط اني خبيت عليك بس خوفت انك تكرهني أو متصدقش أنه كان غضب عني ،اسفه والنبي سامحني انا بحبك ي يامن مقدرش اعيش من غيرك سامحني وفجأه حست بدوخه جامده واغمي عليها
يامن بخضه اشتالها بسرعه وجري بيها على غرفته وجاب برفيوم وبيحاول يفوقها وبعد شويه فاقت
يامن مسك أيدها بحب .......وقالي اخيرا فوقتي خضيتيني عليكي .
معتش ليه لازمه ي يامن انا اسفه ومتشكره على الايام الحلوه الي قديتها معاك ولسا هتقوم
يامن مسك أيدها بعصبيه وقال
-راحه فين
بلاد ربنا واسعه وورقتي توصلي
قاطعها صوته الغاضب
نعم ي روح ام.ك
وطب لو قولتلك اني سامحتك وحابب نفتح صفحه جديده مع بعض .
هقوم الم حا وبعدين قالت بصدمه بجد سامحتني ي يامن
ايوه ي روح يامن
اوعدك عمري ما هخبي عليك تاني ي يامن
يامن بخبث ...... لا انا عايز اعتذار بس مش كلام انا عايز فعل
بقلم بسمله بدوي
ازاي مش فاهمه
افهمك انا ي روحي وغاصوا في بحور عشقهم
عند رعد
كان لسا داخل الفيلا لجاسر لقا ساره واقفه قدام البوابه مع شاب راكب دراجه ناريه وبتضحك معاه اول ما خلصت ولسا داخله لقد حد شدها ورا الشجره وحاطط أيده على بقها والشخص ده هو رعد
رعد بغيره ..... مين الي كنتي واقفه معاه ده
امم أمممم
مييين
عضت أيده وقال .....هقول ازاي يمتخلف وانت حاطط ايدك
وده حسام
رفع حاجبه باستنكار وقال ........ كده انا عرفت صح
اقصد اسمه حسام وزميلي في الجامعه
رعد بغضب ....... وواقفه معاه واقعده تضحكي وتهزري كده عادي اي قله الادب دي
ساره بغضب ...... قله ادب في عينك انت الي قليل الادب
وانت مالك أقف ولا اهزر مع الي عايزاه انت ما لك انت بتعمل كده لي اصلا
عشان بحبك
اي
ايوه بحبك يساره ومقدرش اشوفك مع غيري ،تقبلي تتجوزيني
ساره بكسوف ..... ايوه
رعد بفرحه ....... الله طب ما انتي حلوه اهو وشاكلك واقعه
ساره ضربته في دراعه ضربه خفيفه وقالت غلس
رعد قعد يضحك عليها ودخلوا الفيلا
عند فهد
صحا من النوم على صوت فونه الي مش مبطل رن
اي في اي
*********
ايييييييييي انت بتقول ايييييي
تعليقات
إرسال تعليق