القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية ابن عمي الجزء الثاني بارت،46_47_48_49_50 للكاتبه اميره محمود في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله



ابن عمي الجزء الثاني

بارت،46_47_48_49_50

للكاتبه اميره محمود


ادهم، نور افتحي الباب

نور قامت وقفه علي السرير، يامصبتي ده بابي

محمد، مالك يابنتي 

نور، اتفضحت

محمد، بس يامجنونه اتفضحتي ايه أنا جوزك


ادهم، افتح يا محمد احسنلك

محمد، ابوكي مش هيجبها لبر

نور لبست الاسدال بسرعه، حاضر يابابي??

محمد، روحي افتحيله


جودي، في ايه ياادهم انت عارف الساعه كام الساعه دي الوقت سابعه ودول عريسان تعالي الله يهديك


ادهم، جودي ابعدي عن وشي 


نور فتحت الباب، ايوه يابابي

ادهم،. تعالي نفطر سوا تحت ياحبي عملك فطار بايدي


نور، بس احنا لسه بدرى يابابي مش هقدر اكل دي الوقت

جودي، لا مهو ابوكي اتجنن رسمي


ادهم، جودي متخلنيش اكون سبب في طلاق اتنين انهارده 

محمد، ليه وعلي ايه تعالي ننزل نفطر يانور مع خالو القمر ده

جودي، تصدق انك خواف?? نخيت بسرعه يامحمد

محمد، الطيب احسن يا عمتو??


ادهم، طب ياللا انزلوا


نور، ماشي يابابي

،،،،،،،،

عند زين وكارما


زين، نور عزمانا انهارده علي الغدا


كارما ، ماشي ياحبيبي تعالي نروح واهو نبارك للعرسان ونشوف مغامرات ادهم اخوك معاهم


زين، أنا خايف يكون نام امبارح في النص مابينهم??


كارما، يالهوي هو مجنون للدرجادي


زين??والعن كمان ياكوكو


كارما،طب أنا هقول للبنات يجهزوا كمان ساعه وبالمره اروح لماما اقعد معاها شويه

زين، ماشي ياحبيبتي


،،،،،،

عند حور وايان


ايان، مالك يابنتي 


حور، ??بحبه بحبه يا ايان


ايان، طب ليه اللي قولتيه امبارح ده


حور، كنت دمي محرووق من اللي عمله قدام بابي


ايان، ياريت احمد اللي كان عمل كده بصراحه اللي عمله محمد امبارح خلي مشاعرى اتحركت وكنت هروح اقول لاحمد اني بحبه 


حور، ياسلام ده انتي مجنونه


ايان، مش أنا اللي مجنونه انتي المجنونه أما تلاقي حد بيحبك ويروح يقول لابوكي أنه بيحبك وتسبيه تبقي مجنونه لا وكمان تكلميه تهزقيه


حور، طب اعمل ايه دي الوقت


ايان، اتصلي بيه صالحيه 


حور، ده قفل السكه في وشي امبارح


ايان، طب حاولي ترني كده


حور، ماشي برن اهو

،،،،،،

احمد، انت يااستاذ عز اتزفت اوم رد علي موبايلك


عز، مش عايز ارد علي حد


احمد، دي واحده يامعلم واسمها عشقي اي ده بتحب يامعلم

عز قام مره واحده ،انت ازاي تمسك موبايلي


احمد، طب خد ياعشقي


عز لقه بالمخده، تصدق انك رزل اطلع بره يالا


احمد، ماشي ماشي يامعلم خارج متزقش بس


،،،،،

عز، الو


حور، ازيك ياعز


عز، الحمد لله 


حور، انااااا


عز، انا عايز انام مش فاضيلك 


حور، خلاص اتزفت ياعز نام سلام


عز، سلام وقفل السكه

،،،،

ايان، قالك اي


حور مش فاضيلك عايز انام وقفل السكه


ايان، بصراحه حقه بعد اللي قولتيه امبارح


كارما دخلت عليهم


كارما، بقولكوا يابنات ياللا اجهزوا رايحين نتغدي عند عمتكم انهارده


ايان، ماشي ياكبيره نص ساعه وهنجهز


كارما، ماشي يالمضه ياللا بسرعه 


ايان، اوك


كارما،مالك ياحور


حور، مافيش يامامي مصدعه شويه


كارما ، أنا عارفه انتي تعبانه من ايه بس هقولك حاجه احمدي ربنا أن بابي متفاهم هو كده علي فكره مشدش اوي عليكي وكلامه كله صح فمتزعليش منه


حور، أنا اصلا مش زعلانه من بابي ولا عمرى هزعل منه 

كارما،اومال في ايه


ايان، مفيش يامزتي روحي اجهزي ياللا عما نجهز احنا كمان


كارما ، مزتك ماشي يا لمضه اجهزوا ياللا وخرجت


ايان، كنت حاسه دقيقه كمان وكنتي هتعترفي لمامي


حور، أنا مش عايزه اروح


ايان، لا لازم تروحي فين الطقم اللي بيستفذ عز أما بتلبسيه


حور، اهو


ايان، طب ياللا ادخلي البسيه وافردي شعرك متعمليش كحكه الله يسترك


حور، لا بس هيزعل عشانه ضيق اوي 


ايان، اسمعي كلامي بس


حور، شكلك هتوديني في داهيه


ايان، ??ماشي ياحور بس اجهزى ياللا عما اروح اجهز أنا كمان

،،،،،،،،


احمد ونور


احمد، اخوكي مش هيجبها لبر 


نور، في ايه


احمد، راح يصحي محمد ونور وقعد يرزع علي الباب الساعه سابعه الصبح كان عايز بنته تنزل تفطر معاه


نور، يا مصبتي ده مسخره اقسم بالله ??


احمد، بتضحكي ده ابنك كان واقف هيطق من جنابه


نور، هما مش هيروحوا الغردقه يقعدوا خمس ايام هناك خلاص محمد زعلان ليه اهو هياخدها وهيبقوا لوحدهم


احمد، طب احنا لوحدنا اهو مفيش اي حاجه


نور??عيب يا دودو انت بقيت جدو


احمد، جدو مين مانتي اللي جوزتيها صغيره 


نور، ادهم 


احمد بص وراه


نور طلعت تجرى خرجت بره


احمد، ماشي يانور 


،،،،،،،

محمد، نور احنا هنتغدي ونسافر علي الغردقه عالطول


نور، طب هقول لبابي


محمد، والله لو قلتيله لهقوم رزعك بوسه قدامه


نور، لا وعلي ايه خليه يدور علينا ميلقيناش يقوم جايلنا ضربنا رصاصتين


محمد، متخافيش هخدهم لوحدي وهحوش عنك


نور، أنا اكتر واحده محظوظه في الدنيا بيك وببابي ومامي وكل اللي حواليا


محمد، احنا اللي محظوظين بيكي


نور، طب اسكت بابي جاي ليسمعنا


محمد، ?? ابوكي ده عسل 

،،،،،،،

زين ،ياللا يابنات وصلنا ادخلوا ياللا 


دخلو الفيلا 


ايان ، جدو حبيبي وحشتني اوي من امبارح للنهارده


محمود، اه بكاشه 


زين، اومي من علي رجل جدك جدك انتي تقلتي عليه


ايان، حقي ياجدو مش أنا ورقه


محمود، انتي بجيتي كشكول مش ورجه 


حور، ازيك ياجدو اخبارك


محمود، الحمد لله يابتي مالك 


حور، مفيش اصلي تعبانه شويه ورايا بحث لازم اسلمه بكره ومش قادره اعمله من الصداع


نور، طب مش انتي مع عز اطلعي اعمليه معاه هو بيعمل في بتاعه وانا هجبلك حبايه صداع ياحبيبتي


حور، لا يعمتو هعملوا أما اروح


نور، اطلعي اعمليه معاه عشان مش هتلاقي تعمليه بليل واهو عز اكيد بيعتبرك اخته فمتخافيش اطلعي ياحبيبتي


حور بصت لكارما


كارما، طب خدي ايان واطلعي اعمليه معاه


حور، ماشي يامامي


،،،،،،،،،

ايان، ايوه يا معلم دي جتلك علي التبطاب


حور، وربنا انتي بيئه اسكتي بقي


ايان، خلاص سكتنا


حور، هي اوضته انهي


ايان ،وانا ايش عرفني


ايان، ده كاتب علي الباب الدكتور عز من اولها هيقلب اوضته عياده


حور، اسكتي بقي وتعالي نخبط


عز، تصدق انك عيل رزل كل شويه تخبط وقام فتح عايز ايه يازفت اتصدم اول مالقي حور في وشه


انتي ايه اللي جابك هنا


ايان، عمتو قالتلها تطلع تعمل البحث معاك


عز، اتفضلي


دخلت قعدت علي مكتبه وايان خرجت البلكونه تشم هوا وهي قاصده عشان تسيبهم لوحدهم


عز، ممكن تلمي شعرك ده


حور، ليه


عز، المروحه عماله تطيره في وشي


حور، ماشي وراحه لماه كحكه راح مفكوك وواقع مفرود تاني


عز، ماهو أنا عايز اخلص أنا مش عارف اكتب حاجه من ام شعرك ده


حور، طب تمام أنا ماشيه ومش عايزه اعمل حاجه وقامت تمشي

عز بنظره كلها شده ،اقعدي 


حور، قعدت 


عز ، بصي ادورى وانا هعملهولك أنا


حور، ماشي 


عز مسك شعرها وقعد يضفرلها فيه وانسجم فيه لحد ماتاه وهو بيستنشق رائحته


حور، خلاص


عز فاق ، اححم اه خلاص 


حور، طب تيجي ننزل نكتب البحث في الجنينه


عز، لا وخلصي بقي عشان جعان عايز انزل اتغدي 


حور، هو انت خلصت


عز، اه


حور، طب خلاص انا مش مهم ياللا ننزل


عز، بقولك اي خلصي ياللا عشان ننزل مش هنزل غير أما تخلصي


حور، انت بتكلمني كده ليه??


عز، مش انتي عايزه كده وقولتيلي كده امبارح


حور ، كنت مضايقه شويه والله بس خلاص


عز، خلاص ايه اهانتك ليه


حور، ??


عز ،بتعيطي ليه


حور، عشاااان كان غصب عني أنا 


عز، خلاص لو سمحتي متجبيش سيره الموضوع ده تاني احنا قرايب وبس


حور، ماشي ياعز براحتك بس عايزاك تبص في عيني وتقول انك مش بتحبني


عز بصلها جامد، أنا مش بحبك ياحور خلاص اللي بينا انتهي


حور بدموع مثل السيل ، ماشي ياعز براحتك ??


ايان، رجلي وجعتني من الوقفه في مالك ياحور بتعيطي ليه


حور، أنا ماشيه ياعز وافتكر اني جيت لحد عندك وانت اللي نهيت كل حاجه بينا

وسابته ونزلت


ايان، ليه كده ياعز حور اتبهدلت جامد من بابي امبارح وانت كلمتها في وقت هي كانت مخنوقه فيه حور منمتش طول الليل بسبب انها زعلتك


عز، حور اهانتني يا ايان معدش ينفع نرجع لبعض تاني

ايان، تصدق بابي كان عنده حق أما قالها مترخسيش نفسك ليه خليه لو كان بيحبك بجد يتعب لحد مايوصلك أنا مش زعلانه منك انا زعلانه من نفسي لاني فكرتك بتحبها بجد وقولتلها تصالحك


عز، الاهانه اصعب من الحب بتضيعه


ايان، ماشي ياعز عن اذنك سلام ياا بن عمتي سلام

وسألته ونزلت


عز زعل من نفسه علي اللي قاله بس قال كان لازم كده دي هانتك بص لقي الورق بتاع البحث بتاعها


راح يلمه لقي ورقه علي الوش


أنا اسفه انا بحبك اوي 


عز مشا أيده علي شعره بضيق، اووووووف اول مره تعترف بحبها أنا اقولها اني مش بحبها ده انا اهبل بجد 

،،،،،،،،

حور خرجت قعدت في الجنينه عشان محدش يجي يشوفها بتعيط


ايان خرجت قعدت معاها، بتعيطي ليه علي فكره هو بيحبك اوي كمان بس كرامته وجعاه شويه


حور، أنا مسمعتش كلام بابي ورخصت نفسي فعلا بسببك 


ايان، طب اهدي والله انا اسفه بس لازم تبينيله انك قويه من غيره ومتعيطيش وقومي ندخل نتغدي معاهم جوه ولا كأن في حاجه


حور،غصبا عني والله


ايان، اهدي ياللا واومي ندخل ونهزر ونضحك ولا كأن فيه حاجه وهو حر في حياته واحنا حرين


حور، ماشي ياللا 


ايان ،احبك وانت جاااامد


،،،،،،،

جوه علي السفره


محمد، كلي بسرعه عشان نخلع أنا حطيت الشنط في العربيه


نور، ماشي بس اسكت لبابي يسمعك


محمد، ماشي ياحبي


،


عز نزل يتغدي


نور، خلصتي بحثك ياعز


عز، اه الحمد لله


نور، طب عملتي ايه يا حور


حور، لا هروح اخلصه في البيت مبعرفش اركز غير في بيتنا وعلي مكتبي


نور، ماشي ياحبيبتي براحتك 


حور، بابي أنا عايزه اروح لتيتا وجدو مع مامي ممكن


زين، ماشي ياحبيبتي بس لو حسين ابن ياسمين هناك بلاش تروحي


كارما، لا مجوش انهارده


محمود، ماله يازين حسين


زين، مفيش قرفني كل شويه عايز يخطبها وبصراحه انا عايز بناتي في حضني مش عايز حد ياخدهم مني


جودي،هههههه مطلعش ادهم لوحده دي جينات 


زين، ههههه 


محمود، ماهو لو كويس اتوكل علي الله


محمد، ده علي فكره معيد معانا في الجامعه


زين، اه مانا عرفت أنه اتعين معيد


كارما، والله أنا بقوله يوافق بس هو معترض علي الولد مش عارفه ليه


عز بص لحور بغل أنها مقلتلوش 


حور اخدت بالها من عز، عن اذنكم ياجماعه


زين، اقعدي خلصي أكلك


حور، شبعت يابابي وعن اذنك أنا هروح لتيتا عما انتو تيجوا هتيجي يا ايان


ايان ،اه اوك ماشي


زين، ماشي ياحبيبتي خلو بالكم من نفسكم


،،،،،،

محمد، أنا خارج أنا ونور نتمشي شويه


ادهم، في الغردقه 


محمد، هي قالتلك


ادهم، لا بس عرفت 


جودي، سيبهم ياادهم يغيروا جو


محمد، بصراحه مكنتش عايز اقولك عشان مش هترضي


ادهم، يعني كنت عايز تاخد بنتي من غير ماتودعني


محمد، يعني ايه


ادهم، روح ياحبيبي ربنا يهنيكوا


نور،بجد يابابي


ادهم، طبعا ياقلب بابي خلي بالك منها يامحمد


محمد، متخفش ياخالو دي نور عيني اللي بشوف بيه


جودي، ياسلام ياعم الرومانسي


محمد، طب عن اذنكم هنمشي


نور، مع السلامه يابني في سلامه الله

،،،،،،،،

اشوف رايكم


 الجديد اهو اشوف رايكم بقي



روايه ابن عمي 2


اشوف التفاعل عشان انزل البارت الاخير


للكاتبه اميره محمود

بارت ٤٧

بعد ماروحوا 

بابا أنا موافقه اتخطب لحسين

ايان، لا انتي اتجننتي صح

زين،. ملكيش دعوه يا ايان انتي صغيره عالكلام ده اتفضلي روحي اوضتك

ايان، معلش اسمعني دي مبتحبوش


زين بزعييق ،انا قولت ايه اتفضلي روحي اوضتك


ايان، ماشي يابابي ??


زين، متأكده ياحور


حور، اه


زين، طب وعز


حور، عز ابن عمتي مش اكتر


زين، خلاص ماشي أنا هتكلم مع مامتك ونحدد الخطوبه مع خالتك

حور،ماشي يابابي


زين، طب أنا رايح اوضتي أنام تصبحي علي خير


حور، وانت من اهله يابابي

،،،،،

محمد ونور


محمد، وصلنا الحمد لله اخيرا محدش هيخبط علينا


نور، بس والله هيوحشني??


محمد ،طب والله وانا كمان


نور،ياسلام مش مصدقه


محمد، لا صدقي أنا لو كنت بحبه قيراط فأنا دي الوقت بحبه ٢٤ كفايه اللي عمله عشاني


ادهم،. انتو هتفضلوا كتير واقفين ياللا ادخلوا


محمد بصدمه،?? انت اجيت ازاي


ادهم،بعربيتي??


نور، بابي حبيبي وراحت حضناه


محمد، أنا تعبان وطالع انام 


ادهم، استني


محمد، ايه


ادهم،شيل الشنط طلعها??


محمد، ماشي ماشي ياخالو??


ادهم، تعالي ياحبيبتي نروح مطعم اعشيكي


نور ،ماشي يابابي

،،،،،

نور وجودي


جودي، نور ادهم راح الشغل قال في مهمه ولسه مرجعش قلبي واكلني عليه اوي


نور، ربنا يستر وميكنش حصل اللي في بالي


جودي، ايه اتجوز??


نور، استني محمد بيرن


محمد، ايوه يا ماما


نور، وصلتوا ياحبيبي


محمد، اه الحمد لله واخوكي ربنا يحميه اخد مراتي وعازمها عالعشا بره


نور، يامصبتي انت بتكلم بجد


جودي، في ايه البنت حصلها حاجه


نور، جوزك الشملول راحلهم واخد نور يتعشوا بره 


جودي، ده اتجنن رسمي 


نور، طب اقفل ياحبيبي وانا هتصرف


محمد، ماشي يا ماما سلام


جودي، أما مش لقيه حل لادهم والله تعبت


نور، تعبتي مين ده هطق أنا هكلم احمد يشوفله حل او بابا


جودي، أنا والله مالقيه حل ده عايز مستشفى المجانين

،،،،،،،،،،،

ادهم ونور

ادهم، يوووه امك غلبت ترن والله مانا رادد


نور، بس يا بابي فاتها قلقانه عليك


ادهم، طب تعالي نطلع ننام وبعدين الصباح رباح


نور، طب ممكن بعد اذنك اطمن علي محمد


ادهم، تعالي ندخل نشوفه


دخلو لقو محمد قاعد قدام التلفزيون


محمد، خالو عايزك


ادهم، مالك يامحمد


محمد، انت جوزتني بنتك ليه


ادهم، عشان حاسس ان انت بتخاف عليها وبتحبها زيي

محمد، طب ليه انت اجيت مش المفروض ده اسبوع عسل مهوش شهر كمان اجيت تخربلي الاسبوع اللي المفروض ابقي أنا ومراتي فيه بنعيش اجمل ايام حياتنا مع بعض


نور، محمد مسمحلكش تكلم بابي كده وثم أن أعيش اجمل ايام حياتي وانا مع بابي


محمد، طب تمام أنا ماشي و خليكي هنا مع بباكي 


ادهم،. استني يا محمد


محمد مردش عليه وسابه ومشي


نور زعلت أنها كلمت محمد كده وطلعت غرفتها تعيط

،،،،،،،،،

تاني يوم في الجامعه


حور شافت عز عملت نفسها متعرفوش


ساره صاحبه حور، مالكم يابنتي هو انتو زعلانين من بعض

حور، مفيش بينا حاجه اصلا


ساره، انتي بتكلمي بجد


حور، اه والله يابنتي خلاص انا اصلا هتخطب لابن خالتي 


ساره ، دي الجامعه كلها كانت بتحسدكم 


حور، خلاص بقي يا ساره ياللا ندخل قبل مالدكتور يجي


،،،،،،،

نور ومحمد وجودي


محمد، صباح الخير ياجماعه


جودي، محمد نور بنتي فين


محمد، سيبتها مع ابوها هناك


نور، طب سيبت مراتك ليه مجبتهاش معاك


محمد، ماما أنا مطبق من امبارح في الطريق ومش فايق انا طالع انام


جودي، أنا رياحاله اشوف اخرتها ايه معاه اطلع ياحبيبي نام وحقك عليه


نور بزعييق، ينام فين انت ازاي تسيب مراتك وتمشي كنت اخدتها معاك وكنت سبت خالك يتفلق


محمد، أنا مش هقف قصاد حد وكمان هي اختارت ابوها وسيبيني بقي عايز انام


جودي، أنا ماشيه ريحاله

،،،،،،،،،

زين وكارما وحور


زين، مامتك كلمت خالتك وقالت إنها عايزه كتب كتاب عالطول والفرح في اجازه اخر السنه


حر، ماشي يابابي ??


زين، كتب الكتاب مفهوش هزار ياحور


كارما، لا مانا موافقتش هنعمل خطوبه يوم الجمعه وشهرين واللا حاجه كتب الكتاب


حور، ماشي يا مامي??


زين،. حور متأكده


حور، اه عن اذنكم


وسابتهم ودخلت غرفتها


زين، أنا هكلم بابا واخواتي هقولهم 


كارما، هنعمل الشبكه في الفيلا بتاعه بابي ماشي يازين

زين، خلاص ماشي اهي احسن من البيت وأوسع

،،،،،،،،

جودي راحت لادهم 


جودي ،افتح ياادهم افتح


ادهم، اهي أمنا الغوله وصلت


نور، فتحت مامي حمد الله على السلامه


جودي، مامشتيش مع جوزك ليه وانت ايه اللي جيبك هنا

ادهم، ايه جاي لبنتي


جودي بزعييق، انت معندكش دم ولا بتفهم في الأصول اهو لو كان حد تاني غير محمد كان رما عليها يمين الطلاق وكانت اتفضحت انت ايه أنا تعبت منك انا معنتش بطيقك انت ايه مبتفهمش


ادهم ضربها بالقلم ، القلم ده عشان تفوقي وتعرفي انك بتكلمي جوزك

جودي، عارف زمان أما ضربتني قدام الناس وسيبتني امشي لوحدي ومسألتش فيه انا روحت في انهي مصيبه انت بتكرر كده تاني بس مع جوز بنتك احب اقولك انك هتخلي الناس تتكلم علي بنتك وانا معدش ينفع افضل معاك وهتطلقني يعني هتطلقني


نور، بابي ملكش في انك تضرب مامي محمد أما زعقتله وقولتله أن سعادتي معاك مضربنيش محمد سابني ومشي ومرضاش يغلط حتي فيك أنا رايحه لجوزي يابابي انا بجد زعلانه منك انا رايحه معاكي يا مامي

جودي اخدت نور وبيفتحوا الباب ادهم وقع مره واحده

نور، الحقي يا مامي بابي وقع


جودي راحت له جرى ، ادهم فوق ياادهم نور اطلبي الإسعاف


،،،،،،،،

نور وأحمد


نور، احمد ابنك اجا من الغردقه فوق لوحده 


احمد،. طب ومراته فين


نور حكتله اللي ادهم عمله


احمد، استني جودي بترن


جودي، الحقني يااحمد ادهم وقع في الارض وروحنا المستشفي وشاكين في جلطه علي المخ??


احمد، طب اهدي وانا جايلك أنا ومحمد مسافه السكه


جودي، ماشي يااحمد??


نور، في ايه


احمد، ادهم تعب وفي المستشفى


نور، يا مصبتي طب وجراله ايه


احمد، مش عارف انا هروحله أنا ومحمد


نور، هاجي معاك


احمد، لا عشان بباكي ميحسش بحاجه 


نور، طب أنا هطلع انده لمحمد

،،،،

نور، محمد يامحمد


محمد، في ايه يا ماما أنا عايز انام


نور، خالك في المستشفي وتعبان اوي تعالي روح مع بابا


محمد،. ماشي يا ماما نغير هدومي وانزل حالا

،،،،،،

احمد، ايوه يازين 


زين، خير يااحمد مال صوتك


احمد، ادهم جتله جالطه علي المخ وفي المستشفي احنا رايحنله


زين، مستشفي ايه يااحمد


احمد، مش هنا في الغردقه تعالي معايا أنا ومحمد رايحنله وبالحق احنا مخبين علي الحج محمود


زين، ماشي يااحمد أنا جايلك حالا سلام


كارما ،خير ياحبيبي في ايه


زين، ادهم اخويا جتله جالطه واحنا رايحين له


كارما، طب استني هاجي معاك


زين ، مش هينفع تيجي معايا هو في الغردقه واحتمال ابات هناك 

كارما، خلاص ماشي يا حبيبي ربنا يطمنكوا عليه يارب 

زين ،بقولك ايه رايك تاخدي البنات وتعالي باتي مع مامتك وبالمره اسهرى مع نور 


كارما، خلاص اوك ماشي بس هو ادهم ايه اللي وداه الغردقه


زين، والله مااعرف ياللا اجهزوا بس بسرعه الله يستركم

كارما، ماشي هقول للبنات يجهزوا حالا

،،،،،،،،

زين وصل لكارما قدام فيلا احمد


زين، أنا هسيبلك مفاتيح العربيه وهروح مع احمد في عربيته ادخلي انتي لنور


ايان، ماشي يابابي سلام


حور،. خلي بالك من نفسك يابابي


زين، سلام ياحبايبي


احمد، ياللا يازين

،،،،،،

كارما، ازيك يانور 


نور، الحمد لله


كارما، أن شاء الله هيبقي كويس 


نور، يارب يا كارما ادهم ده عصبي جدا ولو زعل بيحصله حاجه انا خايفه اوى اللي طالع عندي زيه عز عز عصبي بس لو زعل ممكن يحصله حاجه


حور، سمعت كده وقلقت علي عز


احمد، هي ماما فين يا عمتو


نور، ففف


كارما، راحت هي وابوك يرخموا علي محمد ونور 


نور، هوانت كنت عايز حاجه


احمد، خلاص مفيش أنا طالع انام


نور، استني بالحق انت متعشتش 


ايان، خليكي ياعمتو وانا هحضر العشا أنا وحور


نور، طب اطلعي اندهي لجدك ولعز من فوق


ايان، اطلعي انتي ياحور وانا هحضر العشا 


حور، ماشي


حور طلعت تخبط علي عز الباب مكنش مقفول عشان احمد كان لسه نازل من الأوضه


حور لقته نايم ،دخلت تحرك في كتفه، عز ياعز 


عز، اي ده انتي ايه دخلك هنا


حور، الباب كان مفتوح وعمتو قالتلي ادخل اصحيك


عز، قالتلك اطلعي مش ادخلي


حور، اه فعلا أنا اسفه عن اذنك


عز شدها من ايدها، متعرفيش عمتو عايزاني في ايه وهو بيشيلها شعرها اجي علي وشها فضل يشيل شعرها من علي وشها


حور ضربات قلبها بقت سريعه، اااا


عز، مالك


حور، مفيش سيب أيدي


عز، تؤتؤ


حور، علي فكره لوحد عدي من قدام الباب هيفهم غلط 

عز شدها في حضنه ، كده نسيبهم يفهموا غلط براحتهم

حور انسجمت في حضنه وتاهت وفجأه فاقت مره واحده وراحت ضرباه بالقلم


عز، ااه 


حور، علي فكره انت قليل الادب وانا هقول لعمتو أنا نازله وسابته ونزلت


عز، يخربيتك أنا بحب مجنونه


حور بعد مانزلت اول تلت سلمات افتكرت أنها مندهتش لجدها وراحت تندهله


حور، جدو ياجدو 


محمود، في ايه ياحور


حور، تعالي انزل اتعشي معانا


محمود ،ماشي يابتي انزلي وانا نازل وراكي


حور نزلت تكمل تحضير العشا مع ايان 


ايان، مالك يابنتي بتضحكي ليه مش طبيعتك


حور، مالي مانا كويسه اهو


ايان ، طب ادعيلي بقي عشان خليتك تندهيله


حور، هو مين


ايان ، الميلامين


حور، طب ياللا بطلي لماضه وخرجي الاكل معايا بدالك خلصتي


ايان، اوك

،،،خرجوا بالاكل علي ترابيزه السفره وقعدوا عشان يتعشوا


محمود، اومال ادهم وجودي فين


احمد، ابنك اخد ماما وراحوا يقطعوا علي العرسان ياجدو


عز، اوبااا ده خالو ده عالمي


محمود، ادهم ولدي دماغه حديد ناشفه 


عز، بالحق ياماما


حور بصت له بخوف ليقول 


عز بصلها وابتسم ،انا في رحله الجامعه عملاها وهطلع معاهم يوم الجمعه


نور، هو مش يوم الجمعة خطوبه حور


كارما، أه أن شاءالله


عز وشه اتغير مره واحده


حور بصت عليه وشافت تعبيرات وشه فحبت تغيظه


حور، مامي احنا هنبات عند تيتا


كارما، ايوه ياحبيبتي أصلها تعبانه شويه


حور، اصل اتفقت مع حسين ننزل سوا بكره نجيب الفستان والبدله بتوع الخطوبه


كارما، مش وقته ياحبيبتي ممكن ناجل الخطوبه عشان تيتا تعبانه ياحور


حور حاولت تكتم الضحك علي منظر عز وهو عمال ينفخ ومش طايق نفسه


عز، ماما أنا طالع انام وانت يااستاذ احمد لو سبت باب اوضتي مفتوح ونزلت تاني هعلقك عليه


احمد، أنا بنسي والله اقفله


كارما، نستاذن احنا بقا عشان الحق اقعد مع مامي حبه قبل ما تنام ياللا يابنات


نور، ماتباتي انهارده معانا وروحي اقعدي مع مامتك اليوم كله بكره 


ايان، اه والنبي يا مامي تيتا فاتها نامت وانا عايزه اقعد مع عمتو وجدو


كارما، خلاص ماشي بس هنبات فين


نور، اوضه جودي بنتي فاضيه ،اطلعوا يابنات فيها عرفهالهم ياعز وانتي يا كوكو تعالي اقعدي معايا في اوضتي


كارما ،خلاص ماشي اطلعوا يابنات غيروا هدومكوا


ايان، ياللا يا حاجه حور


حور ،ماشي متزقيش


عز، الاوضه اهي عايزين حاجه انولهالكوا 


حور، لا شكرا ياللا سلام 


عز بيخيل علي حور اصلي متفقه مع حسين نروح نجيب الفستان والبدله بكره


حور، انت بتخيل عليه


عز، اه عندك مانع


حور، طب روح نام ياعز


عز، روح نام حاف كده


حور، اومال عايزها بالجبنه


عز بص في عنيها جامد، تعرفي أن عنيكي جميله اوي


حور، شكرا يا ابن خالي 


عز، ابن خالك بس


حور، مانت اللي اخترت كده


عز، أنا لو كنت اتهورت واخدتك وروحت لخالي أقوله جوزهالي فداه مش معناه انك تشتميني


حور، عشان انت احرجتني


عز، احرجتك تشتميني ياحور


حور، مانا قولتلك اسفه وانت متقبلتش


عز، تقومي توافقي تتخطبي لابن خالتك


حور، اه بيحبني 


عز، طب وانتي بتحبيه


حور، مش لازم اكون بحبه بس اكيد هيحترمني قدام الناس وابويا أولهم

عز، خلاص اللي شيفاه مبروك يا عروسه


حور، انت سلبي كان ممكن تقول حاجه تصلح كل حاجه


عز، أنا مش هاهين كرامتي


حور،. كرامتك ياعز براحتك وهتقفل الباب


عز ، استني 


حور، نعم


عز، في ورقه حد سيبهالي علي المكتب بتاعي ممكن تقريهالي وراح مطلعها من جيبه


حور، مبعرفش اقرأ


عز، اصل أنا قرأتها كده اللهم اجعله خير


حور قاطعته، انا اسفه بحبك وراحت قافله الباب في وشه


عز، ايوه بقي ??


البارت القادم الاخير



معلش ياجماعه اتمسح غصبا عني. لو عجبكم وعدي٣٠٠٠لايك هعمل جزء تالت

البارت الاخير ١

ابن عمي2

بارت ٤٨

متخافيش هيبقي كويس

نور كانت قاعده علي كرسي وحاطه رأسها في الارض وفجأه محمد قعد جنبها

انت عرفت ازاي اني قاعده هنا


محمد، مفيش اجيت أنا وبابا وعمو زين وعمتو قالت انك في الاستراحه 


نور،اممم


محمد، هو انتي منمتيش واللا ايه اصل عنيكي حمرا


نور، هنام ازاي وبابي في المستشفي أنا السبب في اللي حصله يارتني ماتجوزتك ولا عرفتك مكنتش اعرف انه متعلق بيا اوي كده


محمد، عادي لو عايزه تفضلي مع بباكي مش همنعك انتي في طريق وانا في طريق


نور، خلاص ماشي بابي اول ما يفوق كل واحد يروح لحاله

محمد، طب فطرتي


نور، لا


محمد، هتيجي ننزل نفطر سوا واللا ايه


نور، ماشي 


محمد ،طب ياللا بنا نشوف اي مطعم نفطر فيه


نور، ماشي 

،،،،،،،،،،

احمد، متخافييش أن شاءالله هيبقي تمام هما بيقولوا دوبوها اهم حاجه مفيش حاجه تديقه خالص 


جودي، ماشي بس يخرج بس


زين، أنا سألت الدكتور وقالي هيمشي علي بليل كده


جودي، يارب يروح بس بيته علي خير

،،،،،،

عز وحور

عز بيخبط علي باب حور 


ايان، مالك ياعم عالصبح 


عز، هي نايمه لسه اصل هتتاخر علي الجامعه ولو هاخدها في طريقي


ايان، لا بتاخد شاور وفاتها خارجه 


حور خرجت من الحمام ولبسه البرنس قصير للركبه ولفه شعرها بفوطه وراحت شايله الفوطه تنشف شعرها


عز، نعيما??


ايان، هي خرجت امشي أنا هقفل ??


حور، انتي مجنونه مش عارفه اني في الحمام فتحه باب الاوضه ليه??اهو شافني كده


ايان ،والله هو خبط وقالي أنه عايز يوصلك الجامعه معاه

حور، خلاص حصل خير بس انا هبص في وشه تاني ازاي بعد ماشفني بالبورنس


عز من ورا الباب ،عادي يارورو خلصي بقي هستناكي تحت

حور، ده كان واقف علي الباب ماشي ياعز والله أما انزلك لهوريك

،،،،،،،،

نور ومحمد

محمد، أنا هطلب قهوه اطلبلك معايا


نور، ياريت حاسه ان دماغي هتنفجر


محمد طلب القهوه 


نور، هو احنا هنقلهم ايه 


محمد، هما مين


نور، عمتو وماما وخالو والكل علي موضوع طلقنا واحنا مبقلناش غير تلت ايام متجوزين


محمد، مرتحناش لبعض


نور، خلاص ماشي


محمد، استني مامتك بترن


ايوه ياعمتو


جودي، هي نور معاك


محمد، اه كنا بنفطر سوا


جودي، طيب ياحبيبي خلي بالك منها


محمد، هو خالو بقي كويس


جودي، اه الحمد لله احنا هنمشي بليل


محمد، طب تمام باذن الله احنا جايين حالا سلام


نور، هو بابي بقي كويس


محمد، اه وهيروح بليل في رقم غريب غلب يرن عليه


نور، طب ماترد


محمد، ماشي الو


جوليا، ايوه يا دكتور محمد اخبارك أنا جوليا


محمد حب يفرس نور، اه جوليا اخبارك ايه وراح قايم يتكلم بعيد عن نور

نور، انت قومت ليه اتكلم قدامي?? وراحت اخده الموبايل عامله الاسبيكر


محمد بفرحه، اخبار طنط سلمي ايه


جوليا، الحمد لله اصلك مجتش الجامعه وانا قلقت عليك


محمد، لا متقلقيش عليه أنا كويس خالو ادهم بس تعبان شويه وكنت في حاجه معكننه حياتي بقالها تلت ايام بس خلاص الحمد لله خلصت منها..


نور بصت له وعنيها كلها دموع وسابته ومشت


محمد، قفل السكه وراح شدها من أيدها ،


رايحه فين


نور، هخلصك من العكننه خالص😔😔


محمد، طب اركبي وياللا عشان نروح المستشفي


نور، مش هركب معاك😔😔


محمد، بتعيطي ليه مش قولتي اجمل ايام حياتي وانا مع بابي وكمان عايزه تطلقي واحنا ممرش غير تلت ايام علي جوازنا وحتي مخوفتيش علي سمعتك اللي هتبوظ عشان بباكي طب ماكل البنات بتتجوز حظي يقع ليه في واحده اهم حاجه عندها بباها وجوزها ولا حاجه بالنسبالها


نور، عارف بابي حصله كده ليه عشان قولتله أنا رايحه مع مامي لمحمد وفضلتك عنه وانا دي الوقت هضطر اسيبك عشان مخسرش بابي وعلي فكره انت لو مكاني هدوس علي قلبك عشان بباك ??


محمد، ماشي يانور كأن الجوازه محصلتش بس انا هفضل عايش علي ذكرى اول ليله قضيناها مع بعض بس انتي اضيقتي ليه أما جوليا كلمتني بدالك مش عايزاني خلاص انا حر بقي


نور، ماشي براحتك فعلا أنا غلطانه بس بلاش قدامي


محمد، لا ملكش فيه بقي مش عايزه تطلقي يعني لو اتجوزت أنا حر أنا ومراتي 


نور، ماشي ياللا بقي عايزه اروح اشوف بابي


محمد، ماشي اركبي ياللا

،،،،،،،،،

عز وحور


عز، اركبي ياللا


حور، لا حسين هيوصلني


عز،. يووووه اركبي بقي بدل مانزل اركبك غصب عنك


حور، قولتلك حسين فاته جاي مش هركب معاك


حسين اجا بالعربيه قدام حور


حسين، ياللا يا رورو 


حور، اهو اجا سلام


عز نزل من العربيه وراح شدها من أيدها 


عز، اتفضلي اركبي معايا وياللا


حسين، في أي ياعز وازاي اصلا تمسكها كده 


عز ركب حور في العربيه ومشا جرى بالعربيه


حور، هو انت اتجننت انت ازاي تعمل كده دي الوقت انت هتتسببلي في مشاكل كبيره


عز، انتي اللي عملتيها ماركبتيش من الاول ليه


حور، عشان كلمت خطيبي يجي ياخدني هو احنا رايحين فين دي مش طريق الكليه


عز، خاطفك 


حور، انت اتجننت والله دي الوقت فات حسين قال لمامي ربنا يسامحك


عز، يقولها أنا مش راجع الا وانتي مراتي


حور، انت اتجننت صح والله العظيم لو اجيت جنبي ماهخليك سليم يالهوي مامي بترن


عز اخد التليفون وقفله


حور، انت قفلت التليفون ليه انت مبتردش عليه ليه عز والنبي رد أنا حور ياعز لو بتحبني تعالي نرجع


عز، بحبك بس مش هرجع وانا عملت كده عشان بحبك

حور، طب والله لهرمي نفسي من العربيه بتفتح الباب لقيته عز قافل كل الابواب


حور،. عز والنبي والنبي نرجع أنا اسفه اني مرضتش اركب معاك والله اسفه اضربني اشتمني موافقه بس رجعني والنبي بابي هيقلني فيها


عز، مش راجعين وياللا انزلي وصلنا


حور، دي ايه ده


عز، ده البيت اللي هتجوزك فيه


حور ضربته بالقلم انت اظاهر اتجننت رسمي


عز ضربها قلم طارت وقعت علي الارض 


حور، ااه حطت أيدها علي وشها لقت دم نازل من مناخيرها


عز، لو ايدك اترفعت عليه تاني هقطعهالك وقعد يمسحلها الدم


حور، لا لاانت اتجننت بجد 


عز،هو انتي لسه شوفتي جنان وراح شددها مدخلها البيت

حور، أنا بكرهك


عز، وانا كمان


حور، طب سيبني اروح والنبي بدالك بتكرهني


عز، تؤتؤ 


حور، طب عايز ايه


عز، نتجوز انهارده


حور، هو سلق بيض


عز، اه


حور قامت وراحتله ووقفت قدامه وقامت حضناه


وحياتي عندك أنا عارفة انك بتحبني وانا والله بحبك ومش عايزه ابعد عن حضنك تعالي نرجع ونحاول مع بابي وانا هقف معاك عشان يوافق بس بلاش نحطهم قدام الأمر الواقع بابي معملش حاجه غلط عشان يستاهل مني كده


عز، تعرفي اني حاسس اني اتجننت بيكي أنا بجد مبقتش قادر ابعد عنك أنا بعشقك والله انتي عارفه لو خيروني أن أعيش مليون سنه اواعيش في حضنك سنه أنا موافق اعيش السنه وانا في حضنك


حور بعدت، طب ياللا والنبي نرجع ونحاول معاهم 


عز، ماشي


حور بضحك والله بموت فيك


عز طب ياللا نمشي بدل مايبقي أمر واقع وخلاص


حور خرجت جرى وقفت قدام الباب عشان عز يفتح ويمشو

،،،،،،،،،

في المستشفي


محمد، حمدالله على السلامه يا خالو


ادهم، الله يسلمك ياحبيبي


جودي، احنا هنروح كمان ساعتين الدكتور قال كده


ادهم، أنا آسف ياجودي


جودي، محصلش حاجه 


احمد وزين فهموا أنه بيتأسف عشان راح لنور ومحمد معرفوش أنه ضربها


محمد، طب أنا هروح الشاليه اجيب شنطتك يانور انتي وخالو

جودي، روحي معاه يانور هاتوا الشنط سوا


نور، لا أنا هقعد مع بابي 


ادهم ،لا روحي مع جوزك ياللا يانور 


نور، ماشي يابابي


محمد ،ياللا بينا


نور، اوك

في العربيه


نور راحت في النوم وراحت سانده دماغها علي محمد


محمد فضل يتأملها بحزن ،انتي هتفضلي تدوسي علي قلبك كتير يانور 


اول ماوصلو محمد شالها وطلعها علي السرير وطلع لم الشنط وجهزهم ونزل قعد قدام البحر لحد مانام


بعد ساعتين 


احمد رن علي محمد 


نور صحت اي ده ده موبايل محمد ،الو ايوه يا خالو احنا جايين حالا

احمد، ادهم بقي كويس لو عايزه تفضلي انتي وجوزك خليكوا 


نور، لا ياخالو أنا لازم اطمن علي بابي


احمد، طب ياللا اجهزوا سلام


نور، ماشي يا خالو سلام


نور نزلت تدور علي محمد لقيته قاعد علي الكرسي وفارد رجليه ونايم


نور وقفت سرحانه في جماله وهو نائم وافتكرت أنهم لازم يمشوا فندهت عليه محمد اوم


محمد ،انتي صحيتي هي الساعه كام


نور، الساعه تمانيه


محمد، طب ياللا بينا أنا حضرت الش


نور قطعته بقبله 👩‍❤️‍💋‍👨👩‍❤️‍💋‍👨 طويله


محمد ،هو الاتفاق اتغير واللا ايه😜😜


نور، اه 😊😊


محمد، طب ايه


نور،ايه


محمد، عايز اعرف ايه الاتفاق الجديد 


نور، ?? خالو بيقول بابي بقي كويس ايه رايك نقعد هنا وخلاص

محمد، ماشي معنديش مانع اللي عايزاه


نور، طب احنا متغدناش تعالي نطلع نعمل اكل سوا بس تساعدني

محمد، طب وبباكي هتقدرى انك تسيبيه


نور، هطمن عليه في التليفون بس ياللا بقي أنا جعانه اوي

محمد، ياللا وبص في السما يارب يهديكي انتي وابوكي عشان جننتوني

نور??

،،،،،،،

كارما ،ابنك خطف البنت يانور??


نور، خطفها ازاي


كارما، كانت رايحه الجامعه مع حسين راح شدها من حسين وركبها العربيه غصبا عنها وجرى وحسين راح الجامعه ملقومش هناك وانا برن الموبايل بتعها اتقفل


نور، يامصبتي انتي بتتكلمي بجد


كارما، وانا ههزر أنا خايفه يعمل في البنت حاجه


نور، طب أنا هكلمه أشوفه فين اهو رن


نور، ايوه يازفت ايه اللي انت هببته ده


عز، هببت ايه


نور، حور فين


عز، العربيه عطلت في الطريق وبتتصلح وراجعين حالا


نور، بتتصلح في تلت ساعات


عز ،مش مصدقاني خدي حور كلميها


حور، ايوه ياعمتو 


نور، انتي كويسه


حور، اه الحمد لله


نور، خدي كلمي حور اهي ياكارما


كارما، انتوا فين


حور، العربيه عطلت واحنا رايحين الجامعه والراجل اجا صلحها وماشيين 


كارما، طب قفلتي تليفونك ليه


حور، فصل شحن


كارما، انتي كويسه


حور، اه الحمد لله 


كارما ،طب اقفلي وتعليلي علي فيلت جدك


حور، ماشي يامامي سلام


عز، ده انا صدقتك ??


حور،ربنا يسامحك انت فكرك أن مامي صدقتني دي هيبقي يوم مايعلم به غير ربنا


عز، لا متخافييش مش هيحصل حاجه

،،،،،،،،

نور، ماهم كويسين أهم ياكارما


كارما، قلبي مش مطمن


نور، عز محترم مبيخطفش ولاد حد وثم أن دي بنت خاله هيخطفها ازاي

كارما، أما يجو يانور نبقي نشوف وسابتها وراحت فيلت بباها

،،،،،،

احمد محمد ونور هيقعدوا في الشاليه مش هيجوا معانا

جودي، ربنا يهنيهم ويبعد عنهم اي حاجه وحشه


زين، يارب ويهديك ياادهم يااخويا اومال لو عندك بنتين زىى كنت انتحرت??


ادهم، أنا مش قادر اتكلم لساني تقيل فين عربيتك ياجودي

احمد، طب اركب مع جودي وانا هاخد عربيتك نروح فيها أنا وزين عشان احمد اخد عربيتي


ادهم، ماشي خد المفتاح اهو وياللا بقي نمشي من هنا


،،،،،،،،،

كارما وحور

كارما، انتي جيتي ياهانم


حور، اه يامامي 

عز، أنا اجيت معاها عشان اتاسفلك عن التاخير بسب

كارما قاطعته ، هاتي الموبايل


حور وشها احمر اهو يامامي


كارما ،ماهو مليان شحن اهو وراحت ضرباها بالقلم بتكذبي ليه😡😡


حور، ماهو 😭😭


عز قاطعها، طنط أنا بحب حور وكنت فعلا خاطفها وكنت هتجوزها غصبا عن الكل انهارده بس حور مرضتش عشانكم وقعدتك تسترجاني اني ارجعها


ام كارما، انت اتجننت ياعز ازاي تعمل كده في بنت خالك

عز، عشان طلبتها قبل كده خالي طنشني ووافق علي ابن خالتها وفضله عني


كارما، فضله عنك عشانه خلص دراسه وبيصرف علي نفسه مش أهله بيصرفوا عليه


عز، أنا هشتغل واصرف علي مراتي مش هخلي اهلي يصرفوا علينا


كارما،. وهتشتغل ايه أن شاء الله ده انت لسه قدامك خمس سنين عما تخلص واللا هتسيب الكليه 


عز، مش هسيب الكليه أنا هنزل اشتغل واصرف علي نفسي وعلي مراتي أن شاله امسح عربيات


كارما، ده كلام عيال ياعز وانا مبحبش كلام العيال


عز، أنا عندي عشرين سنه مش عيل ياطنط ولو كلامي مأقنعكش فبلاش تجريح


ام كارما، انتي رايك ايه ياحور في الكلام ده


كارما، رأي مين يا ماما دي خطوبتها بعد بكره


ام كارما، اسكتي انتي خالص انا بكلم حور


حور، ااا


كارما، ايه مش عارفه تردي 


حور، بس أنا بحبه يا مامي ?? وموافقه حتي انزل اشتغل معاه واساعده


كارما، ده انتي جريئه اوي😣😣


عز بفرحه كانت هتنط من عنيه ،. اي رايك ياطنط


كارما، ??


ام كارما، خلاص سيب الحكايه دي عليه اول ما ابوها يجي هكلمه وان شاء الله ربنا يقدم اللي فيه الخير


عز، طب أنا ماشي عن اذنكم


حور،اااه مناخيري نزفت تاني


عز جرى عليها ،نزلي دماغك لتحت وفضل يمسحلها الدم


كارما بصت لامها لقت امها بتضحك علي منظرهم


ام كارما،هتلاقي اللي هيخاف عليها زي نفسه


كارما، هو الدم اللي علي كتفك ده منها


عز افتكر أنه كانت حضناه وهي بتنزف ،لا يا طنط


كارما، أصلها بتقول نزفت تاني


حور، لا اصلي كنت نزفت امبارح بليل


كارمل، ماشي ياحور


عز، طب أنا ماشي عن اذنكم ياجماعه

،،،،،،،،


ادهم ركب مع جودي


ادهم، أنتي لسه زعلانه مني


جودي، مردتش عليه


ادهم، أنا بكلمك علي فكره


جودي، أنا مش عايزه ارد براحتي


ادهم، أنا

جودي قاطعته، مش بتقول لسانك تقيل يبقي متكلمش احسن


ادهم،انتي هنتيني قدام بنتي أنا مجنون ياجودي


جودي، تعرف اني كنت بخاف علي بنتي منك انا مش قادره اصدق ان في حب يوصل للدرجه دي انت عديت الحدود ياادهم انت نسيتني ياادهم نسيت ان أنا اللي حبيبتك وشريكت حياتك بقالي عشرين سنه متجوزاك من يوم مانور اجت وانت بعدت عني


ادهم، انتي بتقولي ايه بتخافي علي بنتي مني ده انتي اللي اتجننتي بجد أنا اللي شايفه انك بتغيري منها


جودي، انت شايف كده انا بغيير من بنتي انت اللي اتجننت


ادهم، نور راحت لجوزها خلاص ممكن نتعرف على بعض من جديد

جودي، أنا عندي ٣٩سنه جاي تقولي نتعرف على بعض وانا في العمر ده


ادهم، حبيبي اللي قدك لسه متجوزش


جودي، والله


ادهم، اه والله

جودي، ماشي ياادهم


ادهم، ماشي بيعرج


جودي، ده انا اللي لساني بيوجعني مش انت


ادهم ، سلامه لسانك ياقلب ادهم


جودي، والله شكلي هعمل حادثه أنا مش مصدقه نفسي ياولاد

ادهم، طب ممكن اطمن علي نور 


جودي، وربنا انتي اهبل😄😄


ادهم، تاني ياجودي 😡😡


جودي، اه تاني هي ضرتي دي بنتي وروحي وحته من قلبي ياادهم


ادهم، هي سمعتك علي فكره وعمل الاسبيكر


نور، وانتي كل حياتي يامامي


جودي، هو انت اتصلت


ادهم، اه ايوه يانور اخبارك


نور، الحمد لله تمام والله يابابي 


محمد، قوليله أنا هلبس هدومه لاني اخدت هدومي وانا ماشي

ادهم، يعني اخدت بنتي وكمان هدومي ده ايه القوه دي ياجبروتك

محمد، هاتي ياحبي أكلمه ايوه ياخالو


ادهم، انت خليت فيها خالو 


محمد، هو الشورت اللي عليه ورد ده جايب اتنين بس منه ليه


ادهم، هو انت شفتهم


محمد، لا أنا اخدتهم😄😄


ادهم، ماشي ياابن اختي مصيرك هتقع تحت ايدي أما ترجعلي بس


محمد، ?? حبيبي ياخالو والله


ادهم، ايه عايزني ارجع صح ارجع


محمد، ترجع فين علي بيتك ياباشا مش عايزينك دي الوقت

نور، اخص عليك يامحمد لا تعالي يابابي


ادهم، اهي بنتي عايزاني اهي رجعيني ياجودي 


جودي، وربنا لو ماسكت لهزقك اوقعك من العربيه


محم🤪🤪حبيبتي ياعمتو ياجامده


جودي، خلي بالك من نفسك ياحبيبي ومن مراتك


محمد، ماشي ياحبي والف سلامه عليك يا خالو


ادهم،، الله يسلمك ياحبيبي سلام يانور


نور، سلام يا بابي


جودي، ربنا يهديك يارب ياادهم

،،،،،،

احمد، ياللا يا كابتن وصلنا


زين، كارما عند مامتها بتستناني أنا ريح اروحها


احمد، ماشي يازين تصبح علي خير


زين، وانت من اهله يااحمد


،،،،

زين، سلام عليكم


كارما، وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته

زين، ازيك ياطنط عامله ايه


ام كارما ،الحمد لله يابني اقعد أنا عايزك


زين، خير يارب


ام كارما، اخوك عامل ايه الاول.


زين، الحمد لله بقي كويس واجا الحمد لله


كارما، طب كويس احنا مقولناش لبباك حاجه عشان ميزعلش

زين، طب كويس

ام كارما، هو انت موافقتش ليه علي عز أما طلب يخطب حور

زين، ليه حصل حاجه


ام كارما، لا أصل الولد هيموت عليها 


زين، بس حور قالتلي انها موافقه علي حسين


ام كارما، حور بتحبه واعترفتلي أنها بتحبه


زين، طب ودراستهم


ام كارما، يكملوها وهما في بيتهم


زين، بس دول عيال


ام كارما، حب العيال بيعيش وبيعمر 


زين، طب حور نامت 


كارما، لا ثواني هندهالك


حور، نعم يابابي


زين، انتي موافقه علي انك تتجوزي عز


حور بصت في الارض


زين، متبصيش في الارض وردي عليه


حور، ايوه يا بابي


زين، خلاص انا معنديش مانع يجي هو وأحمد وانا موافق


حور بفرحه ،بجد يابابي


زين، اومال كنتي مكسوفه من شويه يعني


حور سابتهم وطلعت تجرى طلعت تكلم عز تقوله


عز،ايوه ياحور انتي لسه صاحيه


حور، انت نايم خلاص سلام


عز،لا أنا صاحي في ايه صوتك فرحان


حور، مامي وتيتا كلمو بابي وهو وافق بس عايز بباك يكلمه

عز قام وقف مره واحده أنا رايح أقوله حالا


حور،فاته اجا من المشوار نام


عز ، هصحيه سلام


عز خبط علي الباب، بابا 

احمد، اي ياعز انت لسه صاحي


عز، عايزك في كلمه ضرورى


احمدفتح ،خير ياعز


عز، بابا أنا بحب حور وعايز اتجوزها


احمد، هو في ايه بتوصلو لتانيه كليه بتبقوا عايزين تتجوزوا عالطول


عز، أنا بحبها وعايز اتجوزها


احمد، طب بذمتك لو روحت لخالك وقولتله ابني لسه بياخد مصروفه مني وعايز يتجوز بنتك


عز، خالي موافق


احمد، انت عرفت ازاي


عز، قولت لطنط كارما اني بحبها


احمد، مش روحت من ورايا خلاص كمل وابقي اعزمني زى الغرب


نور، خرجت علي صوتهم العالي


نور، سيبه يعيش مع اللي قلبه اختارها يااحمد متقفش في طريقهم 


احمد، اقف في طريق مين دول عيال


نور، أنا متجوزاك وانا،١٨سنه


احمد، بس كنت ٢٧سنه وكنت دكتور وليا اسمي


عز، بابا أنا هشتغل وهصرف عليها من جيبي والله مش هخليك تصرف جنيه واحد علينا


احمد، مش مسأله فلوس المسألة الجامعه 


عز، هعرف أوفق وافق بقي والنبي


احمد، خلاص ياعز ماشي هكلم خالك الصبح 


عز راح حضنه وباسه وراح شال مامته وقعد يلف بيها بحبكم والله


احمد، طب سيب امك هتدوخ يامجنون


عز سابها وراح بيسها وطلع يجري


احمد، الوله اتجنن


نور??ربنا يخليهم لينا يارب

،،،،

بقيت البارت الاخير هنزلها كمان ساعتين




عملت جزء ثالث عشان الناس اللي اتعلقت بالرواية

 سلسله ابن عمي الجزء الثالث

بارت ٤٩

للكاتبه اميره محمود

ايوه بحبها ياجدو ونفسي اتجوزها انهارده قبل بكره أنا أول مابشوفها قلبي بيتكهرب ببقي نفسي أخدها في حضني وادخلها في قلبي 


محمود، اختشي ياولد انت بتكلم عن بنت ابني برديك أنا مرديش كلام من أكده أنا بجولك بتحبها ترد عليه باكده


عز، في ايه ياجدو اه بحبها هه هتجوزوهالي بقي


محمود، ماشي تعالي نشوف راي زين ولدي ومرته الاول


عز، مااحنا رايحين اهو يارب ميحصلش حاجه تبوظ الدنيا


محمود، ربنا يعمل اللي فيه الخير ياولدي


عز، يارب ياجدو


احمد، ياللا يا تعبلي قلبي احنا جهزنا ياللا عشان نروح ومن اولها بقولك متحرجنيش مع خالك فاهم


عز، ماشي يا دكتره ياعسل 


احمد، والله أنا مانا عارف انت هتبقي دكتور ازاي


عز، زيك ياولدي


احمد، امشي ياعز الله يسترك بدل مااحلف مانا رايح في حته


عز، ليه وعلي ايه أنا سكت خالص اهو ياللا بقي ياماما نازله سلمه سلمه

احمد، ماهو النوع بتاع امك مبيطرش🐥🐥


عز، غيرلها الحجاره ممكن تكون فضت🤪🤪


احمد، طب امشي ياخفيف


نور، وربنا هموووت😄😄


عز، بعد الشر عنك ياقلبي ماتجيبي بوسه وانتي قمر كده

نور حضنته وباسته


احمد بزعيييق، عز امشي من وشي ياللا 


عز، طب ياللا الفيلا جنبنا اهي يعني كلها خطوتين أنا هسبقكم أنا وجدو حبيبي


نور، بردك يااحمد مش هتتغير ده ابني ??


احمد، لا ده شحط وانا محبش كده


نور، والله انت غريب??


،،،،،،،،

في فيلا حسين والد كارما


زين، اهلا يااحمد اتفضل


حسين، والله ليك وحشه يابني ساكنين جنب بعض ومبنشوفش بعض غير كل فين وفين


احمد، مشاغل والله يا راجل ياطيب والله انت اللي وحشني 


ام كارما، اتفضلوا اقعدوا ياحبايبي


محمود، طبعا ياولدي انت خابر احنا عايزينك في ايه


زين، اكيد بس انا عايز اسمع راي احمد في غلطه ابنه عملها


احمد، خير يازين


زين، ابنك خطف بنتي امبارح يرضيك ده يااحمد 


عز، أنا خطفتها عشان كنت عايزها وانت رافضتني وسبتها أما هي قالتلي انها مش هتقل منك قدام حد وأنها هتقف جنبي لحد مانتجوز


احمد بزعييق، انت ايه ياأخي مبتحسش علي دمك تخطف بنت خالك 


عز ،بابا أنا


احمد قاطعه بقلم علي وشه😡😡


نور، ليه كده يااحمد هو عمل كده عشان بيحبها😧😧


عز، أنا ماشي يابابا ومش هوريك وشي تاني وشكرا ياخالو علي اللي حصل😣😣


احمد، في ستين داهيه😡😡


نور، عز استني ياعز وجت تروح وراه احمد شدها سيبيه ابنك قليل الادب


عز فضل يجرى في الشارع مش عارف يروح فين


نور، انت ايه انت وهو ماقالكم عمل كده عشان بيحبها واهو سابها ورجع ليكم تاني


احمد، متعليش صوتك😡😡


نور ،لا هعلي صوتي انا حره كسرتوا بخاطر ابني ليه


احمد،ابنك قليل الادب وخاله ممكن يشتكيه في أنه خطف بنت قاصر


نور، والله طب أنت مشتكتش احمد ليه زمان يابابا أما عمل اللي عمله واللا انت نسيت يااحمد بدايه علاقتنا


احمد،نور انتي اتجننتي انتي مش عارفه بتقولي ايه


نور، لا عارفه كويس أنا بقول ايه طلقني يااحمد


زين، في ايه يانور اهدي


نور، اهدي اه اهدي ازاي وانا منظر ابني وهو شيلني وبيلف بيا امبارح اول ما اقنعت أبوه يوافق أنه يخطب بنتك اهدي وانا شايفه الفرحه اللي في عنيه وهي بتتكسر قدامي اهدي ازاي


كارما، خلاص يانور اهدي وكله هيتصلح


نور، مفيش حاجه هتتصلح وانا مش عايزاك يااحمد وهطلقني برداك أو غصب عنك وياللا يابابا عشان نمشي


ايان، بابي الحقني يابابي حور قطعت شرايين أيدها ومش بتفوق


زين جرى علي الاوضه وشال بنته وجرى علي المستشفي

،،،،،،،،،

محمد ونور


محمد، اي ده مش كنتي بتخافي من البحر دي الوقت مش عايزه تطلعي منه خالص


نور، انت غيرت كل حاجه في حياتي 


محمد، خلاص ياحبي اي حاجه بتخافي منها أنا هعلمهالك عشان مش بحب اشوفك وانتي بتخافي


نور، طب أنا بخاف من الموت و الفراق 


محمد، كلنا بنخاف منهم متفكريش في حاجه من دي واحنا مع بعض 


نور، تعرف بابي وحشني اوي


محمد، بكره هنسافر ونرجع لحياتنا تعالي نستمتع بكل لحظه قبل مالوقت يعدي

،،،،،،،،

ادم، ايوه ياعز

عز، انت فين

ادم، في البيت مال صوتك

عز، طب ممكن اجي اقعد عندك يومين

ادم، تنور أصاحبي 

عز، طب هات العنوان

،،،،،،،،

في المستشفي

ام كارما، عجبك كده كان لازم تقولي لابوها اهي البنت هتموت بسببكم


كارما، قلبي مش متحمل كلمه انا حاسه اني هموت


محمود، ارتحتوا أكده خربتوا حيات الاتنين ليه أكده ياولدي ليه 

زين بدموع، لا حور مش هتروح مني أنا


محمود، انت ايه انت والله في سماه أن حصلها حاجه ماهسمحك يا زين ابدا


زين، أنا مش قادر والله


جودي،في ايه ياجماعه حور عملت كده ليه


نور، مش وقته ياجودي محدش قادر يتكلم


جودي، طب ايه اللي حصل


نور، واحده انتحرت والتاني طفش وأصحاب الجريمه قدامك اهم احمد جوزي وزين اخويا


جودي، طب اهدي بس وقوليلي ايه اللي حصل


نور، مش قادره اتكلم

،،،،،،،،

ايان بدموع مثل السيل ،احمد أنا برن علي عز مقفول 


احمد، طب في ايه بتعيطي ليه 


ايان، حور انتحرت يااحمد ومش عارفه أوصله


احمد، انتحرت ازاي وبعدين مش عز كان جاي عندكم يخطبها

ايان، موضوع طويل بس انا عايزه اوصل لعز


احمد، طب اهدي بس وقوليلي هي حصلها حاجه


ايان، مش عارفه هي في العمليات وبيقولو نزفت دم كتير

احمد، طب أنا هكلم صاحب عز كان كلمه من موبايلي 


ايان، حاول توصله والنبي يااحمد

،،،،،،،

ادم، عز في واحد عايزك


عز، أنا مش عايز أكلم حد


ادم، مش راضي يكلم حد خالص


احمد، قوله حور انتحرت وعايزينه ضرورى 


ادم، مش دي حور اللي معانا في الجامعه حبيبت عز


عز بلهفه في ايه 


ادم، اااا


عز، في ايه


ادم، حور


عز، هي اللي بتكلمك قولها شكرا اوي علي اللي قالته اكيد هي اللي قالت لابوها كانت بتضحك عليه


ادم، حور انتحرت ياعز


عز وقع علي ركبه رجله مشلتوش من الصدمه


عز بصوت مهزوز،هات الموبايل


ادم، اتفضل


عز، الو


احمد، ايوه ياعز حور في المستشفي تعالي ضرورى


عز بصوت كله حزن، مستشفي ايه


احمد، مستشفي بباك 


عز،ادم وصلني مش قادر ادوس علي رجلي


ادم، تعالي ياصاحبي

،،،،،،،،

في المستشفي


محتاجين دم حالا نزفت دم كتير بس عايزين نفس فصيلتها 


زين، ممكن تشوف فصيلتي أنا ومامتها 


ايان، وانا يابابي


زين، مينفعش ياحبيبتي


ايان، لا يابابي مفيش حاجه اسمها مينفعش


الكل راح يشوف فصيلته حور طلعت نفس فصيله نور


زين، لو مش عايزه أو مش قادره تتبرعي بلاش 


نور، أنا داخله ادي دمي لبنتي 


زين، وده عشمي فيكي


نور، أنا جاهزه


نور دخلت واخدت الابره ووصلوا الدم منها لحور


نور بتتامل حور وهي منهاره، ليه كده ياحور قد كده بتحبيه بتموتي نفسك عشانه والله ياحبيبتي هجوزهولك بس قومي بالسلامه بس


عز وصل المستشفي


عز بانهيار، جدو في ايه حور عامله ايه


محمود، ادعيلها يابني


عز بص لابوه بصه طويله كلها لوم وعتاب


احمد، بص في الارض بيحاول يهرب من نظرات عز


نور خرجت، عز حبيبي وراحت جرى في حضنه وتعيط


عز، حور عامله ايه وهو انتي كنتي جوه ليه


نور، كنت بتبرع ليها بالدم و


وقعت مغمي عليها


عز، ماما ماما فوقي 


احمد شالها ودخلها غرفه بالمستشفي وقعد يفوق فيها مبتفوقش جاب لها كذه دكتور 


زين خرج بصدمه كبيره علي وشه


زين، احمد نور حامل


احمد بصدمه،حامل ازاي


زين، والله زي مابقولك


احمد ، طب ماتقولش لحد الله يسترك دي هتبقي فضيحه

زين، فضيحه ماشي يا احمد أنا رايح اشوف بنتي


عز سمع الكلام اللي بين أبوه وزين 


عز ،حمدالله علي السلامه يا ماما 


نور، هو ايه اللي حصل


عز، في حد يتبرع بالدم وهو حامل


نور، ح ايه


عز، حامل ياماما


نور، انت بتكلم بجد


عز، اه والله كشفوا عليكي ولقوكي حامل


نور، طب قومني عايزه اروح لحور


عز، مينفعش تقومي خليكي نايمه عشان متقعيش تاني

احمد، عامله ايه دي الوقت يانور


عز، عن اذنك يا ماما أنا خارج لحور خرج من غير ما يعطي اهتمام لابوه


نور، ماشي ياحبيبي


احمد، مبترديش عليه ليه


نور لفت وشها الناحيه التانيه


احمد، هو انتي مكنتيش عارفه انك حامل


نور، متخافش هنزله 


احمد، ياريت عشان الفضيحه اللي هتحصل 


نور، ماشي ممكن تخرج عشان عايزه انام


احمد، لا

نور، براحتك وراحت مغمضه عينيها


احمد، فضحتيني قدام الكل يانور ودي الوقت انتي اللي زعلانه مني


نور، كسرت قلب ابني وضربته قدام الكل وعايزني اسكتلك


احمد، هو انتي لسه مش قادره تنسي ليه اللي كان حصل


نور، عشان انت بتعاقب ابني بنفس العقاب أما عمي ضربك بالقلم عشان اللي عملته فيه ابني مغلطش غلطتك ابني راجع نفسه وسابها ورجعها


احمد، بعد اتنين وعشرين سنه جايه تقولي مش قادره تنسي


نور، أنا عايزه أطلق كفايه كده


احمد، واللي في بطنك


نور، هنزله 


احمد، تمام بعد مانطمن علي حور أنا موافق اطلقك مش أنا اللي اخلي واحده ست تعيش معايا غصبا عنها


نور، اتفضل أخرج بقي عايزه انام


احمد، ماشي يانور وقام وخرج


نور قعدت تعيط بصوت عالي بسبب الكوارث اللي ورا بعضها


عملت جزء تالت عشان محدش يزعل اهو قولو رايكم بقي

وفي مفجأه البارت القادم اشوف التفاعل



سلسله ابن عمي الجزء الثالث

الحلقه الثانيه

بارت ٥٠

للكاتبه اميره محمود

الحمد لله حور فاقت وبقت كويسه

زين سجد شكر لله

كارما، أنا عايزه أدخلها يااحمد بعد ا ذنك


احمد، طب اتفضلوا بس بلاش كلام يضايقها


محمود، إياك اسمع حد منيكم يجول كلمه اتضايقها


عز، ماما أنا ماشي أنا اطمنت علي حور الحمد لله وانتي بقيتي كويسه همسي أنا بقي


نور، لا ياعز متسبنيش يابني عشان خاطرى 😭😭


عز، معلش ياماما مش هينفع معلش سيبيني والله هبقي اكلمك عالطول

نور، طب هتروح فين ياعز 


عز، ادم صاحبي قاعد في البيت لوحده بباه ومامته متوفين


نور، هتقدر تسيبني ياعز


جودي دخلت عليهم، مامي عامله ايه مالك انا بابي اول ماقلي اللي حصلك اجيت جرى


نور، أنا كويسه ياحبيبتي


عز، خلي بالك من ماما يا جودي لأنها حامل


جودي ،بجد يامامي الف مبروك ياحبيبتي


نور، أنا هنزله😔😔


جودي،لا يامامي حرام ده ذنب كبير😣😣


احمد دخل عليهم عز اول ماشافه


عز، طب أنا ماشي سلام ياماما😡😡


نور، ماشي ياحبيبي خلي بالك من نفسك


احمد، اخبارك ايه دي الوقت


نور، زي مانت شايف جودي معلش روحي اطمني علي حور وانا جايه وراكي


جودي، ماشي يا مامي


احمد،. هتروحي وإلا تعبانه تباتي


نور، لا أنا هقعد لحد ما اطمن علي حور وهمشي عالطول بس مع بابا علي الصعيد

احمد، اللي انتي شايفاه اعمليه


نور، انا عايزه زين عشان لو انزل البيبي قبل ما اروح


احمد،هندهله يعملك العمليه أو يعطيكي حاجه تنزله


نور، زمان أما اكتشفت أني حامل والحمل ده جاي من اغتصاب مرضتش تخليني أنزله ودي الوقت وأنا مراتك عايز تنزله لاحول ولا قوة الا بالله


احمد، عشان زمان كنت ظلمك وانا مش قاصد وكنت حاسس ان دول هيكونوا سبب في انك تنسي اللي حصل وربنا رزقنا بيهم عشان تنسي ونحب بعض بس بعد الحب اللي حبتهولك قولتيلي مش قادره تنسي اللي عملته فيكي وانتي عارفه ومتأكده اني مظلوم لا وبتهنيني قدام الكل أنا مش عايزك يانور مش عايز حاجه تاني تربطني بيكي كفايه إهانات فيه


نور بدموع ، ولا أنا عايزاك يااحمد وطلقني


احمد، ماشي يانور بس تقومي بالسلامه وانا هكلم عمي واطلقك

،،،،،،،،،

عند حور

زين، حبيبتي حمدالله على السلامه ازاي تعملي كده فيا ياحور

حور عماله بتعيط


كارما، حبيبتي انتي كويسه دي الوقت


حور، اطلعوا بره مش عايزه اشوف حد اطلعوا كلكوا بره أنا بكرهكوا


محمود، ماشي يابتي اهدي بس وياللا اخرجوا بره


حور قعدت تعيط جامد بسبب اللي عملوه في عز

،،،،،،،

محمد ونور


محمد، ياللا ياقلبي عشان نرجع لتعب القلب تاني


نور ،تعب قلب ايه ياحبيبي بعد الشر


محمد، حاسس ان ادهم ابوكي ماهيصدق أن احنا رجعنا وهيرجع يقرف فينا


نور، ادهم ابويا ههههه مسمعكش كان


محمد قرب منها جامد، كان اي


نور، كان وراحت بصه وراه اي ده بابي انت اجيت


محمد بيبص بلهفه


نور،هههههههههه وضحكت عليك


محمد، ماتيجي نقعد يومين كمان


نور، مااحنا لو رجعنا مع بعض بردك يا مودي 


محمد، مودي والله الواحد كان بيتنشق علي نظره


نور، تعرف انا مكنتش بحب اشوفك


محمد، 😔😔ليه كنتي بتكرهيني


نور، ههههه لا ياحبيبي كان قلبي بيقعد يدق بسرعه وبحس أن في نار في دماغي وياسلام بقي أما تطردتني من السكشن

كنت هموت وادخل واقولك اسفه والله اللي بيني وبين عز لعبه


محمد، لعبه ده انا كنت بموت أما كنت بشوفه بيتكلم في الموبايل كنت بفكر أنه بيكلمك


نور، تصدق وحشني 


محمد، والله

نور، والله مش صحبي


محمد، ابقي اسمعك تقولي كده تاني


نور، ده اخويا الصغير يا اهبل


محمد، تعالي نكلمه هرن عليه يارب يرد عشان مفيش حد بيرد خالص

عز، محمد عامل ايه


محمد،. كويس ياحبيبي اخبارك


عز، الحمد لله تمام 


محمد، مال صوتك وايه الدوشه اللي جنبك دي


عز، مفيش 


ادم،. ياعز انهارده اول يوم شغل ليك سيب الموبايل عشان متترفدش

محمد، هو في ايه انت بتشتغل ليه


عز، مافيش أنا هقفل دي الوقت سلام وراح قافل السكه


نور،في ايه يا محمد


محمد، عز اخويا بيشتغل في حاجه حصلت لازم نرجع دي الوقت


نور، طب ياللا بينا الشنط جاهزه

،،،،،،،،،،

نور قامت دخلت لحور


نور، ازيك ياحبيبتي والله عارفه انتي تعبانه من جوه ازاي بس غلط لازم تقومي علي رجلك 


حور، عمتو مش عايزه اتكلم😭😭


نور،لاهتكلمي وتقولي كل حاجه بتحبيه


حور، قلبي وجعني عليه وهو بيتكسر قدامي من بابي وانكل احمد

نور، عارفه أنا اتبرعتلك بدمي ليه عشان بيجرى في دمي حب عز هو عن اخواته ليه معزه كبيره في قلبي وهو دي الوقت بقي في قلبك وفي دمك


حور، أنا بحبه اوي ياعمتو😭😭


نور، خلاص ياحبيبتي متعيطيش وانا هقف جنبك ومعاكي للنهايه

حور، هو فين


نور ،اطمن عليكي ومشا وساب الدنيا وطفش من ابوه


حور، انا عايزه أكلمه


نور، ماشي ياحبيبتي هاتصلك بيه اهو


عز، ايوه يا ماما 


حور، أنا اسفه ياعز


عز، حور انتي كويسه 😣😣


حور، كويسه والله متزعلش مني


عز، كنتي عايزه تسيبني وتروحي مني ياحور


حور، مقدرتش اشوف اللي حصلك أنا عمري ماهكون غير ليك ياعز


عز، أنا هعافر لحد ما تبقي مراتي ياحور 


حور، وانا معاك للنهايه ياعز سلام يا حبيبي


عز، سلام يااغلي من حياتي


نور اخدت التليفون ،انا خارجه ياحبيبتي مش عايزه حاجه مني


حور، خليكي معايا ياعمتو


نور، أنا معاكي بس هخرج في موضوع كده هخلصه واجيلك


حور ،ماشي ياعمتو

،،،،،،،،،

زين، البنت معدتش طيقاني


كارما، أنا اللي غلطانه ياريتني سمعت كلام ماما 


ام كارما ،بعد ايه الحمد لله أن البنت مراحتش مننا


كارما، بس بقت بتكرهني ياماما


نور، زين لو سمحت عايزاك في موضوع تعالي معايا مكتب احمد

زين خبط علي باب احمد ودخل هو ونور


نور، زين أنا وأحمد اتفقنا أن إحنا هنطلق وعايزه انزل البيبي اول

زين، أظن أنه دكتور جراح وانتي دكتوره وعارفين كويس أن الدكتور اللي بيعمل كده بتحسب عليه جريمه وده ضد القسم وضد أخلاقي المهنيه


نور، أنا عندي حفيده ازاي اروح اخلف تاني


زين، نور انتي عندك كام سنه

نور، كلها ست شهور وابقي أربعين


زين، علي فكره ده غلط علي حياتك وكمان البيبي عمره اربع شهور يعني لو حتي جيتي تنزليه فهتبقي عمليه وممكن يحصلك نزيف


احمد، بس انا مش عايزه


زين، الكلام ده ماتقولهوليش كنتو قولتوه لنفسكم مابتخديش البرشام ليه يا نور

احمد بص انور بصدمه، هو انتي مكنتيش بتاخديه


نور، عشان بيتعبلي معدتي جامد


احمد، نور انتي مكنتيش خايفه من الفضيحه زى ما بتقولي انتي كان نفسك تخلفي  في العمر ده


نور، اه يااحمد كان نفسي اخلف وكنت حاسه كمان اني حامل واتاكدت وجبت شريط وكنت مستنيه اول ما بطني تكبر واعملهالك مفجأه وعارف ايه كمان أنا سيبالك الدنيا وماشيه زي ابنك ماطفشته ومش هنزل البيبي وملكش دعوه تاني لا بيا ولا بولادي وسابته وخرجت


،،،،،،،،،

نور، ايوه يا جودي تعاليلي حالا أنا تحت المستشفي


جودي، طب نزلالك اهو 


جودي نزلت جرى 


جودي، في ايه يانور


نور،. أنا ممكن آيات عندك انهارده


جودي، تنورى بس في ايه مالك 


نور، مش قادره اتكلم تعالي معايا عايزه انام


جودي، طب ياللا تعالي اركبي أما اوصلك

،،،،،،،،،

احمد روح الفيلا لقاها هاديه الانوار مطفيه مفيش روح في البيت طلع غرفته دخل وفضل يفكر في كلام نور لحد مانام بهدومه


محمد ونور وصلو الفيلا


محمد، هي الانوار مطفيه ليه


نور، طب تعالي نطلع نشوفهم


محمد خبط علي غرفه بباه ،بابا ماما 


احمد صحي مخضوض فتح الباب، حمدالله على السلامه يا محمد

محمد، بابا هو انت كنت نايم كده بهدومك


احمد، راحت عليه نومه


محمد، طب ماما فين


احمد،. عند خالك ادهم


محمد، هو عز بيشتغل ليه


احمد بصدمه، هو بيشتغل


محمد، اه كلمته وكان بيشتغل في حته كلها دوشه


احمد، معرفش يامحمد


محمد، طب أنا هنزل اروح أنا ونور لماما نطمن عليها


احمد، ماشي 

،،،،،

البارت الجديد شديد


البارت 51_52_53_54_55 من هنا هنا




تعليقات

التنقل السريع