القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

سلسله ابن عمي الجزء الثالث بارت 51_52_53_54_55 للكاتبه اميره محمود في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

سلسله ابن عمي الجزء الثالث
بارت 51_52_53_54_55
للكاتبه اميره محمود
ممكن ادخل
انا تعبانه وعايزه انام
زين عنيه دمعت، طب ممكن تسمعيني😭😭

حور قامت مره واحده، طب انت بتعيط ليه

زين، عشان اكتر حاجه اتمنتها وفرحت بيها كانت عايزه تموت نفسها وتبعد عني

حور قامت حضنته، انا آسفه يابابي😔😔 

زين، عملتي في نفسك كده ليه ياحور

حور، عشان كلكم كسرتوه والله يابابي اول ماقولتله مش أنا اللي تعمل كده في ابوها سابني واخدني رجعني والله يابابي هو عمل كده عشان بيحبني والله

زين، تموتي نفسك عشان اللي حصله طب ليه تبقي انانيه في حبك ونسيتيني أنا وامك اللي مش بتبطل عياط لا راضيه تاكل ولاتشرب تحرمينا منك عشان كنا بنفهمه أن اللي عمله ده غلط ليه ياحور أنا مش بعرف انام غير أما بطمن عليكي انتي واختك واتاكد انكم كويسين

حور،😭😭انا آسفه يابابي

زين، انا بجد زعلان منك يعني لو اتجوزتيه هتنسيني حرام عليكي بجد 
حور، أنا عمرى مااقدر انساك عشان انت ابويا حبي الاول والاخير بس والله غصبا عني أنا انهرت اول ماشفت انكل احمد بيضربه بسببي كان نفسي اخلص من حياتي عشانه

زين، تخلصي من حياتك عشانه😧😧

حور، ايوه يابابي عشان أنا وعدته اني هقف جنبه لحد ماتوافقوا
زين بزعيييق، طب رنيلي كده عليه عشان مبيردش علي حد ومتقوليش مش معايا رقمه 

حور، ليه يابابي 😣😣

زين، ملكيش فيه رني بس😡😡

حور ،حاضر ،،،،،،،،،الو😔😔
زين، هاتي ايوه ياعز 

عز، نعم

زين، نعم الله عليك يا حبيبي انت فين

عز، مش فاضي شغال

زين، هو انت اشتغلت

عز، ايوه عايز ايه ياخالو عشان والله مافاضي

زين، عايزك تجيب ابوك وتاخدوا نور وتتصافوا وتعالي انزل انت وكارما وحور تجيبوا الشبكه

عز، يعني بعد ماهني وضربني قدامكم كلكم عايزني اروح اصالحه مش هينفع ياخالو لو عايزني ممكن اجي لوحدي والشبكه أما احوش فلوسها من شغلي 

احمد اجا من ورا، أنا آسف ياعز

عز بيلتفت بلهفه شاف أبوه واقف وراه وشكله حزين

عز، طب اقفل دي الوقت يا خالو وهكلمك 

زين، هو ابوك اللي بيتكلم ده

عز، اه سلام دي الوقت ياخالو

زين، ماشي ياحبيبي حاول تهدي الأمور سلام

عز، حضرتك جاي ليه

احمد ، جاي اخد ابني ويرجعلي أنا اتهورت عليه بس لازم يسامحني
عز، مش لازم يسامحك حضرتك مفيش ولاد هنا دور عليهم في مكان تاني
احمد وعنيه اتملت دموع راح يركب عربيته

عز صعب عليه منظر أبوه ، بابا 

احمد أتلفت له

عز راحله جرى ورمي نفسه في حضنه ، أنا اللي آسف يا بابا😭😭

احمد، هتروح معايا

عز، أما اخلص شغلي

احمد، يعني ابوك صاحب مستشفي وانت كلها كام سنه وتبقي دكتور وفي الاخر بتشتغل في بنزينه

عز، أنا هسيب الكليه واشتغل

احمد، خلاص تعالي اشتغل في المستشفي ومتسبش الكليه 

عز، هتشغلني دكتور🤣🤣

احمد، لا مريض  ياللا ياخفيف

عز، طب هدخل اعرفهم واغير وهدومي واجي معاك

احمد ،ماشي هستناك
،،،،،،،،،
نور،. مش هرجع يامحمد

محمد، ياماما ساعه شيطان وراحت لحالها

نور، لا هو قال إنه مش عايزني

محمد، خلاص انا هخليه يجي ياخدك

نور، عشان خاطرى بلاش تقوله حاجه  وياللا روح انت ومراتك عشان وراكوا جامعه بكره

ادهم، طب ماتروح يامحمد ياحبيبي وسيبلي بنتي😄😄

محمد، لا ده علي جستي ياللا ياروحي قبل ما ينشف دماغه☺️☺️

جودي، طب ما تباتوا معانا انهارده تعالو نتعشي وباتو وروحوا الجامعه بكره وبعدين روحوا

نور، ماشي يا محمد والنبي اصلي هموت وانام

محمد، لا أنا هروح عشان بابا شكله ماتغداش اصلا وغير كده ده كان نايم بهدوم الشغل بابا شكله تعبان مش هقدر اسيبه

نور احمد صعب عليها ، طب معلش يانور ياحبيبتي روحوا عشان خاطرى

نور، ماشي يا عمتو مامي موبايلك بيرن

جودي،ده خالك هاتي ،ايوه يااحمد

احمد، ازيك ياجودي

جودي، الحمد لله انت عامل ايه ياحبيبي

نور قامت جرى ترجع🤮🤮

احمد، ايه الصويت ده

جودي، دي نور بترجع انت عارف مراتك ووحمها 

محمد بص  لنور بصدمه، هي ماما حامل😧

احمد، هي كويسه 

جودي، لا مش كويسه يااحمد لم نفسك و تعالي خد مراتك وصالحها

احمد، أما تنزل اللي في بطنها الاول

جودي، اقفل يااحمد سلام وقفلت السكه في وشه

نور، هي عمتو حامل

جودي، اه في اربع شهور 

محمد، 🤣🤣يعني اخويا هيبقي سن ولادي

نور دخلت الاوضه وباين عليها التعب

جودي، ربنا يستر وميحصلكيش حاجه بدالك عارفه انك حامل بتتبرعي بالدم ليه

نور، يعني اسيب البنت تموت

جودي، كان ممكن حد تاني يبقي نفس الفصيله

نور، ربنا يستر

محمد، مبروك يا ماما والله فرحتلك

نور، مبروك ياعمتو ربنا يقومك بالسلامه

نور، لحقتي تقولي ياجودي

جودي، مانتي اللي فضحتي نفسك ورجعتي

مجمد، طب احنا هنروح بقي عشان تنامي وترتاحي

،،،،،،،،،،،
احمد، تعالي نتعشي في اي مطعم يا عز

عز، انت عايز ماما تنزل اللي في بطنها ليه انت مش خايف عليها

احمد،. خايف عليها طبعا بس مينفعش سننا كبر وغير كده هيبقي شكلنا وحش في المجتمع

عز، سنكم مكبرش عادي علي فكره ناس كتير بيخلفو في سن ماما والمجتمع اللي هو ايه كلنا عايزينه وماما عايزاه علي فكره
احمد، بس انا مش عايزه

عز، بابا هو لو انا مت هتزعل

احمد، بعد الشر عنك ياحبيبي ليه بتقول كده

عز، يعني خايف عليه ماهو علي فكره يبقي اخويا والمفروض ملناش دعوه بحد وتحبه زي ما بتحبني أنا وأخواتي

احمد، غير الموضوع أنا جعان تعالي وصلنا المطعم ياللا بينا

عز، بابا تليفونك بيرن

احمد، ده محمد الو ايوه يامحمد

محمد، بابا انت فين احنا حاطينا العشا وبنستناك

احمد، كلو انتو ياحبيبي أنا وعز في المطعم بنتعشي

محمد، ماشي يابابا سلام يا حبيبي

عز، هو محمد اجا

احمد، اه في الفيلا ياللا نتعشي شوف هتعزمني علي ايه انا شايفك اخد فلوس 

عز، يعني جيبني مطعم زى ده وتقولي اعزمني اللي معايا يجيب بيضتين مدحرجين ومن غير عيش

احمد، 🤣🤣 خلاص ياعم أنا عازمك

عز، ايوه كده ياحج 😄😄

احمد، وحشني لماضتك عارف انت دونا عن اخواتك ليك مكان كبير في قلبي

عز، بأماره القلم اللي ادتهولي قدام الكل

احمد، عز انت شايف نفسك غلطان واللا لا

عز، غلطان بس والله عشان بحبها

احمد، ياللا كل قبل مالاكل يبرد

عز، احلي حاجه فيك يا بابا انك بتغير الموضوع في ثانيه

احمد،🤣🤣
،،،،،،،،
تاني يوم

محمد،ياللا يانور هنتأخر عالجامعه

نور، ثواني مش هنمشي غير أما نفطر

محمد، ماشي ياماما ياللا بينا

نور، ماما ماشي ياحبيبي ياريت تكون شايفني زيها

محمد، انتي بجد حنينه حنيه امي ربنا يهديها هي وبابا ويرجعوا
نور ،ياربةياةحبيبي

في الجامعه

محمد فتح باب العربيه، ياللا انزلي عشان المحاضره هتبتدي

نور، متقولش لحد أن احنا اتجوزنا عشان هيقولو مرات الدكتور راحت مرات الدكتور اجت

محمد، ماشي بس ياللا احنا واقفين قدام الجامعه اصلا 

نور، ماشي سلام اشوفك جوه

في المحاضره

محمد، وحشتوني ياجماعه اخباركم

الطلبه ،وانت وحشتنا يادكتور

طالبه جنب نور، يخربيت جمالك والله لهعلقك

اللي جنبها، ده انت حتت مز يخربيت طعامه امك

نور دمها غلي ،. ماتلموا نفسكم انتم الاتنين

واحده منهم، طب وانتي مال امك مش ده اللي طردك قدامنا كلنا احنا لو منك منطقش نشوفه بس شكله عجبك

نور، انتو اصلا

محمد قاطعها، في ايه يانور

الله ده طالع عارف اسمها مش بقولك شكله عجبها 

نور، ايوه عجبني عندك مانع

ده انتي بجحه اي ده🤭🤭

محمد، لو مسكتوش هطلعكم بره

نور،خلاص يا مودي قصدي يا دكتور

محمد بصدمه،نووووور

البت دي مش مظبوطه يادكتور

محمد، احترمي نفسك واتكلمي عن مراتي حلو

مراااااتك

نور، ايوه مراته 

هو انت طردتها قدامنا وروحت تصالحها اتجوزتها 🤣

محمد، أنا هلغي المحاضره لو سمعت صوت تاني نور لو سمحتي تعالي اقعدي هنا

نور، لا انا مرتاحه هنا

من اولها مفيش سمعان كلام لا دي بتصغرك من اولها قدامنا

محمد، نور انتي والاتنين اللي جنبك بره

نور بصدمه،. ماشي

ياللا ياكتكوته ابقي عقبيه في البيت🤣🤣 واضربيه ديده

،،،،،،،،،،
بعد المحاضره

محمد، الو انتي فين

نور، روحت

محمد، روحتي لوحدك ليه

نور، أنا روحت بيت بابي ومش مروحه البيت سلام وقفلت في وشه

محمد اووووف أنا ايه اللي خلاني اتجوز مانا كنت كويس

،،،،،،،،،،
في بيت جودي

محمد، ازيك ياعمتو هي نور فين

جودي، امك واللا مراتك 🤣🤣

محمد، متهزريش ياعمتو

جودي، ادخل صالحها وخدها قبل ماادهم يجي وميصدق وميرضاش يخليها ترجع

محمد، طب عن اذنك أنا دخلها

جودي، ادخل ياحبيبي

محمد دخل فتح الباب لقاها قاعده علي الارض وضامه رجليها وحاطه رأسه علي رجليها وعماله تعيط

محمد، مش كفايه بقي 

نور، أخرج بره يامحمد 

محمد، لا مش خارج يعني بتغلطي وترجعي تشيليني غلطك

نور، أنا مغلطش علي فكره

محمد بزعييق، لا غلطتي ماسمعتيش كلامي ليه أما قولتلك اقعدي في مكان تاني

نور، عشان مش عايزه احسسسهم أنهم انتصروا المفروض كنت قومتهم هما

محمد، متقولش أن احنا متجوزين واول مادخلتي مودي عايزه تخليهم يقولو عليكي شمال

نور، اانا

محمد، أنا ماشي هتيجي معايا

نور، لا 

محمد، طيب ماشي سلام وأما تهدي انتي عارفه الفيلا فين

نور، مش هروح
محمد سابها وخرج

نور، في ايه يابني

محمد، مفيش انتي كويسه ياماما

نور، الحمد لله 

محمد، طب عن اذنك أنا مروح عشان تعبان

نور، استني خد مراتك

محمد، هي مش عايزه تروح براحتها أنا ماشي 

وسابهم ومشي

جودي دخلت لنور

جودي ،انتي هتفضلي دماغك ناشفه لحد امتي

نور، مامي لو سمحتي سيبيني لوحدي

جودي، ماشي يا نور أما يجي ابوكي ليه صرفه تانيه معاكي

نور ،اصلا بابي هيفرح بيا 

جودي، هيفرح انك هنتي جوزك قدام الطلبه

نور، أنا مهنتوش

جودي، طب أما متسمعيش كلامه ده يبقي اسمه ايه

نور، مامي سيبيني معلش

عدي شهر علي ابطالنا ونور مرات احمد زي ماهي عند اخوها ونور مرات محمد مش راضيه تروح

،،،،،،
في الجامعه محمد ونور داخل المحاضره مبيدلهاش اي اهتمام
نور في سرها ،اه هموت وارجع  مش قادره امسك نفسي

محمد في سره، هي مالها شكلها تعبان

نور قامت تروح التيوليت ملحقتش نفسها وراحت رجعت في السله جنب الباب

محمد راح لها وفضل واقف جنبها ماسكها لحد ماخلصت

محمد، تعالي اوديكي تغسلي وشك 

ساب الطلبه واخدها ووداها التيوليت غسلها وشها

ايه بقيتي احسن

نور ،اه بس معدتي وجعاني

محمد، طب أنا هستأذن واروحك

نور، لا أنا بقيت كويسه عن اذنك وسابته وخرجت دخلت السكشن

محمد، أنا آسف ياجماعه 

طالبه ، اي يا دكتور جاي بيبي واللا ايه

محمد فضل واقف متصنم وراح باصص علي نور 

نور حركت دماغها بلا

محمد،خلينا نكمل المحاضره ياللا
،،،،،،،،
بعد المحاضره في الشارع قدام الجامعه

محمد، ياللا تعالي اوصلك

نور، لا هاخد تاكسي

محمد،. اركبي وراح شددها مركبها

نور، محمد لو سمحت متمسكنيش كده

محمد، والله لو بطلتي تنشيف دماغ مش هعمل كده

نور، أنا هروح بيت بابي

محمد، ماشي براحتك أنا حبيت اوصلك عشان شكلك تعبان

نور، ماشي 

محمد، هو انتي مالك

نور، تعبانه شويه معدتي وجعاني

محمد، اممممم سلامتك

نور ،شكرا
،،،،،،،
في بيت جودي

جودي، اي ده اتصالحتوا

نور، لا أنا دخله انام

جودي، طب تعالي هنتغدي سوا 

نور ،مش قادره احط حاجه في معدتي

جودي، ليه مالك

نور، مفيش تعبانه أنا داخله انام

محمد، هي ماما فين

جودي، بتطبخ في المطبخ اقعد اتغدي معانا 

محمد ، طب تمام هتغدي هنا انهارده

نور ، حبيبي حماتك بتحبك انا عامله الاكله اللي بتحبها فراخ مشويه ومكرونه بيشاميل

جودي، طبعا بحبه ده حبيبي ابن حبيبي

نور، طب هي نور فين 

جودي، هدخل اخليها تخرج عشان نتغدي

نور ،ماشي ياللا أنا هحط الاكل اهو

جودي، معلش اومي متحرجيش عمتك اول مره تطبخ هنا هتقول انك قرفانه من طبيخها اومي

نور، ماشي يا مامي أنا جايه وراكي 

قعدوا عالسفره يتغدوا 

ادهم، ازيك يا محمد

محمد،الحمد لله ياخالو كويس انت عامل ايه 

ادهم ،الحمد لله

نور، نور خدي طبقك اهو ياحبيبتي 

نور،شكرا ياعمتو 

محمد ،والله وحشني أكلك ياماما

نور بنت جودي  بصت له أنه مجبش سيره اكلها أنه وحشه وفجأه

نور، اااه الحقيني يامامي وقامت تجرى ترجع في التيولت

،،،،،،،،
خرجت من التيوليت

محمد، غيري هدومك وتعالي اوديكي لدكتور

ادهم، مالك يانور

محمد، علي فكره حصلها كده بردك في الجامعه في قلب المحاضره
جودي، طب ثواني رايحه لزين وجايه

،،،،،،
جودي ، خبطت عالباب

ايان، ازيك يا طنط جودي

جودي، الله يسلمك ياحبيبتي هو بابا موجود

ايان، اه احنا بنتغدي تعالي ادخلي

جودي دخلت لزين، زين معلش اسفه اني جيت دي الوقت

كارما، اسفه مين يابنتي اقعدي اتغدي معانا

جودي، أنا كنت عايزاك يازين تكشف علي نور أصلها بترجع وتعبانه وانا شاكه في حاجه فتعالي معايا

زين، طب هغسل أيدي وجاي معاكي اهو

كارما، اقعدوا اتغدوا يابنات وانا هروح مع بابا 

،،،،،،البارت الجاي شديد جوي يا خال اشوف التفاعل عشان اعرف رايكم


سلسله ابن عمي الجزء الثالث
البارت ٥٢
للكاتبه اميره محمود
مبروك ياحبيبتي حامل

محمد، بجد ياخالو

ادهم بفرحه، انت متاكد يازين يعني هيبقي عندي حفيد

زين، في ايه ياجماعه اه حامل مش مصدقين ليه

جودي??هتولد بعد حماتها بتلت شهور

نور، بتضحكي عليه ماشي ياجودي مبروك يانور ياحبيبتي

نور، الله يبارك فيكي ياعمتو يارب

ادهم، اومي ياللا روحي مع جوزك

جودي، بسم الله الرحمن الرحيم العفريت اللي عليك راح 

نور، بابي مالك انا نور حبيبتك

ادهم، ماشي بس اومي ياللا روحي مع جوزك

نور، لا مش هروح معاه يابابي ومش عايزه ارجعله اصلا

ادهم، بصي أنا سيبتك شهر بحاله تريحي اعصابك مش معني كده اني شايف اللي عملتيه مع جوزك صح

نور، يابابي هو طر

ادهم قاطعها، عشان انتي محترمتهوش قدام زمايلك اللي هما طلاب وهو دكتور

نور، يابي مش رجعه

محمد بزعل، سيبها براحتها يا خالو أنا ماشي يا ماما مش عايزه حاجه

نور، لا يا حبيبي خلي بالك من نفسك

محمد، ماشي يا حبيبتي سلام ونزل

جودي، والله ماعندك دم كسرتي فرحته يوم ماعرف انك متزفته حامل

نور، عن اذنكم ياجماعه أنا داخله انام

جودي، اهي عمتك دخله تنام وهي زعلانه منك هي كمان

نور، يا مامي المفروض أنا تعبانه تسيبيني انام

زين، أنا عرفت اللي حصل عالفكره بصراحه انتي غلطانه يانور جدا وكمان كلام البنات اللي قالوه حرق دمه اكتر انتي محترمتهوش وقللتي منه والمفروض هو اللي يكون زعلان

نور، بس ياعمو المفروض كان طردهم هما بس

زين، مينفعش لازم كلكم عشان محدش يشتكيه بذمتك قلبك موجعكيش عليه وهو نازل نفسه مكسوره هو انتي مبتحبهوش

نور بدموع،. بحبه والله ياخالو

زين، طب ينفع اللي حصل

نور، بصراحه لا

زين، طب اومي اوصلك تروحي

نور، ماشي

جودي، طب ماتحاول تصالح نور وأحمد بدالك جامد اوي كده في الاقناع
كارما، زين متفاهم جدا وده اللي بيعجبني فيه 

زين، ربنا يخليكوا ليا بس ياللا اخرجوا عشان نور تغير هدومها

جودي، ربنا يهديكي يابنتي زي ماهدي ابوكي??

ادهم، بردك??

جودي، ده انت حبيبي يا دودو

كلهم خرجوا يضحكوا

نور، أنا خلصت ياخالو

زين، ياللا بينا

،،،،،،،
في الفيلا
زين، ياللا ياحبيبتي اطلعي 

نور، ماشي ياعمو سلام

نور طلعت غرفتها هي ومحمد ملقتهوش

نور، ياترى راح فين اوف ده شكله بياخد شاور أما اغير هدومي وانام عشان يخرج يتفاجئ بيا

نور اجت تنام موبايل محمد رن التروكولر كتب جوليا

نور،جوليا وراحت تخبط علي الباب

محمد فتح ،هو انت اجيتي

نور، جوليا عايزه منك ايه

محمد، جوليا مين

نور، متستعبطش اهي بترن تاني رد واعمل الاسبيكر

محمد، ماشي الو

جوليا، ازي حضرتك يا دكتور

محمد، الحمد لله تمام

جوليا ، دكتور محمد كنت عايزه أسألك علي حاجه

محمد، تحت امرك

كل ده وتحت نظرات نور اللي كلها شرار??

جوليا، هو دكتور نادر مصطفي كان متقدملي وانا طبعا مليش حد غير مامي وخالو في الصعيد مش هنا فكنت عايزه أسألك لو الموضوع تم ممكن حضرتك تقف معايا كاخ لأن مليش حد

محمد بص لنور وحركت دماغها بايوه

محمد، طبعا أنا تحت امرك

جوليا ،متشكره لحضرتك جدا سلام

محمد ،الشكر لله سلام

محمد، انتي جيتي امتي وازاي

نور ، دي الوقت وعمو زين اللي جبني

محمد، اممم 

نور، انت بتلبس هدوم خروج ليه خارج

محمد، طب وانتي مالك

نور، مالي ونص مراتك وراحت حضناه وحطه أيدها علي أيده وراحت حطاها علي بطنها وام ابنك

محمد، وده من أمتي

نور، من دي الوقت

محمد، نور أنا بحبك وكل حاجه بس ليه انتي مصممه تعملي مشاكل عالطول معايا بعدتي عني شهر بحاله ومتكلمتش وسيبتك لحد ماترجعي لوحدك أنا مش برغمك علي حاجه ابدا بس تصرفاتك بتزعلني حتي اول ماشفتيني فرحان انك طلعتي حامل زعلتيني وحرجتيني بردك قدام الكل

نور بدموع، أنا اسفه والله بس غصبا عني أنا فجأه يلاقي نفسي فرحانه وفجأه ازعل من نفسي

محمد، طب انتي بتعيطي ليه دي الوقت

نور، مش عارفه

محمد، انتي اتجننتي

نور، مش عارفه

محمد،.طب اهدي بس انا نازل خارج مع صحابي 

نور، وهتسبني

محمد، مانا متفق معاهم علي اساس اضيع وقت مكنتش اعرف انك جايه

نور، تمام روح يا حبيبي وانا هنام شويه عما تيجي

محمد ، انتي كويسه 

نور، اه طول مانا وياك كويسه

محمد،اي ده انتي مين انت مين ياعم اسماعيل

نور، بس يارخم

محمد، بقولك اي أنا هخلع من صحابي أنا وحشني الكلام الحلو ده

نور، لا روح أنا كده كده هموت وانام

محمد، خلاص ماشي ياروحي أنا هنزل سلام

نور، سلام ياحبيبي
،،،،،،،،،،
بعد مرور شهرين والكل تمام معادا احمد ونور وعز وحور
في المستشفي
احمد، هموت ياماما همووووووت

جودي، احمد الحقني شكلها الزايده

احمد، طب أنا هحطه عالاشاعه

بعد شويه 

جودي، اي يااحمد

احمد، هيدخل العمليات فورا الزايده 

جودي، ياحبيبي يابني

احمد، أنا داخل حالا اعملهاله

،،،،،،،
نور اجت جرى، في ايه ياجودي

جودي، الزايده يانور 

نور، ربنا يطمنك متخافيش ياحبيبتي 

جودي، يارب والنبي أنا خايفه اوي

بعد شويه احمد خرج اول ماخرج لقا نور واقفه في وشه اول مره يشوفها من ساعه مااتخنقوا

جودي، ايه الاخبار يااحمد 

احمد، الحمد لله عملتهاله و فاق ياحبيبتي 

نور حاولت تبعد عنيها عن احمد، الحمد لله ياجو ااااااااه
جودي، نور مالك في ايه

نور، بطني الم رهيب 

احمد ، جابلها كرسي اقعدي 

نور، لا اااه 

جودي، مش وقت عناد يانور اقعدي عشان نوديكي لزين

،،،،،
عند زين

زين، مالك يانور مالك 

نور، بطني الم رهيب 

زين ،طب تعالي اطلعي علي السونار

احمد، هاتي ايدك عشان اطلعك

نور، لا طلعتي يازين

احمد اضايقك وخارج

جودي، رايح فين خليك واقف نطمن عليها دي في السابع 

احمد، طب خليكي معاها وانا هروح لاحمد ابنك

زين، لازم ولاده حالا

احمد، في ايه

زين ،المايه نشفت والبيبي اي تأخير غلط عالبيبي

احمد، طب أنا هدخل معاك العمليات

نور ،لا انت مش عايز ابني ملكش دعوه بيه

جودي، ياستي اسكتي خالص خليكي في اللي انتي فيه

زين، حضر حضانه للبيبي عشان ناقص كتير

احمد ،ماشي هكلم قسم الحضانات حالا

زين، ياللا يانور جهزيها ياجودي

نور، روحي عشان ابنك 

جودي، لا مش هسيبك نور ومحمد وجودي مع احمد

نور، أنا خايفه اوي

جودي، سيبها لله وقولي قرآن

نور، يااااارب

،،،،،،
في العمليات

زين،حصل نزيف 

احمد، ضرب كف علي كف حصل اللي كنت خايف منه

زين، كارما البيبي اهو 

كارما، الحضانه جاهزه

احمد ،اه 

كارما، يطلع فورا

احمد، زين اي الاخبار

زين، للاسف لازم نشيل الرحم

احمد بزعييق ، ياربي قولتلك نزل البيبي مسمعتش كلامي اهي هتموت يازين ربنا يسامحك

زين، مش وقته خالص أخرج يااحمد

احمد، مش هسيبها 

،،،،،،،،
بره العمليات

ادهم، سال الممرضه ، هما اتاخروا ليه

الممرضه ، الحاله صعبه جدا وشيلنا الرحم

ادهم، لا اله الا الله طب هتخرج امتي

الممرضه ،معرفش بس شكلها دخلت في غيبوبه ودكتور احمد منهار جوه عمال يزعق لدكتور زين ويقوله مش أنا قولتلك نزله حصل اللي كنت خايف منه
عز، طب أنا عايز ادخل اطمن أنا لازم ادخل

ادهم، خد ياعز مينفعش اهدي ياحبيبي

عز بدموع،حسيت أن بابا كان رافض البيبي أن في سبب كبير أنا شكيت في لحظه أنه بيكره ماما اتريه كان بيعاقبها ببعده خوف عليها وهي كانت بتعاند وبس كان عايزها تنزله عشان صحتها

ادهم، اهدي يا عز اهدي ياحبيبي هتخرج وهتبقي كويسه أنا مكنتش راضي أتدخل عشان عارف ومتأكد أن احمد بيحبها
،،،،،،

زين خرج من العمليات هو وكارما وعنيه كلها دموع

جودي، في ايه ياخالو مامي مالها انت بتعيط ليه

عز بانهيار تام ،ايه ياخالو

زين، نور دخلت غيبوبه والبيبي فوق في الحضانه حالته خطر وأحمد معاهم وهما بيركبولها الاجهزه

جودي، يعني ايه يعني مامي خلاص هتروح مني انت بتهزر صح ياخالو

زين، اهدي ياحبيبتي اهدي هتبقي كويسه ان شاء الله

عز ،انا عايز اشوفها

محمد،معلش ياخالو لازم نشوفها

زين، اهدوا بس وانا هوديكم تشوفوها

،،،،،،،،،
نور نايمه عالسرير كالملاك وأحمد قاعد جنبها علي الكرسي عمال يقرأ قرآن

عدي اسبوعين علي هذا الوضع

زين، احمد البيبي بقي كويس الحمد لله هيخرج من الحضانه انهارده

احمد، مش عايز أشوفه

زين، ده ابنك يااحمد حرام عليك

احمد، هو السبب مش عايز أشوفه قولت

زين، خلاص هعطيه لجودي اخته 

احمد، اعمل اللي تعمله

،،،،،،،،،،،زين خرج وهو حزين علي اخته وابن عمه

بعد يومين

جودي ،بابي لو سمحت ممكن تروح انهارده وانا هبات معاها
احمد، لا مش هسيبها محدش يقولي كده تاني

محمد، يابابا لازم تغير جو غلط كده عليك

احمد، قولت محدش ليه دعوه اتفضلو اخرجوا بقي 

عز، بس انا عايز اقعد معاها شويه

احمد، اقعد ياعز اقعودوا أنا داخل اتوضي واصلي

،،،،،،،،
احمد بيصلي الضهر

عز، ماما ماما 
احمد قلبه وقع منه وخلص صلي بسرعه

عز، ماما حركت أيديها

احمد، نور فوقي يانور 

نور بدأت تبربش يعنيها

محمود داخل يطمن علي بنته 

عز، ماما فاقت ياجدو

محمود نزل ساجد شكر لله 
الحمد لله نحمدك ونشكر فضلك يارب الحمد لله

احمد، خير يا دكتور ممدوح

ممدوح، الحمد لله بدأت تفوق يادكتور احمد

احمد، نعمل اشاعه مقطعيه عالمخ

ممدوح ،اول ماتفوق خالص باذن الله وتتكلم نشوف هتحتاجها واللا لا

نور، ابني فين

احمد،نستينا كلنا وفاكره اللي كان هيموتك

جودي، اهو يا مامي

احمد، اي ده هو معاكي 

جودي، اه يا بابي كل الوقت اللي انا قعدته ومأخدتش بالك اني جايه بيه

زين، حمدالله على السلامه يا نور جوزك كان هيقتلني شيلني المسؤوليه وكان هيقتلني

عز، تعرفي ياماما بابا كان رافض البيبي ليه كان رافضه مش عشان المجتمع زي مابيقول رافضه عشان خايف علي صحتك ومكنش بيقول عشان كنتم متخانقين

احمد، حفلتوا عليه خلاص انا خارج اهو وسيبهالكم

جودي،. تعرفي يا مامي أنه مكنش راضي يقوم من جنبك بقالك اسبوعين ونص تقريبا مروحش البيت ولا مره

محمد، بابا فعلا طلع بيحبك بجد

جودي، تعرفي أنه مشالش يزن خالص ولا يعرف شكله

نور، سميتوه يزن

عز، اه أنا اللي سميته

نور، جميل ياحبيبي

محمود، بجيتي كويسه يابتي

نور، كويسه طول ماانت كويس يا نور عيني

جودي، ابنك شبه أبوه خالص

ممدوح ، اتفضلوا ياجماعه بره عما نطمن عليها

خرجوا كلهم بره وبعد شويه خرج دكتور ممدوح

احمد دخلها ،انتي بقيتي كويسه

نور، الحمد لله 

احمد، هو انتي لسه شايلاه ليه 

نور، لو كنت قولت أنك خايف عليه مكنش كل ده حصل

احمد، المفروض كنتي تحسي لوحدك 

نور، كنت حاسه وعارفه ومتأكده كمان بس كان نفسي اسمعها

احمد، متزعليش حقك عليه

نور، اااه خد كده يزن

احمد اخده ، في ايه مالك

نور، شبهك صح

احمد، بتضحكي عليه عشان اشيله

نور،ايه رايك شبهك صح

احمد، هههه ده بيضحكلي 

نور، ههههه

احمد،نور لو هنرجع لبعض في سؤال عايز اسألهولك

نور، اي

احمد، انتي بجد مش مسمحاني ومش قادره تنسي اللي كنت عملته فيكي

نور، مسمحاك من زمااان علي فكره متفكرش اني قولت كده من قلبي أنا قولت كده من اللي عملته في عز

احمد، علي فكره بقينا أصحاب جدا أنا وهو بيفكرني بجودي وهي بتنكفني

نور ،ربنا يخليكو لبعض ياحبيبي

بكره بارت جديد


سلسله ابن عمي الجزء الثالث
البارت ٥٣
للكاتبه اميره محمود،

عز، خالو حبيبي

زين ، استر خير

عز ،اظن الشرط التاني ٱتحقق

زين ،طب عايز ايه دي الوقت

عز بزعييق، عايز اتجوز بنتك الله في ايه ياشيخ ده انت بتذلنيي

زين ، يخربيتك احنا في المستشفي والناس بصت علينا

عز، يبصوا ها هات تعمل ايه عشان انت زودتها اوي الصراحه

زين ،انا زودتها طب احترمني قدام الناس ده انا حتي دكتور هنا

عز ،لخص هاتجوزهالي واللا هتعمل ايه 

زين ، ربنا يهديك ياحبيبي أما نروح نكلم في البيت

عز ، ماشي أنا هنزل الشنط العربيه سلام هستناك في الفيلا عندنا

زين ،ياللا يا بن المجنونه

عز ، تسلم ياخالو والله لقول لامي

زين ، والله امشي ياله

،،،،،،،،
عز ، الو حبيبي معايا

حور، حبيبي ياااااه أخيرا مزاجك بقي كويس

عز ، الحمد لله بدال ٱطمنت علي ماما

حور، ربنا يخليهالك يارب ياحبيبي

عز ، تسلمي ياحبيبتي بقولك أنا كلمت خالو عشان نتجوز بقي عشان انا هتجوز علي روحي

حور، امشي ياله روح اتجوز بعيد

عز ، هههههه هو في ايه ابوكي يقولي امشي ياله وانتي كمان في ايه ياجماعه ده انا حتي كلها كام سنه وهبقادكتور قد الدنيا بالحق بقولك هتيجي السبوع

حور ،سبوع ايه ده عمتو والده من شهرين ونص

عز ، ودي تيجي ده انا هعمل سبوع جبار ليزن باشا

حور، اوعي تكون قولت لحد أن أنا اللي مسمياه

عز ، عيب طبعا قولت

حور ،اخص عليك انت بتكلم بجد

عز ، هو أنا عمرى اتكلمت جد

حور، ??حصل كويس انك عارف نفسك كويس

عز، تعالي السبوع بقي عمله مفجأه لماما انهارده

حور ،ماشي سلام عشان مامي بتخبط شكلها اجت
،،،،،،،،
محمد ونور

محمد ، أنا فرحان فرحه مش قادر اصدق نفسي أن أمي قامت بالسلامه

نور، حمدالله على سلامتها يارب

محمد، الله يسلمك ياحبيبتي بقولك أنا جبت الحاجه بتاعه السبوع اهي حاولي تخلصي معايا

نور، ماشي ياحبيبي عقبال ما نعمل لابنننننا يارب

محمد، يارب يا حبيبتي عارفه احلي حاجه أن ابني جاي منك انتي

نور، ربنا يخليك ليا يا حبيبي يارب

محمد ، ويخليكي ليا يا حبيبتي يارب
،،،،،

احمد ، ياللا يانور ياللا ياحبيبتي حاولي تقومي عشان نروح

نور، ماشي ياحبيبي بس مش عارفه بجد انزل

احمد شالها واخدها وخرج

نور، عيب يااحمد شكلك هيبقي ايه قدام الدكاتره مينفعش

احمد،. هششش أنا شايل مراتي حد له عندي حاجه

نور، بس احنا كبرنا مينفعش نزلني

احمد ، كبرنا مين ده احنا لسه عرسان جداد 

نور، مش هتتغير

احمد خلاص وصلنا اهو

عز ،ايه ياحج شايلها قدام الناس

احمد، افتح الباب ياحيوان

عز ، ?ماشي ياكبير

احمد ، اوعي اشوفك شايل اخوك في يوم

عز ، ليه

احمد، هتخليه تربيه شوارعي زيك كفايه انت مش عايز الوباء ينتشر

عز، ماشي ياكبير بس اي ده شايلها من فوق لهنا ده الصحه شكلها تمام

احمد، اااه ضهرى وانا اقول ضهري واجعني ليه طلعت عنيك يا بومه

عز ،ماشي ياكبير 

نور، ههههههههه كفايه حرام عليكم

احمد، خليكي قاعده تضحكي كده علي القرف اللي بيطلع من بقه

نور، ده عز مبيطلعش غير عسل من بقه

احمد، ماشي يا نحله

عز ، مانت بتعرف تهزر اهو امال عالطول مكشر ليه

احمد، أما بسمع الكلام اللي بتقوله 

وفجأه موبايل عز رن

عز ، الو ايوه ياحج 

حور، هو انت مع حد

عز، اه 

حور، طب بقولك رايك ايه اجيب مشايه واللا لعبه واللا هدوم ليزن

عز ،مش وقتك خالص ياحج

احمد بصوت عالي ههههههههههه هموت وربنا

نور، هات أما أكلم الحاج ههههه

عز ، مينفعش ده الحاج صاحبي خلص عايز ايه

حور، خلاص ياعز أنا اسفه اقفل

عز ، حقك عليه ياحج متزعلش

احمد، هههههه هموت والله هموت أنا هقف مش هسوق مش عارف هههههههه قول للحج أن احنا هنيجي نخطبه بكره

عز، بجد ياحج قصدي يا بابا

نور، شدت الموبايل ، الو

عز، يا ماما مينفعش كده

حور، احمم ازيك ياعمتو حمدالله على السلامه

نور، الله يسلمك ياحبيبتي بقولك احنا جايين ليكم بكره وهوفي بوعدي معاكي

حور ، بس احنا جايين لحضرتك دي الوقت عالفيلا

نور، والله طب خلاص اشوفك علي خير ياحبيبتي

حور، الله يسلمك ياعمتو سلام
،،،،،،،،،،
احمد وصل بالعربيه قدام الفيلا

عز ، استني يا ماما وراح مغميلها عينيها بقماشه

احمد، في ايه يا اهبل 

عز ، عامل مفجأه لامي عشان بقالها كتير غيبه عن الفيلا ياللا يا ماما

احمد ،مفجأه ربنا يستر

نور، بس متحبطش الوله ياللا ياحبيبي أنا جاهزه

عز فتح باب الفيلا 

احمد،. ايه ده 

نور ،انا اتشوقت عايزه اشوف

احمد شالها القماشه

الفيلا كلها متزوقه وحاطين يزن في غربال وجايبين فرقه عشان حفله السبوع وكلهم قاعدين يستنوا نور

عز، ايه رايك 

احمد، تصدق انت بتفهم

عز ،عيب تربيتك

احمد، هو الحاج لسه مجاش ههههههههه

نور، بس بقي يااحمد مينفعش كده

احمد ، وربنا ماقادر اوف هههههههه الحاج وصل وراك

عز ،هي فين

احمد، امشي يا اهبل ??

عز ، وربنا جوزك هيفضحنا

جودي جابت الهون وقعدت تخبط اسمع كلام اختك ومتسمعش كلام اخواتك التانين

محمد ياسلام هاتي كده اسمع كلام اخوك الكبير ومتسمعش كلام حد تاني

نور ،انا جبت لعبه للعيال هاتوا منهم يا احمد هيبوظوه

احمد ، هي ايه هههههههه أنا حاسس ان شارب حشيش هههههههه

نور، وربنا وانا هههههههه

ادهم، أنا عايز من ده ياجودي 

جودي، من ده ايه ياحبيبي صلي على النبي بنتك كلها شهرين وتجبلك من ده

ادهم، لا عايز يبقي ابني واربيه من تاني 

جودي، اسكت مش أنا طلعت عقيمه

احمد، ع ايه هههههههه وربنا أنا حاسس ان في حاجه غلط أنا حد حططلي حشيش في القهوه

ادهم، جودي لو مجبتليش من ده هتجوز واجيب كتييير

جودي، نقيها انت بس وانا هروح اخطبهالك يا حبيبي اهي تشيل من الهم شويه

ادهم ،بقي أنا هم 

جودي، لا مش انت طبعا ياحبيبي ده انا 

ادهم ، ماشي ياجودي 

زين دخل بمراته وبناته 

نور اول ماشفتهم ، والنبي يااحمد ماتحرجناش وتضحك

احمد، اضحك علي ايه

نور، اصل الحاج وصل هههههههه

احمد، هههههه أنا اتكلمت دي الوقت

زين ، شكلكم مزاجكم حلو ربنا يديم الفرحه

احمد، اللهم امين

لي لي ، يا مامي ?? 

جودي ، في ايه 

لي لي ، خالو عز اخد مني النونو ومش راضي يخليني العب بيه

احمد ، تعالي يالي لي النونو ده مش للعب

لي لي ، لا للعب وانا عايزه العب بيه

عز ، افشتها قاعده تاكله شيكولاته إياك اشوف حد ماسك يزن وربنا هعلقه

ايان ، الله ممكن اشيله

حور ،وانا وانا

عز ، خدي 

ايان ، والله اشمعني بقي

احمد ، مش أنت لسه كنت بتقول اي حد هيمسكه هتعلقه ايه رجعت في كلامك ليه يا حج اقول 

نور، بس يا احمد عيب

احمد ، خلاص ماشي 

محمود ، بجولك يا ولدي ماتيجي نخلي الفرحه فرحتين و توافق علي عز

زين، والله يابابا

عز ،. والله ايه انت مش كنت وعدني ايه هتخلي بيه بعد ماعلقتني بيك نسيت وعودك

زين ، هههههه أنا وعدتك بحاجه يا اختي

الكل كانوا هيموووتوا من كتر الضحك

زين ، وانا موافق بس بشرط

عز ، أشرط أشرط يارب اديني الصبر لحد ما تجوزها

زين ، الخطوبه هتبقي سنتين

عز بصدمه ، ليه كده

احمد، صح كده يكونو خلصوا اربع سنين في الجامعه

عز ،صح مش انت المفروض تبقي في صفي ده انا ابنك

احمد ، والله كده صح

عز ، خلاص ماشي احنا كنا طايلين

احمد ،خلاص انزلوا هاتوا الشبكه سوا ونعمل الشبكه انهارده وتبقي حفله واحده

محمود ،طب نقرا الفاتحه اول

قرأوا الفاتحه وعز اخد حور ونزلو يجيبوا الشبكه
،،،،،
حور ، وربنا ماقادره اصدق أخيرا ياعز

عز ،عقبال فرحنا يارب أنا عايزك دائما معايا متسبنيش 

حور، مااحنا كده مع بعض هنخرج مع بعض ونروح الجامعه مع بعض

عز ،يارب دائما مع بعض ياللا تعالي ننقي الشبكه

حور، انت معاك كام

عز ،ليه

حور ،قول بس معاك كام

عز ، أنا معايا خمسين ألف

حور ،طب فلوسك انت كام بتاعه شغلك في المستشفي

عز ، اربع تلاف

حور ،هو انت ممكن ترجع الفلوس لانكل احمد وتجيبلي دبله بس بالاربعه عايزه شبكتي تكون بتعبك انت مش تعب حد تاني وصدقني بجد دي هتبقي اغلي حاجه عندي

عز ، وربنا أنا بحبك اوي 

حور ،وانا كمان تعالي ياللا ندخل

عز ،ماشي

حور ، عز أنا عايزه دي 

عز ،تمام هاتهلها وشوفلي واحده فضه 

حور ،ممكن تكتب التاريخ والاسامي جوه الدبل

الصايغ ،ماشي يافندم الف مبروك وربنا يسعدكم

حور وعز خرجوا من عند الصايغ

عز ، ياللا عشان نلحقهم نفرحهم 

حور ،اوك ياللا ياحبيبي
،،،،،،،،،،
في الفيلا

كارما ، جبتي الشبكه يا حبيبتي

ايان ،وريهاالي والنبي

حور، اهي الدبله دي اي رايكم

احمد ،انت جيبلها دبله بس يا عز 

نور، اخس عليك

عز ،انا جبتلها الدبله بس لانها بفلوسي وشكرا يابابا فلوسك اهي حور صممت اننا نجيب دبله بس بتعبي

احمد ،عرفت تربي يا زين 

زين ،انا مربيهم علي القناعه والحمد لله

ايان ،قناعه مين يا بابي أنا أما اجي اتخطب هطلب دبله زي حور بس الماظ 

حور ،بتهيأالك ده انا شاكه انك هتقوليله عايزها صيني 

ايان ، بس لو يستاهل مش هطلب حاجه طبعا

كارما ، والحمد لله عز يستاهل مبروك ياحور مبروك يا حبيبتي مبروك ياعز

نور زغرطت من الفرحه

محمد، بس احسن تولدي معدش يحصل

زين ،تولد من زغروطه مكنش حد غلب هههههه اقفل العياده واقولهم زغرطوا هتولدوا هههه

وعدي اليوم علي ابطالنا بخير وسلام 

البارت كله يفرح استنوا بقي الزعل قادم

عايزه اعرف رايكم



اسفه عالتاخير ياجماعه
روايه ابن عمي الجزء الثالث
بارت ٥٤
للكاتبه اميره محمود

جوزك بيخونك ومتجوز عليكي ولو مش مصدقاني هو موجود في العنوان ده وقايلك أنه في الشغل

جودي قامت من النوم مصدومه من الرساله

جودي بصدمه ، الو ايوه يا احمد الحقني

احمد ، خير يا جودي في ايه

جودي بدموع ، واحده بعتالي رساله أن ادهم بيخوني وان العنوان ده ادهم موجود فيه وهو ضاحك عليه وقايلي أنه طلبوه في الشغل ضرورى

احمد ،. طب اهدي بس متروحيش في حته أنا هغير هدومي واروحله بسرعه ممكن تكون واحده بتستظرف أو حد بيرخم المهم متخرجيش

جودي ، لا مش هقدر أنا نازله وابقي تعالي ورايا بسرعه

احمد ، متروحيش في حته الو الو

نور ، في ايه يااحمد

احمد ، معرفش أما اجي هقولك

،،،،،،،
جودي راحت بسرعه العنوان

الامن ، رايحه فين يافندم

جودي ، أنا طالعه الشقه اللي فيها ادهم مساعد الوزير بسرعه

الامن ، تمام حضرتك مين

الامن ٢ ، يابني سيبها تطلع عندنا اوامر أنها لو اجت تطلع

جودي طلعت السلم جري

،،،،،،،،،،
ادهم ، يعني انتي عايزه ايه

سلمي ،تتجوزني ياادهم

ادهم ، جايه بعد كل ده وتقولي تتجوزني مانا كنت معاكي وفي ايدك وكنت بعشقك بس تصرفاتك بعدتني عنك أنا عندي مراتي حبيبتي وام عيالي بالدنيا ومش عايز حاجه تانيه

سلمي ، بس انا بحبك 

ادهم ، وانا بحب مراتي 

سلمي ، انت نسيت اللي حصل بينا من كام يوم ده انا خسرت بنتي عشانك

ادهم ، كان غصب عني أنا مش عارف اصلا ايه اللي حصل انتي اللي حطتيلي حاجه في العصير تكلميني عايزاك في موضوع خطوبه بنتي وفجأه أنام اصحي الاقي اللي حصل يومها عالعموم أنا بحب مراتي ومش ناوي اخونها تاني أنا استحقرت نفسي علي اللي حصل ده لو كنت حقيقي خنت ولو سمحتي امسحي رقمي من عندك احسنلك

سلمي ، احسنلي ياادهم ياسلام يعني أنا رخيصه اوى كده عندك

الباب خبط

ادهم ، انتي مستنيه مين دي الوقت

سلمي ،كنت طالبه اكل فاته وصل وراحت تفتح

ادهم ، اكل تلاته الفجر وبيلف رأسه لقي

جودي بدموع ، مفجأه صح ياادهم اجيت افجأك وانت بتخوني

ادهم ، والله ماحصل أنا جاي اقولها تبعد عني

جودي ، جاي تلاته الفجر تقولها تبعد عنك أمم طب وبالنسبه للي هي لبساه ايه هتقولي اتصدمت أما لقتها لبسه كده

ادهم ، جودي افهمي والله

جودي قطعته ، متحلفش انت كذاب وانا غلطانه اني صدقتك طول الفتره اللي فاتت من عمرى أنا هبعد ياادهم ومش هوريك وشي تاني

ونزلت جرى وركبت عربيتها 

ادهم نزل جرى وراها ملحقهاش
،،،،،،،،
احمد ، الو ايوه ياجودي انتي فين

جودي بدموع ، طلع بيخوني مع سلمي يااحمد

احمد، طب اهدي بس وقوليلي انتي فين

جودي ، أنا جايه الفي ششششششش

احمد، الو الو جودي الو

ادهم وقف بعربيته ونزل جرى لقي عربيه جودي مقلوبه دخل اخدها وركبها عربيته وجرى علي المستشفي

،،،،،،
ادهم ، الو ايوه يانور

نور ،في ايه يا ادهم مال صوتك

ادهم ، جودي عملت حادثه في المستشفي صحي احمد يجي بسرعه 

نور ، لا اله الا الله وجرالها ايه

ادهم ، مش عارف صحي احمد

نور ، احمد جودي كلمته ونزل عشان يروح لها من شويه

ادهم ،طب كلميه يجي بسرعه

نور ،ماشي سلام 

،،،،،،،،،
نور ، محمد قوم يامحمد بسرعه

محمد قام جرى فتح الباب ،خير يا ماما 

نور ،عمتك عملت حادثه

نور ،مامي وجرالها اي

جودي ،مش عارفه البسوا بسرعه عشان نروح لها قبل مااحمد يعرف بسرعه اول ماننزل العربيه نكلمه

،،،،،،،،،،
في المستشفي

نور واقفه هي وادهم ومحمد ومراته 

احمد دخل ، ضرب ادهم بوكس في وشه وفضل يضرب فيه وادهم واقف متصنم والكل بيحوش في احمد

محمد ، اهدي يا بابا اهدي مينفعش كده الناس بتتفرج علينا

احمد ، والله لهوريك ياادهم وأقسم بالله أن حصلها حاجه لهتكون حياتك هي التمن

نور بزعيييق ،هو في ايه في ايه يابابي هو انت السبب في اللي حصل لمامي 

احمد ، قولها قولها يامحترم مراتك شفتك عند مين لا والحيوانه بتاعتك تبعتلها رساله عشان توقعك 

ادهم ، وقسما بربي لهوريها

احمد ، وقسما بربي لهوريك أنا بس اما اطمن علي اختي الاول وسابهم ودخل لجودي

نور ، بتخون مامي يا بابي يعني كل الحب اللي كنت بتحبوهولها مزيف يعني كل ده كان كذب ليه كده ليه يا بابي ليه

ادهم ، والله هي اللي ضحكت عليه قالتلي عايزاك في موضوع ضرورى وضحكت عليه ومكلماني انهارده عايزاني اروح اصلح غلطتي الاقيها عاملالي فخ

نور ،بذمتك انت مش مكسوف من نفسك هو انت عيل صغير عشان تضحك عليك ياخساره يا ادهم

نور بنته ، لو سمحت يا بابي امشي لو سمحت مش عايزه اشوفك

ادهم وقف مصدوم من اللي حصل

ادهم ، مش همشي غير اما اطمن علي جودي

نور ، كفايه كدب بقي

محمد ، اهدي يا نور مينفعش تكلمي ابوكي كده

نور ، ابعد عني انت كمان كلكم كدابين مش عايزاكم انتو الاتنين امشوا بره حياتي

نور ،اهدي ياحبيبتي محمد خد ادهم وانزلوا الاستراحه تحت معلش

،،،،،،،،،
بعد شويه

احمد ، نور هي ماما مالها ايه اللي حصل

نور بدموع ، عملت حادثه ادعيلها يا احمد 

احمد ، طب ايه اللي منزلها دي الوقت

نور ، اسال ابوك

احمد ، في ايه يانور

نور عمتهم ، اهدي ياحبيبي أن شاء الله خير

،،،،،،،
بعد ٣ ساعات

احمد خرج من العمليات هو واتنين دكاتره

نور ، مامي عامله ايه ياخالو

احمد ، الحمد لله ياحبيبتي شويه كسور في الايدتين وقدم واحده بس الحمد لله أنا مخرجتش غير أما فوقتها 

نور ، الحمد لله يارب ينفع أدخلها

احمد ، لا هتطلع غرفه عاديه فوق

،،،،،،،
ادهم طلع لجودي

احمد ، رايح فين

ادهم ، رايح لمراتي يا احمد

احمد ، مفيش مرتات ليك هنا

ادهم ، لا مراتي يااحمد ومش هتقدر تمنعني 

احمد ، وقسما بربي أن مامشيت هكلم الأمن يشيلوك يرموك بره

احمد ،. في ايه يا خالو بتكلم بابا كده ليه مسمحلكش

نور ، لو سمحت يا بابي امشي احنا مش عايزينك

احمد ، في ايه انتي كمان انتي اتجننتي ده بابا مينفعش تكلميه كده

نور عمتهم ، لو سمحت يااحمد سيبه يدخل لمراته وبلاش تتدخل هما كبار واكيد عارفين ايه اللي هيعملوه كويس

احمد ، ماشي يا نور اتفضل ادخل واحنا هنقعد بره نستني سيادتك 

،،،،،،،،،،،
ادهم دخل لجودي

جودي لفتت وشها الناحيه التانيه

ادهم ، والله العظيم أنا مظلوم أنا عمرى ماخنتك والله العظيم كلمتني وقالت لي أن بنتها جايلها عريس وعايزاني اقف مع بنتها عشان اخوها في الصعيد وأبو البنت ميت ومكنش من مصر اصلا قرايب البنت من لبنان فروحت قابلت العريس لحد مامشي هو وبنتها نزلو يتعشوا بره فجأه صحيت لقيت نفسي معاها ومش فاكر اي حاجه ومش عارف ايه اللي حصلي اصلا

جودي ، انت منصبك كبير واكيد كنت ظابط يعني اكيد لعب العيال ده مهيخلش عليك لو بجد وعلي فكره مهيخلش عليه أنا كمان اتفضل اطلع بره وياريت بره حياتي خالص

ادهم ، أنا عايز أسألك سؤال انتي تصدقي اني اخونك

جودي ، اللي اصدقه اني شوفتك عندها وشفت اللي هي لبساه صدقني مش هصدق اي كلام هتقوله

ادهم ، يعني هتهدي كل اللي بينا 

جودي بدموع ، انت اللي هديت اللي تعبت معاك وبنيته

ادهم ، أنا همشي بس فكري في اللي قولتهولك زمان صدقتي اخوكي أنه كان شارب حاجه ودي الوقت مش مصدقاني

جودي ، امشي يا ادهم مش عايزاك في حياتي

،،،،،،،،،،،،
تاني يوم في الجامعه

عز ، هاتي ايدك

حور ،ليه

عز ، هقرالك الكف 

حور ، بجد بتعرف

عز ،بطلي استظراف خلاص احنا بقينا مخطوبين يعني نمسك ايد بعض

حور ، ياللا يامجنون

عز ، فعلا أنا مجنون بيكي أنتي بقيتي كل حياتي

حور ، عز هي طنط جودي بالحق مالها

عز ، اه عملت حادثه

حور ، انت تصدق أن عمو ادهم بجد يخونها

عز ، هو انتي عرفتي

حور ، بصراحه الواحد خاف من اللي سمعه بعد الحب ده كله

عز ، بس خالو ادهم ميخونش ومصدقش أنه يخون

حور ، فعلا أنا بحس وهو بيبصلها أنه بيحضنها بعنيه كده بيفضل باصص عليها وهي بتتكلم تحس انه بيتوه في كلامها

عز ، وانتي ساكنه قدامهم تراقبيهم وتراقبي عنيهم

حور ، أخص عليك قصدي أن عمو ادهم ميخونش ولو خانها بجد الواحد حقه يقلق منك

عز ، بقي حد يخون الجمال ده عنين زرقا وشعر اصفر وعود ياسمين صبري 

حور ، ماشي يا ابو هشيمه الكليه

عز ، بزمتك طعامتي دي وتقولي ابو هشيمه

حور ،يخربيتك مغرور

عز ، اه مغرور مش هتجوز القمر عارفه كنت كل أما بشوف مامتك وانا صغير كنت بتمني اتجوزها أما اكبر وأما كبرت اخدت النسخه المصغره منها

حور زعل , يعني بتحبني كشكل 

عز ، تعرفي أنا مش عارف بحبك ليه بس كل أما بشوفك بحس اني عايز احضنك ادخلك قلبي

حور اتكسفت ، طب ياللا نلحق المحاضره 

عز ، احبك وانت مكسوف يا ابيض يا عرسي

حور ، هي الفاظك دي عمرها ماهتتعدل

عز ، انسي ده انا عسل

حور , طب امشي يا عسل عالمحاضره

البارت القادم بليل استنوني واسفه عالتاخير


روايه ابن عمي
للكاتبه اميره محمود
بارت 55

انتي دمرتي حياتي مراتي عملت حادثه وكانت هتموت بسببك والله ما هرحمك

سلمي ، والله بحبك يا ادهم

ادهم ، بتحبيني بعد خمسه وعشرين سنه جايه تقولي دي الوقت بتحبيني ده انا بقيت استرجاكي واقولك اتغيري عشاني

سلمي بدموع ، كنت عيله ونفسي افرح بشكلي أنا كنت لسه في تالته ثانوي يعني 16سنه

ادهم ، مش هينفع دي الوقت أنا قلبي اتقفل علي جودي وبس وحتي أما فتح فتح لولادي عشان خاطري ابعدي عني وعن مراتي أنا ممكن ااذيكي بس عشان خاطر امك وابوكي مش قادر دول اللي رابطني 

سلمي ، أنا عمرى مانسيتك ياادهم حتي اتجوزت وخلفت وانت لسه في قلبي

ادهم ، مراتي في المستشفي بسببك لو حصلها حاجه مش هرحمك خلينا اصحاب لاخر مره بطلب منك كده

جوليا كانت في الأوضه وسمعت الحوار 

جوليا ، انتي ايه مش هتتغيري أنا أما شفت حماتي وتدينها اتعلقت اكتر بابنها واتمنيت أني افضل طول حياتي معاه عشان عرفني كتير عن ديني وعلقني بالصلاه الا عمرى ماشفتك بتصلي دايما سكرانه ولبس عريان نفسي اشوفك بتقري قرآن أنا جوزي صمم اني اجيلك و ابدأ من تاني معاكي بس انا مش قادره استمر في موضوع انك امي تخيلي كده اما اخلف اجيب ولادي اقولهم اي دي جدتكم طب أما يروحوا ويشوفوا جدتهم أم بباهم هيقولو ايه هيقولو دي بتصلي ولبسها محترم ودي سكرانه وعريانه وفي الاخر تخربي بيت بقاله اكتر من عشرين سنه عشان مزاجك ليه كده يا مامي ليه كان نفسي حماتي تبقي امي بجد مش عايزاكي وسابتها ونزلت

ادهم ، حتي بنتك مش طايقاكي ربنا يهديكي وسائلها ونزل

سلمي قعدت تعيط علي كلام بنتها ليها

،،،،،،،،،،

احمد ، ماما انتي بقيتي كويسه

جودي ،اه كويسه يا حبيبي الحمد لله

احمد ، أنا عايز اطلب منك طلب ممكن تصدقي بابا

جودي ، عمرى ماهصدقه لأنه كذب عليه في الاول حواراته زادت لحد ما اكتشفت المصيبه اللي عملها

احمد ، بس بابا يا ماما بيحبك والله صدقيني 

جودي ، احمد غير الموضوع عشان خاطري

احمد ، خلاص يا ماما براحتك

،،،،،،،،،،،،
ادهم ، ايوه يانور أنا اشتريت شقه تانيه ابقي خلي جودي تروح بيتها أنا كتبت الشقه باسمها واشترتلي شقه تانيه

نور ، أن شاء الله الأمور تهدي وترجع لمجاريها

ادهم ، أنا هقفل عشان انام وابقي عرفي جودي اني مظلوم

نور بدموع ، مصدقاك يا حبيبي والله وهي اكيد هتعرف الحقيقه

ادهم ، سلام يا نور

،،،،،،،،،
احمد وايان

ايان ، انت اتغديت

احمد ، لا لسه هنزل اجيب اي حاجه وأروح اشوف ماما 

ايان ، طب أنا عامله اكل عشان مامي هتتاخر وبابي هيجوا مع مامتك

احمد ، لا شكرا مش عايز

ايان ، علي فكره انت مغرور ورخم ولو كلمتك تاني ابقي جزمه وحيوانه ودخلت وقفلت الباب

احمد خبط عالباب ، هو انتي زعلتي ليه انا بجد مليش نفس وثم أن أنا مش مغرور ومسمحلكش تكلميني كده

ايان ، امشي ياله من هنا تصدق أنا غلطانه اني فتحتلك امشي ياض

احمد ، في بنت تتكلم كده فين الرقه

ايان ، ملكش فيه خليك في حالك

احمد ، أنا ماشي مش عايز اتخانق مع حد 

ايان ، لا سبت ولاحد يا رخم وقفلت الباب وقعدت تعيط
بعد دقيقتين احمد حب يصالحها

احمد ، افتحي 

ايان ، تؤ تؤ امشي

احمد ، مش معايا فلوس وجعان

ايان ، معنديش اكل

احمد ، خلاص ندخل اعملي ساندوتش اي حاجه

دخل وبعدها بدقيقتين الباب خبط

احمد فتح الباب ، نعم

ايان ، اطفح 

احمد ، ايه 

ايان ، خد كل 

احمد ، شكرا مش عايز

ايان ، طب براحتك وجايه تلف ترجع البيت 

احمد ، استني كده راحه فين هاتي

ايان ، كان من الاول زي مانا قولت والله انت رخم

احمد اخد الاكل حاطه علي التربيزه 

وراح ماسك أيدها لففها ورا ضهرها

احمد ، مين اللي رخم ها مين

ايان ، ااااااه انت والله انت 

احمد ، طيب خلينا لحد ماتتاسفي 

ايان ، هيتكسر والله والله دراعي هيتكسر

احمد ، اتاسفي

ايان ، لا مش هتاسف

احمد ضغط اكتر علي دراعها 

ايان ، اسفه والله اسفه

احمد سابها ، ايوه كده ناس مبتجيش غير بالعافيه

ايان بدموع ، معدش في كلام بينا وسابته ودخلت

احمد ، يبقي احسن ودخل ياكل الاكل
،،،،،،،،،،،

بليل في بيت جودي بعد ما روحت

جودي ، اااه عضمي همووت

نور ،سلامتك يامامي أن شاء الله هتبقي كويسه

جودي ، هو مش هيجي يا نور متاكده

نور ، هو حلف أنه هيبعد خالص

جودي ،طب الحمد لله أنا معنتش عايزه أشوفه خالص

نور في سرها مسيرك هتعرفي الحقيقه وهتندمي ياجودي

كارما دخلت تطمن هي وبناتها علي جودي

احمد ، ازيك يا حور

حور ،. الحمد لله وسابته ودخلت مع مامتها جوه 

احمد شد ايد ايان قبل ما تدخل

ايان ، نعم

احمد ، آسف

ايان ، ماشي

احمد ، المكرونه روعه والفراخ تحفه

ايان ، ماشي

احمد ، خلاص بقي المسامح كريم

ايان ، ماشي

احمد ، هو كل حاجه ماشي خلاص أنا ماشي

ايان ، ماشي 

احمد ، ههههه 

ايان ، ضحكت علي منظره

احمد ، يخربيت جمالها 

ايان ، مين

احمد ، الغمازات

ايان وشها احمر ، أنا داخله عن اذنك 

احمد ، استني ومسك أيدها وباسها لسه بتوجعك

ايان وشها النار هتطلع منه 

احمد ، لاحظ كسوفها خلاص ادخلي ادخلي 

ايان سابته ودخلت جرى

حور ، مالك يا بنتي 

ايان ، مفيش 

حور ، ماهو باين أنه مافيش
،،،،،،،

بعد شهرين والوضع علي ماهو عليه

جودي راحت تفك الجبس 

سلمي راحتلها المستشفي

سلمي ، أنا اسفه يا جودي والله ادهم برئ كل اللي حصل اني كنت عايزاه يرجعلي فعملت الخطه دي

جودي ، ادهم اجي جنبك

سلمي ، لا

جودي ، طب ليه كده ليه خربتيلي بيتي ربنا يسامحك

سلمي ، أما والله بغير من نفسي ونفسي تسامحيني.

جودي ، اسامحك طب اجيب ادهم تاني ازاي انتي مش بني ادمه

سلمي ، سامحيني والله أنا اللي حصل غصب عني الشيطان لعب في دماغي

جودي ، اطلعي بره برررررررره

جودي فكت الجبس ومروحه

محمد ، الحقي ياعمتو الحق نور بتولد ومفيش حد في البيت وعماله تصوت

جودي ، هاتها المستشفي بسرعه

بعد تلت ساعه

نور دخلت العمليات ومحمد دخل معاها

ادهم ، اي الاخبار ياا 

جودي ، تمام الحمد لله هي جوه ادعيلها

ادهم ، هي مش مخصماني

بعد ربع ساعه 

جودي ، يا خلاثي شوف الطعامه يا ادهم 

ادهم بزهول ، ماشاء الله تبارك الله وزي القمر خد يا بوي آذن لها في ودانها

بكره نكمل أنا هموت وانام

روايه ابن عمي البارت 56
للكاتبه اميره محمود
هتيجي الفيلا معايا يا ادهم

ادهم ، اجي فين احنا مش كل واحد راح شاف حياته

جودي ، خلاص بقي يا دومي انسي

ادهم ، عرفتي اني مظلوم

جودي ، سلمي جاتلي وحكتلي اللحقيقه

ادهم ، حقيقه أمممم طب علي فكره انا ارتحت كتير في شقتي لوحدي خلينا بعاد ياجودي صدقيني البعد راحه

جودي ، انت متأكد

ادهم ، اه كده احسن وراح معلي صوته حد عايز حاجه من تحت أنا نازل المطعم اللي علي أول الشارع 

نور ، لا ربنا يخليك ياحبيبي

جودي ، أنا نازله معاك 

ادهم ، خليكي هنا مع بنتك وانا هجبلك اللي عايزاه

جودي باحراج ، نور معلش خليكي معاها علي مااجي

نور ،ماشي ياحبيبتي

ادهم ، طب اتفضلي انزلي ياللا 

،،،،،،،،،
محمد ، حمدالله على السلامه يا حبيبتي ماشاء الله الولد قمر شبهك

نور ، والله ده شبهك انت

محمد ، نسميه ايه 

نور ،. اي رايك في ادهم نفسي اصالح بابي عشان حاسه اني زودتها معاه 

محمد ، خلاص ماشي يا ام ادهم

نور ، ربنا يخليه لنا ياحبيبي
،،،،،،،،
في المطعم

جودي ، ادهم انت بجد مش عايزني

ادهم ،. انتي مصدقتنيش وزمان بردك مصدقتنيش وانا تعبت مش قادر كل شويه اقول محصلش محصلش أنا ارتحت لوحدي

جودي ،بس أنا مرتحتش وراحتي معاك انت

ادهم ، صدقيني خلينا بعاد احسن لينا احنا الاتنين 

جودي ، ماشي يا ادهم مش هرخس نفسي اكتر من كده عن اذنك

ادهم ، رايحه فين 

جودي ، رايحه لبنتي وخليك انت كل لوحدك

،،،،،،،،،،،،،
بعد اسبوع 

محمد ، النهارده السبوع ولازم تيجي يا خالو ده سبوع حفيدك

ادهم ، باذن الله هخلص شغل واجي

محمد ، هتتغدي معانا

ادهم ، ماشي سلام دي الوقت

محمد ، أنا كده عزمت كل اصحابي وعزمت العميد بتاع الجامعه كمان

نور ،ربنا يعدي اليوم علي خير 

محمد يارب 

،،،،،،،،،،
بليل في الحفله 

محمد ، اي ده مش مصدق نفسي نورتيني والله يا دكتور بابا ده العميد

احمد ، اهلا بيك شرفتنا اتفضل 

العميد ، انت عارف كويس انت غالي عندي ازاي

محمد ، والله مجيتك دي علي راسي 

العميد ، اومال فين البيبي 

محمد ، جدته شيلاه هناك ثواني وهجبهولك

محمد ، عمتو هاتي ادهم العميد عايز يشوفه

جودي ، اتفضل يا حبيبي شيله وسمي

محمد ، اهو يافندم ده ادهم باشا 

العميد ، ربنا يخليهولك يارب ياحبيبي

محمد ، ربنا يخليك يافندم
،،،،،،،،،،
جودي ، ربنا يسامحك ياعز مش عارفه اقف من اللي لبساه محروجه اوي

عز ، لازم ياعمتو عشان خالو يرجع في كلامه ويرجعلك

جودي ، ده هيطلقني اول مايلاقيني لبسه كده

عز ، اهو اجي اهو عايزك بقي تتضحكي وتتمايصي ومتعطيلهوش اهتمام

ادهم في سره ، يخربيتك ايه اللي لبساه ده وربنا مانا عطيكي اي اهتمام

جودي لقت ادهم بيعيط راحت تاخده من العميد 

جودي ، هو قارفكم صح

جودي ، دكتور ممدوح

العميد ، ايه ده عرفاني 

جودي ، اه طبعا مش حضرتك كنت اخو فاطمه الزنارى

العميد ، ايوه

جودى ، أنا جودي صاحبتها اللي كنت معاها في ثانوي 

العميد ، يااااه لسه فاكراني 

جودي ، شكلك متغيرش خالص

ادهم قاعد كل شويه يبص عليهم وبعدين راح قاعد جنبهم

العميد ، اخبارك ايه 

جودي ، الحمد لله تمام البيبي ده يبقي حفيدي ابن بنتي 

العميد ، ياسلام انتي اتجوزتي صغيره علي كده فاطمه ولادها لسه في ابتدائي

جودي حبت تغيظ ادهم ، اااه اتجوزت صغيره

ادهم ، هي مالها بتقولها من مصارينها كده ليه

العميد ، اومال فين جوزك

جودي ، احنا منفصلين حاليا

العميد بفرحه ، حد يسيب الجمال ده ده اكيد مبيفهمش

جودي برقت وبصت لادهم 

ادهم عنيه بتطلع شرار

جودي قامت مره واحده خافت ادهم يعمل مشاكل ، عن اذنك أنا هسلم عالناس

العميد ، طب ممكن رقم تليفونك عشان عايزك في موضوع ضرورى

جودي ، طب ثواني وجايه لحضرتك ثواني

محمد اجي قعد مع العميد 

العميد ، هي عمتك منفصله من زمان

محمد بص لادهم برق

العميد ، في ايه يا محمد أنا عايش لوحدي لاني منفصل بردك انا عايز اتقدملها ولو كده نتجوز عالطول

ادهم ، هو حضرتك عايز تتجوزها كمان

العميد ، اه الوحده وحشه والواحد عايز شريك يقعد معاه هو حضرتك اخوها

ادهم سابه ومشي

العميد ، هو ماله ده

محمد ، ده خالي ويبقي جوزها هما لسه مطلقوش

ادهم راح لجودي وشدها من أيدها وخرجوا بره في الجنينه

ادهم ، اجبلكوا المأذون بالمره

جودي ، وانت اي مضايقك

ادهم ، ايه اللي مضايقني انتي اتجننتي 

جودي ، اتجننت ليه 

ادهم ، ايه اللي انتي لبساه ده احترمي انك في سبوع حفيدك 

جودي ، مش ذنبي اني اتجوزت صغيره وبنتي اتجوزت صغيره

ادهم ، مدتلوش رقمك ليه واللا اقولك اجبلكوا المأذون احسن 

جودي بزعييق ، في ايه يا ادهم

ادهم ، متعليش صوتك عليه أنا ماشي وادخلي اقعدي مع الاوزعه اللي جوه

جودي ، هو مش اوزعه اوى ده حتي عنيه زرقا لون السما

ادهم شدها من ياقه الشميز لدرجه انه خنقها 

ادهم ، ماتحترمي نفسك أنا كان ممكن اضربه واعلم عليه بس مرضتش عشان مضرش محمد في شغله بس العيب مش عليه العيب عليكي انتي اللي سمحتيله بكده شوفي لبسه ايه خلاه يتطاول وعايز رقم تليفونك محترمتيش اني قاعد خالص

جودي بدموع ، ادهم انت خانقني

ادهم سابها ونفخ

جودي ، شكرا يا ادهم وراحت ركبت العربيه روحت بيتها

ادهم دخل جوه في السبوع

نور ، هي جودي فين دي اختفت خالص

ادهم ، روحت

نور ، روحت ازاي ده سبوع بنتها

ادهم ، معرفش أنا ماشي

نور ، هو ايه ده انتو في ايه انتو الاتنين

ادهم مرضش عليها ومشا

،،،،،،،،،،،
حور ، الله البيبي طعم اوي

عز ، عقبالنا يارب

حور ، يارب 

ايان ، هاتيه شويه بقي ياحور

حور ، امسكي بس خلي بالك منه 

ايان ، يا خلاثي اي القمر ده 

احمد ، شبهي صح

ايان لفتت وشها الناحيه التانيه ، لا 

احمد ، تعرفي وحشتني المكرونه بتاعتك

ايان ، أمممم

احمد ، مش عيب نبقي ساكنين قصاد بعض ومبنشوفش بعض

ايان ، حل عن دماغي ياض

احمد ، ياض وربنا ماهي ليقه عليكي اول مره اشوف باربي بتتكلم شوارعي

ايان ، عايز ايه يا احمد

احمد ، مش عارف بس بحب اغيظك

ايان ، بتحب تغيظني والله انت رخم

احمد ، لا أنا عسل 

ايان ، والله هقول لبابي 

احمد ، عادي قوليله احمد بيغظني 

البيبي عيط

ايان ، ياخلاثي متعيطيش ياقلبي وراحت بيساه

احمد ، ده سكت الولد طالع لخاله اخد بوسه سكت خاله بردك لو اخد بوسه هيسكت

ايان وشها احمر وسابته ومشت

احمد ، يخربيت كسوفك لسان طويل وبتتكسف 

،،،،،،،،
ادهم ، افتحي يا جودي

جودي بعياط ، عايز ايه

ادهم ، افتحي بس الجيران هتسمعنا مينفعش كده

جودي ، مش فاتحه امشي يا ادهم

ادهم ، وحياه ولادك لتفتحي

جودي فتحت ، نعم عايز ايه

ادهم ، بتعيطي ليه

جودي ، ملكش فيه

ادهم ، طب اغسلي وشك وتعالي نروح نقعد معاهم مينفعش كده

جودي ، مش هروح في حته

ادهم ،. طيب وقام شدها ودخل الحمام غسلها وشها

جودي بزعيييق ، بس بقي سيب أيدي انت ايه مش قولت انك مش عايزني ليه الغيره ضربت في قلبك من الراجل كده

ادهم ، لو مغيرتش على مراتي هغير علي مين

جودي ، طب بالنسبه لكلام أنا اتعودت ابقي لوحدي واحسن ليه وليكي ده ايه بح نسيته

ادهم ، كنت زعلان عشان مصدقتنيش

جودي ، ودي الوقت ايه خلاص زعلك راح ده كان زمان يا ادهم أنا دي الوقت اللي مش عايزاك أنا عايزه اعيش اللي باقي من حياتي لنفسي نفسي احب نفسي شويه ايه مستحقش

ادهم ، ويعني أنا اللي كرهتك في نفسك

جودى ، اه بسبب عصبيتك وكل حاجه بمزاجك ترجع مترجعش وانا مليش راي انت فعلا عمرك ماحبتني

ادهم ، أنا لو مكنتش بحبك كان ممكن أضعف مع سلمي أما روحتلها واكيد شفتي منظرها سلمي كانت بتعرض نفسها عليه وغيرها بس انا كنت برفض عشان مجرحكش طول عمرى من يوم ماشفتك وانا بقول دي بتاعتي لوحدي وانا ليها لوحدها ماحبتش اشارك حد حبي غيرك حتي أما قلبي حب يشارك حد في حبي فكانت بنتنا أنا عمرى ماحبيت غيرك

جودي ، طب بالنسبه للكلام اللي لسه قايلوهولي هناك 

ادهم ، اي واحد غيري كان عمل اكتر من كده شوفي انتي اللي عملتيه هناك ده ينفع واللا لا شوفي هزارك مع راجل لدرجه انه يتطاول ويطلب رقمك ده صح واللا غلط 

جودي ، غلط بس كان نفسي اشوف لسه في حب في قلبك ليه

ادهم ، قلبي كل حب ليكي وعمره ماقل

جودي بفرحه ، بجد

ادهم ، ادخلي غيري يا مجنونه وياللا عشان ننزل نروح

جودي ،هتقعد معايا واللا هترجع شقتك

ادهم ، تعالي نروح السبوع ونرجع نتعشي بره ونرجع سوا 

جودي حضنته أنا بحبك اوى

ادهم ، وانا بعشقك ياللا اجهزى بقي

عايزه اعرف رايكم ضرورى




تعليقات

التنقل السريع